לא מתכוונים להתנצל?
-
@magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:
אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)
אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
או שלא הבנתי את התמונה? -
@yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:
@magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:
אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)
אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
או שלא הבנתי את התמונה?זה מה ש @magicode כתב, שרואים שהתקלה בשרת של המוניטור
-
@יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.
-
@yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:
@יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.
רק רצה להוכיח שהתקלה לא היתה רק בשרת של RL אלא בשירותים נוספים
-
אולי תמונה זו יותר משקפת מה שקרה:
https://en.isoc.org.il/iix/cacti/cactiexports/graphs/graph_159_2.png
(אם הבנתי נכון) זו תמונה של התעבורה הפנים ארצית דרך RL בשבוע האחרון. רואים נתק מוחלט לכמה שעות אתמול (שכמדובר הוא תקלה במוניטר, אבל יכול להיות שבזמן הזה גם לא היה אינטרנט לאף לקוח של RL) ואח"כ רואים תעבורה קצת פחות מיום רגיל. אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם? -
@אלי-tza אמר בלא מתכוונים להתנצל?:
כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.
גם לשלם בהתמדה לספקים נוספים זה 'משמעותי כלכלית'.
ובלי קשר, גם מי שלא 'משמעותי לו כלכלית' זכאי לעדכון במקרה של תקלה גורפת.
אנחנו ישבנו בשעות הללו, אכן עם סים חלופי, אך בלי שום ידיעה על מקור התקלה וצפי לתיקון.
חברה עם תודעת שירות אמורה להתייחס ללקוחות ולהשאיר תקליט/הודעת מייל עם התנצלות וזמן משוער לפתרון. -
@משפחת-כהן הכל נכון התייחסתי רק לזה שהפסיד הרבה כסף. אם זה באמת הרבה כסף תשלום של כמה עשרות שקלים בחודש יהיה שוה.
-
@yzahn אבל אפשר לראות את הניתוק הזה בעוד חברות
-
@yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:
אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?
לא מחייב יכול להיות שחזר לכולם אבל לא כולם חזרו,
אני לדוגמא כשקרתה התקלה החלפתי לספק אחר ורק למחרת החזרתי את הספק של RL בעוד שהבעיה הסתדרה לאחר כמה שעות -
גם אני כמו כולם בזבזתי הרבה זמן שהם יכלו לחסוך במייל או הודעה קולית פשוטה.
חבל.
גם לא נראה התנצלות באופק...