הקלטה במערכת הפניות
-
-
@מ-פינחסי הבעיה, שיכולות להיות הקלטות ארוכות מאוד. בכתיבה אדם מתמצת את עצמו יותר טוב.
-
@מאןדהו אפשר להגביל את אורך ההקלטה לדקה
-
לשלב את זה ביחד עם הקלטות מסך (ותעבורה)
יהיה השילוב המנצח
ככה יהיה אפשר להסביר בדיוק מה לא עובד -
@clickone אמר בהקלטה במערכת הפניות:
@מאןדהו אפשר להגביל את אורך ההקלטה לדקה
וישלחו הרבה פניות כאלו וזה כבר לא יהיה דקה, אלא כמה עשרות דקות ארוכות (מכמה פניות)
בעיניים יותר מהר לראות מאשר לשמוע -
וגם אם לתומך לא יהיה סבלנות להקשיב להודעה אפשר להמיר ע"י STT של גוגל..
-
אפשר אולי שהאופציה הזאת סגורה כברירת מחדל.
ורק באישור התומך.
כשהוא רואה שההתכתבות מסתעפת ויש קצת שיח חרשים
שישחרר את האופציה -
@מ-פינחסי אמר בהקלטה במערכת הפניות:
כשהוא רואה שההתכתבות מסתעפת ויש קצת שיח חרשים
בכזה מקרה, על פי רוב התומך ירים טלפון.
-
@משרדי כבר כתבו בכמה מקומות, שהתומכים בד"כ לא מרימים טלפון לטלפון הרשום במערכת, כי בדרך כלל, זה לא יעיל. ולכן מי שמעוניין שיחזרו אליו, יכול להשאיר מספר טלפון.
-
@מאןדהו אמר בהקלטה במערכת הפניות:
@משרדי כבר כתבו בכמה מקומות, שהתומכים בד"כ לא מרימים טלפון לטלפון הרשום במערכת, כי בדרך כלל, זה לא יעיל. ולכן מי שמעוניין שיחזרו אליו, יכול להשאיר מספר טלפון.
לפעמים הם בעצמם מבקשים (קרא לי פעם כזה דבר שביקשו להשאיר מספר טלפון)
-
@chocolate אמר בהקלטה במערכת הפניות:
לשלב את זה ביחד עם הקלטות מסך (ותעבורה)
יהיה השילוב המנצח
ככה יהיה אפשר להסביר בדיוק מה לא עובדאני רואה עכשיו שאכן עשו את זה:
-
פוסט זה נמחק!