קריאה לחשבון
-
@אינו-יודע-לשאול
אין לי ציפיות מאף אחד. מי שרוצה להגיב לא יפה, רוצה לנטרל את יכולת ההשפעה של השני, בבקשה. כאן באשכול הזה @magicode בא בפירוש לחפש את האשמים, ועל זה הדיון כאן.
אם אני לא יכול לקבוע לאחרים איך להגיב, אז כנ"ל גם לגביהם, שלא יאמרו לאחרים איך לדבר או איך לבקש.
לי בהחלט לא נגמר הכח. ואם מישהו לא מסכים איתי, הוא מוזמן ברצון להגיב. -
@ליכט אמר בקריאה לחשבון:
למה צריך פניה המונית ?
לדעתי צריך פניה המונית, כדי להראות שזה לא בעיה של יחיד, לא כדי ליצור לחץ
למה לקרוא לפניה המונית הפגנה? אולי זה גילוי דעת של רבים שסובלים מאותה בעיה?
האם במערכת הפניות בודקים לפעמים כמה בקשות התקבלו לגבי דבר מסוים?
המשמעות בין יחיד לרבים בעיני, כמה משאבים ראוי להשקיע כדי לנסות לפתור את הבעיהועוד משהו שנותן פניה של רבים, לא תמיד אחד יודע להגדיר כראוי את הבעיה, או כמו בדוגמא שמדברים עליה, להגיד מה אפשר לפתוח ב100% וכו' , ולפעמים כשיש כמה, וכל אחד כותב בסיגנון שלו, מבינים יותר טוב.
-
בבקשה לא להסיט את הנושא.
הנושא פה האם יש דבר שצריך לתקן. כדי שחדשים ירגישו יותר נעים.
ולא לדון האם זה לגטימי לעשות הפגנה או לא.
אולי אתם חושבים שזה צריך להיות אחד הכללים שהפרום לא נועד לפניה המונית? -
היה כאן טיעון לפיו הצפת נושא היא זו שגוררת את היחס העוין.
בהקשר לזה אני מניח כאן צילום מסך ששמור אצלי (מהודעה שנכתבה לפני 8 חודשים) :
ייתכן שאנשים לקחו את המילים 'הפורום של נטפרי זה המקום' לגבי הלחץ שהוזכר במשפט שלפניו.
-
@magicode
אני חושב שזה רעיון טוב, בתנאי שיהיה מקום חלופי ראוי לפניה המונית. -
@almog אמר בקריאה לחשבון:
@magicode
אני חושב שזה רעיון טוב, בתנאי שיהיה מקום חלופי ראוי לפניה המוניתרק שיהיה ברור אני לא מזדהה עם הרעיון לאסור על פניה המונית בפרום.
אני בעד שיפנו המונית אבל גם שזה יהיה גלוי שזה משהו מאורגן. שלא יהיה העמדת פנים. -
@almog אמר בקריאה לחשבון:
@magicode
אני חושב שזה רעיון טוב, בתנאי שיהיה מקום חלופי ראוי לפניה המונית.מה הבעיה בפניה המונית למערכת הפניות/ למייל?
-
@אינו-יודע-לשאול אמר בקריאה לחשבון:
מה הבעיה בפניה המונית למערכת הפניות/ למייל?
@בב אמר בקריאה לחשבון:
@ליכט אמר בקריאה לחשבון:
למה צריך פניה המונית ?
לדעתי צריך פניה המונית, כדי להראות שזה לא בעיה של יחיד, לא כדי ליצור לחץ
למה לקרוא לפניה המונית הפגנה? אולי זה גילוי דעת של רבים שסובלים מאותה בעיה?
האם במערכת הפניות בודקים לפעמים כמה בקשות התקבלו לגבי דבר מסוים?
המשמעות בין יחיד לרבים בעיני, כמה משאבים ראוי להשקיע כדי לנסות לפתור את הבעיהועוד משהו שנותן פניה של רבים, לא תמיד אחד יודע להגדיר כראוי את הבעיה, או כמו בדוגמא שמדברים עליה, להגיד מה אפשר לפתוח ב100% וכו' , ולפעמים כשיש כמה, וכל אחד כותב בסיגנון שלו, מבינים יותר טוב.
-
@אינו-יודע-לשאול אמר בקריאה לחשבון:
@almog אמר בקריאה לחשבון:
@magicode
אני חושב שזה רעיון טוב, בתנאי שיהיה מקום חלופי ראוי לפניה המונית.מה הבעיה בפניה המונית למערכת הפניות/ למייל?
לפעמים יש הרגשה שכשאף אחד לא רואה, לא מתייחסים אליך ברצינות, וזה יכול להיות גם בפניה המונית.
משא"כ בפורום שכל תגובה או התעלמות נשפטת על ידי הציבור הרחב. -
אני רוצה להציע משהו, זה אמנם לא עונה ישירות על השאלה שנשאלה פה, אבל אני חושב שזה חלק משמעתי למה דברים כאלו קורים, ויתכן שאני טועה...
ניקח לדוגמה כל כלי/שירות/אתר שהיה פתוח כל השנים בנטפרי, באם מתברר ביום אחד שיש דרך לפגוש שמה תכנים לא ראויים, צריכים לחסום אותו, לדעתי מה שקורה, התומך רואה שמישהו דיווח שמשהו לא בסדר, בדק את זה, רואה שהדיווח מוצדק וחוסם את הכלי/שירות/אתר.
מה שקורה שיתכן שהכלי/השירות/האתר הזה מאוד חשוב לאנשים מסויימים או לקבוצה מסויימת (ולפעמים בחסימה של אתר אחד יכול ליחסם עבודה שמישהו השקיע שנים!!),
אולי כדאי לחשוב על דרך לפני שחוסמים משהו לבדוק מה ההשלכות האפשריות, הרי באם מחר יהיה פירצה בזום, ברור שנטפרי ישקיע יותר מאמצים לראות איך ניתן לסגור את הפירצה הספציפית בלי לסגר את כל זום, אותו דבר כל כלי/שירות/אתר שהיה פתוח לפני שחוסמים יהיה איזשהו מדד כמה חשוב זה יכול להיות לאנשים, (אינו דומה בלוג טכנולוגי לתוכנה למאיירים או לסלאק וכדו') ומה ההשלכות שיכולות לקרות.
עריכה: אולי לפני שחוסמים להודיע כל מי שמשתמש באתר הזה... אולי באנר למעלה או רעין אחר.
-
@chocolate הנושא הזה מאוד מורכב, מכיוון שאם יש דבר בעייתי לא מסתבר שישאירו אותו פתוח רק בגלל שהוא נצרך למישהו.
הנידון הוא על הקצאת משאבים בפיתוח לקבוצות של משתמשים בנטפרי לא לפי הכמות המספרית שלהם אלא לפי מדד של השלכה כלכלית או השלכה משמעותי אחרת. -
@ברצינות אמר בקריאה לחשבון:
@chocolate הנושא הזה מאוד מורכב, מכיוון שאם יש דבר בעייתי לא מסתבר שישאירו אותו פתוח רק בגלל שהוא נצרך למישהו.
הנידון הוא על הקצאת משאבים בפיתוח לקבוצות של משתמשים בנטפרי לא לפי הכמות המספרית שלהם אלא לפי מדד של השלכה כלכלית או השלכה משמעותי אחרת.שולחן עבודה מרוחק זה דבר מסוכן
לכן לסגור את זה לכולם כי אחד הגיע דרכו למקום בעייתי
כל דבר שהיה פתוח פרושו שהאדם הרגיל לא נתקל בבעיה
רק באופן מיוחד קרה מקרה ומישהו הגיע לבעיה
לכן לסגור לכולם ובלי הודעה מוקדמת?
במיוחד לסגור תוכנה (בשונה מאתר) -
@בב אמר בקריאה לחשבון:
האם במערכת הפניות בודקים לפעמים כמה בקשות התקבלו לגבי דבר מסוים?
תהיה בטוח שכשישנה בעיה שנוגעת באמת לרבים, אזי באותו רגע שהיא מתרחשת, מערכת הפניות מוצפת פניות בענין, ללא קמפיין בפרוג וכדו'.
לא מאמין שאפשר לתומכים לא לשים לב.@chocolate אמר בקריאה לחשבון:
ניקח לדוגמה כל כלי/שירות/אתר שהיה פתוח כל השנים בנטפרי, באם מתברר ביום אחד שיש דרך לפגוש שמה תכנים לא ראויים, צריכים לחסום אותו, לדעתי מה שקורה, התומך רואה שמישהו דיווח שמשהו לא בסדר, בדק את זה, רואה שהדיווח מוצדק וחוסם את הכלי/שירות/אתר.
מה שקורה שיתכן שהכלי/השירות/האתר הזה מאוד חשוב לאנשים מסויימים או לקבוצה מסויימת (ולפעמים בחסימה של אתר אחד יכול ליחסם עבודה שמישהו השקיע שנים!!),
לו אני הייתי המנהל של נטפרי, הייתי נעלב ממך עכשיו קשות.
אתה באמת חושב שתומך על דעת עצמו מחליט באבחת דיווח אחד לחסום אתר שיכול להיות שימושי ?! -
@ליכט אמר בקריאה לחשבון:
אתה באמת חושב שתומך על דעת עצמו מחליט באבחת דיווח אחד לחסום אתר שיכול להיות שימושי
וכי נראה לך שזה לא כך כרגע?
-
פוסט זה נמחק! -
@a0533057932 אמר בקריאה לחשבון:
שולחן עבודה מרוחק זה דבר מסוכן
לדעתי זה לא יכול להיות מוגדר כמסוכן
א. מכיון שזה סוג של אפוטרופוס, כי אם אני גולש על מחשב שלך אתה נוכח שם
ב. מכיון שזה לא נחשב שחוטא דרך הסינון. יותר דומה למי שרואה תמונות אופליין (רח"ל)ולא כאן המקום להאריך
-
@עמאר אמר בקריאה לחשבון:
@a0533057932 אמר בקריאה לחשבון:
שולחן עבודה מרוחק זה דבר מסוכן
לדעתי זה לא יכול להיות מוגדר כמסוכן
א. מכיון שזה סוג של אפוטרופוס, כי אם אני גולש על מחשב שלך אתה נוכח שם
ב. מכיון שזה לא נחשב שחוטא דרך הסינון. יותר דומה למי שרואה תמונות אופליין (רח"ל)ולא כאן המקום להאריך
ענית לדוגמא (וכוונתי הייתה לכל מי שמתחבר לעבודה לא לANYDESK) אבל לא ענית על השאלה
-
לא הבנתי איך אשכול הקורא לחשבון נפש, הפך להיות אשכול שניתן לכתוב בו כל העולה על הדעת, בנושאי חסימת אתרים, סיכונים ברשת ועוד...
חברים, בקשו לא לגלוש מהאשכול... אז בבקשה..
ואם כבר אני כותב, אז זו באמת דבר שלענ"ד צריך לחדד בפורום - אתה מתכוין לכתוב פוסט? תדפדף בבקשה ותבדוק אם זה הנושא של האשכול..
בהצלחה -
@נטפריפורום אמר בקריאה לחשבון:
לא הבנתי איך אשכול הקורא לחשבון נפש, הפך להיות אשכול שניתן לכתוב בו כל העולה על הדעת, בנושאי חסימת אתרים, סיכונים ברשת ועוד...
חברים, בקשו לא לגלוש מהאשכול... אז בבקשה..
ואם כבר אני כותב, אז זו באמת דבר שלענ"ד צריך לחדד בפורום - אתה מתכוין לכתוב פוסט? תדפדף בבקשה ותבדוק אם זה הנושא של האשכול..
בהצלחהבהחלט קריאה לחשבון נפש...
-
@magicode
תודה על פתיחת הדיון החשוב
יש כמה דברים לדעתי.יש כמה ניקים שקיבלו על עצמם להתגלח על כל ניק חדש ששואל בתמימות משהו בתגובות שונות ומשונות שמהותם להודיע בראש כל חוצות - הלו, אני כאן לפניך.
תגובות כאלה גורמות לתחושה מאד לא נעימה בשימוש בפורום.כיום בשונה מפעם כמעט ואין תחושה וחוויה שיש מי שרוצה לסייע בפורום. הכל מלא בתשובות קצרות של "למה להקפיץ הודעה" "איך אתה לא מתבייש להגיד משהו על נטפרי" "למה אתה לא פונה במערכת הפניות"
במקרים נדירים ראיתי כאן תשובות שמקבלות בסבר פנים יפות משתמשים חדשים.לדעתי מי שרוצה לכתוב בפורום צריך לעשות את זה במטרה להיטיב ולסייע ולצערי יש כאלו שעסוקים בפטרונות מסויימת על נטפרי ולא בלעזור.
לסיכום: צריך שתתקיים אוירה של - אם התשובה שלך לא תעשה טוב למישהו אל תכתוב אותה