ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    החלפת מספר טלפון

    כללי
    9
    14
    2156
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י
      יוניבני נערך לאחרונה על ידי

      מדוע אין אפשרות להחליף מספר טלפון?
      מה שמציעים במרכז הפניות לפתוח חשבון חדש, אך יש לי הגדרות חסימה לפי תגיות וכו' בחשבון הקיים שלי..
      תודה מראש

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • נטפריס
        נטפריס נערך לאחרונה על ידי

        אכן אתה מוכרח ליצור משתמש חדש.
        בע"ה בקרוב יעשו ממשק ייצוא וייבוא הגדרות.

        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • י
          יוניבני @נטפריס נערך לאחרונה על ידי

          @נטפריס שאלה של חוסר הבנה..
          למה אין אפשרות לעשות החלפת טלפון?
          לא יותר קל מלעשות יבוא הגדרות?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • נטפריס
            נטפריס נערך לאחרונה על ידי

            אתה צודק, אפשר. זה שיקולי פיתוח, ותכונת הייבוא/ייצוא נצרכת בלי קשר.

            DovidStroh תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • DovidStroh
              DovidStroh @נטפריס נערך לאחרונה על ידי DovidStroh

              @נטפריס ואם עושים חשבון חדש אז כמובן צריכים למחוק את החשבון הישן, לא?

              D Stroh

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • frize37
                frize37 נערך לאחרונה על ידי

                ואיך מוחקים חשבון?

                כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                לפרטים נוספים לחץ כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • B
                  bar נערך לאחרונה על ידי

                  בשביל מה למחוק?

                  זה מפריע לך במשהו?

                  DovidStroh תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • DovidStroh
                    DovidStroh @bar נערך לאחרונה על ידי

                    @bar כן. נטפרי נותן 10 נקודות לחודש ואם יש למישהו שתי חשבונות הוא יכול לשלוח 20 ולא נראה לי שזה הגיוני. לא?

                    D Stroh

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ליכט
                      ליכט נערך לאחרונה על ידי

                      ראו זה חדש!

                      aa6ba509-de99-44f7-b74f-30611f43032e-image.png

                      התהליך הוא כזה: בלחיצה על 'החלף טלפון' עוברים לדף הזנת מס' טלפון, בסיום הזנת המס' החדש, נשלח קוד אימות למס' הישן, אחרי האימות נשלח קוד אימות למס' החדש, וזהו.

                      אגב, @administrators יש איזושהי באג, אחרי הזנת המס' החדש קופצת הודעת שגיאה, וקוד האימות (למס' הישן) נשלח רק לאחר לחיצה על 'נסה שנית'.

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                      • shraga
                        shraga נערך לאחרונה על ידי

                        מה יעשה אדם שאין לו גישה למספר הטלפון הישן (ובגלל זה הוא רוצה להחליף למספר חדש)? אולי כדאי לאפשר גם אימות דרך המייל במידה והבן אדם הגדיר.

                        ליכט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                        • ליכט
                          ליכט @shraga נערך לאחרונה על ידי

                          @shraga
                          אתה מעורר שוב את הדיון הזה....
                          http://forum.netfree.link/post/63231

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • ארגנטיני
                            ארגנטיני נערך לאחרונה על ידי

                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש
                              שלו' @ליכט נערך לאחרונה על ידי

                              @ליכט אמר בהחלפת מספר טלפון:

                              אגב, @administrators יש איזושהי באג, אחרי הזנת המס' החדש קופצת הודעת שגיאה, וקוד האימות (למס' הישן) נשלח רק לאחר לחיצה על 'נסה שנית'.

                              @magicode יתכן שזה באג כללי, עזרתי ללקוח להתחבר ביום רביעי או חמישי, וגם אצלו לא קיבל צינתוק רק אחרי 'נסה שנית'

                              ליכט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ליכט
                                ליכט @שלו' נערך לאחרונה על ידי

                                @שלו
                                אני עזרתי ללקוח להתחבר ביום שישי והוא כן קיבל צנתוק בפעם הראשון (גם בפתיחת החשבון וגם בשיוך החיבור).
                                גם בהחלפת המספר (החלפתי מספרים ב-2 חשבונות, ובשניהם) הצנתוק למס' החדש הגיע מיד, ורק למס' הישן זה לא הגיע, ובנוסף גם קפצה הודעת שגיאה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון