@hagai-w במקום לשאול שאלה כזו, ואם היה כ"כ חשוב להעיר משהו, אז כבר היה עדיף לתת מילה טובה לבנאדם, שיפה שהוא מחפש דברים כאלה בתחום כמו נטפרי (רצוני לומר, בסינון עם נטפרי). יש תאותנים אחרים אחרים בלי שכל שבגלל המשחקים הולכים על פרוץ.
דבר שני, פעם התפלאתי איך לאיזה משכיר שהיה לי (ראש כולל) שיש לו מחשב למשחקים וסרטים בבית שלו.. לאחר זמן שמעתי שהבנות שלו הולכות ורואות סרטים במקומות אחרים. אז לך תדע מה הן עוד מגלות שם (וכנראה שההורים ידעו יפה גם למי הולכות)... אז לשם שמירה מעולה הביאו מחשב הביתה עם סרטים. סרט זה טוב? גרוע. מחשב בבית זה טוב? גרוע. אז שני הדברים הגרועים האלו במציאות הזו, זה טוב, ואולי גם הצלה. מישהו היה חושב על זה? רק מישהו עם עין טובה ולימוד זכות רציני..
אז אנשים יקרים, תנו דעתכם לנהוג בזהירות בדברים אלו, אף אחד לא יודע איזו התמודדות אחר עובר, ואם אדם יודע כמה הוא גרוע, אבל הוא מחפש את זה במקומות טובים, אז זה כבר מראה על אדם עם שכל, שיש כאלו שעושים דברים באיסור, והוא הולך ומחפש אפשרות (אפילו שהיא מוגבלת וקשה - בעבורו) עוזב את האיסור ומחפש את ההיתר..
גם עכשיו זה זמן של הסגר, אולי לילדים. אולי בכלל למישהו אחר.. ושערי תירוצים לא ננעלו.
לכן, שורה תחתונה - הזהרו בכבוד חבירכם, וצריך הרבה לימוד זכות, והערכה נכונה למי שצריך..
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי yair-na
-
RE: משחקים בנטפרי
-
RE: אתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..
@מושט תודה על הפידבק החיובי.
נרד לפסים מעשיים -- ביצוע רישום (מי מתנדב? אפשר גם לנדב אותי רק לשלב הזה)
- רישום של סך מסויים של אנשים שרוצים ומעוניינים (כמובן, כדאי הגביל את זה בזמן, כי אח"כ דברים לא ייגמרו).
- פניה לכל הספקים בלי יוצא מן הכלל, ולבקש הצעת מחיר חד פעמית לקבוצה הזו. > קבלת הצעת מחיר.
- יצירת קשר עם כל אלו שהחזירו תשובה (בין יקר ובין זול), כדאי להתחיל עם היקר, האם זו הצעה סופית? קיבלנו יותר זול וכו' וכו' ככה נעבור אחד אחד (זה פועל, רכשתי ככה תוכנה בעלות של 900 ש"ח ב500 ש"ח).
וכמה נקודות:
- שכמה שיותר נרשמים (לבקשה מסויימת), זה יקנה לנו מחיר יותר טוב.
- לא לבקש חבילה כללית פתוחה, רק הצעה חד פעמית לקבוצה הזו, תפסת מרובה לא תפסת.
עריכה:
- אני מוסיף שמצידנו תהיה לנו התחייבות לכך וכך זמן, זה דבר שיתן משקל רציני לספק. הוא יסכים להוריד יותר כאשר יש לו בטחון שזה לקוחות שנשארים. מה שנקרא רווח בטוח.
-
RE: כדאי להוסיף בקישורים משמאל לפורומים, קישור לפורום מתמחים. טופ
@האברך אני חושב שלא כדאי...
אסביר בקצרה את דברי, בשביל לא להאריך.
א. נושא הטלפונים הלא כשרים. מתנוסס שם לעיני כל הנושא של הלא כשרים.
ב. נושא של פריצוֹת. אע"פ שיש רבנים שמתירים, אבל בצורה ציבורית לדבר על זה, קצת קשה לי.
נראה שיש לגיטימציה לדברים שאסור להיות, או עכ"פ שלא ראוי להיות בציבור. אם הצורה הבולטת הזו לא הייתה שם, אכן זו הייתה הצעה מצויינת.
עריכה: מה שכן, מוסכם שיש שם מומחים בהיקף כזה של פשוט כל דבר בכל תחום, וזה דבר מצויין. רק תציע להוריד ולהתחיל לצנזר את מה שצריך.
אני מתנצל על ההתבטאות הקודמת, סליחה -
RE: אתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..
@החרדי-המוטרד בינתיים הרישום דליל, אין מה לדבר, אבל בכל אופן יש מישהו מבינינו שגם כן פועל מאחורי הקלעים. ואין הברכה שורה אלא בדבר הסמוי מן העין.
במאמר מוסגר, הצלחתי לגלות שהספק שלי משלש את המחיר על החבילה הפיצית שיש לי. -
RE: לזרז את הטיפול בפניות ביותר מהירות, ושיהיה אפשרות שדברים דחופים יטופלו מיידית
למעשה נראה שזה מאוד תלוי בעומס של אותו רגע, אני תמיד שולח פניות עם נקודה אחת (ופניה אחת הייתה על בעיה חמורה דבר היה מצריך סינון), והדברים נענים במהירות. רואים מקצועיות ואכפתיות. או שלפחות אל תצפה שבמצמוץ העין תקבל כבר תשובה. סבלנות זה הניסיון של הדור..
בהצלחה =] -
RE: הצעת יעול להוסיף את מתמחים טופ בקישורים בפינה
@magicode אמר בהצעת יעול להוסיף את מתמחים טופ בקישורים בפינה:
רק שמעתי שיש עליו תלונות שהוא מעודד שימוש בתוכנות פרוצות ופריצת טלפונים כשרים וכדומה.
שזה לא עבירה גדולה אבל גם לא מצווה גדולה
ולכן אני לא אוהב את הפרום הזה וגם לא שונא אותואין מה להוסיף, אמרת הכל.
מי שצריך להגיע לשם, יגיע. ולא צריך פרסום למקום כזה. -
RE: נטפרי ללינוקס?... אולי ניצור הפצת לינוקס כשרה?
@חינמי @יצחקחק ראשית, אני אשמח אם תהיה מערכת הפעלה קלה לתפעול, ולשנות את ההרגלים שלי.
שנית, לינוקס היא מערכת הפעלה מדי קשה. היא צריכה לעבור שיפוץ כדי שיתאים לכל אברך, בקושי אנשים מתמצאים במיקרוסופט, ומה נאמר על לינוקס. ואין ספק שמיקרוסופט עשו עבודה שהקלו על היצירתיות ועל מגוון האפשרויות שעשו תפריטים בצורה שהם עכשיו, יותר קל לאתר פונקציה מסויימת בצורה הנוכחית, ולא עכשיו להתחיל לחפש משהו במילים, כשלא בטוח שב100% בכלל המתשמש מבין וקולט את הפונקציה שהוא משתמש. -
RE: התשלום היקר
א. אני חושב שאם יבוא ציבור גדול עם דרישה, וזה יהיה תנאי ההתחברות (לא רק מאותו ספק, שזה יהווה איום לשאר הספקים). ככה גם עובדים יועצי משכנתאות פרטיים.. איך יש להם כח כ"כ גדול מול הבנק??? כי כל בנק יודע שאחד כזה זה הרבה הצעות וחבל להפסיד אותו.
ב. לא בדרך של תביעה.. לא הגדרתי את עצמי, וגם כרגע אני לא זוכר למה התכוונתי. תמחק את מה שאמרתי =]
ג. מסכים בהחלט.בקיצור מה שנשאר לנו זה לחיות באמונה, שמה שנגזר עלינו להפסיד כאן, אז זה מציל אותנו מהוצאות אחרות / הקב"ה ישלח השלמות ממקום אחר..
ול@zeevgros
יש דברים טובים שאנשים מתכננים במטמוניות, ולפעמים יש אנשים שלא יודעים מזה ויכולים לפעול, או במחשבה או במשאבים וכו'.. זה נשמע שיש תכנון מאחורי הקלעים. אולי ישנה אפשרות לגלות את אזני במה מדובר ובמהלכים? (לא פה מול כולם.. דבר הסמוי מן העין..)
בהצלחה לכולם. -
RE: נטסטיק זול
@י-ב יישר כח.
רק אוסיף, שיש לקחת בחשבון שלאחרונה השתנו התדרים, ז"א שישנם סטיקים שעבדו עד לפני כחצי שנה, ועכשיו כבר לא. צריך תואם לתדר החדש. -
RE: עידכון דף הספקים
@mashav אמר בעידכון דף הספקים:
אפשר לעשות זאת ע"י משוב עם כוכבים בכמה קטגוריות
כולל תאריך כתיבה. פעמים שיש שינוי ברמה של השירות. כמו שראיתי פה על ספק מסויים, שאח"כ השתפרו, ופרסום על ספק אחר שהרמה שלו על הפנים ומניסיון שלי איתם ראיתי שהכל בסדר.
-
RE: אתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..
@מושט ,אתה בפנים.
אני מתחיל לרשום, ונראה מה יהיה הביקוש.
כל מי שמעוניין שישלח לי מייל.
בהצלחה לכולם. -
RE: אינטרנט קווי- עזרה בסיסית
@מתעניין-0 אם זה יפול או לא, אינני יודע. נתתי תמונת מצב פה בעי"ת אלעד, שאגב, גם היום אני נהנה מקליטה מצויינת בכל פינה בכל מצב, מעולם לא אמרו לי "אתה לא זמין" - אולי זו אינדיקציה לגבי נפילה.
זה שפלאפון הכי מהיר, שמעתי את זה, וזה מה שאולי המפרט נותן (של פלאפון), אבל מהניסיון שיש לי הנ"ל עם סלקום, לקחתי הימור, ולא התאכזבתי. -
RE: אינטרנט קווי- עזרה בסיסית
@מתעניין-0 אני במצב כמו שלך, והחלפתי לסלקום, זרימת הנתונים שלהם יותר שפויה. (הייתי צריך להתווכח על זה עם המוכר, כנראה שיש עניין נגד סלקום, קצת יותר כסף בRL, אבל אני יותר מרוצה).
ולעניין שיש נפילה, סלקום גם הוכיחו את עצמם כחברה הסלולרית הכי יציבה (בכשרים, על כל פנים) בגל הראשון של הקורונה כשהרבה תשתיות נפלו. -
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
כמה נושאים עברו פה.. ועדיין לא כתבת אם נפתרה לך הבעיה.
בנוגע למכירה, יש דבר כזה של חסד, אבל לא יותר מדי.. כמו שנאמר אתה לא חנות. חנות יכול לספק שירות, וככה מושכים לקוחות, שווה להשקיע זמן כדי לקבל כסף והמלצות. אגב זה גם מעיד על הבנאדם בעצמו ברמה מסויימת, על עין טובה, זה עוד סיבה ללכת לקנות שם.
בנוגע לסטיק, גם אני הזמנתי מחו"ל, וג"כ הייתה לי בעיה קשה מאוד. התקשרתי לספקית (RL), ופתרו לי את הבעיה (ב-APN). אחרי כמה ימים ביצעתי איפוס לסטיק ושוב חזרה לי הבעיה, אז הפעם חיברתי את הסטיק בלי הסים (ואז הדברים זזו מהר) והגדרתי את ה-APN, ואז הכל פעל תקין.
אם אכן זו הבעיה, של הגדרה בתוך הסטיק, תנסה להגדיר אותו בלי הסים, ואח"כ תכניס את הסים.
בהצלחה, ונשמח לשמוע אם ישנה התקדמות.