@aiib אמר בצ'אט בנטפרי:
@ברצינות למה הודעה על פגישה עם לקוח אתה צריך לבצע במייל ולא בטלפון?
כי זה יותר נח ויותר יעיל...
אני לא אומר שאין פתרונות אחרים אבל לכל דבר אפשר למצוא פתרונות- לעשות העברה בנקאית אפשר בטלפון, לקבוע תור לרופא אפשר בטלפון, לשלם חשבונות אפשר בטלפון וכו' וכו'
אבל זה יותר נח ויותר יעיל.
וכבר כתבו לך שיותר נח לעדכן ולהתעדכן זה בצ'אט. אני לא מבין בזה אבל ככה הם חושבים. אז מה הבעיה כאן?!
אני לא אומר שאין בעיות בצ'אט אבל לא תמיד צריך לשפוך את התינוק עם המים....
יש בעיות? יש גם פתרונות!
זה עניין של גישה. יתכן שאתה מסתכל על צ'אט בתור שווה ערך לשיחת טלפון, בעיני רבים צ'אט הוא דבר בעייתי מיסודו שיש להשתמש בו רק במקרים של הכרח גמור ובאופן של 'ליכא דרכא אחרינא'.
הרי ברור שאי אפשר לפתוח קבוצות של בידור דרך שיחות טלפון, מה שאי אפשר לומר על הצ'אט.
ועדיין, שימוש בצ'אט כפלטפורמה להעברת מסרים הוא בעייתי בגלל שאין שום סיבה שאנשים יצטרכו להגיב להודעה.