• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. נדל"ן
    3. הגבוה ביותר
    נ
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 6
    • פוסטים 101
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • האור ניכר מתוך החושך

      לפעמים דווקא בתוך החושך ניכר האור הגדול של נטפרי.

      לאחרונה רכשתי מכשיר עם סינון מסוים (מהטובים ביותר),

      ומה נאמר:

      שירות לקוחות על הפנים ויותר גרוע (מענה בין 8-5 בלבד, אין מענה כמעט תוך פחות מ24 שעות, ובדו שיח ארוך זה יוצא כשבוע לטיפול בבעיה נקודתית!, הבטיחו משהו אחד וסיפקו משהו אחר...)

      מחירים מופקעים (מחיר חודשי גבוה, ופתאום יש עוד עמלה של מאה ש"ח, ועוד כהנה)

      והסינון עצמו לא הכי מוסמך, (קרה לי כבר פעמיים 'תקלה' שהמכשיר לא חסם אתר שלם שחסום 'הרמטית')

      אשרינו שיש לנו נטפרי, שבמחיר סמלי ממש, מספק לנו איכות כשר מהדרין לחלוטין, ללא תקלות, ובשירות מדהים ומהיר ביותר, בכל שעות היום, ועוד פתוחים לקבל ביקורת ורעיונות לשיפור.

      אין מילים !!

      פורסם ברשמים
      נ
      נדל"ן
    • מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה

      כידוע השירות של מרכז התמיכה של נטפרי הוא מהטובים בעולם - ואני מאוד נהנה מהשירות האדיב המקצועי והמהיר.

      אך מי שיש לו סינון נטפרי במקום העבודה, או במחשב האישי שמשמש אותו לצורכי עבודה, נתקל לפעמים לזמני תגובה ארוכים מדי.

      נכון שניתן להוסיף עד שולשה נקודות, אבל לפעמים גם זה לא מספיק מהר.

      לצורכי עבודה לפעמים דרוש בדחיפות בדיקת אתר חדש, בדיקת סרטון ארוך, או המרה של סרטון לא צנוע לMP3, הורדת מסמך מאתר חסום, וכן שאר פעולות של ה'גוי של אינרטנט'.

      ובמקרה כזה גם עיכוב של חצי שעה, פירושה לפעמים השהיית העבודה למשך חצי שעה, (המרה של סרטון לMP3 יכול לקחת יומיים!).

      לכן חשבתי על הקמת נקודות זהב.

      כלומר שניתן לרכוש נקודות זהב ב5 או 10 ש"ח לנקודה, ובזה לקדם את הפנייה במהירות האפשרית ולעקוף את התור.

      (אין צורך להקים מסלול מיוחד, מספיק להוסיף באפשרות רכישת נקודות, וכן בהוספת נקודות לפנייה אצל כל' המשתמשים)

      המחיר הגבוה חשוב כדי שלא כל א' ישתמש עם זה, ולמי שלצורכי עבודה זה באמת חשוב, שווה לו לשלם על זה 10 ש"ח (ואולי ניתן להעלות את המחיר אפילו ל15 ש"ח - לי אישית זה משתלם).

      מה אתם חושבים?

      אולי כדאי להעלות את זה להצבעות. (אם כי אני חושב שזה לא הוגן, מאחר ויש הרבה יותר משתמשים לצרכים אישיים, ומי שצריך את זה לעבודה זה ממש חשוב לו, ולא רק מותרות)

      @magicode

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נדל"ן
    • RE: לפעמים מדלגים על תמונות בחסימה

      @אריה-משתמש אמר בלפעמים מדלגים על תמונות בחסימה:

      @אינו-יודע-לשאול אמר בלפעמים מדלגים על תמונות בחסימה:

      @אריה-משתמש אני משתמש בנטפרי הרבה שנים המספרים שאתה כותב קצת הרבה מוגזמים

      אמנם הגזמתי...

      שקר וכזב !!!

      כשהתקנתי את נטפרי בדקתי אותם בדיוק ככה (ואני מכיר אתרי תמונות שאינם מוגדרים כאלו, וגם אנגלית ברמה גבוהה, וגם עוד ארבע שפות זרות, וגם מילים מקצועיות שהרובוט לא הכיר [אז, היום כבר השתכלל מאוד]...) -> ולא נפתחה לי תמונה אחת בעייתית !!!!

      כנראה אתה משתמש באתרוג (הרי לא יתכן שנשארת בנטפרי ח"ו) וסתם מבלבל את המוח..... (וחזקה על מגזים שהוא משקר לתועלת האישית שלו...)

      פורסם בכללי
      נ
      נדל"ן
    • RE: רציתי לשאול ....

      @yzahn
      א) אני אדם רגיש למוזיקה (רציני), ואישית סרטון זה יותר 'טהור' מסרטון זה.
      ב) אף א' לא ביקש ממך לראות סרטונים שמפריעים לאישיות הרגישה שלך.
      ג) ברור שהנידון של פותח האשכול הוא על עצם המוזיקה, כמו שהוא כתב בעצמו.
      ד) רוב מנגני כינור וכדומה בחתונות בבני ברק הם חילונים (רק הזמר תמיד חרדי).
      ה) אכן, כדאי להעביר את הנידון לפורום לתורה. (כמדומני שיש כבר אשכול ארוך בענין).

      פורסם בכללי
      נ
      נדל"ן
    • RE: מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה

      @magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      אני מנסה להבין למה אתה לא אומר לנטפרי. תדאגו שפניות עם 3 נקודות יטופלו מהר וחאלס.
      למה צריך להמציא עוד סוגי נקודות.
      מחר יתברר שנקודות זהב לא מועילות אז תציע נקודות יהלום.
      מה יועילו הנקודות האלו אם נטפרי לא דואגים למישהו שיטפל בהם.

      א) אני לא אוהב לעצבן אנשים (שגם ככה עובדים קשה)
      ב) פתיחת סרטון ארוך תוך שעה שעתיים, הוא מהירות סביר (גם עם שלושה נקודות). אבל רק לשימוש סביר ולא לצורכי עבודה (-לפעמים).
      ג) יש הבדל גדול למי שצורך בשביל עבודה או למותרות. (בטוח שנטרפי מקבל פניות עם שלושה נקודות לפתוח איזה סרטון מטופש - נקודה בעלות 15 ש"ח יפתור את הבעיה)
      ד) ממילא 'נקודות זהב' אין הכוונה לזרז סתם, אלא להראות את הרצינות והחשיבות. (ולכן אין מקום לנקודות פלטינום)

      (אם אתה יודע שהם מעדיפים שאתעצבן עליהם, ולשלוח להם כמה הודעות נוספות, וללחוץ על הלחצן "אני ממש לא מרוצה", אז אני מוכן להתרגל לזה - במקרה וזה באמת מועיל)

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נדל"ן
    • RE: מחכה כבר שלוש שעות על פניה לקהילה

      @חל
      קודם כל, יש להוסיף לפנייה עוד שתי נקודות כדי לקדם אותה בתור - אם זה חשוב לך.
      כנראה מרכז הפניות מאוד מאוד עמוס בבין הזמנים,
      כל העשרות פניות ששלחתי השבוע, נענו תוך כפול זמן מהרגיל, ולפעמים גם יותר.

      פורסם בכללי
      נ
      נדל"ן
    • RE: מי יכול לעשות לי סדר בעניין אינטרנט קווי וספקים?

      @משב
      אני בIB תקשורת. תשתית בזק. ספק 019. מהירות 75 מגה. 89 ש"ח לחודש קבוע! אין תקלות. גם אם יש, 019 זמין ומקצועי, תוך 5 דקות הכל תוקן.

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      נ
      נדל"ן
    • RE: מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה

      @magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      לפני שאתה מציע רעיון קודם תגבש עמדה לגבי מהירות הטיפול בפניה פשוטה עם 3 נקודות בזמנים נורמליים. (לא פניה ששלחת שעתיים לפני שבת).

      אני מתנצל. ממש לא באתי להתלונן! (כמש"כ בתחלת ההודעה)
      אני תמיד נדהם שוב מהשירות המהיר של נטפרי! זה לא מובן ממילא!

      אבל אם אני חייב לראות סרטון הסברה על אירוע חשוב בבורסה בעוד שעתיים, אז שעתיים וחצי זה לא מספיק מהר!

      אם נתקע לי תוכנה מאוד חשובה באמצע העבודה, והסרטון לפתרון הבעיה ייפתח בעוד שעה וחצי (שזה ממש מהיר לצורך נורמלי), לצרוך עבודה זה תוקע לי שעה וחצי!

      אם דרוש לי לראות סרטון סיור של בית שעומד למכירה במכרז בעוד שעה, אני חייב את זה בעוד עשרים דקות!

      אין כאן שום תלונה, ואני נמצא בנטפרי כבר הרבה זמן, ומכיר את מהירות התגובה עם שולשה נקודות, ואני מלא סבלנות, ושומר על תגובות עדינות ולא לשגע אותם, אבל לפעמים זה מאוד מאוד מאוד חשוב!

      מקווה שהבנת אותי.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נדל"ן
    • RE: קורס מקוון שלא נפתח

      מה פירוש לא נפתח?
      יש לשלוח כל סרטון לבדיקה בנפרד (ע"י לחיצה על הלחצן 'שלח לבדיקה').
      אם לא מופיע לחצן יש לפנות לנטפרי עם כתובת הדף.
      אם מופיעים בו נשים, ולכן הם חסמו את הסרטונים, לגבר אין פתרון, לאשה אולי כן - איני יודע.
      ניתן לשלוח פנייה לשירות לקוחות, הם מאוד אדיבים ומנסים לעזור לכל א'.

      פורסם בכללי
      נ
      נדל"ן
    • RE: הקליטה בבזק מזעזעת

      @רודפת-צדק-והיגיון

      להשאיר את התשתית אצל בזק, אבל לשנות את הספק ל019, והכל יסתדר.
      מי שניסה זכה, מי שהתעקש להישאר בספק בזק התאכזב...

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      נ
      נדל"ן
    • RE: פתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר

      @nk

      טיעון מעניין. אני הייתי אומר שלא הגון לתפעל שירות לקוחות עבור חסרי ידע.

      מענה טלפוני לאברכים חסר הבנה, לוקח לפחות פי עשר זמן, ולכאורה הרבה יותר.

      יותר הגיוני שאברך יעבוד שעה כדי לשלוח פנייה.

      אולי במסלול "מייל בלבד" ו"אתרים נצרכים" זה הגון. אבל מי שמשמש עם מסלול מצומצם ומעלה [או מטה 🙂 ]יכול ללמוד את מערכת הפניות, כמו שלמד איך להוריד סרטון מוזיקה מהדרייב...

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נדל"ן
    • RE: נטפרי לציבור הדתי-לאומי

      @נאור-אברג-ל
      כל הכבוד לך, נאור.

      גם אני חושב שהגון לפתוח את האתרים שציינת.

      אך, שים לב שנטפרי אינה חברת סינון לאינטרנט כשר, אלא עמותה ללא מטרות רווח ליצירת אינטרנט 'חרדי'.

      יש גם אתרים חרדים תורניים שחסומים (כמו בית מדרש הגר"א או פורום אוצר החכמה), מאחר והשקפתם לפעמים לא מתאימה במאה אחוז לבחורים מן המיינסטרים החרדי (עפ"י הוראת רבנים מהמיינסטרים).

      כלומר, גם אם זה תורת אלוקים חיים, אבל אם זה לא חרדי מיינסטרים, אז זה חסום לשימוש. אין לראות בזה פגיעה בציבור הדתי לאומי, כאמור זה סינון חרדי ולא סינון כשר או טהור.

      אין מה לעשות, זה מה שיש, ולא עוזר להתלונן או לבקש וכו'.

      מי שרוצה נטפרי, חייב להתפשר..

      בהצלחה

      פורסם בכללי
      נ
      נדל"ן
    • RE: פתיחת הצגת הכול בהצגת סרטונים.

      @רודפת-צדק-והיגיון
      היה תקופה שתגובות ביוטיוב היו פתוחות, נתקלתי שם ההרבה בניבול פה. טוב שחסמו. זה ממש לא נצרך.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נדל"ן
    • RE: אתר חדש להורדת סרטונים מיוטיוב

      תודה רבה לך. הורדת סרטון כקובץ שמע - מהירות שיא, חצי דקה ! לא יאומן !!!

      פורסם בכללי
      נ
      נדל"ן
    • RE: חבילת חו"ל בנטפרי

      @המייבין-האמיתי
      אין שם אפשרות לגלוש על ספק של נטפרי, כמו כן לרכוש סים כאן בארץ נורא יקר.
      א) תרכוש סים באנגליה. ניתן לרכוש בכל מכולת נורמלי, ללא רישום פרטים, כמו עגבניה. ניתן להטעין בחנויות ובדרך כלל בא עם חודש גלישה או כמה GB גלישה חינם!
      ב) יש להתקין תוכנת אניוור של נטפרי, שמחבר אינטרנט לא כשר עם הVPN של נטפרי. תפנה לתמיכה בנטפרי. זה עולה כ30 ש"ח לחודש.

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      נ
      נדל"ן
    • להמיר סרטונים חסומים לMP3

      רעיון מהפכני !

      הרבה פעמים סרטונים חסומים עקב הופעת נשים בסרטון, ואפילו אם זה הרצאה ע"י גבר אבל רואים בו לכמה שניות את הקהל, במידה ויש בקהל נשים הוידאו נחסם.

      אם זה סרטון חדשות אז נו נו, אבל אני נתקל בזה מדי יום כמעט בקורסים והרצאות בתחום הפיננסים, וממש חבל שקורס ששילמתי טבין ותקלין עליו, חסום לי שוב ושוב.

      אותו דבר עם קורס על מוגנות לילדים שנמסר ע"י אשה חרדית, אין אפשרות לגשת לקורס, וכו' וכו'.

      אני מציע, שכל סרטון שחסום מחמת הופעת נשים בסרטון, יהיה אפשרות לבקש מנטפרי לקבל את הסרטון כקובץ MP3, (בתשלום 2 נקודות למשל).

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי סרטונים יוטוב
      נ
      נדל"ן
    • RE: פרופילי סינון לפי שעות

      @זורע-בנגב
      פשוט מאוד.
      אתה מתחבר לקהילת "נטפרי אישי",
      מבקש מהם (לא בהגדרות שלך) לחסום אתרים ממכרים וכו',
      אבל לא לשייך את כל החשבון וההגדרות לנטפרי אישי.
      ואתה לא לוחץ אף פעם על הכפתור:
      ![כיתוב בבעיות טעינה](cf073190-5f4d-4268-9f07-0fd7d111b166-image.png כתובת תמונה)
      זה בדיוק מה שיש לי על המחשב.

      פורסם בכללי
      נ
      נדל"ן
    • RE: expanding net frees service

      If a website is not compactible with the netfree filter system,
      usually it is too much work for netfree to sort it out
      and one point payment is symbolic only
      If it is really important to you, sometimes netfree can put in extra effort to try
      to filter it, even if they gor originally an error message
      but you have to explain your needs.
      once they worked over a week on a website for me,
      but only after i convinced them that is important for me, and that others will also benefit from it.
      As well, usually a website will not listen to netfree to change there code,
      but if you as a cunsumer explain them that you cant access it otherwise, and so a lot of other jews,
      that's much more effective

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נדל"ן
    • RE: רציתי לשאול ....

      @מ-ב-ל הכל בסדר ?
      המוזיקה שלו יותר 'טהורה' מרוב המוזיקה ה'חרדים\חסידית', ועוד בלי להשתמש עם מילים של התורה הקדושה לצורך הקפצה בהופעה, ועל זה אתה בא להתלונן ??????
      אגב, הרבה שירים חרדים ידועים, מקורם בשיר של גוי, רק בלי המילים - תשאל כל בעל תשובה שמבין במוזיקה (אני שאלתי כמה).
      @הגיון @שכל ישר @קצת פתיחות @השוואה

      פורסם בכללי
      נ
      נדל"ן
    • RE: מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה

      @magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      @עמאר אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      @magicode

      הרעיון הוא שיהיה אגף של עובדים בנטפרי, שאינם עסוקים בכלל, הם פשוט יושבים ומחכים כל הזמן לפניות של vip. נניח 30 עובדים שזה הדבר היחיד שהם עושים, כך שמגיע פניה, הם מיד מתעסקים איתה.

      וכמובן המימון של זה, יגיע משורות הלקוחות vip. אם נניח (ולא נראה לי שנניח...) ישנם 200 אנשים בשירות הזה, יעמדו לרשותם 10-15 תומכים בכל זמן שהוא, התשלום לתומכים יגיע מהמוניים של ה"קומה".

      אגב: אני קצת נגד, כי זה עלול לפגוע בלקוחות הרגילים של נטפרי. אך זה לא מוכרח.

      עשית חשבון כמה 200 לקוחות יצטרכו לשלם כדי להחזיק 10 עובדים בכל רגע נתון?
      תעשה חשבון ותעדכן אותנו.

      מה קשר?

      לא צריך 10 עובדים בכל רגע נתון בשביל 200 לקוחות VIP.

      אם זה לא מסלול נפרד, אלא על בסיס נקודות זהב כנ"ל, אין כמעט מצב שתקבלו יותר משלושה פניות תוך עשר דקות (ולדעתי אפילו לא תוך שעה) !

      אין פה אנשים עם כסף מיותר לשלוח כל יום פנייה בעלות של 15 ש"ח !!!

      אני למשל צריך את זה די הרבה, וזה לא יותר מפעם אחת כל יומיים בזמנים עמוסים. הכי עמוס זה פעם ביום.

      מספיק בשתי עובדים, שעובדים כרגיל במרכז התמיכה, אבל במקרה של פניית 'זהב' הם מתפנים אליה בהקדם.

      (יתכן שזה מגיע גם קצת על חשבון שאר הלקוחות, אבל יש סדרי עדיפויות)

      ואם פנייה עולה 15 ש"ח, והטיפול בו דורש 10 דקות (בדיקת סרטון), זה יוצא 90 ש"ח לשעה ! זה לא מספיק ?

      @magicode אשמח מאוד אם תתייחס לזה יותר ברצינות. (הציבור כאן לא מבין למה אתה ממש עקרונית נגד כל רעיון כזה)

      [שוב תודה רבה על כל העבודה הנפלאה, ואנחנו כאן סה"כ דנים בהצעה לייעול, וכמו שהגיבו כאן יש כמה שמזדהים עם זה (בתגובה כאן או בנתינת לייק)]

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      נ
      נדל"ן