• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. davd
    3. הגבוה ביותר
    D
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 10
    • פוסטים 143
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • נוכלות והונאה חדשה מבית ice תקשורת, זהירות

      כזכור, פורסם כאן לפני כחצי שנה על התנהלות כושלת מצד חברת ice, ובעיקר בעובדה שהם מציעים ללקוחות שלהם מסלול אטרקטיבי של 59 ש"ח, אשר כולל תשתית ספק וראוטר, למשך 3 שנים.

      בפעול התשלום על הקו היה בסך 30 ש"ח לחודש, ואילו על הראוטר 29 ש"ח.

      מה שקרה, שכל הלקוחות גילו לתדהמתם שחויבו בעיסקה בתשלומים של על סך 29 כפול 36 חודשים, על הראוטר (סך הכל 1044), ובכך תוספים מסגרת של סכום של מעל 1000 ש"ח ל 3שנים.

      בהתחלה, התלונות על גלישת האינטרנט הגיעו לאלפים, וכל הלקוחות סבלו, מאיטיות ניתוקים וכו', וממש היה נראה שהם מחכים שהלקוחות ייתייאשו ויעזבו, ובעצם הם ירוויחו את הכסף של הראוטר ששולם כאמור בעיסקה בתשלומים, (ראוטר שניתן להשיג בחנויות ב 150- 200 ש"ח).

      יש לציין שעם הזמן הקוים שלהם התייצבו והתלונות פחתו, (עם זאת עד היום הם לא מספקים מהירות של 100 מגה לבעלי אינטרנט נטפרי (בשונה מקו רגיל שכן מקבל 100 מגה)).

      ועכשיו ההונאה החדשה!!!

      לקוחות התחילו לקבל טלפונים כאשר הנציג אומר לו שהוא מזהה בקו שלו תעבורת מידי גבוהה, ובאדיבותו הוא מסביר שיש לכך שני סיבות אפשריות, א. שאכן יש לכם עשרות מחשבים וכו', ומהלקוח מגיב שאין לו, אז הנציג מסיק שכנראה יש לו ווירוסים ורוגלות על הקו אשר לוקחים לו תעבורת.
      וברוב אדיבותו הוא מציע שירות חדש ללקוח "שירותי אינטרנט מתקדמים", אשר יגרום להפעלת הראוטר מחדש בצורה מתקדמת (עם איפוס פינג ופורטים), באופן אוטומטי פעם בשבוע.

      ועכשיו שימו לב!!
      השירות בעיקרון ניתן בתשלום של 30 ש"ח לחודש, אלא שבגל היות הלקוח "לקוח ותיק", הוא נותן לו גם הנחה וזיכוי של 30 ש"ח חודשי.
      עד כאן לכאורה נשמע די טוב, אבל מה הק'אצ'.

      אז ככה, מהלקוח מסכים, מחייבים אותו על 36 תשלומים של 30 ש"ח, כלומר עיסקה של 1080 ש"ח, (שכמובן יתפוס לו מסגרת), ובתמורה לא גובים ממנו כל חודש את דמי הקו החודשיים!!!!.

      במילים אחרות, אם בחודש הבא, תגלה שהקו לפתע חזר לניתוקים, או ש ice הפסיקו לעבוד עם נטפרי, או מכל סיבה אחרת תרצה לעבור חברה, הרי שהם כבר קיבלו ממך את סך התשלום של 3 שנים קדימה.

      ידע הציבור וייזהר!!!!

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: כתיבת הודעה לפני נעילת פוסט

      גם אם החליטו לנעול, היה כדי לפרט מה בדיוק הסיבה למה הוא ננעל.
      הרי ייתכן שהסיבה עצם הנושא, כמו"כ ייתכן שננעל עקב גלישה של הנושא למחוזות לא תקינים, וכמו"כ ייתכן שהבעיה היא בהודעה אחת של משיהו שהגיב, וכו'.

      ואז מישהו לא מבין למה ננעל, והוא מנסה שוב להעלות את הנושא, ואז יחסמו אותו, כי הוא מפר את הכללים.....

      לכן אני חושב שכדי לכתוב בצורה ברורה כדי שידעו מה הבעיה, ומה לא לעשות שוב...

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • פיתוחים שלא מתקדמים

      למי שיש לו ידע על זה, או אם כבר דובר כאן בפורום אשמח למראה מקום.

      כולנו רואים שכבר למעלה משנה, שום דבר בפיתוחים לא מתקדם (סליחה, וודאי מתקדם, רק שאנחנו לא רואים...), והכל תקוע בפיתוח של וויפרי לאנדרואיד.
      והשאלה נשאלת, האם יכול להיות כזה דבר?, האם זה מציאותי?.
      אמנם זה קיבל הכי הרבה הצבעות, אבל בסופו של דבר א"א לשתק את כל (הפיתוחים ב) נטפרי, בגלל משהו בודד!.
      אלפי משתמשים במחשבים שאין להם שום קשר לאנדרואיד, כבר לא מצליחים לקדם, ולקבל פיתוח לצורכיהם, כבר למעלה משנה, בגלל הפיתוח הזה!
      (אמנם אף אחד לא חושב שנטפרי יושבים בחיבוק ידיים, אבל עם זאת, זה מה שנראה לעין וזה מה שהרבה מרגישים...).
      (בהתחלה עוד דחפו כמה דברים בד בבד עם הפיתוח של אנדרואיד, אבל מאז שום דבר לא מתקדם, והכל עומד ועומד, וזה ממש בלתי נסבל.
      (לדוגמה הפיתוח הבא בתור (לפי ההצבעות) הוא סידור חנות האפליקציות של ווינדוס, כבר למעלה משנה וחצי, שנטפרי לא פותחים כלום מיישומי החנות, בגלל זה שיהיה פיתוח שיסדר את כל עניין החנות, אבל מה לעשות, שזה לא קורה.....?!?!).

      מאחורי הפרגוד שמעתי שהוויפרי לאנדרואיד, לא כולל רק את הוויפרי, אלא כבר עובדים גם על עוד דברים, ו(חלקי) אפליקציות וכדו'.....,, (וכך גם נראה משוטטת קטנה כאן בפורום).
      והשאלה נשאלת, למה נגרע?, למה שמשתמשי המחשב יצטרכו לפנות על כל דבר ודבר, על כל תוכנה שלא עובדת להם ומצריכה פתיחה של תעבורת אינטרנט, ואם א"א לפתוח אז חייבים לבקש פיתוח (ולהצביע וכו') על כל דבר בנפרד.
      ואילו באנדרואיד, כאשר רק הצביעו בעד וויפרי, אז כולל כבר וואצפ, ווייז, מולטימדיה, שיחות, ועוד?????).

      אשמח מאוד להתבדות, ולשמוע שכן מתקדמים, ושמתקדמים בצדק, ולא מקדמים דברים שלא בצדק.
      וכמובן שאשמח לראות בקרוב את כל הפיתוחים מתקדמים בקצב, ובמהירות לטובת לרווחת כלל משתמשי נטפרי, וכלל ישראל.
      גמר חתימה טובה, ושנה טובה ומתוקה

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      D
      davd
    • RE: בזק מצב מהירות האינטרנט

      @danielmayost היה לי היום שיחה עם נציג תפעול של בזק, (הוא לא ידע איך הפנייה שלי הגיעה אליו, אבל אני שמחתי שזה הגיע למישהו שיושב בתפעול השרתים..)

      אני יגיד את הסיכום.

      1. אין וויכוח שבמנוע הסינון של נטפרי עצמו אין בעיה (הרי בחברות אחרות אין הבעיות שיש בבזק).
      2. כמו"כ אין וויכוח שבזק מהצד שלהם משהו תקוע (הרי אם נותנים לך יוזר לא מסונן, כל הבעיות נעלמות).

      הבעיה היא בתפעול השרת הספציפי של נטפרי בתוך בזק, כלומר, כאשר בזק התחילו לשווק חבילות נטפרי, זה היה אחרי שבזק הקצו שרת (או כמה שרתים) בשביל היוזרים של נטפרי, ועל השרתים האלו מתקינים את מנוע הסינון.
      ובכן מי שאמור לתחזק את השרת ולתפעל אותו, ולדאוג שהכל ירוץ כמו שצריך, לא עושה זאת!!!, (ייתכן ולא מאפשרים לו לעשות זאת, מסיבות טכניות או בירוקרטיות, וייתכן והוא לא יודע מה הוא אמור לעשות, או כל מיני סיבות אחרות, אבל בסוף זה מה שקורה), ולכן אחת לפרק זמן מסוים, עלולים להתעורר בעיות ניתקים ואיטיות.

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: סיב אופטי בזק בנטפרי - ברוכים הבאים

      למי שרוצה לדעת, אני עשיתי סיבים אופטיים של סלקום, עם ספק itc 600 מגה (ביוסי תקשורת), וב"ה האינטרנט עובד כמו שצריך.
      713815f7-6764-4547-aa96-0bb0aaff179c-image.png

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: בזק מצב מהירות האינטרנט

      @בר-מזל אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

      אצלי וביררתי אצל עוד כמה יש כל יום כל יום ניתוקים,

      מה עושים!!!!

      עוזבים את בזק!!!!
      מאוד מעניין שבמקרה שלנו נטפרי החליטו כנראה שלא מעניין אותם.
      כל מה שעשיתי, פניתי לבזק פניתי לנטפרי, גם רגיל וגם אישי, היה אצלי טכנאי שאמר לי שאין לו מה לעשות..., אפילו הייתי פעם עם נציג של בזק מעל שעה, וכבר עשו שיחות ביחד עם נטפרי, וכבר הייתי בטוח שהנה אוטוטו יש כבר נציגים משני צידי המתרס שביחד ינסו לפתור את זה
      אך לאכזבתי באיזשהו שלב הנציג של בזק אמר שהוא לא יכול להמשיך ככה בטלפון שבור והציע לי באדיבות לפנות ישירות לנטפרי ולוודא מולם שאין הבעיה אצליהם, שאלתי בחשש איך אני יגיע לנטפרי, (ביודעני שכל הצינורות הרשמיים כבר יודעים מהבעיה), אך הוא הרגיע אותי שהוא מעביר אותי עכשיו לנטפרי, אוקיי כבר שמחתי
      אך מה רבה הייתה אכזבתי כאשר לאחר ההעברה הגעתי פשוט למרכזייה הראשית של נטפרי ולאחר כל התהליכים הרגילים הגעתי לנציגה שאמרה לי באדיבות שאין לה איך לעזור לי מכיון שזה נמצא בטיפול אצל הצוות הבכיר.
      לא הואילו כל תחנוני שעד שיש כבר נציג מבזק שמוכן לגלות את הבעיה, שלפחות מהצד שלהם ישתפו פעולה, אך כל זה עלה בתוהו.

      לסיכום העגום מאיך שאני רואה את זה.
      בפעם הראשונה בחיי מאז שאני לקוח נטפרי (כבר מעל 6 שנים), שאני יכול להגיד שגליתי, התעלמות, אדישות, וחוסר רצון אמיתי לטפל בבעיה.

      לסיכום אסיים במשפט שכתב לי אחד מנטפרי, אם זה יש לך בעיה, אז תחזור לסלקום.

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • פתיחת דברים כשרים בוויפרי.

      רעיון שגם מחשב שחסום עם וויפרי יהיה פתוח דברים כשרים, לפחות בסיסיים, לדוגמה מייל, בנקים וכו'.
      כמובן הכי טוב שהכל מה שפתוח בנטפרי היה גם פתוח בוויפרי.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      D
      davd
    • RE: מסלול מותאם לציבור הדתי לאומי

      אני יתרגם את בקשתו של @מישהו12 ובהסתמך על מה שהגיבו...

      הלוואי ונטפרי היו פותחים חברת סינון נוספת, חברת סינון שההשקפה, והנוהלים אינם קשורים בכלל לנטפרי, אבל הטכנולוגייה והמערך המושלם, יהיה כמו נטפרי.....

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: לפתוח תוספים במיקרוסופט סטור ע"י שליטה מרחוק

      אני כבר שאלתי כמה פעמים למה לא מפתחים את זה, ולא ממש קיבלתי תשובות משביעות רצון
      עיקר התגובות היו, שנטפרי לא מתחייבת לפעול ע"פ הרשימה, והיא שומרת לעצמה את הזכות לפתח מה שהם רוצים (כמו שהם כותבים מעל רשימת הפיתוחים).
      וזה נכון, אבל השאלה במקומה עומדת, למה אכן נטפרי לא רוצים לגשת לפיתוח הזה, למה כרום אפשר וזה לא.
      אף אחד לא אומר שכרום זה אותו דבר, אבל בסופו של דבר יש לנטפרי מפתחים, והם כל הזמן מפתחים דברים, ובאמת לא מובן בכלל, למה פיתוח שקיבל ברשימה כ"כ הרבה הצבעות נדחה שוב שוב מפני פיתוחים אחרים שקיבלו הרבה פחות.

      ומחוסר תגובה הולמת מצד נטפרי לא נשאר אלא להסיק, שכנראה נטפרי מפתחים לפי הלחץ שלנו, ולכן אפשר להסיק, שבמידה ואכן נרצה שזה יפותח, הדרך היחידה הינה להראות לנטפרי, שהציבור רוצה את זה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      D
      davd
    • RE: מסלול מותאם לציבור הדתי לאומי

      @חיים-כהן אוקיי, אבל כמו שאתה מבין שזה דעת תורה בגלל שהרבנים שלך אמרו כך, תבין גם שלדתי לאומי יש דעת תורה אחרת, כי הרבנים שלו אמרו אחרת....

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: מרכז הפניות

      מצטרף לתלונה.

      אציין רק שלאחרונה יש באג שלא מחשב את הנקודות שנשלחות, כלומר שגם אם שולחים פנייה, ניתן להיכנס אח"כ ולראות שעדיין יתרת הנקודות לא התעדכנה (אני חושב שזה מתעדכן בערב), וכנראה שזה גורם לניצול לרעה, שאנשים פשוט יושבים ושולחים פניות, רק כי יש להם מספיק נקודות ללא הגבלה....., וכמובן שזה יוצר עומס (יש לציין שדיווחתי על זה בפנייה ישירה, ואכן נראה שמשהו טופל, אך כנראה שלא תמיד...).

      לגופו של עניין, אני חושב שאם יש עומס חריג (ובפרט אם זה הופך לקבוע), הפתרון לכך הוא להוסיף עובדים נוספים, ואם אין מי שרוצה לעבוד בזה, כנראה שהסיבה הוא שמשלמים מידי קצת, אז פשוט להרים את השכר, ואם יגידו שאין לזה תקציב, אז כבר דובר בפורום הרבה פעמים באריכות שיש אנשים שהיו מוכנים לשלם יותר כדי שיתנו להם אינטרנט באחריות, אז פשוט לקחת את הכסף שלהם, ולהקים צוות שיתן מענה מהיר עם אחריות לאנשים הצורכים אותם.
      (אציין רק עובדה שהייתי לזה עד, וזה מאוד נגע לליבי, אני מפעיל השכרת מחשבים ואינטרנט, כמובן עם סינון של נטפרי, הגיע אלי בנאדם ורצה לשכור מחשב עם אינטרנט ליום, כדי ללמוד סדנא מסוימת, חצי שעה אח"כ הוא מתקשר שהווידאו בסדנה חסומים..., ושנטפרי צריך לבדוק, הדרכתי אותו איך לשלוח פנייה, ואמרתי לו לשלוח עם 3 נקודות כדי שזה יהיה הכי מהר, הם קיבלו תגובה בשעות הלילה, כאשר המחשב כבר מזמן הוחזר....).

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: בזק מצב מהירות האינטרנט

      בכל בדיקת מהירות (גם אם זה נעשה ע"י בדיקה המדמה גלישה ללא סינון), עדיין בגלל שהיוזר שלך משויך לקבוצה מסוימת הוא עובר דרך שרתים מסוימים, ולצורך העניין בזק הקצו כמה שרתים מיוחדים בחווה שלהם בשביל משתמשי נטפרי, שעל השרתים האלו מתקינים את מנוע הסינון.
      ובכן, בדיקת מהירות של השוואה בין עם הסינון או בלי, יכול להציג לנו עובדות רק האם הסינון עצמו או מנוע הסינון גורם לבעיות, אך לא יציג לנו שום מידע האם השרתים שהוקצו למשתמשי נטפרי, הם באותה איכות משרתים אחרים, והאם בשרתים האלו אין שום באגים או כשלים בתוכנה או חומרה שיכולים לגרום לבעיות, ואז בשני הבדיקות נקבל את אותה תוצאה נמוכה!!!

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: בזק מצב מהירות האינטרנט

      @עדי-זו-אני אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:

      @davd לא ממש מסכימה.
      נטפרי עושים כמיטב יכלתם, תאמינו לי.
      נס שיש אותם בעולם הזה, אחרת כבר מזמן לא היה נשאר ממנו...
      ואגב, אני עם בזק ועובד לי מצוין.
      אני לא אומרת, לפעמים יש מצבים שפתאום הכל איטי אבל משהו שאפשר לשרוד והוא גם לא קבוע.

      אני מאמין
      כתבתי מה ההרגשה

      ולגבי בזק
      אני לא יודע מה מטרת האינטרנט בשבילכם, אבל בשבילי לשרוד זה לא אופצייה.
      הסכמתי לשלם יותר בשביל סיבים כדי שיהיה לי מהירות.
      יש לי לקוחות, יש לי עבודות, ואין לי את הפריבילגייה לשרוד.
      אני צריך לעבוד.

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: פיתוחים שלא מתקדמים

      @6262 אמר בפיתוחים שלא מתקדמים:

      @לחיל-אומר אמר בפיתוחים שלא מתקדמים:

      @davd @לייבל @ליכט @מעמד

      בלי לבוא בטענות לנטפרי ברור שהדברים מתקדמים. אבל זה באמת שאלה למה להקדים את העבודה המטורפת של הוופרי לאנדרואיד, שבאמת כמעט לא עוזר למשתמשי נטפרי היום, רק בגלל שזה קיבל הכי הרבה נקודות?

      על סמך מה אתה חושב שזה לא עוזר למשתמשים היום? אם לא היה עוזר לא היו מצביעים לזה.
      ובנוסף זה הצלת נפשות ממש של הרבה מאד אנשים.
      ופשוט שזה לא סתם של וויפרי... לעשות וויפרי והמכשיר לא יוכל לעבוד בגלל שאין תמיכה בתפעול האפליקציות זה לפתח מוצר בשביל לשים אותו במוזיאון, וויפרי לאנדרואיד כולל פיתוח מערכת שתוכל לאפשר שימוש נורמלי.

      אדוני, אני מבין שאתה רוצה ומעוניין בחווית גלישה מושלמת באנדרואיד שלך (או של האנשים שאתה עובד להציל אותם).
      אבל תבין שגם אנחנו משתמשי ווינדוס רוצים חוויית גלישה מלאה ומושלמת.
      ולנו, נטפרי אמרו שנבקש על כל דבר ודבר בנפרד, (או בפנייה או בפיתוח שאז צריכים להכניס לרשימה ולהצביע וכו'), אז ממש אנושי ובצדק, שבדיוק כך יהיה לגבי האנדרואיד.
      ביקשתם ווייפרי, קיבל הרבה הצעות, מפותח.
      ייגמר, יהיו בעיות עם וואצפ, תבקשו פיתוח תחכו להצבעות, וכו'.
      יהיו בעיות בווייז, תבקשו פיתוח, תחכו להצבעות, וכו'.
      וכן הלאה.

      ולגבי ההצלת הנפשות
      אני חושב שגם במחשב זהו ממש הצלת נפשות.....

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      D
      davd
    • RE: ספק אינטרנט הכי מהיר + IP קבוע

      @יהודה12 אני אישית גם מפעיל חדר מחשבים, לקחתי את בזק כתשתית (כמובן עיסקי, צ'ק פוינט...), ואת ספוטנט (אצל יוסי תקשורת) כספק עם IP קבוע, וב"ה המהירות מצוינת בכל שעות היממה בכל המחשבים.

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: לפתוח תוספים במיקרוסופט סטור ע"י שליטה מרחוק

      אף אחד לא שולל את זה שנטפרי עשו מהפך, אף אחד לא שולל שצריך להודות ולשמוח עם כל פיתוח.
      ב"ה אני כבר בנטפרי מעל 5 שנים, וגם אני זוכר איך שעל ימין ועל שמאל היו צריכים לשלוח פניות, גם אני חויתי את ההתפתחות החיובית של נטפרי, ואת כל הפיתוחים כאו"א בשמו יבורך.

      עם כל זאת יש נקודה, שבסופו של דבר נטפרי מפתחים דברים, יש להם צוות פיתוח והם מפתחים כל הזמן דברים והכל לטובתינו, וכאן השאלה מה הם מפתחים.
      אז לטובתינו הם העלו פלטפורמה שתיתן אפשרות להצביע מה חשוב לנו, והעניין הוא שמשום מה המציאות הוא שנטפרי מתעלמת במכוון או שלא במכוון, (מצד ההכרח או שלא בהכרח...), מפיתוחים שונים, וההוכחה הפשוטה הינה שבקשה לפיתוח שזכתה להכי הרבה הצבעות (וגם לפני כן היא הייתה אחד מהראשונים ברשימה, וזה שזה רק הבקשה ה 27 זה לא גורע אדרבה זה ההוכחה איך שכ"כ מהר זה הגיע לראש הרשימה...), לא מתקדמת, וזוכה שוב ושוב להתעלמות מוחלטת מצד מקבלי ההחלטות.

      ושוב איננו מתלונן ח"ו על המפעל הגדול והנשגב הזה, אלא פשוט רוצה להבין למה מעדיפים דברים שונים על פני דברים אחרים, בעוד שככל הנראה דברים אלו הרבה יותר מבוקשים.

      אציין רק הרגשה קטנה אישית, שהזרקור של נטפרי הפך את פניו (אם לקביעות, אם זמנית אני לא יודע), לכיון של אנדרואיד, רואים את זה בעוד מגוון דברים.
      ואדגיש, שאין לי תלונות על זה, כל דבר ודבר בנושא הזה הוא הצלת דורות, אלא שלכאורה מצד היושר וההגיון זה לא מתקבל, והמצב כהיום הוא שמשתמשי ווינדוס נשכחו ונדחקו מפני משתמשי אנדרואיד, על אף שעיקר נטפרי הוקמה על סינון ווינדוס, ועל אף שרוב המשתמשים של נטפרי הם ווינדוס.

      ואסיים בנקודה נוספת, שבעבר לפני כמה שנים, נטפרי היו פותחים אפלקציות באופן נקודתי, ואז יום אחד זה נפסק, ונטפרי כתבו (השיבו כמה פעמים בפניות), שהיות והפיתוח הזה נמצא ברשימת הפיתוחים, אז חבל לפתוח נקודתית שוב שוב, תכחה לפיתוח, ואז הכל יעבוד בצורה מלאה וכשרה (וגם הציעו לי להצביע לזה אם זה חשוב לי...).
      אבל מה לעשות שהדבר הזה לא מפותח, ועם כל ההצבעות, זה לא נראה שזה הולך להתקדם, ויצאנו קרח מכאן וקרח מכאן....

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      D
      davd
    • RE: סוף סוף הוא הגיע: אינטרנט בזק (כולל ספק בזק) ישירות מול נטפרי

      אני עם בזק סיבים כבר שבוע.
      להגיד שזה ליגה אחרת זה לא נכון, הייתי לפני כן בסלקום והיה לי אפילו מהירות קצת יותר ממה שיש לי עכשיו.
      אני מגיע למהירות הורדה בין 400 ל 500 (חבילה של 1 ג'יגה), והעלאה בסביבות ה 100.

      לעצם הרעיון, אני חושב שכאשר יש לך חברה אשר ידועה באיכות המוצרים שלה, ובאיכות השירות, תמיכה טכנית 24 שעות, כאשר הטכנאיים מתחברים לך ישירות לראוטר ומבצעים את ה-כ-ל, (בנושא השירות בוודאי שאפשר לומר שזה ליגה אחרת...), וכן ניתן לשער שהם לא הקצו איזה שרת אחד או שתיים, או איזה שרת מיושן לכמה עשרות החרדים שירצו נטפרי..., כנראה שחברה מקצועית כמו בזק יש להם סטנדרטים, וככל הנראה הקצו למשתמשי נטפרי כל מה שהצוות הטכני שלהם חשב שצריך.
      אז כשכל זה עומד לשיקול, אין סיבה שאני יעדיף ספקים אחרים....

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: לפתוח תוספים במיקרוסופט סטור ע"י שליטה מרחוק

      @magicode אמר בלפתוח תוספים במיקרוסופט סטור ע"י שליטה מרחוק:

      אנחנו דווקא עובדים על זה. רק שלא עודכן הסימון שמה.
      הסיבה שזה מתעכב זה בגלל שאנחנו עסוקים בתחזוקה של הדברים הקיימים.
      אי אפשר להזניח את הדברים הקיימים ולהתעסק רק בסטור.

      לגבי הטיעון של פניה של נטפרי לאנדרואיד. זה נכון שאנחנו משקיעים גם שמה. אבל זה בגלל ההצבעות שלכם. זה ההצבעה שקיבלה הכי הרבה נקודות. בזמן שהוחלט לעבוד על זה.
      אבל עדיין המצב הוא שנטפרי מתאימה יותר לוינדוס מאשר לאנדרואיד.

      קודם כל תודה רבה על הבשורה האדירה!!!

      לגבי התייחסותך לאנדרואיד (ובהתייחסות לעוד כאלו שכתבו על זה...), יש לציין שהפיתוח באנדרואיד ממש לא נשאר בגדר פיתוח של וויפרי בלבד (בגלל שזה קיבל יותר הצבעות בשעתו...), זה כבר מזמן חרג את הגבולות, זה התפתח לחנות אפלקציות, וכו' וכו'.

      וכאן נשאלת השאלה, למה בווינדוס אומרים לנו שעל כל אתר ואתר, ועל בעיה ובעיה יש לשלוח פנייה, ופתאום באנדרואיד, כאשר מפתחים משהו (וויפרי), זה מתרחב ומתרחב, והופך למקיף הרבה מעבר לעל מה שההצבעות???
      וויפרי קיבל הצבעות, אוקיי, בפיתוח, מעבר לזה, בבקשה כל בעיה, כל בקשת פתיחה, שיצטרכו לשלוח פנייה (או לבקש פיתוח ולחכות להצבעות..).

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      D
      davd
    • RE: מרכז הפניות

      @קטן אמר במרכז הפניות:

      @marg באמת זה מוזר שכל יומיים מודיעים על עומס 'חריג' במערכת הפניות.

      מתחיל להזכיר את חברות האשראי והסלולר ביטוח לאומי וכו', שתמיד "עקב עומס חריג...."

      פורסם בכללי
      D
      davd
    • RE: לפתוח תוספים במיקרוסופט סטור ע"י שליטה מרחוק

      @386 אמר בלפתוח תוספים במיקרוסופט סטור ע"י שליטה מרחוק:

      @davd התשובה פשוטה. אם עושים וויפרי לאנדרואיד חייבים לאפשר שימוש בנטפרי באנדרואיד. וזה מחייב פתיחה של הדברים הבסיסיים.
      זה כמו שיעשו וויפרי לווינדוס ויגידו לך לפתוח פניה כדי לפתוח את ג'ימייל...
      זה לגופה של טענה
      מלבד זאת ברור שיש פה אינטרס לאפשר שימוש נקי גם באנדרואיד בשביל זה ברי נולד ' נטפרי' ועל כן כשכבר ניגשים לעבודה בעקבות ההצבעות אז כבר עושים את זה בצורה יותר מושלמת.
      דבר נוסף אם חשוב לך דברים ממייקרוסופט סטור אתה יכול לשלוח פניה עם נקודה. אני פעם הייתי חייב משהו מהסטור כדי לאפשר שימוש בסטיק וקיבלתי את הקובץ כך שאתה בסופו של יום לא יוצא בנזק מכל הסיפור של האנדוראיד...:)

      קודם כל, להוי ידוע, שבתחילת דרכו של נטפרי אכן היו צריכים הרבה לשלוח פניות לדברים פשוטים ובסיסיים, לאף אחד לא עלה על הדעת לדרוש מנטפרי לפתוח את כל האתרים הבסיסיים (כמובן חוץ מהידועים והמוגדרים) כי זה בסיס, אני ב"ה זוכר טוב טוב את תחילת הדרך.
      בנוסף לכך, עם זה היה עניין רק של פתיחה של עוד כמה דברים, החרשתי, אבל מה לעשות שהנושא של אנדרואיד כבר תקוע כמעט שנתיים!!!, וכמובן שזה על חשבון דברים אחרים, כי הרי במציאות צריך בשביל זה צוות, (כמובן שאם צריך לפתח, אז צריך, אבל האם להתרחב הרבה מעבר למה שההצבעות הצביעו, על חשבון דברים אחרים, לא חושב שזה נכון).

      לגבי מה שכתבת שפותחים נקודתית, אז כמו שכתבו כאן, זה כבר נפסק, וגם אם נגיד שאם תנדנד להם הם ישלחו לך וכדו', אז כמובן שזה לא המטרה, המטרה היא להגיע לשימוש באפלקציות ווינדוס ככל שיהיו, בצורה חלקה (לפחות כמו החנות שהם עשו לאנדרואיד....).

      רק אסיים, שבוודאי אני מבין שיש גם שיקולים נוספים לכל החלטה, ואני סומך את ידי על צוות המסור, (הרוחני והגשמי) של נטפרי, שעושים לילות כימים על מנת להכשיר את הדור פשוטו כמשמעו, (ואני כמובן נשאר לקוח שלהם (בהרבה יותר מקו אחד...), אלא שבסך הכל אני מעלה נושא שלדעתי מצריך התייחסות ואולי על ידי אכן נזכה להתייחסות.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      D
      davd