• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לא מתכוונים להתנצל?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    14 פוסטים 10 כותבים 1.0k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • yzahnY מנותק
      yzahn @magicode
      נערך לאחרונה על ידי yzahn

      @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

      אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

      אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
      או שלא הבנתי את התמונה?

      יוליוסי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • יוליוסי מנותק
        יוליוס @yzahn
        נערך לאחרונה על ידי

        @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

        @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

        אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

        אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
        או שלא הבנתי את התמונה?

        זה מה ש @magicode כתב, שרואים שהתקלה בשרת של המוניטור

        נטפרי. הלכתחילה שבדיעבר!

        yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • yzahnY מנותק
          yzahn @יוליוס
          נערך לאחרונה על ידי

          @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.

          יוליוסי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • יוליוסי מנותק
            יוליוס @yzahn
            נערך לאחרונה על ידי

            @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

            @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.

            רק רצה להוכיח שהתקלה לא היתה רק בשרת של RL אלא בשירותים נוספים

            נטפרי. הלכתחילה שבדיעבר!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • yzahnY מנותק
              yzahn
              נערך לאחרונה על ידי yzahn

              אולי תמונה זו יותר משקפת מה שקרה:
              https://en.isoc.org.il/iix/cacti/cactiexports/graphs/graph_159_2.png
              e390b1b3-2520-4863-83b2-738e46735270-image.png
              (אם הבנתי נכון) זו תמונה של התעבורה הפנים ארצית דרך RL בשבוע האחרון. רואים נתק מוחלט לכמה שעות אתמול (שכמדובר הוא תקלה במוניטר, אבל יכול להיות שבזמן הזה גם לא היה אינטרנט לאף לקוח של RL) ואח"כ רואים תעבורה קצת פחות מיום רגיל. אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?

              O K 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • משפחת כהןמ מנותק
                משפחת כהן @אלי TZA
                נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                @אלי-tza אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.

                גם לשלם בהתמדה לספקים נוספים זה 'משמעותי כלכלית'.
                ובלי קשר, גם מי שלא 'משמעותי לו כלכלית' זכאי לעדכון במקרה של תקלה גורפת.
                אנחנו ישבנו בשעות הללו, אכן עם סים חלופי, אך בלי שום ידיעה על מקור התקלה וצפי לתיקון.
                חברה עם תודעת שירות אמורה להתייחס ללקוחות ולהשאיר תקליט/הודעת מייל עם התנצלות וזמן משוער לפתרון.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • א מנותק
                  אלי TZA @משפחת כהן
                  נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                  @משפחת-כהן הכל נכון התייחסתי רק לזה שהפסיד הרבה כסף. אם זה באמת הרבה כסף תשלום של כמה עשרות שקלים בחודש יהיה שוה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • O מנותק
                    OR @yzahn
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yzahn אבל אפשר לראות את הניתוק הזה בעוד חברות
                    5518899a-27f6-4756-ba4b-80c852b1bfc8-image.png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • K מנותק
                      KINGMEN @yzahn
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                      אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?

                      לא מחייב יכול להיות שחזר לכולם אבל לא כולם חזרו,
                      אני לדוגמא כשקרתה התקלה החלפתי לספק אחר ורק למחרת החזרתי את הספק של RL בעוד שהבעיה הסתדרה לאחר כמה שעות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • 33men3 מנותק
                        33men
                        נערך לאחרונה על ידי

                        גם אני כמו כולם בזבזתי הרבה זמן שהם יכלו לחסוך במייל או הודעה קולית פשוטה.
                        חבל.
                        גם לא נראה התנצלות באופק...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון