שעות פעילות תמיכה טכנית
-
-
@רמיזא
בזק אכן פחות טוב, אבל לא חושב שאף חברה שמכבדת את עצמה אוצר להתחרות עם בזק על רמת השירות...
בחברות אחרות שהייתי בעבר כגון 019 וכדו', לא קרה לי אף פעם שהיתה תקלה משביתה שלקח יומיים לתקן -
@דוד-השמן אני לא יוסי תקשורת, אבל תקלה משביתה אצלכם ספציפית או תקלה כללית לכלל הלקוחות ?
אני לקוח של יוסי תקשורת בסיבים ואין לי תקלה. -
@רמיזא
לא בדקתי אצל לקוחות יוסי תקשורת בכל הארץ, אבל זה בהחלט לא רק אצלי.
בדקתי אצל שכן נוסף וגם אצלו יש את התקלה -
@דוד-השמן אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
@רמיזא
לא בדקתי אצל לקוחות יוסי תקשורת בכל הארץ, אבל זה בהחלט לא רק אצלי.
בדקתי אצל שכן נוסף וגם אצלו יש את התקלהיש לכם בגבעה B מספר בנינים שמנותקים מהרשת מסתמן שזה עקב נזק לתשתית האופטית.
תיאמו טיפול בתקלה + ביוקר לוודא שאכן התקלה טופלה
לגבי שאר הטענות אני מניח שהתרשמת מהתגובות כאן מה המצב בשוק.
ביוחד שמודבר על תקלת בסיב עצמו !
[אגב התקלה היא גם ללקוחות בספקים אחרים ובסינונים אחרים]מאוד מבין את התחושה שלך אך ישנם תקלות מורכבות יותר שלחברת התשתית נצרך צוות מיוחד לטפל בה.
-
@יוסי-תקשורת
השאלה היא האם עובדים על תיקון התקלה, ומה הצפי לסיום? -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@דוד-השמן
תיאמו לך טכנאי שיגיע אליך תוך יומים לוודא תקינות.
חברת התשתיות כבר מודעת לבעיה.
מעבר להנל אין מה להוסיף וזה גם לא המקום (בשביל זה ישלנו שירות טלפוני ומייל)
בהצלחה לכולם -
@יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
חברת התשתיות כבר מודעת לבעיה.
תודה רבה.
זה בדיוק רציתי, שבמקביל יוודאו שאין תקלה בתשתית.
תודה רבה, ומקווה לפתרון בהקדם! -
הפורום לא מיועד להתלונן על גביו. זה נוגד את כללי הפורום החדשים.
קל וחומר בדברים שיש להם מקום לפנות עליהם.
תראו לאיזה תגובות רדודות זה גורם.
לכן אני נועל וזה יהיה מעין אזהרה לכל מי שגורר לשיח רדוד.
בפעם הבאה זה יהיה הרחקה מהפורום אולי לצמיתות.