• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. מושט
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 1
    • נושאים 46
    • פוסטים 300
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • אתר חדש שנבנה על 100% טהרת נטפרי

      הייתי בשנה האחרונה לעזר באתר חדש שעלה ממש בזמן האחרון,

      החלטנו בתחילת הדרך שהאתר כולו יבנה אך ורק בשימוש באינטרנט של נטפרי.
      גם לנו היה ספיקות אם נצליח אבל אמרנו שנעשה כל מאמץ שאכן זה יקרה רק בנטפרי.
      כשהודענו לאנשי המקצוע שאינם חרדיים השותפים בבניה, על כוונתינו זו, הם זילזלו וטענו שאין היתכנות כזאת.

      אני רוצה רק לשתף את הציבור היקר ובעיקר את המתתכנתים שביננו, ברשמים שלי.

      פשוט לאורך כל הדרך העבודה היתה חלקה, לרגע לא נזקקנו לשימוש באינטרנט שאינו נטפרי, הכל זרם והיה יעיל כאילו נטפרי היא מערכת משומנת של עשרות שנים ומאות מתכנתים (היו רגעים שהיו כמה עיכובים קלים מיד קפצו להם אנשי התוכנה ובידם אינטרט שאינו מסונן ואמרו: "בואו אני שניה מחבר אותכם לרשת שלי והכל מסתדר," אמרנו להם חכו, פניה קטנה למערכת הפניות והופ הכל הסתדר....)

      ואכן תודות לצוות המדהים של נטפרי כל דבר הכי קטן שנתקלנו בו זכה מייד למענה.
      בסופו של דבר נאמנים להבטחתינו אפילו פעם אחת לא נזקקנו לאינטרנט שאינו נטפרי, כל האתר מתחילתו ועד סופו הוקם 100% בסינון הכשר בעולם.
      היום גם אנשי המקצוע החצוניים באתר מודים שאין על הטכנולוגיה של נטפרי. הם פשוט התממגגו.

      אז תודה לכם אנשי נטפרי הנפלאים ובראשם הקוסם הגדול,
      אתם פשוט גדולים!! המשיכו להושיע את ישראל.

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • מי זוכר את הימים שהיית אומר לבזק, "נטפרי" והם היו אומרים, שו הדא???

      לא לפני הרבה שנים שהיית אומר לבזק שאתה רוצה לעבוד עם ספק של סינון נטפרי. הם לא היו יודעים מה אתה רוצה מהחיים שלהם (תאיית לי את השם עוד פעם.....).

      אבל אתמול התקשרו אלי מבזק להציע לחדש קו לא פעיל שהיה לי ולעבור לאינטרנט מסונן עם תשתית שלהם וספק של נטפרי.

      זה נשמע היום הכי הגיוני בעולם.

      אבל למי שעדיין זוכר את נטפרי הקטנה ושהחלום של @magicode היה שלא נטפרי תצטרך להתאים את התוכן למשתמשים אלא שהתוכן באתרים יהיה לפי הסינון המהודר של נטפרי.

      וזה קורה ובגדול.... ובלי פרסום אחד רישמי של נטפרי...

      נטפרי/ @magicode (בעצם בלי סלאש..)
      שאפו.......

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: קיבלתי סימן.

      אם נטפרי עדיין לא הגיעה לכל בית חרדי, כנראה שאתרוג יגרמו לזה!!!
      אני לא משפטן. אבל מה איכפת לאתרוג לשלוח מכתב מעורך דין, אם 019 יכנעו אז הם ניצחו.
      ואם 019 יהיו גברים וילכו ראש בראש אפשר לפתוח את כל הקופה [ואם מדברים על העתקות אז ודאי שהתובע יהפך לנתבע. (ע"ע סינון תמונות אנושי ועוד...).]

      תכלס באמת הגיע הזמן שנטפרי באמת תאמץ לעצמה משפטן צמוד. על כל צרה שלא תבוא.

      מה שיותר נראה זה שהמטרה היא למנוע מספקיות חדשות להכנס לשוק הזה עם נטפרי. (הם יגידו לעצמם גם אם זה לא צודק. מה אנחנו צריכם להסתבך משפטית) וזה הסיבה שהתביעה מופנית לספקיות ולא לעמותה עצמה.

      מה שבטוח זה @magicode העם איתך!!!

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • עבר מנטפרי ומתחרט

      סיפור טרי ממפגש משפחתי מהיום.
      יש לי קרוב משפחה שהיה בנטפרי כמעט שנה.
      לפני שבוע בערך הוא היה חייב ענין בשביל העבודה של אישתו שלפי המדיניות הרשמית של נטפרי לא פותחים....

      אז בלי לברר הרבה הוא עבר לחברת סינון שדומה ללימון...
      והוא מספר שהוא מתחרט על כל רגע ורוצה לחזור לנטפרי אפילו בעד איבוד העבודה של אישתו..

      ששאלתי אותו מה הבעיה המרכזית עם הלימון... כי עד כמה שאני זוכר מפעם זה סינון בסדר.

      חשבתי שהוא יגיד לי שהם מפשלים הרבה בסינון
      והוא עונה לי והופתעתי מאד. ומתברר שהדבר הבעייתי ביותר שלו הוא שהגוגל דרייב שם פתוח עם קבוצות לכל דכפין.. והסכנה שיש מזה עצומה....

      אז הרבה מתלוננים לפעמים אולי על החסימה השמרנית אז נדע שאנחנו נמצאים בחברת אבטחה הטובה ביותר שמאבטחת אותנו מסכנות שאנחנו אפילו לא יודעים...
      תודה @magicode

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: אתר חדש שנבנה על 100% טהרת נטפרי

      @מענטש-אמיתי אמר באתר חדש שנבנה על 100% טהרת נטפרי:

      @מושט אמר באתר חדש שנבנה על 100% טהרת נטפרי:

      הייתי בשנה האחרונה לעזר באתר חדש שעלה ממש בזמן האחרון,

      החלטנו בתחילת הדרך שהאתר כולו יבנה אך ורק בשימוש באינטרנט של נטפרי.

      תודה רבה!
      בזכותך - לנו הבאים אחריך, יהיה קל יותר...
      וכך ייתכן שזיכית אנשים פחות עקשנים, שלא היו כ"כ מתעקשים.
      אבל אם כבר הכל מוכן - אז מה איכפת להם?

      ואולי יום אחד (ויתכן שגם היום) נטפרי תהיה החסימה המומלצת למפתחים.

      אגב לא היו בעיות שלא נפתרו?

      לא, הכל עבד חלק ב"ה, אין לי שום קשרים עם נטפרי והם עשו בשבילי הכל מעל ומעבר, היו הרבה חודשים שבכלל לא היינו צריכים אותם ונשאר לנו המון נקודות.

      היו פה ושם עיכובים קלים, והם נפתרו ממש מהר , גם כל מדריכי תוכנה שהיינו צריכים נפתחו לנו מיידית.
      אני גם יתן דוגמא. היה איזה תהליך תיכנותי מורכב שלא עבד, איש התוכנה שהיה בשטח מיד רצה לחבר את הרשת לאינטנרט לא מסונן רק בשביל לבדוק, התעקשנו שלא, בסוף התברר שזה בכלל בעיה שורת קוד שאינה תיקנית.

      אני רק חושב שאם היינו רוצים להקים את האתר לפני כמה שנים (בסינון הקודם שהיה לנו), או שהיינו מוותרים על הרעיון ואם כן היינו עושים את זה סביר להניח שהיינו מקבלים כמויות של זוהמה על הדרך.

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: נוסטלגיה

      @yzahn אמר בנוסטלגיה:

      היו מתלוניים סדרתיים אבל הם היו יחידים, וכמו בכל משפחה סבלו אותם וענו להם מי בנחת ומי בעצבנות...

      ברמת העיקרון לדעתי הבחינה הזאת של מתלוננים לא השתנתה הרבה באופן אחוזי.
      כלומר אם נניח ועל כל 1000 משתמשים היו 2 מתלוננים. היום המשתשמים גדלו ואיתם המתלונינים- האחוזים לא בטוח גדלו.

      מה שכן לאחרונה בעיקבות המיתקפה הנוראית על סגירת פרוג. שלא היתה משחר הקמתה של נטפרי.
      רבו טרולנים חדשים שהוציאו קיטור ארגסיבי ותוקפני.
      הם הגיחו פלטו וכמעט נעלמו...

      ה פורום יחזור לתיקנותו.

      מקווה מאד מאד שנטפרי והרבנים שהחליטו בענין, לא ישפעו משום שיימינג/לחץ לשנות את ההחלטה או להתפשר בנוגע לרשת החברתית הוירטואלית של החרדים.

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: חבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות

      @magicode אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:

      אנחנו באופן כללי. לא נכנסים בקישקע העיסקי של החברות.
      אנחנו מתערבים להם רק מתי שזה נוגע לנטפרי.
      אם הם לא בסדר הציבור יכול להעניש ולא להתחבר כמה שהוא רוצה.

      אין מתפקידה של נטפרי לדאוג שהחברות יהיו ללא חסרונות.
      לדוגמא סלקום. הרבה אנשים שונאים את החברה הזאת וטוענים שזה חברה שגונבת לקוחות ומרמה אותם. בעיקר בשיטת מצליח.
      אם הם ירצו שיתוף פעולה עם נטפרי אני לא יסרב. למרות שאני אישית לא מנייד קווים לסלקום גם אם יתנו לי מכשירים בחינם.

      לדעתי זה לא נכון לנטפרי לשחק אותה ראש קטן,

      בסופו של דבר יש לך אינטרס שהמיזם הזה שקוראים לו נטפרי יצליח .
      וכל עוד יש מישהו במערכת שתוקע מקלות בגלגלים ומתנהג בהתנהגות שאינה הולמת. מן הראוי לסלק אותו ולכל הפחות לא לתת לו הגנה....

      ישנם רבים וטובים שבכל תקלה שיש להם בגלישה הם מזהים מיד מי אשם הספק או הסינון.

      אבל ישנם המון שלא בדיוק מבינים ומתחברים/או מחוברים לנטפרי וברגע שיש כל תקופה תקלה מבחינתם זה תקלה בנטפרי הם לא מזהים מי בדיוק אשם והם או עוזבים או חוזרים לסינון הקודם שלהם....
      לדעתי כל הסיפור הזה עם x2one לא בדיוק משכנע אנשים להצטרף לנטפרי.....

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • זהירות מנוכלות של בזק!!

      בהמשך לפוסט הזה
      דיברתי עם בזק,
      הנציג הציע לי לעשות קו בנדל חדש אצלם עם סינון נטפרי דרך 019. אמרתי לו שאין דבר כזה הוא התעקש שיש דבר כזה ב100%-אתה מתקשר לנטפרי ויש לך סינון.

      (השיחה מוקלטת)
      בקיצור הוא היה כל כך בטוח בעצמו וניסה להוציא אותי מטומטם , הוא אמר שדרך בזק אפשר לעשות קו נטפרי.

      הוא עשה לי קו
      זה עבד. אבל לא מסונן ולא נעליים, הייתי ילד טוב התקשרתי לנטפרי אמרו שאין דבר כזה. התקשרתי ל019 אמר לי אחמאד שאין דבר כזה.

      אני לא יודע אם זה שיטה אצלם או לא אבל צריך להיזהר ולהפיץ שידעו לא ליפול אצלם.
      @magicode זה בטוח עילה לתבוע את בזק. זה הטעייה ממדרגה ראשונה.

      בכל אופן תודה ל @frize37 על העזרה והישרות.

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: מרכז הפניות

      @marg אמר במרכז הפניות:

      התנהגות לא הולמת בכלל,
      בהתנהגות הזאת (עם כל התירוצים היפהפיים) אתם פשוט פוגעים פגיעה ישירה בציבור הלקוחות שלכם

      ככה בצורה כזו לא ניתן לעבוד
      עדיין זה גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון ואתם מתעתעים בציבור ועתידים לתת על זה את הדין.

      וכש"כ ק"ו כשאתם לוקחים תשלום ללא תמורה הרי זה גזילה גמורה בל יכופר. וכאמור אי מתן מענה בפרק זמן סביר שבר אנוש יוכל להמשיך (שזה עד חצי שעה במקרה הקיצוני ביותר) בעבודתו הר זה ללא תמורה ק"ו 16 שעות זה פשוט להתל

      @marg אני רואה שבשנת 2016 כבר איימת לעזוב את נטפרי, אז זה איום חדש עכשיו או שזה המשך לאיום המפחיד הקודם.....

      כולנו מכירים את נטפרי כבר שנים ויכולים להעיד אלפי המשתמשים שלה שהיא חברה מנוהלת נכון עם טכנולגיה הכי מתקדמת ועם שירות מיוחד במינו.

      רוב החברות בכל תתחום וגם באינטרנט נותנים את אותו שירות לתקלות לכל הלקוחות כלומר יש להם ממאגר איזה 100 תקלות שחוזרות על עצמם אצל כל הלקוחות שמתקשרים לשירות

      בנטפרי זה שונה, באינטרנט ובטכנולוגיה ישנם המון המון המון בעיות חדשות שצצות כל יום שנדרשים לפתרונות יצירתיים חדשים. ובמקביל להתמודד עם החברה שמנסים לעקוף את המערכת.....

      בכל מקרה כולנו יודעים שנטפרי לא מזללת בלקוחות ואם לוקח זמן זה לא זילזול, תראה לי עוד חברה בארץ שככה המנהל @magicode היה עונה לך במכובדות אם בכלל היה עונה לך על מה שכתבת.

      עכשיו זה שיש לך בעיות עם נטפרי זה בסדר. נטפרי אולי לא מושלמת. אבל ככה להטיל את הקיא שלך בציבורי זה חורג מכל גבול....

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: העניין המשפטי!

      @aiib סיכום ממה שאני הבנתי מלמעלה בתימצות.

      1. הספקים של נטפרי נתבעו שהם משתמשים בפטנט רשום של רימון.
      2. נטפרי נכנסה לתמונה והגיבה שדבר ראשון בכלל צריך לבטל את הפטנט הזה כי הוא לא רשום טוב.
      3. רימון ניסו לדחות את הבקשה של נטפרי עם סברה שהבקשה של נטפרי לא תקינה.
      4. הרשם דחה את טענת רימון וקבע שהבקשה של נטפרי לביטול היא תקינה.
      5. רימון הגישו היום סיבות למה באמת הפטנט כן שלהם. ולמה לא צריך לבטל להם את הפטנט. (ועל הדרך הם מבקשים מאה אלף שח שנטפרי ישימו בצד למקרה שהם יזכו ולנטפרי לא יהיה לשלם...)
      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: כך הצלחתי למעט את השימוש שלי באינטרנט

      לדעתי הפתרון היעיל ביותר לביזבוז זמן הוא טיימר יומי,
      כי לדעתי הסיבה שהמשתמש לא רוצה לחסום את עצמו יותר מידי כי הוא מפחד שאולי הוא יצטרך פתאם איזה משהו חשוב באיזה אתר שחסום ולא תהיה לו אפשרות להכנס,
      לכן הפתרון של הטיימר כפי שמופיע ברעינות לפיתוח (רק לפי הדירוג נראה שיקח הרבה זמן עד שיקרה...). ועם שידרוג קטן : שהטיימר הוא יהיה למעשה בנק של דקות יומי . שכל אחד יקציב לעצמו כמה זמן הוא מוכן לשרוף באינטרנט על אתרים שאינם בסיסים, אפשר יהיה לפתוח את הבנק כמה פעמים ביום אבל ברגע שנגמר הבנק, אין שום אפשרות פתיחה לפרופיל שאינו בסיסי.

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: תגובת חברת X2ONE

      @X2ONE
      מזכיר את התגובה של אל על לטיסת השבת....
      אם עד עכשיו היו מסופקים אם כדאי לעזוב אותכם עכשיו זה נראה שברור שכדאי.
      מהתלים בלקוחות כבר זמן רב ומה שיש זה המון המון מלל, ומילה אחת של התנצלות אין. רק האשמה....
      בושה!

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • להקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט

      בהמשך לפוסט הזה https://forum.netfree.link/topic/9446/קריסת-019/17
      וגם ספקים אחרים שיש להם נפילות.
      אני מציע להקים קו מידע טלפוני שברגע שיש קריסה באחד מהספקים
      יודיעו את זה שם
      כולם ירוויחו
      הלקוחות- שלא יחפשו המון זמן מה התקלה ואז יחכו שעה על הקו.
      והספקים- שלא יהיו להם מליון איש בהמתנה לקו שמממתינים לנציג.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מושטמ
      מושט
    • גמ"ח נטפרי- הפתרון למפחדים להתחבר

      אני חושב שהחסם מרכזי לחלק מאלו שעדיין לא מחוברים לנטפרי
      שיש כאלו שלא מספיק מודעים למוצלחות האגדית של נטפרי, ובעקבות כך מפחדים להתחבר, (במיוחד אם נוסיף את הפחדות ארבעת ושבעת המינים ).
      אני מציע למי שיכול להקים גמ"ח שיתן נטפרי בהשאלה לכמה ימים לבדיקה. [נטסטיק עם סים או שם משתמש וסיסמה לחיבור קווי (למי שיש כבר תשתית וראוטר)] כמובן שיצטרכו לתת איזשו מיגבלות למנוע מכל מיני.. להשתמש בזה בתור אופציה להשיג נטפרי לכמה ימים במקום לשכור.
      אבל זה אמור למנוע המון פחדים מאנשים, בסופו של דבר, תמונה (וגם אם היא חסומה.😊 ..) שווה מאלף מילים.......

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: חנות אפליקציות חדשה בנטפרי!!!! (אנדרואיד), הידעת?

      @מטעמים אמר בחנות אפליקציות חדשה בנטפרי!!!! (אנדרואיד), הידעת?:

      @מ-פינחסי אמר בחנות אפליקציות חדשה בנטפרי!!!! (אנדרואיד), הידעת?:

      @נחNן
      מתוך הויקי:

      WhatsApp - וואטסאפ - השירות חסום לחלוטין

      חבל מאוד!

      מצוין שחסום!!!☝

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מושטמ
      מושט
    • RE: זכיתי בטאבלט של המכירה הסינית!

      כתיבה משובחת. מציאות קשה.
      (על החלק עם הגיברת מהדיסק אונקי אפשר לוותר... גם כדי שיכלו להכניס את זה לעיתון חרדי😂.)

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: אתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..

      @נטפריס , אין באמת שום איסור במה שהם עושים.
      אני גם לא יודע מה האינטרס שלך להגן עליהם ב4 הודעות רצופות.....
      אני מציג נתון שמאד כואב לי ומאמין שלעוד רבים.

      לגופם של דברים כל עוד יכתבו אנשים הודעת הגנה על המחירים הגבוהים המחיר לא ירד.
      לי יש אינטרס שהמחיר ירד. שכמה שיותר אנשים יצטרפו לנטפרי. וגם שאני ישלם פחות.☺
      אני חושב שצריך לעלות כל פעם את הנושא הזה שהמחירי ספקים בנטפרי גבוהים יותר ללא שום הצדקה!!!!!! עד שהמחיר ירד...

      מחר אני יפתח לך חנות בלעדית מתחת לבית עם מחירים מופקעים ואם תתלונן אני יגיד לך הייי אתה פוגע בפרנסה שלי.... ואני יהודי.
      אין לזה שום קשר עם פגיעה בפרנסתו של יהודי.

      דרך אגב מחירי השכירות בכל העולם נקבעים לפי הצע וביקוש בלבד!!!!!

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: פירצת אבטחה???

      מסקנה אחת ברורה יוצאת מכל הסיפור הזה.
      אם בחברת סינון אחרת ותיקה מאד שמשופעת בממון ובפירסום רב. בוחרים להוציא את הקלף האחרון מהמגירה וללכלך על נטפרי בצורה רישמית, זה עוד תעודת ניצחון לסינון האגדי של נטפרי!!!!
      ("שהמתחרה" שלך מפרגן עליך- זה אומר שאתה באמת מוצלח-[פירגון זה לא חייב להיות במילות שבח בדווקא, זה יכול להיות גם שאם מתוך 10 דברים שיש לך משמיצים רק על דבר אחד ז"א שכל ה9 הנוספים ודאי טובים... אחרת היו משמיצים גם את הדברים הנוספים,,]).

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: נספח לאשכול 'מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.'

      טיימר סינון זמני.
      לפעמים צריכים לשנות את הגדרות הסינון לכמה דק, שתהיה אפשרות להפעיל פרופיל לא לפי שעות וזמנים מסוימים אלא גם לאיזה רבע שעה וכד' ואחכ' יחזור להגדרות הסינון המקוריות.

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: בירור: ספק קווי עם קו טלפון אינטרנטי

      אני בRL עם 013. עובד פצצה בלי בעיות, ואם יש... @בן-של-מלך מטפל בשניות. (השבוע היתה בעיונת באשמתי (הוחלפה סיסמה בראוטר) וטיפל בזה שעה לפני שבת!!!!!).

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט