שירות ותמיכה של 011
-
@UA אם משעמעם ללך תקרא את הפסט הזה....
-
@aiib אכן, מסכים איתך שעושים מהציבור שלנו צחוק, אבל לא יודע אם זה קשור לאנ"ש או שלא, אלא זה בגלל שאין מתחרה רציני בסדר גודל שגם מספק נטפרי. אם בזק לדוגמא היו מספקים נטפרי ישירות דרכם, הכל היה נראה אחרת...
אבל מה שכן אפשר לעשות זה להציף את הנושא כמו שעושים כאן ואז לחברות אין ברירה אלא להעלות את השירות... אחרת יעזבו אותם לספקים קצת יותר טובים....
-
-
@aiib למה שיגיבו לך אם הם בטוחים שאתה בידיים שלהם?
כלומר רק אם תעשה מעשה, כלומר: לא מרוצה = עובר חברה, וככה כולם יעשו, לא יצטרכו שום תגובות.
שום חברה באמת לא מעניין אותה צעקות. רק הלקוחות שעוזבים.
תוכל לראות בהודעות הקודמות בעמוד הזה שאנשים כן מרוצים מחברות אחרות. אולי תנסה ותראה. -
@aiib אחרי שקראתי את התלאות שעברת (לשון עבר??) ב019. וכן את http://forum.netfree.link/topic/6169/019-נטויז-ן-הילכו-שניהם-יחדיו/75
נראה לי שהפתרון הקל הוא לעשות טלפון ותשתית ספק באותה חברה.
הפתרון המסובך יותר הוא: לנסות תשתית וספק דרך 011 נניח, אבל אז יהיה קצת בלאגן אם הטלפון שהוא דרך נטוויז'ן (?), שהיות והטלפון עובד רק על הנתב של סלקום ולא עובד על הנתב של 011 אז תצטרך להכניס את היוזר של 011 בנתב של סלקום.
אני יודע שזה נשמע פשוט אבל לי זה לקח חודש עד שזה הסתדר. -
@UA אני באמת עובר בשעות-ימים אלו.
הבעיה היא שרבים כבר עזבו וזה לא נראה שזה מזיז להם. אולי תביעה נגדם על כל אי מענה של 6 דקות תתחיל להזיז משהו... -
@מישווו אמר בשירות ותמיכה של 011:
@aiib אחרי שקראתי את התלאות שעברת (לשון עבר??) ב019.
עדיין לא נגמר. בזק אמורים לבוא לתקן את קו הפקס...
נראה לי שהפתרון הקל הוא לעשות טלפון ותשתית ספק באותה חברה.
יש כזה דבר בנטפרי?
אני יודע שזה נשמע פשוט אבל לי זה לקח חודש עד שזה הסתדר.
לא בטוח שיש לי יומיים...
-
@aiib ברור שמעבר לקוחות מזיז, מה חברה צריכה חוץ מלקוחות???? לא מזיז היום יזיז מחר...
אם יש חברה שמוכיחה את עצמה עם שירות טוב, וכולם יעברו אליה, זה יתן את התוצאות ולא שום דבר אחר.
כל שאר הדברים זה סתם בזבוז זמן.אם עברת לחברה אחרת ואתה מרוצה, נשמח שתעדכן. זה יעזור לעניין הנ"ל יותר מהכל...
-
@UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרת -
@מעמד מסכים איתך לגמרי. זה ידגיש להם את הסיבה שעוזבים אותם ויגרום להם לשנות את זה.
רק צריך להבין מהי הנקודה העיקרית של החברות. רק כמות הלקוחות מדברת אליהם. אם אתה נשאר, מצידם שתקטר עד לב השמים עד מאה ועשרים... -
@benaharon אמר בשירות ותמיכה של 011:
@ib אמר בשירות ותמיכה של 011:
ממליץ על ITC יש להם שירות מעולה
מי נותן שירות שלהם? ITC או IB תקשורת? כי הבנתי שהחשבונית הוא של IB. כלומר, אני לקוח שלהם... נכון?
יש להם שירות טוב? מבינים עניין בנטפרי? או רק יודעים להגדיר ראוטר ואח''כ תסתדר????סתם מעניין לשמוע מהחבר'ה כאן אם הם מרוצים מהמהירות של האינטרנט של ITC ואיך השירות שלהם?
מישהו התנסה עם ITC????
-
@מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:
@UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרתיש רק בעיה "קטנה", מספר הלקוחות שנחשפים ומודעים למצב קטן מאוד יחסית וגם אם כול מי שיודע יעזוב עדיין נשארת להם כמות גדולה של מנויים שמן הסתם רובם אין להם מושג מה זה פורום נטפרי..
ואתרוג זה דוגמה מצויינת לזה. בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
-
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
@מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:
@UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרתיש רק בעיה "קטנה", מספר הלקוחות שנחשפים ומודעים למצב קטן מאוד יחסית וגם אם כול מי שיודע יעזוב עדיין נשארת להם כמות גדולה של מנויים שמן הסתם רובם אין להם מושג מה זה פורום נטפרי..
ואתרוג זה דוגמה מצויינת לזה. בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
לכן במקום פידבקים מכבדים ואוהדים לפוסטים שלי תכתוב תגובות שמשקפות את החוויות שלך...
-
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
יש לך מידע כל שהוא על זה שאפשר לספר ?
-
@aiib
שבוע טוב
אצלינו העקרון הוא לא אנ"ש העקרון שלנו לתת מקסימום שירות
אנחנו מזמינים אותך לנסות אותנו ולדווח לכולם על התוצאות
ואנחנו בדרך כלל כן מגיבים בפורום -
@aiib אמר בשירות ותמיכה של 011:
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
@מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:
@UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרתיש רק בעיה "קטנה", מספר הלקוחות שנחשפים ומודעים למצב קטן מאוד יחסית וגם אם כול מי שיודע יעזוב עדיין נשארת להם כמות גדולה של מנויים שמן הסתם רובם אין להם מושג מה זה פורום נטפרי..
ואתרוג זה דוגמה מצויינת לזה. בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
לכן במקום פידבקים מכבדים ואוהדים לפוסטים שלי תכתוב תגובות שמשקפות את החוויות שלך...
מה זה יעזור? עדיין רוב הלקוחות לא יחשפו לתגובות שלי בדיוק כמו שהם לא נחשפים לתגובות שלך...
אגב, החוויות שלי די פשוטות: X2ONE נוראיים, סים כשר מעולים..
@מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
יש לך מידע כל שהוא על זה שאפשר לספר ?
ממש לא, אני ניזון בדיוק כמוך ממה שמג'יקוד כותב כאן ומהמפורסם ע"י רשם הפטנטים.
-
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
מה זה יעזור? עדיין רוב הלקוחות לא יחשפו לתגובות שלי בדיוק כמו שהם לא נחשפים לתגובות שלך...
אגב, החוויות שלי די פשוטות: X2ONE נוראיים, סים כשר מעולים..חברא חברא אית ליה... אבל פידבקים לא יוצרים הד מספיק
חשבתי שיש לך נסיון עם 019 -
@aiib יש לי נסיון סלולרי בלבד.
חיברתי הרבה חברים ל-019 וחוץ מקצת תלונות על איטיות מידי פעם לא שמעתי משהו חריג.@aiib אמר בשירות ותמיכה של 011:
אבל פידבקים לא יוצרים הד מספיק
לא התיימרתי, כמו שכתבת הבעתי תמיכה ותו לא.
-
@אלי-TZA גם אצלי פעם ראשונה טכנאי עבר ללא תקלות....
-
@aiib שוב אני מדבר רק על חיבורים סלולרים כלומר סים-נטסטיק.