• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. Shaym
    3. הגבוה ביותר
    S
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 7
    • פוסטים 42
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: תקלה

      @Chocolate
      על כל פנים, תודה על העצה הטובה, כבר התקנתי את וויפרי.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      אני רוצה להעלות כאן נושא שקשור לענין תמיכה טכנית בלקוחות. מי שמשמש בתפקיד מעין זה זקוק בד"כ לתוכנת תמיכה מרחוק.
      אני מזהה שישנה בעיה חמי שמשתמש ב-2 מהתוכנות הבולטות בתחום זה : TEAMVIEWER ו ANYDESK
      ב-TEAMV צריך לדעת שאם אתם מבקשים מצד שני לתת לכם להתחבר אליו באמצעות תוכנית זו, לאחר שתתנתקו ממנו בסיום התמיכה, תקפוץ לצד השני פרסומת המכילה תמונת אישה. ולדעתי זה מאוד לא ראוי, זה בפירוש מכשיל את הצד השני. הייתי בקשר איתם (יש להם שרות ותמיכה טלפונית בעברית, הם מחייגים מחו"ל) התומך אמר לי שהם עובדים עם המון גופים דתיים בארץ ואף אחד מעולם לא אמר לו שיש בעיה עם זה (!!!). עם זאת הוא אמר שהוא מעביר את הענין לידי מח' השיווק ויתכן שהם ינסו למצוא פתרון אחר או פרסומת מעודנת יותר ל"שוק הישראלי". בינתים אין פתרון.

      גם לגבי ANYDESK יש בעיה, אבל פה יש לפחות פתרון. הבעיה כאן היא שברגע שמתחברים למחשב נתמך, לאחר הניתוק המחשב התומך שומר את רשימת המחשבים הנתמכים בצירוף רקע שולחן העבודה שלהם, וזה אומר שתקבלו תמונות משפחתיות או תמונות אישיות של הנתמכים והנתמכות, ולעיתים התמונות מאוד לא צנועות. הפתרון שמצאתי לזה הוא לכתוב קובץ BAT (אני מיד אסביר איך עושים זאת) שימחוק את כל התמונות הללו לפני שנכנסים לתוכנה, ולאחר המחיקה, ה ANYDESK יטען ללא כל התמונות.

      איך עושים זאת?
      פתחו קובץ טקסט בשולחן העבודה
      העתיקו לתוך קובץ הטקסט את השורות הבאות:

      cd c:\Users\shay\AppData\Roaming\AnyDesk\thumbnails

      del . /q

      cd C:\Program Files (x86)\AnyDesk

      cmd /c start anydesk.exe

      תסגרו את הקובץ ותשמרו אותו.

      כעת שנו את הסיומת של הקובץ מ TXT ל-BAT

      כעת יש לכם קובץ שהפעלתו תגרום למחיקת התמונות מ ANYDESK והפעלת התוכנה

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @סופר
      חברים יקרים, בסך הכל ניסיתי לתת עזרה למי שנתקל בבעיה דומה. מצאתי פתרון וחשבתי לשתף אתכם. אבל זה עבר לפסים ציניים.
      רוצים-תקבלו, לא רוצים-אל תקבלו.
      בהצלחה

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @מעמד
      אני שמח שכך,
      כפי שהגבתי לעיל יש להם אינטרס למגר את התופעה, כי גם לקוחות "גויים" לא אוהבים פרסומות, והם אכן סתמו את הפירצה, אבל רק חלקית. זה עדיין עלול לקרות. ואגב, אני מבקש מכולם לא לנסות לבדוק את המקרים בהם זה כן עלול לקרות, אינני רוצה שבגללי מישהו יתקל בתמונה של אישה. בפרט שהדברים צריכים חיזוק ביתר שאת כעת בימי השובבי"ם

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @חכם
      ידידי החכם.
      הרהור אחד שיהודי, ויהיה הרחוק יותר, עבר בגללך, נזקף ח"ו לחובתך. הידעת?

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      כל הדיון הוא ממש לא לתועלת לשמה העליתי אותו. אין לזה קשר לנטפרי ולא העליתי את זה כדי שנטפרי תפתור את הבעיה. נטפרי לא יכולה לפתור את הבעיה, משום שהבעיה נמצאת בקוד של תוכנת TEAMV .
      כל הענין הוא, שכולנו כאנשים שרמת הנקיות בעבודה עם מחשב (ללא קשר לאינטרנט) חשובה להם, צריך לדעת שבאופן מסוים עלולה להיות בעיה עם הפרסומת הזו. בעיה זו עלולה לצוץ אצל כל אחד שמקבל תמיכה באמצעות TEAMV והתקין בעבר במחשב שלו גירסאות קודמות של התוכנה.

      ליתר הבהרה: אני לא מעלה ספקולציות. הדברים קיימים. דיברתי עם TEAMV ישירות, הם מודים שזה קיים. וכפי שראיתם גם פה אנשים נתקלו בזה.

      המטרה היתה להעלות את המודעות, ולדעת מה קורה כאשר אתם כתומכים מנתקים תקשורת עם הצד השני.

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: תקלה

      @Chocolate
      כן, אתה צודק. אתקין את וויפרי ב"ה.
      על כל פנים במחשבים אחרים בהם אין וויפרי, יש דרך נוספת לדעת, באמצעות התראה כל שהיא?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @yzahn

      תודה אתה צודק.
      אבל את השורה התחתונה של הפעלת התוכנה הייתי משנה כמו שאני כתבתי משום שאנחנו מעונינים שחלון ה CMD יסגר בסיום הפעולה.
      אז אם אתה מסכים איתי הקוד צריך להיות כך:

      del /q "%appdata%\AnyDesk\thumbnails\"
      cd C:\Program Files (x86)\AnyDesk\
      
      cmd /c start  anydesk.exe
      
      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • פיתוח תוכנה לשליטה מרחוק עם סינון

      כתומך טכני, לא פעם נתקלים במצב שמתחברים למחשב של לקוח, והדפדפן שלו פתוח על איזה שהוא אתר חדשות בעייתי (לדוג').
      אולי הגיע הזמן לפתח תוכנת שליטה מרחוק שתדע להתגבר על בעיות כאלו. זו יכולה גם להיות תוכנה עצמאית ללא קשר לשירות נטפרי

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @yits

      קודם כל מדובר בחלון קופץ המכיל פרסומת. זה לא קופץ מתוך אתר אינטרנט כך שלא נראה לי שנטפרי חוסמת או יכולה לחסום זאת.
      שנית כל הדיון כאן הוא לא מצידנו-משתמשי נטפרי, אלא מהצד שמקבל תמיכה שהוא יכול להיות אדם שאינו שומר תורה ומצוות (עדיין) ולא משתמש בשום חסימה. ברגע שאני מסיים את התמיכה איתו ומנתק את התקשורת, יקפוץ לו חלון הפרסומת הזה. האם מותר לי להכשיל אותו?

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: פיתוח תוכנה לשליטה מרחוק עם סינון

      @ליכט
      אכן אתה צודק

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @סופר
      אני חוזר ומסביר.
      הפרסומת הזו לא קופצת מתוך הרשת או תעבורת הרשת. הפרסומת הזו שתולה בקוד של תוכנת TEAMV שמותקנת במחשב, ולכן כנראה לא תחסם ע"י נטפרי.
      אני לא נתקלתי בתמונה לא בגלל נטפרי, אלא משום שאני לא הצד הנתמך אלא הצד התומך. התמונה הזו קפצה במחשב שלידו עמדתי שקיבל תמיכה באמצעות TEAMV

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @חכם
      אתה צודק ומתפרץ לדלת פתוחה.
      אני חושב שנטפרי צריכים לחשוב על פיתוח של תוכנת התחברות מרחוק, שלפחות הצד שנמצא בנטפרי יקבל מיסוך על אתרים או דברים שאין לראות. איך עושים זאת? המומחים יגידו.

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @אלי-
      0_1547643951353_New Text Document.zip
      בבקשה

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK

      @סופר
      הכל בסדר. לא נפגעתי.

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: אין סינון באתרים מאובטחים

      @magicode
      שלחתי

      פורסם בכללי
      S
      Shaym
    • RE: אין סינון באתרים מאובטחים

      @magicode
      טוב. שלחתי להם.

      פורסם בכללי
      S
      Shaym