עליית מחירים בנטפרי.
-
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.
כך שלצערינו חברת / נטפרי ע"ר הופכת אכן להיות חברה כמו כל חברות הסינון, וכמו שבנתיב משתמשים בכך שהלקוחות שלהם שבויים לצורך העלאות מחיר לא ברורות (סעיף העלאת מחיר בסך 8 ש"ח בכל חשבונית!!!) כך גם חברת / נטפרי ע"ר בוחרת לעשות.
וכך גם מתברר שאכן תנאי השימוש הלא ברורים גרמו לכך שנטפרי & RL יכולים להעלות מחיר ללא פוצה פה ומצפצף וללא הודעה ברורה מראש לפחות 30 יום, ולגרום שוב להרהורים נוגים אודות חברות סינון האינטרנט במגזר החרדי ומה באמת עומד מאחוריהם.
כי כפי שכבר צויין אין שום הצדקה לחברת RL לגבות רק לעצמה 37 ש"ח כאשר ספק רגיל כגון 018 או הוטנט עולה כחצי מחיר כולל מבצעי 3 חודשים חינם. ובמיוחד כל התקלות שישנם בגלל RL, ואם אכן ישנה הצדקה למחיר הוא רק בגלל נטפרי, כך שהיה מן הראוי להשאיר את המחיר הגבוה בלאו הכי של 41 ש"ח ולשלם מתוך זה 15 ש"ח לנטפרי ולא להעלות מחיר ל52 ש"ח בצורה שערורייתית כ"כ. -
אני חושב שזה מוגזם ,
נטפרי יצאה כמיזם חברתי ללא כוונות רווח , ואכן היתה כזו.
עם הזמן כמות המשתמשים גדלה ואיתם כנראה גם ההוצאות ,
המחיר עולה , ונהיה אף יקר יותר אולי מחברות הסינון האחרות,השירות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי ואילו בחברות האחרות מתחייבים לתת שירות,
בנטפרי זה לגיטימי להודיע "בימים הקרובים לא יהיה כמעט סינון תמונות" ולדפוק את הלקוחות , השיטה של ההסברה יפה ונכונה הגויים יוצאים לחופש אך עם כל הכבוד חברה שמכבדת את עצמה לא תתן לכזה דבר לקרות,
מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
(אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)אתם בטוחים שזה חוקי לייקר מחירים על חוזים פעילים ? אני לא יודע, מה שבטוח שזה לא מוסרי , (לקוחות חדשים יוכלו לשקול אם להצטרף או לא, לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו)
פתחתם את החברה כמיזם חברתי להצלת נפשות , כוונתכם היא לשם שמים , זכותכם גדולה , אך אל תחטיאו את המטרה ,
-
@A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.
כך שלצערינו חברת / נטפרי ע"ר הופכת אכן להיות חברה כמו כל חברות הסינון, וכמו שבנתיב משתמשים בכך שהלקוחות שלהם שבויים לצורך העלאות מחיר לא ברורות (סעיף העלאת מחיר בסך 8 ש"ח בכל חשבונית!!!) כך גם חברת / נטפרי ע"ר בוחרת לעשות.
וכך גם מתברר שאכן תנאי השימוש הלא ברורים גרמו לכך שנטפרי & RL יכולים להעלות מחיר ללא פוצה פה ומצפצף וללא הודעה ברורה מראש לפחות 30 יום, ולגרום שוב להרהורים נוגים אודות חברות סינון האינטרנט במגזר החרדי ומה באמת עומד מאחוריהם.
כי כפי שכבר צויין אין שום הצדקה לחברת RL לגבות רק לעצמה 37 ש"ח כאשר ספק רגיל כגון 018 או הוטנט עולה כחצי מחיר כולל מבצעי 3 חודשים חינם. ובמיוחד כל התקלות שישנם בגלל RL, ואם אכן ישנה הצדקה למחיר הוא רק בגלל נטפרי, כך שהיה מן הראוי להשאיר את המחיר הגבוה בלאו הכי של 41 ש"ח ולשלם מתוך זה 15 ש"ח לנטפרי ולא להעלות מחיר ל52 ש"ח בצורה שערורייתית כ"כ.אנחנו בהחלט מקבלים כל ביקורת, אנחנו גם מסוגלים לנגב מהפנים את היריקות, או את הבוץ,
ולנסות לענות עיניינית. תראה, אתה יוצא מתוך נקודת הנחה שנטפרי מנסה להפוך עסקית לאט לאט.
אתה בעצם אומר תראו חבר'ה, עד עכשיו שילמנו על מה שקיבלנו, עכשיו, זה כבר מתחיל להכנס להם לכיס,
והנה, אוטוטו הם על החוף במיאמי...
ובכן ידידי, ראשית, תרגיש חופשי לעזוב כל זמן שתרצה, אין לך תשלום קנס, אין לך ציוד
להחזיר, אז תרגיש חופשי לעבור לסנן אחר. אנחנו נהיה כאן לקבל אותך חזרה כל זמן שתרצה,
וזאת על אף הגישה השלילית שלך.שנית, כפי שציינתי שחור ע"ג לבן, הבחירה היא בין לקרוס, לבין להמשיך לשרת אותך!
לא השלתי את עצמי לרגע שלא יבואו מתנגדים ויצעקו, אבל אני כבר הפנמתי (עוד מימות פרוג),
שלא משנה מה נעשה, תמיד נצטייר בעיני הקומץ התוקפני הזה כסחטנים/נצלנים וכ' וכ'.ובבואך להשוות אותנו לסננים הקיימים בשוק, צא והשווה: האם הסננים האלו באמת מסננים
לך תמונה תמונה? האם הסננים האלו מסננים לך סרטים? האם הסננים האלו נותנים
לך שירות אישי? ובאמת תגיד לי, אתה הרי לא ילד, אתה לא חושב שלהקים ולהחזיק כזו
מערכת עולה ים של כסף? אתה לא חושב שאנשים ישבו ועמלו להקים לך את הפורום הזה?
את מערכת הפניות? את מערכת ההקלטה? את מערכת הדיווח? את מערכת סינון התמונות?
את ההתמודדות עם תיקון באגים 24 שעות? את הגרפיקה? את בניית הפורומים? את המדריכים?
בקיצור, את כל הלוגיסטיקה הזו? אתה באמת חושב ש52 השקלים האלו (כלומר ה12.8 שנשארים מהם), מכסים את זה,
ואפילו נותנים לנו רווחים?? -
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני חושב שזה מוגזם ,
נטפרי יצאה כמיזם חברתי ללא כוונות רווח , ואכן היתה כזו.
עם הזמן כמות המשתמשים גדלה ואיתם כנראה גם ההוצאות ,
המחיר עולה , ונהיה אף יקר יותר אולי מחברות הסינון האחרות,השירות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי ואילו בחברות האחרות מתחייבים לתת שירות,
בנטפרי זה לגיטימי להודיע "בימים הקרובים לא יהיה כמעט סינון תמונות" ולדפוק את הלקוחות , השיטה של ההסברה יפה ונכונה הגויים יוצאים לחופש אך עם כל הכבוד חברה שמכבדת את עצמה לא תתן לכזה דבר לקרות,
מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
(אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)אתם בטוחים שזה חוקי לייקר מחירים על חוזים פעילים ? אני לא יודע, מה שבטוח שזה לא מוסרי , (לקוחות חדשים יוכלו לשקול אם להצטרף או לא, לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו)
פתחתם את החברה כמיזם חברתי להצלת נפשות , כוונתכם היא לשם שמים , זכותכם גדולה , אך אל תחטיאו את המטרה ,
אם כבר מדברים על מוסריות... אז תגיד לי לאיזה סעיף בלתי מוסרי בתגובה שלך אני אמור להגיב?
האם ל"השרות בנטפרי מתנהל כאילו היה חינמי"?
או ל"לדפוק את הלקוחות"?
או ל"מה שבטוח שזה לא מוסרי"?חברים! נטפרי היתה ונשארה ארגון שכל מטרתו היא הצלת נפשות נטו!
נטפרי לא מחזיקה אף אחד בכח!
ועוד נקודה: ישנם משתמשים שעוברים לנטפרי מתוך אילוצים פנים
קהילתיים. אין לנו דרך למנוע זאת, ואבקש לא להפנות אלינו תסכולים
מהסוג הזה, לא הכרחנו אף קהילה לעבור אלינו. -
@957
מכיוון שרוב מה שרציתי לענות נמצא כבר בתשובה של golanart אקצר.
רציתי לציין שממבט של משתמש די ותיק בנטפרי ולפני כן זמן רב בסינון אחר,לומר שירות שמתנהל כמו חינמי זה רחוק מהמציאות. גם בלי מענה טלפוני יש לי תקשורת מצוינת עם התמיכה, עד לרמה של המנהלים ממש, והכל דרך מערכת הפניות, וסטטיסטית אפשר לומר שבעיות נפתרות מהר יותר ובמקצועיות רבה יותר. (הרבה פחות מקרים שהבעיה לא נפתרת ביחס לסינונים אחרים.)
לגבי שאלתך איפה החור, התשובה הפשוטה היא, שסינון תמונות 24 שעות ביממה, כך שרוב הזמן 2-3 שניות לבדיקה משנה את כל המשוואה.
וכדאי גם לזכור את החיסכון הכספי שאתר שנפתח לאחד פתוח לכולם, וגם אם סיימת את מכסת האתרים/הנקודות החודשית העלות של נקודה היא פחות מהמחיר של אתר מעבר למכסה במקום אחר. -
אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת..... -
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני מסכים איתך @GolanArt בהכל. אבל דבר חשוב אני מבקש. עד היום אנשים חשבו (וכך היה) שנטפרי חינם וRL היא המרוויחה את הכסף. אם מישהו יחליט לעלות את המחיר חייב להודיע ללקוחות. לפני 5 דקות התקשר מישהו כדי לחבר את ההורים שלו ואמרתי לה שזה עולה 52. היא אמרה לי אבל אני משלמת 40? אז אמרתי לה שעכשיו עלה המחיר ולא ידע כלום. היא באמת אמרה לי אם היה צריך לעלות אז זה בסדר. אבל מ''מ חייבים להודיע... רובם לא נמצאים בפורום....
אולי כדאי לשלוח מייל לכל המשתמשים של נטפרי עם הודעה מסודרת.....הוא שהסברתי שוב ושוב, נטפרי לא רק חינמית, עליית המחירים
הזו רחוקה מלכסות לה את ההוצאות, ולכן זה יותר מחינם!
הרי ברור לכל בר-דעת, שאת היתרה ממנים תורמים, שהריצה אחריהם
מדי חודש בחודשו לא פשוטה!
יש ישיבות שמחלקות עופות לאברכים, האברים משלמים, אבל ברור להם
שהם משלמים מחירי עלות, לכן זה עדיין יקרא חלוקה ולא מכירה! -
@GolanArt
כל מילה פנינה, אך ראה נא את הציטוטים דלהלן, אשר מהם יוצא, שנטפרי אכן צריכים לשלוח כעת מייל מסודר לכל משתמשי נטפרי.@GolanArt אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני יבהיר את עצמי:
ההודעה אמורה להגיע מRL בתקופה הקרובה,
אנחנו רק מקדימים ע"מ שכשתגיע ההודעה הרשמית מRL,
תדעו כולם על מה ולמה.
הודעה רשמית ומסודרת תגיע ישירות מחברת RL.@A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.... -
בקיצור @GolanArt
אף אחד יש לו טענות, ולמי שיש הוא מוכן לעזוב.....
הבקשה הפשוטה היא מנטפרי או מRL שישלחו מייל עם ההודעה..... -
@ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt
כל מילה פנינה, אך ראה נא את הציטוטים דלהלן, אשר מהם יוצא, שנטפרי אכן צריכים לשלוח כעת מייל מסודר לכל משתמשי נטפרי.@GolanArt אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני יבהיר את עצמי:
ההודעה אמורה להגיע מRL בתקופה הקרובה,
אנחנו רק מקדימים ע"מ שכשתגיע ההודעה הרשמית מRL,
תדעו כולם על מה ולמה.
הודעה רשמית ומסודרת תגיע ישירות מחברת RL.@A052 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי....אנחנו נבדוק את זה מול RL, אכן זה מחייב בדיקה, תודה.
-
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
בקיצור @GolanArt
אף אחד יש לו טענות, ולמי שיש הוא מוכן לעזוב.....
הבקשה הפשוטה היא מנטפרי או מRL שישלחו מייל עם ההודעה.....האחריות לשליחת המיילים היא על RL, ואנחנו נבדוק מולו את
הכל. -
@GolanArt רק שיש לבדוק אם יש להם מיילים של כל הלקוחות. כי זה לא מחייב.... לעומת זאת בנטפרי אתה חייב מייל...
-
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt רק שיש לבדוק אם יש להם מיילים של כל הלקוחות. כי זה לא מחייב.... לעומת זאת בנטפרי אתה חייב מייל...
@frize37 בנטפרי גם לא "חייב" לספק דוא"ל
http://netfree.link/start#/create-user :דואר אלקטרוני
מומלץ בשביל לקבל הודעה למייל כשיש לכם תגובה חדשה באזור האישי של נטפרי -
@DovidStroh אבל אני מאמין שכולם כתבו.... אבל בRL בכלל לא צריך לשום דבר, כמו שאם מישהו עושה חשבון באורנג או חברה אחרת של ספק לא צריך לתת מייל. צריך כרטיס אשראי ושם.....
-
@frize37 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@DovidStroh אבל אני מאמין שכולם כתבו.... אבל בRL בכלל לא צריך לשום דבר, כמו שאם מישהו עושה חשבון באורנג או חברה אחרת של ספק לא צריך לתת מייל. צריך כרטיס אשראי ושם.....
ולאיפה בדיוק שולחים את התשבוניות???
-
אסור לי כבר לפגוע בגולשי הפורום, הוזהרתי בעבר, אני ימתן את מה שרציתי לכתוב:
בלי להיכנס לעצם העניין שמגיע לנטפרי הרבה מעבר לסכומים הפעוטים האלו.
בלי להיכנס לעצם העניין מה העלויות של נטפרי שיש כאלו שמתיימרים כאן לדעת ולהכיר:כמה משעשע ועצוב לראות איך שירות טוב בהתנדבות מכל הלב גורם למקבלים להיות כפויי טובה.
הייתי בטוח ולא היה לי ספק שאמצע את מה שחשבתי אך כן הלכתי לבדוק
כדי להביא את הציטוט המדוייק שלהלן.
לעומת נטפרי שהעלתה את הנושא של תנאי השימוש וזה הפך לדיון סוער על נאמנותה, תנאי השימוש של אראל שאף אחד מאיתנו לא חתם על זה כלל ותוקף סמכותו נגזרת מהופעתו באתר הספק ומחייבת אוטומטית את לקוחותיה והיא שבסופו של דבר מחייבת כספית את הלקוח (מה שקורה מאחורי הקלעים שהיא מעבירה כסף לנטפרי לא באמת מורידה ממנה את העובדה שהיא הגובה) ובכל זאת נטפרי תוצג כאשמה ומרמה!אז בהחלט, מה שהתחיל בתנאי השימוש בנטפרי, ממשיך כאן תבדקו ותשוו שזה אותם אנשים..
אני חושב שנטפרי יצאו גדולים וענקיים כשבאו ולא לקחו סיכון שעל אף שזה לכאורה לא קשור ישירות אליהם הגיע @GolanArt בשם נטפרי והודיעו לנו מראש.
וגם אם קרתה תקלה באראל שהבינו בטעות שכולם כבר מעודכנים בעקבות ההודעה כאן זה עדיין לא קשור לנטפרי.הדברים פשוטים ומובנים לכל בר דעת שלא מגיע עם דעות קדומות ודעה אישית על עתידה של נטפרי...
-
אכן כשקוראים תגובות מסויימות צריך לעבוד קשה בכדי שהתגובות לא יהיו מידי בוטות
-
@ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
אכן כשקוראים תגובות מסויימות צריך לעבוד קשה בכדי שהתגובות לא יהיו מידי בוטות
זה קורה בעיקר כי אנשים מקשרים בין נטפרי לRL. למען האמת,
RL הוא ספק, ואין לו שום קשר לסינון של נטפרי. אמנם הכסף צריך
לעבור דרכו נכון לעכשיו, אבל מלבד זה אין שום היבט שבו נטפרי
קשורה בRL מלבד העובדה שהוא מספק את התעבורה של שרתי נטפרי. -
@GolanArt נכון יותר: שגם הוא בין היתר מספק את התעבורה של נטפרי..
-
@למדן-וידען אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt נכון יותר: שגם הוא בין היתר מספק את התעבורה של נטפרי..
נכון, תודה על התיקון החשוב!