1. לפני כחודשיים הרשת הסלולרית שלי נהיתה איטית מדי, ואז ראיתי מה שכתבו כאן בפורום שאפשר לפנות ל019 לבקש מהם להחליף רשת, עשיתי זאת והקליטה השתפרה פלאים, מדובר בפרוצדורה פשוטה שלוקחת מספר רגעים.
2. עד לפני תקופה קצרה הייתי מנוי לתוכנית של 40 גיגה בחמישים ש"ח, אך זה לא הספיק לי, פניתי ל019 ובקשתי מהם לעבור לחבילה גדולה יותר, להפתעתי הציעו לי לעבור לחבילה של 50 גיגה, ללא תוספת מחיר, וללא החלפת סים.
דרך אגב, כל פניה ל019 מומלץ לעשות דרך הצאט באתר, המענה שם מהיר הרבה יותר.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי י.ב
-
שני דברים שכדאי לדעת על 019
-
חדשות טובות!!! גרסה חדשה לוויפרי באנדרואיד, עם הרבה שיפורים חשובים.
שימו לב הרשימה מתעדכנת.
️ הוספת חשבון גוגל
️ סנכרון אנשי קשר
️ סנכרון נתוני דפדפן
️ Gmail (צריך לרענן בשביל לראות מיילים חדשים לא שולח התראות. עריכה כרגע נראה שעובד הכל אם כי ההתנהגות לא צפויה ולעיתים מפסיק לעבוד)
️ Meet
️העתקה בלחיצה של 'מזהה מכשיר'️ דרייב
️ תרגום
️ מפות
️ חיפוש
️ lens
️ potos
קרדיט @אחד-תם️ עדכונים בסקייפ
️ מפות באגד תיק תק !!!.
קרדיט @לא-מתייאש️ זיהוי שירים באפליקציית "Google" - אתה מקבל את שם השיר, אבל לא תקבל עליו תוצאות כי זה מנסה לחפש באפליקציית גוגל.
בקיצור: זיהוי שיר עובד, אבל מקבלים רק את שם השיר וכדי לחפש אותו בגוגל צריך להעתיק אותו לדפדפן.
קרדיט @צדיק-תמים️ הגדלת הפונט בחנות האפליקציות.
️ הצעת חיפוש בשורת החיפוש בחנות האפליקציות.
️ אפליקציית גוגל הרץ
️ ככל הנראה נפתרה בעיית הניתוקים עיין כאן
️אפליקציית זום עובדת חלק
️כניסה לחשבון גוגל באפליקציות צד ג’ (אפלקציות לא של גוגל)
️יש משתמשים שחווים ניתוקים לזמנים קצובים, ככל הנראה מדובר בבעיה שקשורה לגרסה החדשה בלבד. (עריכה, הבעיה תוקנה יש לבקש במערת הפניות התקנה חדשה)כנראה שישנם עוד חדשות טובות שלא נכתבו כאן, זה המקום לחידושים ודיונים בנושא.
תודה רבה לנטפרי!!! -
RE: מבצעים בנטסטיקים וחבילות גלישה וחודש ראשון חינם
@zeevgros מחירים יפים במיוחד .
כבר שנים בפורום, שכל תקופה משהו פותח אשכול זועם על כך שהמחירים בנטפרי גבוהים, עכשיו זה קורה, יש ירידת מחירים יפה ב019, ואני לא רואה התלהבות גדולה בפורום.
חבל שכך מפני שיש לעודד את ירידת המחירים, למען יראו אחרים, וירידו גם הם. -
חדש. חיפוש קולי בגוגל ובוויז
חדש. החיפוש הקולי בגוגל ובוויז עובד.
תודה לנטפרי. -
RE: מה בין הגנה להגנה
@magicode אמר במה בין הגנה להגנה:.
פעם היינו שטים בסירה קטנה שיכולה להסתובב לפה ולשם במהירות. היום אנחנו שטים באוניה ענקית והיכולת שלה להסתובב מוגבלת. ולכן הזהירות היא הרבה יותר גדולה והרבה יותר משמעותית.
אחרי הכל נטפרי נועדה בעיקר לאנשים שנצרכים לאינטרנט לצורך עבודה, אם חלקים מהקבוצה הזאת לא מקבלים מענה הולם בשל גודל הספינה, אולי כדאי לבנות להם אוניה נפרדת קטנה וקלילה.
גילוי נאות, אני אישית נהנה מאוד מנטפרי ואין לי שום תלונות, אבל אני מכיר מקרוב אנשים שעזבו בצער את נטפרי כי לא היה להם ברירה, אני מניח שעם מידה מסוימת של גמישות הם היו נשארים. -
חידושים בנטפרי שאף אחד לא יודע מהם.
בעבר כאשר נטפרי השיקו תכונות חדשות הנהלת נטפרי היתה מודיעה על כך בפורום, יש אפילו נושא כזה בפורום.
אך בשנים האחרונות נוהל זה פסק, וחבל שכך, זה מונע מאנשים להשתמש בתוכונות האלו.
לדוגמה, פתאום שמתי לב, שהחיפוש הקולי בגוגל חזר לעבוד לאחר תקופה שהוא נחסם.
ישנם עוד דוגמאות מהעבר, לדוגמה פתיחת חנות מיקרוספט ועוד...
הצעתי היא שהנוהל יחזור לרווחת כולם. -
RE: אפלקציית ג’איש מיוזיק.
עדכון.
פניתי לג’ואיש מיוזיק הם התייחסות ברצינות לפנייה, ואמרו שיהיו בקשר עם נטפרי במטרה לפתור את הבעייה.
מקווה שיצליח בעז”ה. -
מנגנון השהיה בהגדרות הסינון
כידוע יש בנטפרי מנגנון נפלא שמאפשר הגדרות סינון מותאמות לכל משתמש ולכל זמן
אלא שהקלות הרבה בה ניתן לשנות את ההגדרות גורמת לכך שאין הרבה משמעות בהגדרות הסינון כיוון שאפשר לשנותם בכל רגע. בשל כך אנשי נט פרי נתנו שלשה פתרונות. אלא שלכל אחד מהם מעלות וחסרונות- חסימה ע"י קוד המעלה בכך היא שזה נותן ליודע הקוד שליטה מלאה בהגדרות הסינון וכך הוא יכול לקבוע לכל המשתמשים באותה הרשת (לדוג' בני משפחתו) בלי שיש להם את היכולת לשנות את ההגדרות החיסרון בזה הוא שליודע הקוד אין שום מניעה לשנות את ההגדרות לעצמו
- השתייכות לקהילה המעלה בכך היא שזה מהלך בלתי הפיך החיסרון הוא חוסר הגמישות במקרה והשתנו צרכי המשתמש וכן עמימות הנהלים של כל קהילה כך שהמשתמש לא יודע איזה אתרים יהיו פתוחים ואיזה לא
- קהילת נט פרי אישי בקהילה זו המשתמש הוא זה שקובע בתחילה איזה אתרים/תגיות יהיו פתוחים ואיזה לא ולאחר מכן מוסר את השליטה למערכת הפניות של נט פרי כך שרק הם יכלו לבצע שינויים בהגדרות הסינון המעלה בזה היא שהמשתמש הוא זה שקובע את הגדרות הסינון לפי צרכיו וכן הגמישות היחסית אף לאחר קביעת ההגדרות החיסרון בזה הוא העמסה על מערכת הפניות וכן בזבוז הנקודות למשתמש
לכן חשבתי על אפשרות רביעית והיא שכל שינוי בהגדרות הסינון יושהה למשך זמן מסוים (לדוג' שלש שעות) וכך מצד אחד תתאפשר גמישות יחסית ומצד שני לא יתאפשר שינוי בהחלטה של רגע
-
RE: הצעת ייעול לפתרון החדש בצ'אט
לשפר דחוף! את מנגנון ההסברה של נטפרי.
מי שמשוטט בפרוג חושב שיש כאן גזירה חדשה שמטרתה להקשות על המשתמשים בצ’אט, כאשר ההפך הגמור הוא הנכון, שעד עכשיו הסינון גרם אין ספור בעיות.
ועכשיו, באופן כמעט תקדימי, נותנים אמון להצהרה של המשתמשים, והצ’אט לא עובר סינון.
מי שמפסיד מזה זה המשתמשים התמימים, שחושבים שנטפרי זה סינון נודניק, והולכים לחלופות גרועות בהרבה. -
RE: אפלקציית ג’איש מיוזיק.
@א אמר באפלקציית ג’איש מיוזיק.:
עדכון
יש עדכון לאפליקציה בחנות נטפרי שעובד כעת בנטפריאכן עובד.
מי היה מאמין שהבעיה תיפתר כל כך מהר, לא זו בלבד שהבעיה נפתרה, עכשיו זו הגרסה החדשה!
תודה לנטפרי וג’ואיש מיוזיק על שיתוף הפעולה לפתרון הבעייה. -
RE: בדיקת פודקאסטים
@mgm-ivr אמר בבדיקת פודקאסטים:
הוא רוצה להציע שיחפשו פיתרון...
הפתרון המתבקש הוא תוכנה שתתמלל את הפודקאסט (אני יודע על אדם שפיתח תוכנה כזו, וישמח למכור אותה)
לאחר מכן בדיקה קלילה של בן אנוש על הטקסט, ובדיקה כוללת של הרובוט.
לענ”ד החסרון היחיד הזה הוא כוח החישוב הדי גדול שנצרך בכדי לתמלל טקסט. -
RE: חנות נטפרי - באימולטור. אפשרי?
@nk דובר על זה בעבר, והתשובה היא לא.
אלא שאני לא יודע אם הסיבה היא טכנית או מהותית.
אני חושב שזה רעיון מצויין לאפשר את התקנת החנות באימולטור בכדי שמי ששוקל לקנות טאבלט ידע לקראת מה הוא הולך, מלבד זאת פעמים רבות ישנם דברים שניתן לעשותם רק באפלקצייה, ואימולטור לפעמים יכול להוות פתרון לעניין. -
RE: הורדה מJDN
@אינו-יודע-לשאול שים לב שלא מופיע משמאל שום קישור מאז חידוש הפורום.
-
RE: חדר מחשבים וירטואלי
אכן אין צורך במכונה וירטואלית, נראה לי שהכוונה של "גד" הייתה רק לסבר את האוזן. (סליחה שאני מדבר בשמו)
זה צריך להיות באופן שהתשלום הוא לפי משך השימוש, ושהשימוש לא יהיה מוגבל לשעות ספציפיות.
וזה לא קיים כיום. -
RE: לחסוך בבדיקת התמונות המיותרות
@מאירל רעיון יפה.
אפשר גם שרק תמונות שהמשתמש ילחץ אליהם ישלחו לבדיקה. -
RE: רוצה להצטרף לנטפרי אבל לא יודע אם האתר הזה פתוח
@amav אני לא מכיר את האתר הזה, אבל אני מניח שיש בו כל מני סרטונים של קורסים וכ’
צריך לדעת שכל סרטון צריך בדיקה אנושית, וזה לוקח זמן, וכאשר מדובר בהרבה סרטונים זה גם עולה כסף.
מה גם שלענ”ד סרטונים של מרצות לא יאושרו.
מסקנה, מומלץ להתקשר לנטפרי לפני שבונים על שימוש סדיר באתר. -
עדכון אפלקצייה באנדרואיד מתוך החנות.
רעיון להקל על תהליך בקשה לעדכון אפלקציה!
בכדי להקל על בקשה לעדכון אפלקציה, ניתן לעשות כפתור מתוך דף האפלקצייה בחנות.
-
RE: נטסטיק טוב, קישור עדכני
@יוסי-תקשורת
תודה.
הלוואי שאר הספקים ילמדו ממכם, מה זה זמינות ושרות.