• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    החלפת מספר טלפון

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    14 פוסטים 9 כותבים 2.3k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נטפריסנ מנותק
      נטפריס
      נערך לאחרונה על ידי

      אתה צודק, אפשר. זה שיקולי פיתוח, ותכונת הייבוא/ייצוא נצרכת בלי קשר.

      DovidStrohD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • DovidStrohD מנותק
        DovidStroh @נטפריס
        נערך לאחרונה על ידי DovidStroh

        @נטפריס ואם עושים חשבון חדש אז כמובן צריכים למחוק את החשבון הישן, לא?

        D Stroh

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • frize37F מנותק
          frize37
          נערך לאחרונה על ידי

          ואיך מוחקים חשבון?

          כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
          חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
          קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
          טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
          לפרטים נוספים לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • B מנותק
            bar
            נערך לאחרונה על ידי

            בשביל מה למחוק?

            זה מפריע לך במשהו?

            DovidStrohD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • DovidStrohD מנותק
              DovidStroh @bar
              נערך לאחרונה על ידי

              @bar כן. נטפרי נותן 10 נקודות לחודש ואם יש למישהו שתי חשבונות הוא יכול לשלוח 20 ולא נראה לי שזה הגיוני. לא?

              D Stroh

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ליכטל מנותק
                ליכט
                נערך לאחרונה על ידי

                ראו זה חדש!

                aa6ba509-de99-44f7-b74f-30611f43032e-image.png

                התהליך הוא כזה: בלחיצה על 'החלף טלפון' עוברים לדף הזנת מס' טלפון, בסיום הזנת המס' החדש, נשלח קוד אימות למס' הישן, אחרי האימות נשלח קוד אימות למס' החדש, וזהו.

                אגב, @administrators יש איזושהי באג, אחרי הזנת המס' החדש קופצת הודעת שגיאה, וקוד האימות (למס' הישן) נשלח רק לאחר לחיצה על 'נסה שנית'.

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                • shragaS מנותק
                  shraga
                  נערך לאחרונה על ידי

                  מה יעשה אדם שאין לו גישה למספר הטלפון הישן (ובגלל זה הוא רוצה להחליף למספר חדש)? אולי כדאי לאפשר גם אימות דרך המייל במידה והבן אדם הגדיר.

                  קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                  ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                  • ליכטל מנותק
                    ליכט @shraga
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @shraga
                    אתה מעורר שוב את הדיון הזה....
                    http://forum.netfree.link/post/63231

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • ארגנטיניא מנותק
                      ארגנטיני
                      נערך לאחרונה על ידי

                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שלו' @ליכט
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @ליכט אמר בהחלפת מספר טלפון:

                        אגב, @administrators יש איזושהי באג, אחרי הזנת המס' החדש קופצת הודעת שגיאה, וקוד האימות (למס' הישן) נשלח רק לאחר לחיצה על 'נסה שנית'.

                        @magicode יתכן שזה באג כללי, עזרתי ללקוח להתחבר ביום רביעי או חמישי, וגם אצלו לא קיבל צינתוק רק אחרי 'נסה שנית'

                        ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ליכטל מנותק
                          ליכט @שלו'
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שלו
                          אני עזרתי ללקוח להתחבר ביום שישי והוא כן קיבל צנתוק בפעם הראשון (גם בפתיחת החשבון וגם בשיוך החיבור).
                          גם בהחלפת המספר (החלפתי מספרים ב-2 חשבונות, ובשניהם) הצנתוק למס' החדש הגיע מיד, ורק למס' הישן זה לא הגיע, ובנוסף גם קפצה הודעת שגיאה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון