ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    דירוג הפניה

    כללי
    10
    17
    2565
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ד
      דוד ד נערך לאחרונה על ידי

      יש בעיה עם היחס לפניה, והיא שפניה שלא טופלה כל צרכה, ומגיבים עליה להמשך טיפול, התגובה מקבלת יחס של נקודה אחת בלבד, למרות שהפניה דורגה בשלוש.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • D
        derid נערך לאחרונה על ידי

        מידיעה? או ניחוש?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ד
          דוד ד נערך לאחרונה על ידי

          מידיעה ומניסיון

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicode
            magicode נערך לאחרונה על ידי magicode

            יש הבדל בין פניה מורכבת לפניה פחות מורכבת.
            פניה מורכבת לא משנה כמה נקודות תשים עליה. היא תטופל באותו קצב.
            אולי יתחילו לטפל בה יותר מוקדם.

            פניה מורכבת לרוב לא מתחילה להיות שווה את הנקודות שאתם שמים עליה. העלות טיפול בפניה כזאת יכול לעלות בהרבה שעות.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • GolanArt
              GolanArt נערך לאחרונה על ידי

              יש פניות שאני יכול להעיד עליהם, שהשווי של הזמן שמשקיע בהם מתכנת בכיר, הוא
              זהה לעלות של כמה חודשים טובים בנטפרי +ספק.

              מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

              שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • ד
                דוד ד נערך לאחרונה על ידי

                סליחה שהבנתם אותי לא נכון, אבל הדירוג שלי לא בא מתוך החלטה אם הפניה שווה שקל או שלושה, אלא על רקע של הפסד יום עבודה או איכות שלו. אז אם אתם רואים שאתם מופסדים על פציינט מסוים, אתם יכולים להודיע לו שאתם ארגון חסד, ושיפנה בבקשה למערכת סינון אחר תודה

                GolanArt ezra 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • GolanArt
                  GolanArt @דוד ד נערך לאחרונה על ידי

                  @דוד-ד
                  להיפך, יש תכונה בנטפרי לגרום לכמה שיותר יהודים להיות מוגנים באמת.
                  המקרה היחיד שאנחנו מציעים אופציה למשתמש לצאת לסינון אחר, זה
                  רק במקרים שהוא נרגן ולא מוכן לקבל על עצמו את המדיניות הן של
                  הסינון, והן של השרות.
                  תאמינו או לא, אבל יש משתמשים שמרשים לעצמם לתקוף עם מילים
                  קשות כאילו שילמו על חבילה של סינון כולל סוויטה בהילטון פנסיון מלא לכל החיים עבור כל המשפחה...

                  מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                  שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                  shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ezra
                    ezra @דוד ד נערך לאחרונה על ידי

                    @דוד-ד היקר!
                    היית פעם בסינון אחר עם בעיה מורכבת בגלל סינון?
                    לפי השאלה נראה שזה מעולם לא קרה לך...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ד
                      דוד ד נערך לאחרונה על ידי

                      אתה צודק עזרה, המהירות של הטיפול בנטפרי היא להפליא, וזמן הטיפול לא הגיע ל10% מהזמן שלקח לסנן אחר לטפל.
                      והתלוננתי רק על הדרוג ולא חס ושלום על המהירות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • shraga
                        shraga @GolanArt נערך לאחרונה על ידי

                        @GolanArt יש בעיה במדיניות הנוכחית של נטפרי
                        מצד א' התחילו לגבות תשלום באופן רשמי
                        מצד ב' גם לאחר שמדברים על תשלום חודשי לנטפרי כשמישהו מתלונן יותר מידי אומרים לו תגיד תודה גם על זה... וכמה מאמצים וכו' או ולך לסינון אחר וכו'
                        אם אתם גובים כסף מן הראוי שתתייחסו לכל משתמש כלקוח לו אתם מחויבים לחלוטין

                        magicode frize37 למדן וידען GolanArt 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • magicode
                          magicode @shraga נערך לאחרונה על ידי magicode

                          @shraga
                          עדיין לא לא התחלנו לקחת כסף. רק הודענו. חכה שנגיע לשם ואז תעיר הערות.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • shraga
                            shraga @magicode נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode שלא תבין אותי לא נכון, אני בעד גביית תשלום ואשלם אותו בשמחה (בפרט שלא מדובר בסכום משמעותי),
                            רק הערתי הערה בגדר בונה, עשו עימה כרצונכם...

                            ליכט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ליכט
                              ליכט @shraga נערך לאחרונה על ידי

                              @shraga
                              נראה לי שהוא קיבל את ההערה הבונה, אך גם הוא העיר שבינתייים זה עדיין לא תקף....

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • frize37
                                frize37 @shraga נערך לאחרונה על ידי

                                @shraga נכון שאתה משלם.... אבל זה כמו שאתה קונה טלפון מארגון חסד ברבע מחיר ואח''כ אתה בא ומעיר על כל דבר.... 15 שקל נראה לי שזה לא רבע ממה שאמור לעלות כזה דבר

                                כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                לפרטים נוספים לחץ כאן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • למדן וידען
                                  למדן וידען @shraga נערך לאחרונה על ידי

                                  @shraga אמר בדירוג הפניה:

                                  @GolanArt יש בעיה במדיניות הנוכחית של נטפרי
                                  מצד א' התחילו לגבות תשלום באופן רשמי
                                  מצד ב' גם לאחר שמדברים על תשלום חודשי לנטפרי כשמישהו מתלונן יותר מידי אומרים לו תגיד תודה גם על זה... וכמה מאמצים וכו' או ולך לסינון אחר וכו'
                                  אם אתם גובים כסף מן הראוי שתתייחסו לכל משתמש כלקוח לו אתם מחויבים לחלוטין
                                  ...
                                  בפרט שלא מדובר בסכום משמעותי..

                                  אם המחויבות צריכה להיות שווה לשאר חברות הסינון(-כביכול..) המתחרות, אז גם במחיר דומה להם יש לנטפרי עדיין הרבה אשראי...
                                  אני אומר את זה כלקוח בעבר של כל החברות הנ"ל, וכלקוח נטפרי סטנדרטי שעובד משרה מלאה+ באינטרנט. וכן, לפעמים גם נתקע עם דברים שלוקחים זמן.

                                  לעצם העניין, לא יודע אם שמת לב אבל מי שהציע לעבור חברה היה לא פחות מאשר @דוד-ד .. וממש לא אי מי מ @administrators .. כך שהמדיניות המוצהרת שלך לגבי נטפרי אינה מבוססת כלל.

                                  מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                  שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                  lamdan.yadan@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • dLive
                                    dLive נערך לאחרונה על ידי

                                    כבר דיברו בנושא. המנהלים לא אומרים לאף אחד "תעבור לסינון אחר". (כבר כתבתי בעבר איפה היה המקום היחידי שראיתי כזו תגובה...)
                                    זה בעיקר משתמשים שנתפסו ברגע קצת חם...

                                    נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                    יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • GolanArt
                                      GolanArt @shraga נערך לאחרונה על ידי

                                      @shraga
                                      לגבי צד אחד, מאגי ענה לך,
                                      לגבי צד שני, עוד אף אחד לא היה בסיטואציה הזו, כי תכל'ס עוד לא גבינו כלום,
                                      חוץ מזה, אני באמת לא מבין על איזו מדיניות אתה מדבר, ולא זוכר שאחד מהמנהלים
                                      אמר כאן תגיד תודה. יתירה מזו, חשוב שתזכרו, שה15 שקלים זה עדיין רחוק שנות אור
                                      לכסות את ההוצאות, ולמזלנו עדיין רוב הפעילות בנטפרי ממומנת ע"י תרומות של כסף,
                                      וזמן יקר של מקצוענים בכל מיני תחומים, ועם זאת, לא היה אף אחד שזילזלו בו, ואין
                                      לי מושג אם אתה מדבר מתוך ניסיון, או מתוך מה שקראת בפרוג..
                                      בכ"א, אשמח אם תתן לי ציטוטים ומקורות, ובכ"ז רק אל תשכח, שאת הנרגנים הקשים,
                                      לעולם לא נצליח להשביע ולפעמים החוצפה שלהם עולה למדרגות קשות כאלו שאפילו אם
                                      היינו ביזנס היינו חייבים פשוט להציע להם לחפש מקום אחר.

                                      מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                                      שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון