• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    בעיות בקו טלפון ביתי של נטויז'ן-סלקום

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    41 פוסטים 17 כותבים 1.5k צפיות 13 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      משה 0527 @yonig20
      נערך לאחרונה על ידי

      @yonig20
      כן ביקשתי וגם קיבלתי
      נכון שהם לא ששו לתת לי את זה
      אבל אחרי קצת לחץ וקצת להתחנף לנציג שענה
      הצלחתי וקיבלתי תומך בכיר ואכן סידר לי את הבעיה
      בתוך כמה דקות

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        משה 0527 @גוגל
        נערך לאחרונה על ידי

        @גוגל
        איזה צרה צרורה יש לכם
        ובאיזה ספק אתם?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ר מנותק
          רמיזא
          נערך לאחרונה על ידי

          קו הטלפון של נטוויזן מלא מלא בבעיות, גם ללקוחות נטפרי, וגם ללקוחות של נטוויזן בלי סינון, ניתוקים ורעשים וכו', זה לא קשור לסינון בכלל.

          Y C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • Y מנותק
            yonig20 @רמיזא
            נערך לאחרונה על ידי

            @רמיזא מעניין, לא קרה לי. (אני מחובר הרבה שנים).
            ניסית להחליף נתב?

            ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ר מנותק
              רמיזא @yonig20
              נערך לאחרונה על ידי

              @yonig20 ברור. אין לך שום בעיות ? כמה דקות אתה מנצל מהחבילה לחודש ?

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • Y מנותק
                yonig20 @רמיזא
                נערך לאחרונה על ידי

                @רמיזא בחודש האחרון 2373

                ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ר מנותק
                  רמיזא @yonig20
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @yonig20 ומי הספק שלך ? ואין לך ניתוקים או רעשים ?

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Y מנותק
                    yonig20 @רמיזא
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @רמיזא כרגע RL (הייתי כמעט אצל כולם) אין רעשים, אין ניתוקים.
                    תכתוב בקצרה, מה עשית עד היום כדי לפתור את הבעיה, ומה אמרו לך, ונראה איך להתקדם.
                    בד"כ מה שהם אומרים לא נכון, אבל רק שנדע איזה שלבים עברת כבר.

                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ר מנותק
                      רמיזא @yonig20
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @yonig20 לפני שהיית אצל RL גם חווית ניתוקים ורעשים, וזה הסתדר כשעברת ? כי להורים שלי גם יש להם RL וזה עוד יותר גרוע ממה שיש לי,
                      אני כבר דיברתי עם בכירים אולי אפילו מנהלים ופיתרון לא נמצא באופק, וזה ס"ה עולה לי 20 ש"ח לחודש לשיחות בלי הגבלה, ואני מקבל ראטור מקצועי בחינם, אז זה שווה לי,
                      יש לך עוד משהו לעשות ? להציע ?

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 62626 מנותק
                        6262
                        נערך לאחרונה על ידי 6262

                        @yonig20 גם אצלי בעיות בלי סוף בנטויז'ן
                        ספק 019
                        יש ניתוקי שיחות, לפעמים יש מצב ששיחה נכנסת ואחרי שמרימים פתאום יש שקט ואי אפשר לדבר ועוד כל מיני מהסוג הזה, פניתי בלי סוף לשירות פעמים החליפו ראוטר שום דבר לא פתר את הבעיה, ואגב באחת הפעמים היתה תקלה שאחרי מספר דקות השיחות היו מתנתקות, הטכנאי שהגיע אמר לי זה לא בעיה אצלך משהו כללי... יושב בהנדסה כבר כמה חודשים ועוד לא פתרו את זה.

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • Y מנותק
                          yonig20 @רמיזא
                          נערך לאחרונה על ידי yonig20

                          @רמיזא @6262 טוב, נשמע שכבר ניסיתם הכל, אז אני לא בטוח שיש לי רעיון נוסף.
                          אצלי בכמה מקרים הפיתרון היה תיאור הבעיה לפניות הציבור במייל pniot-tzibur@013netvision.co.il .
                          תשתדלו לתאר את התלאות שעברתם עד היום בקצרה.
                          היתרון הוא שמגיעים ישר לטכנאים הכי בכירים, וגם שזו פניה שיש מעקב אחריה האם העניין נפתר או לא.
                          נ.ב. לשאלתך, לא היו לי ניתוקים גם בספקים אחרים.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • מ מנותק
                            משה 0527 @6262
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @6262
                            אני כבר חצי שנה בנטויזן + 019
                            ואין בעיות של רעש בקו ניתוקים היה קצת בהתחלה
                            ואח"כ זה הסתדר ומאז באזור פסח אין לי בעות של ניתוקים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • נ מנותק
                              נטפרייער
                              נערך לאחרונה על ידי

                              מקודם הייתי בפרטנר לטלפון על תשתית בזק ואראל למחשב עבד מצוין לאחרונה עברתי לנטויזין ויש לי צרות גם במחשב וגם בטלפון

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                משה 0527 @נטפרייער
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @נטפרייער
                                במה עברת לנטויזן בספק או רק לקו טלפון

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • 3 מנותק
                                  3 פינות @ניסן
                                  נערך לאחרונה על ידי 3 פינות

                                  @ניסן מנסיון הספק RL יודע לסדר את זה בצורה חלקה.

                                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ר מנותק
                                    רמיזא @3 פינות
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @3-פינות אמר בבעיות בקו טלפון ביתי של נטויז'ן-סלקום:

                                    @ניסן מנסיון הספק RL יודע לסדר את זה בצורה חלקה.

                                    מנסיון ? הם הרי לא ספק הטלפון ?

                                    3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 3 מנותק
                                      3 פינות @רמיזא
                                      נערך לאחרונה על ידי 3 פינות

                                      @רמיזא @ניסן למרות שהם לא קו טלפון הם מאוד עוזרים כי זה בעצם בעיה של התנגשות בין הספק לבין החברת טלפונים.
                                      אני מכיר אישית מקרה שהם עזרו.
                                      המעלה הגדולה איתם זה שהם מהר מאוד מעבירים אותך לטכנאי בכיר שבאמת יודע מה שהוא אומר, להבדיל מנציג שירות טכני שאומר לך את מה שאמרו לו להגיד..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • C מנותק
                                        clickone @רמיזא
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @רמיזא אמר בבעיות בקו טלפון ביתי של נטויז'ן-סלקום:

                                        קו הטלפון של נטוויזן מלא מלא בבעיות, גם ללקוחות נטפרי, וגם ללקוחות של נטוויזן בלי סינון, ניתוקים ורעשים וכו', זה לא קשור לסינון בכלל.

                                        כבר שנים איתם ללא בעיות
                                        למעט הבעייה של קצב ההעלאה שהעליתי כאן בפורום בעבר
                                        דקות בחודש 3600 ויותר

                                        • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                        • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                        Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • נ מנותק
                                          נטפרייער @משה 0527
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @משה-0527 עברתי לנטויזין לספק טלפון והם גם נותנים לי את התשתית של בזק והראוטר.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • Z מנותק
                                            zeevgros @clickone
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @clickone
                                            לי יש איתם המון בעיות בחודשיים האחרונים שזה המון ניתוקים ובאינטרנט כותב לי כל 5 דק' שגיאת DNS.
                                            והם לא מצליחים לפתור הבעיה
                                            הם כבר עשו הכל ריסט לראוטר וריסט לקו ואיפוס הגדרות הראוטר להגדרות יצרן.
                                            ואחרי כל זה לא רוצים לשלוח לי טכנאי כי הם טוענים שכנראה הבעיה לא אצלם.

                                            מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                                            מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                                            052-7638681 zeevgros@gmail.com

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון