• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הצעה: חבילת התקנה לנטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    45 פוסטים 20 כותבים 3.1k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • משרדימ מנותק
      משרדי @MERS
      נערך לאחרונה על ידי

      @MERS אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

      ושיוכלו לפתוח כתובות IP של נתבים וכו'

      אני לא מבין, כמה זמן לוקח כיום בפניות עד שפותחים כתובת כזאת?
      פניה עם נקודה?
      בין שלוש שניות, לדקות ספורות.
      אז מה זה בא לפתור?

      @ללי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

      אבל מספיק פעם פעמיים כאלה שזה משגע את המערכת
      לשלוח הקלטה, לחכות לתגובה, להביא לטכנאי בכיר, לטעון שלא רואים כלום, לבקש טלפון של טכנאי, הם מתקשרים, הטכנאי שלנו לא יכול, מחליטים לפתוח משהו נוסף, נטפרי טוענים שלא קשור, הטכנאי שלנו טוען שכן קשור,
      פינג פונג פונג פונג

      היה לכם מקרה אחד, בו נטפרי טענו שלא קשור לסינון והתברר כקשור?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • magicodeM מנותק
        magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        נקודת המוצא של הכותבים פה שהכל תלוי בכסף.
        אז לא. הכל תלוי בסיעתא דשמיא.
        לתומכים שלנו יש כישורים המספקים לפתור את התקלות אך הקב"ה מעוור את עיניהם מתי שהוא רוצה לעשות נסיון לגולש המדובר.
        לאחרונה דיברו פה על פניה שהתומכים לא שמו לב לבעיה.
        ולרוב הבעיות האלו לא קשורות לנטפרי ישירות אלא בצורה עקיפה מאוד מאוד.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        A L 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
        • A מנותק
          aiib @magicode
          נערך לאחרונה על ידי aiib

          @magicode אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

          נקודת המוצא של הכותבים פה שהכל תלוי בכסף.

          זאת לא הנקודה. הנקודה היא שגם כשיש כסף צריך תומך שיהיה צמוד אליך ולפעמים אפילו צמוד פיזית. וזה מטרת ההצעה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
          • CtrlAltDelC מנותק
            CtrlAltDel
            נערך לאחרונה על ידי

            מצד אחד התמיכה דרך מערכת הפניות הוא מאוד טוב
            מצד השני אני נתקל באנשים (בעיקר מחו"ל) שאומרים לי כל הזמן שאין שירות בנטפרי, בסינון X כשיש לי בעיה אני מתקשר להחברה ובתוך 3-4 דקות גג יש לי נציג על הקו ומסדר לי הבעיה על המקום,
            בנטפרי אין עם מי לדבר.

            משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • משרדימ מנותק
              משרדי @CtrlAltDel
              נערך לאחרונה על ידי משרדי

              @CtrlAltDel אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

              מצד אחד התמיכה דרך מערכת הפניות הוא מאוד טוב
              מצד השני אני נתקל באנשים (בעיקר מחו"ל) שאומרים לי כל הזמן שאין שירות בנטפרי, בסינון X כשיש לי בעיה אני מתקשר להחברה ובתוך 3-4 דקות גג יש לי נציג על הקו ומסדר לי הבעיה על המקום,
              בנטפרי אין עם מי לדבר.

              מי החליט שדרך הטלפון זה דרך טיפול נכונה?
              בגלל שכך רגילים?
              כל זה לא יעזור לתקלות מסובכות.

              a0533057932A ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • a0533057932A מנותק
                a0533057932 @משרדי
                נערך לאחרונה על ידי

                @משרדי ?
                במחילה אין קשר בין זה לזה
                אדם מקבל מנה טלפוני מטבע הדברים יעשה הקלטות תעבורה כמו שאומרים לו וכד'
                הרגש הוא שיש לך עם מי לדבר
                אתה רואה שמטפלים מקבל תשובה מאדם ולא הודעה במייל אחרי שעה תן הקלטת תעבורה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ח מנותק
                  חיים כהן @משרדי
                  נערך לאחרונה על ידי חיים כהן

                  @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                  מי החליט שדרך הטלפון זה דרך טיפול נכונה?
                  בגלל שכך רגילים?
                  כל זה לא יעזור לתקלות מסובכות.

                  מדברים כאן על סחבת ופינג פונג, וזה נפתר עם שיחת טלפון ישירה ורציפה עם תומך עד לקבלת הפיתרון.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                  • CtrlAltDelC מנותק
                    CtrlAltDel
                    נערך לאחרונה על ידי

                    נכון מאוד, זה מה שאמרתי
                    בשיחה על הטלפון הנציג מסדר את הבעיה על המקום
                    משא"כ במערכת הפניות אתה מקבל כל מיני הוראות תעשה ככה, תקליט זה , וכו' וכו'
                    יש אנשים שלא מבינים בכל הדברים האלו ובוודאי זה הרבה יותר קל להתקשר ולסדר את זה

                    משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • משרדימ מנותק
                      משרדי @CtrlAltDel
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @CtrlAltDel זה לא נכון שנציג מסדר על המקום, כשיודעים מה הבעיה ואיך אפשר לסדר אותה עושים אותה גם בפניה על המקום.
                      הרווח הגדול בשליטה, זה שלא צריך להמתין בין הקלטה להקלטה (הרי גם הנציג מבצע הקלטה), ו/או עניין של הרגשה שמישהו איתך צמוד.
                      אני אישית, הייתי מעדיף כשאני פונה לחברה כלשהי להשאיר פניה באתר וללכת הלאה.

                      ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ChocolateC מנותק
                        Chocolate @משרדי
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                        אני אישית, הייתי מעדיף כשאני פונה לחברה כלשהי להשאיר פניה באתר וללכת הלאה.

                        לא כשמשהו תוקע אותך ואתה לא יכול להמשיך

                        משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • משרדימ מנותק
                          משרדי @Chocolate
                          נערך לאחרונה על ידי משרדי

                          @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                          לא כשמשהו תוקע אותך ואתה לא יכול להמשיך

                          אני מנסה לחשוב, מה היה קורה, אילו היה אופציה לשלם חמש שקל, בשביל לקבל תומך טלפוני מיידי.
                          היו משתמשים לזה?
                          יש לי כזה הרגשה, שברגע שזה יגיע לכסף כולם יעלמו.

                          M A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • M מנותק
                            mashav @משרדי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @משרדי ברור שכן!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • A מנותק
                              aiib @משרדי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                              @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                              לא כשמשהו תוקע אותך ואתה לא יכול להמשיך

                              אני מנסה לחשוב, מה היה קורה, אילו היה אופציה לשלם חמש שקל, בשביל לקבל תומך טלפוני מיידי.
                              היו משתמשים לזה?
                              יש לי כזה הרגשה, שברגע שזה יגיע לכסף כולם יעלמו.

                              שים לב שההצעה המקורית שלי בתחילת הפוסט היתה לגבי חבילה בתשלום מלא.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • L מנותק
                                loters @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                נקודת המוצא של הכותבים פה שהכל תלוי בכסף.
                                אז לא. הכל תלוי בסיעתא דשמיא.
                                לתומכים שלנו יש כישורים המספקים לפתור את התקלות אך הקב"ה מעוור את עיניהם מתי שהוא רוצה לעשות נסיון לגולש המדובר.
                                לאחרונה דיברו פה על פניה שהתומכים לא שמו לב לבעיה.
                                ולרוב הבעיות האלו לא קשורות לנטפרי ישירות אלא בצורה עקיפה מאוד מאוד.

                                @magicode
                                אני חושב שמתכוונים לענין הברור שעסק או מוסד גדול (ואפילו לא כ"כ גדול) שצריך חיבור לאינטרנט לא יכול לחכות למוקד הפניות וכדו' שיעזרו לו, כי הוא צריך פתרון כולל ומיידי.
                                מיידי זה ברור. כולל - כוונתי שמישהו ייקח על עצמו את הבעיה ולדאוג לפתרון מול כל הגורמים, בין אם יהיה ספק בין אם יהיה הסינון. אבל עסקים יסכימו לשלם הרבה כסף כדי שהבעיה שלהם תהיה איזו שתהיה בחיבור או בקישוריות כלשהי תיפתר כמה שיותר מהר. בלי להתעסק עם זה ולבזבז שעות זמן כוחות ומאמץ.

                                בשביל זה צריך טכנאים חיצוניים שייקחו כסף (וכסף טוב, כמו שרגילים לקחת בתחום הזה) כדי לפתור הענין, אבל בשביל זה צריך אכן התגייסות גם של הספק וגם של נטפרי כדי לתת לאותם טכנאים גישה או עכ"פ מענה מיידי עם נציג וכו'.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                • משרדימ מנותק
                                  משרדי
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  אני עדיין חושב, שכשזה יגיע למעשה אף אחד לא ישלם שקל.

                                  משפחת כהןמ M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • משפחת כהןמ מנותק
                                    משפחת כהן @משרדי
                                    נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                                    @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                    אני עדיין חושב, שכשזה יגיע למעשה אף אחד לא ישלם שקל.

                                    כשבן אדם בלחץ עם עבודה דחופה (ובפרט אם הוא זה יזם מעבר המשרד לנטפרי, כמו אצלי) הוא מוכן למשכן את הדירה שלו עבור טיפול בתקלה...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • M מנותק
                                      mashav @משרדי
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @משרדי אני לא מבין, אם היתה תקלה במחשב היה מזמין טכנאי בכסף, לא? אז עכשיו יש לו תקלה בסינון, מה ההבדל?

                                      magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • magicodeM מנותק
                                        magicode @mashav
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @mashav אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                        @משרדי אני לא מבין, אם היתה תקלה במחשב היה מזמין טכנאי בכסף, לא? אז עכשיו יש לו תקלה בסינון, מה ההבדל?

                                        הרציונל נכון אבל אנשים לא מופעלים לפי רציונל. בעיקר לפי רגשות. ובסיפור הזה הם מרגישים שהם לא אמורים לשלם על זה.

                                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                        A ב C 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • A מנותק
                                          aiib @magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @magicode אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                          הרציונל נכון אבל אנשים לא מופעלים לפי רציונל. בעיקר לפי רגשות. ובסיפור הזה הם מרגישים שהם לא אמורים לשלם על זה.

                                          זה לא מיועד עבור אנשים כאלו...
                                          זה בעיקר מיועד עבור משרדים או עבור עובדת בודדת שאמורה להתמודד מול מחלקת המחשוב וכדו' לבדה. לה אין אפשרות אחרת חוץ מלהתייאש ולהישאר בלי סינון

                                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • ג מנותק
                                            גד @aiib
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @aiib אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                            @magicode אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

                                            הרציונל נכון אבל אנשים לא מופעלים לפי רציונל. בעיקר לפי רגשות. ובסיפור הזה הם מרגישים שהם לא אמורים לשלם על זה.

                                            זה לא מיועד עבור אנשים כאלו...
                                            זה בעיקר מיועד עבור משרדים או עבור עובדת בודדת שאמורה להתמודד מול מחלקת המחשוב וכדו' לבדה. לה אין אפשרות אחרת חוץ מלהתייאש ולהישאר בלי סינון

                                            למקרים כאלו, אולי אנשים יסכימו לתרום ושהנהלת נטפרי תחליט למי לתת להשתמש בזה [לדוגמא במקרה הנ"ל]

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון