אני בכלל לא מופתע, תעלו סקר בפרוג תראו שגם בפרוג הרוב המוחץ בנטפרי, והמנהלים כאן צריכים לדעת שרוב הציבור החרדי שבוי (מרצון) בידי נטפרי וזה מחייב אותם מאוד מאוד, מבחינת התחזוק של השרתים ותקלות שלא יהיו, להיות עם יד על הדופק, לוודא שלציבור יראי השם יש אינטרנט איכותי באמת, מהירות שיא, פינגים נמוכים הורדות והעלאות גבוהות.
אין מה לדבר אם פעם חשבו שאין מה לעשות מי שחייב אינטרנט זה עיסקת חבילה עם בעיות של שמירת עיניים וכו', ברוך השם שיש לנו את הרב מג'יקוד שהוא מהחשמונאים של דורנו, זכית לגרש את החושך, וזכית להציל את פך שמן הטהור של ביהמ"ק.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי רמיזא
-
RE: שימו לב לסקר שנערך במתמחים
-
RE: מסלול מותאם לציבור הדתי לאומי
@מישהו12 קודם כל אשריך שלקחת את הסינון הכי מהודר שיש, מעריכים מאוד מאוד, למרות שהציבור שלכם פתוח יותר, אני מאמין שגם לא דורשים את זה כתנאי לכניסה של ילדיך לבתי הספר, כל הכבוד לך, אשריך בעולם הזה ובעולם הבא, ממך יראו וכן יעשו.
-
RE: בwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?
@a0533057932 אין מה לומר, אתה מדבר דברים של טעם, אבל בא נפרק את זה קצת, ניקח את ספק RL, הם משלמים לחברת פלאפון על החבילה של הלקוח, והם צריכים להחזיק תומכים לפחות לשינוי חבילות או לחיבורים ולשינוי מספר סים וכו', וכן, אולי לא כדאי להגיד את זה, אבל זאת המציאות, המערכת של נטפרי מסורבלת ללקוחות שאין להם מושג מה זה להוריד תעודת אבטחה, איך מפעילים תוכנה אחרי שהורדת אותו, איך נרשמים לנטפרי, איזה מסלול לבחור, זה המון פרטים שלקוח חדש בנטפרי, ואשה שיצאה לשוק העבודה וקנתה נטסטיק של חברת LTE שהמוכר בחנות הבטיח לה שזה הכי טוב, והמוכר גם הבטיח לה שזה דור 4 מלא (אולי אפילו דור 5), והיא מכניסה את זה למחשב, ומרימה טלפון ל-RL אין לי אינטרנט, מה אתה רוצה ש-RL יענה ללקוח, היא הרי בטוחה שהבעיה נמצאת אצל RL, הנטסטיק הרי הכי טוב, והסים הרי הוכנס הפוך, וכו' וכו' וכו', כשתעבוד בזה יום אחד תראה תבין את ספקיות נטפרי, מישהו מחפש פה להתעשר על חשבון החרדים ? יש לך מושג איזה מין תחרות יש בין ספקיות נטפרי ? אתה מכיר מישהו שהתעשר מזה ? זה נראה ועדת הרבנים שחוץ מלחסום קווים ולקחת כסף על כל מכשיר לא עושים כלום ?
-
אם מישהו כבר שלח קובץ לבדיקה שיהיה רשום לכולם נשלח לבדיקה
כידוע כל קובץ שמפורסם לציבור נחסם וצריכים לשלוח בקשה לפתיחה,
והרבה מאוד פעמים אנשים כבר שלחו את הקובץ לבדיקה, אבל אי אפשר לדעת,
אני מציע שעל קובץ שנשלח כבר לבדיקה, יהיה רשום נשלח לבדיקה, וכך זה יחסוך גם מהלקוחות נקודות, וגם מעובדי נטפרי, שלא יצטרכו לבדוק פעמיים. -
RE: הצעת יעול להוסיף את מתמחים טופ בקישורים בפינה
@shmuel1 בכל אופן אנכי הקטן ועוד הרבה מפה ומכלל הציבור החרדי מוקירים אותך ואת פעלך, בהרמת הפרוייקט הענק הזה, פורום טכני לציבור החרדי שלא יצטרכו לרעות במראין בישין בשדות אחרים.
-
RE: הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי
הייחודיות של נטפרי זה שהמנהלים מתיחסים לביקורת אפילו בתוך פורומים ציבוריים, דבר שאין אח ורע לו, כל הכבוד לכם מנהלים, הצלתם את כלל ישראל (לא יודע אם את כל כלל ישראל לפחות אותי ומשפחתי).
-
RE: למשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח
@נ-חיים אמר בלמשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח:
הנה צילום מסך אני לקוח בבאנדל של יוסי תקשורת (פרטנר)
יש לי מהירות של 40 מגה בתשתית וזה מה שאני מקבל בפועל
(זה הרבה יותר בהשוואה לספק הקודם שהייתי בו)
ממש מרוצה!!!מהירות העלאה שלך גבוהה מאוד לתשתית,
גם מהירות פינג 10 לא מוצאים בהרבה מקומות,
זה מראה על איכות. -
RE: נקודה למחשבה
@יהודה-המכבי שלום לך מכבי של דורינו,
ובכן,
כמה פניות שירות יש לסלקום פר לקוחות ? הכוונה מתוך 5000 מנויים סך הכל כמה מתקשרים ? כמה נציגי שירות צריך על כל 5000 לקוחות ?
כמה פניות שירות יש לאראל או ליוסי תקשורת פר לקוחות ? תחשוב הגיוני,
האם סים רגיל צריך הגדרת APN ?
האם כשלקוח קונה סים רגיל הוא מתקשר לסלקום, שלום קניתי סים מה אני צריך לעשות ?
לפעמים מדובר בסבתות בנות 70+ עם נטסטיק LTE שיכול לקחת חצי שעה הדרכה, האם סלקום יתנו שירות כזהה ?
האם ידעת שחלק הארי מהעומס של השירות של נטפרי מורידים החברות האלו ? עם הדרכה של לרשום בגוגל 1.2.3.4 וכו' וכו' וכו',
שלא לדבר שהחברות למעט 019 הם בעצם מתווכים, הם הרי קונים חבילה מהחברת תקשורת והם מתמחרים את זה ללקוחות.
בעצם החבילות היו צריכות להיות הרבה יותר יקר לדעתי, עם שירות יותר טוב, אבל מה לעשות, חייבים להתחשב בבני תורה.נ.ב. כמה עולה היום אוכל לנפש ביום ? 40-100 ש"ח ואולי יותר, יוצא ששילמתם למשך חודש 40 ש"ח ל-10 גיגה זה ממש כלום.
-
RE: שעות פעילות תמיכה טכנית
@דוד-השמן כנראה אתם מכירים רק את @יוסי תקשורת , יומיים לטפל בתקלה נקרא מהיר מאוד, לכו תחכו על לבזק ושמעו שאתם מספר מאה ומשהו בתור לנציג, ומתאמים טכנאי לשבוע אח"כ במצב הטוב, כאן זה לא המקום לבצע משפט שדה לחברה שהם היחידים עם ניק פעיל כאן בפורום.
-
RE: הצעת יעול להוסיף את מתמחים טופ בקישורים בפינה
זה פורום שנוי במחלוקת, אם זה לא היה תוקע כל כך הרבה אנשים שצריכים את הפתרונות של הפורום שם, בטח נטפרי היו סוגרים את זה.
-
RE: אם מישהו כבר שלח קובץ לבדיקה שיהיה רשום לכולם נשלח לבדיקה
@משוש אני איתך אם זה אפשרי למה לא.
-
RE: שגיאות בדרייב
@magicode אוקיי הבנתי, זאת אומרת שאין יותר אפשרות בנטפרי לכל האיחסון השיתופי, שגונבים באיזה שהוא טריק מכל מיני אונוברסיטאות בעולם.
זה משהו חדש. -
RE: קצב העלאה נמוך מאד - נפתר ע"י 013.
בזכות שהקפיצו את הנושא בדקתי אצלי מה קורה במהירות הגלישה וראיתי שזה רחוק מהמהירות שאמור להיות התקשרתי ל019 והם אמרו שזה קשור להגדרות הראוטר של 013, ונציג של 013 התחבר למחשב והעלה את מהירות ההורדה ושל ההעלאה, לפני הדיבור עם נציג הגעתי ל-38 הורדה ו-214 העלאה, אחרי הדיבור עם נציג הגעתי 48 הורדה 668 ק"ב העלאה
יישר כוח -
RE: התייעצות | נטויז'ן אומרים להחליף לספק שלהם (אינטרנט פרוץ) לכמה ימים לצורך התחברות שלהם לראוטר כדי שיראו מה התקלה - מה לעשות.
@גוגל אמר בהתייעצות | נטויז'ן אומרים להחליף לספק שלהם (אינטרנט פרוץ) לכמה ימים לצורך התחברות שלהם לראוטר כדי שיראו מה התקלה - מה לעשות.:
אני עם תשתית נטויז'ן וספק אר אל עם הסינון של נטפרי,
עקב תקלות חוזרות ונשנות בטלפון ביתי והאינטרנט,
התקשרתי היום לנטויז'ן והם אמרו לי שהדרך היחידה שלהם לראות מה הבעיה הינה שיחליפו את הספק לספק שלהם ויבטלו לכמה ימים את הספק אר אל וע''י זה יוכלו לראות מה הבעיה,
כמובן שלא הסכמתי להם להחליף לספק שלהם כדי לא להיחשף חלילה לאינטרנט פרוץ,
השאלה היא מה לעשות? איך הם יראו מה הבעיה כשאני נשאר בספק אר אל?
תודה רבה.יש לך שני פתרונות, אחד זה לאפס את הראוטר ואז נטוויזן יוכלו לשלוט בראוטר, פתרון שני שיתנו לך לכמה דקות יוזר (ספק) שלהם כמו שהם עשו לי וחסל,
וחוץ מזה, ספר לנו מה הבעיות, וכך נדע אם זה אפשרי בכלל לתקן. -
RE: עזרה במהירות טעינה ובהעלאה
@mashav אני הייתי עם בזק ואייס, והגעתי למהירות גבוה כמו 90 בהורדה, אבל באייס היה הרבה נפילות, אז לקחתי ספק של rl מה אגיד לכם, מהירות איטית להחריד, כל יום התקשרתי שיטפלו בזה, הם התחברו בשליטה מרחוק, אבל חוץ מלהגדיר משהו באנטי וירוס ובדיקת מהירות לא עשו שום דבר, הם אמרו לי שהבעיה בתשתית או בראוטר הוכחתי להם שעם אייס אני מגיע למהירות גבוה מאוד, וכל יום ענו לי זה בטיפול, יתקשרו אליך ועדיין מחכה לטלפון שלהם.
כרגע עזבתי אותם. -
RE: סיב אופטי בזק בנטפרי - ברוכים הבאים
גם אני עם סיב ספק עמית נט דרך @יוסי-תקשורת דרך הוויפי מגיע למהירות מטורפת