• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    79 פוסטים 21 כותבים 3.6k צפיות 15 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • יוליוסי מנותק
      יוליוס
      נערך לאחרונה על ידי יוליוס

      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אורח פורח @YP
        נערך לאחרונה על ידי

        @yp נאמר כבר בכמה מקומות ע"י ׁׂ@magicode שפניה שנשלחת ע"י כמה משתמשים מתקדם בתור לפי כמות הנקודות

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • nkN מנותק
          nk
          נערך לאחרונה על ידי

          משהו קטן אך חשוב מאוד שכדאי להדגיש.
          יש כאלה שעיקר עבודתם היא בלילה
          בשעות שאין תמיכה באופן רשמי (פעם קיבלתי תשובה ב 2 בלילה)
          וברגע שיש כזה רובוט שיכול לפתור חלק נכבד מהבעיות באופן אוטומטי
          אז גם פניה ב 2 בלילה יכולה להיפתר תוך מספר דקות
          ולתת את הנוחות של עבודה שוטפת
          ואת השעות שנוחות לכל אחד לעבוד
          למרות של כל התומכים ישנים שנת ישרים (ביושר)

          לוקח את הרובוט למקום קצת מוקצן כדי שנבין שזה יכול להגיע לשם.
          בא נניח שמשתמש נכנס לאתר שעל התמונות שבו נכתב
          לבדיקת התמונות פנו לנטפרי
          אז הרובוט הפשוט - אחרי ששלחתי פניה מטפל בה.
          הרובוט המשוכלל(מוקצן) - תוך כדי גלישה יכול לפתור את הבעיה בלי לשלוח בכלל פניה

          אין לי מושג איך מטפלים באמת בכל פניה
          אבל בטוח במאה אחוז שכאשר נטפרי יתחילו לפתח את זה
          יהיה להם סיעתה דישמיה ויצליחו לפתור את רב הפניות.

          אני משאיר כאן מספר פניה
          עם הסרטת מסך שבה אני מפרט את כוונתי
          שלדעתי בדרך כזו ניתן לפתור חלק ניכר מהפניות
          באופן אוטמטי

          פלייליסט

          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
          מבית - פאזלית
          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
          הפצה: 058-327-8060
          מייל: pazalit24@gmail.com
          https://www.youtube.com/@pazalit24
          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • nigunN מנותק
            nigun
            נערך לאחרונה על ידי

            @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

            מה היתרון באפליקציה על פני האתר הקיים?
            איך כל זה יתבצע באתר שארוז באפליקציה יפה?

            א
            שליטה מרחוק - יכול לעזור מאוד כאשר מדובר במבוגר כמו אבא שלי
            שלקח לי ארבעים דקות להסביר לו איך להתקין טים וויאור וכו עד שיתיאשתי
            ופשוט נסעתי אליו פיזי
            ב
            יכול לזהות שנגמר האיחסון ולחסוך זמן תימכה ארוך ומיגע כמו שקרה לי
            ג
            הסרטת מסך באנדרויד - אין את זה כיום.
            ד
            כאשר התקנתי וופרי על הטאבלט האתרים היחידים שעבדו לי זה של נטפרי
            ולא היה ניתן להשתלט מרחוק על אפליקציה חיצונית
            התומך ממש לא האמין לי למה שאני אומר שאני שולח הודעה מהאפליקציה ולא מהמחשב כי אצלו הופיעה שאני שולח מהמחשב
            באותה תקופה לצערי היה לי טלפון של הדרן וכך הוא
            הישטלט אליו והפעלתי מצלמה ונתן לי הוראות דרך הטלפון
            כמה שזה מסורבל
            במחשב (וונידוס 11) בנוסף אם יש בעיות הוא יכול לפתור אותם לבד ואו להציג את הבעיה
            למשל אם יש בעיות גלישה וחושבים שזה קשור לנטפרי מתקשרים לנציג שאומר לך להיכניס לדוס להקליד PING 8.8.8.8 ואז להגיד את התשובה לנציג שזה שוב זמן תמיכה טלפוני ולפעול על פי זה אפליקציה כזו יכולה לזהות שכאשר יש בעיות בחיבור היא בודק את זה אוטומטי
            וכן בדיקה בדפדפן באופן אוטומטי של הקישור 210.co.il וכו'
            כמשתמש מקבל התצואה לבד ללא כל צורך בתמיכה
            זה עוד הרבה דברים מעבר שלא ממש זוכר אותם כרגע

            אתה הצעת לארוז את האתר בתוך אפליקציה
            וכל זה דורש פיתוח של דברים חדשים שלא נמצאים באתר.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • ליכטל מנותק
              ליכט @אורח פורח
              נערך לאחרונה על ידי

              @אורח-פורח אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

              על אף שזה פשוט מאוד למי שמתעמק קצת בנושא הנקודות ולא מבין למה עד היום הוא לא הבין את זה

              זה ממש לא פשוט, ופעם זה לא היה.
              פעם, כל פניה כזאת היתה נעמדת במקומה לפי כמות הנקודות וזמן השליחה שלה.

              זה פיתוח שנעשה בהמשך שמקבץ כמה פניות יחד, ומעלה אותם בראש התור בהתאם לסך הנקודות של כלל הפניות יחד.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
              • nkN מנותק
                nk @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode
                הסיבה שטיפול מתעכב זה מתי שהוא קצת מסתבך.

                ואת הדברים המסובכים האלה אפשר ללמוד רובוט (למשל את רובי) שלאט לאט ילמד את הבעיה ואיך פותרים אותה
                ואז חלק מהבעיות יהיו ניתנות לפיתרון
                תוך כדי גלישה (שרי אלפים)
                וחלק לאחר פניה לרובוט(שרי מאות)
                וחלק לאחר פניה לתומך אנושי (שרי חמישים)
                וחלק לאחר פניה לתומך מיוחד (שרי עשרות)

                מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                מבית - פאזלית
                לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                הפצה: 058-327-8060
                מייל: pazalit24@gmail.com
                https://www.youtube.com/@pazalit24
                https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • אחד תםא מנותק
                  אחד תם @nk
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                  @magicode
                  הסיבה שטיפול מתעכב זה מתי שהוא קצת מסתבך.

                  ואת הדברים המסובכים האלה אפשר ללמוד רובוט (למשל את רובי) שלאט לאט ילמד את הבעיה ואיך פותרים אותה

                  אני לא מבין איך אתה יכול ללמד רובוט
                  משהו שאתה לא יודע בעצמך

                  nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • nkN מנותק
                    nk
                    נערך לאחרונה על ידי

                    ברור שצריך פיתוח
                    וברור שיעלה כסף
                    יכול להיות בכלל שיצטרכו לפתח אפליקציה חדשה ללא קשר לאתר הקיים
                    רק הוצגו כאן הדברים כדי שנטפרי יחשבו עלהם ברצינות
                    ויבינו אתה היתרון למרות שהוא מורכב ואולי מאוד
                    לטווח הרחוק זה ודאי שווה גם לנטפרי
                    גם תומכים עולים כסף בסוף חודש והוא מוגבל בזמינות שלו
                    לעמות רובוט שעולה כסף$$$$$$ אך זמין 24 שעות

                    • מענה מהיר ללא קשר כמעט לכמות הפניות ואו לעומס במערכת הפניות
                      ובעיקר למשתמשים רק לנסות לחשוב שחלק ניכר מכל התקלות/פניות יהיה ניתן לפתור אותם אוטומטי בלי שהמשתמש בכלל ידע על זה אפילו זה מ-ד-ה-י-ם

                    אני חושב שנטפרי קודם כל צריכים לשפר את השירות לקוחות שלהם המעולה שיש להם למקסם אותו עד היכן שאפשר ואז להמשיך לשפר דברים אחרים
                    שימו לב שרוב ההצעות שלי קשורות קודם כל לשפר חווית משתמש נוכחי
                    ושיפור אזור הפניות

                    אפילו ההיתי מבקש שיעלו את זה להצבעה

                    אבל האמת זאת הנקודה שבעיתית אציל בחיים,
                    בגלל שהעדפה לטפל דברים מהשורש
                    מתיאש מאוד מהר בכלל המורכבות
                    והמחשבה שכמה עבודה מחכה?!?

                    וסליחה ל @נדל-ן
                    הוא התחיל פו בכלל נושא אחד
                    והנושא הוסט באשמתי לנושא אחר
                    מה שגורם שנפסיד כרגע גם את הרובוט כי הוא מורכב ולמי יש כח לפתח כזה דבר
                    וגם את הנקודות שהם סופר נצרכות והם יחסית קלות מאוד לפיתוח

                    מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                    סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                    מבית - פאזלית
                    לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                    הפצה: 058-327-8060
                    מייל: pazalit24@gmail.com
                    https://www.youtube.com/@pazalit24
                    https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • nkN מנותק
                      nk @אחד תם
                      נערך לאחרונה על ידי nk

                      @אחד-תם

                      אני לא מבין איך אתה יכול ללמד רובוט
                      משהו שאתה לא יודע בעצמך

                      באופן מצטבר רב ככל הפניות יש להם את אותה הבעיה ופתרומות שחוזרים על עצמן
                      ואת הנתונים האלה מלמדים את הרובוט לזהות ולפתור
                      ככל שיצברו יותר נתונים שבטוח קימים בנטפרי
                      יהיה יותר קל לזהות וללמד את הרובוט

                      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                      מבית - פאזלית
                      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                      הפצה: 058-327-8060
                      מייל: pazalit24@gmail.com
                      https://www.youtube.com/@pazalit24
                      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                      ליכטל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ליכטל מנותק
                        ליכט @nk
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @nk
                        אתה מסתמא לא חושב שהפניות ש @magicode אמר עליהם שהם מתעכבים בגלל שהם קצת מסתבכים, הם מהדברים האלו שכל הזמן חוזרים על עצמם...

                        nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • nkN מנותק
                          nk @ליכט
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @ליכט אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                          @nk
                          אתה מסתמא לא חושב שהפניות ש @magicode אמר עליהם שהם מתעכבים בגלל שהם קצת מסתבכים, הם מהדברים האלו שכל הזמן חוזרים על עצמם...

                          ברור שלא חושב.
                          תמיד יש פניות מסבכות
                          שפעם ראשונה שנתקלים בהם ומימלה לא שייך שהרובוט יטפל בהם
                          (או פעם עשירית או מאה רק שלא ניתן להכניס לרובוט משום מה)
                          כמו איזה פניה שראיתי בפורום שמגיקוד ישב עליה עד שתיים בלילה
                          כדי להוריד וופרי מהמחשב.

                          אבל בטוח שיש הרבה דברים שחוזרים על עצמם שאותם כן אפשר ללמד את הרובוט
                          וכדאי להתחיל אם מה שכן אפשר ללמד.

                          וגם אלה שלא חוזרים על עצמם מתישהו הם כן יחזרו
                          ואולי גם אותם יהיה אפשר להכניס לרובוט מתי שהו

                          לא דיברתי כרגע על רובוט מושלם אם בינה אנושית
                          כל דבר שניתן להכניס לרובוט אז למה לא?

                          ואת הפניות המסבכות האלה שלא חוזרות, או חוזרת אך לא ניתן ללמד רובוט
                          בדיוק בשביל זה יש נציג אנושי.
                          ואז מימלא הנציג יהיה פנוי אם מרווח של זמן רב יותר לטפל במה שבאמת מסובך
                          ומה שרק נציג יכול לפתור
                          ואז גם נקודות רגילות יהיו נקודות זהב משום שרב הפניות יהיו אוטמטי
                          בצורה כזו או אחרת

                          נא כנס לפניה כאן שם אפרט דברים שלא נראה שרוצים שאפרסם מצד הכבוד בפורום

                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                          מבית - פאזלית
                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                          הפצה: 058-327-8060
                          מייל: pazalit24@gmail.com
                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                          ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ChocolateC מנותק
                            Chocolate @nk
                            נערך לאחרונה על ידי

                            הרעיונות שהעלו פה, מברכים וחשובים,
                            אבל גם באם כולם יבוצעו עדיין יהיה צורך למענה מיידי לפניות

                            ולא, הנושא הוא לא פניות מורכבות, אלא פניות פשוטות יסית שמישהו צריך טיפול מיידי, באם זה דרך הטלפון או שליטה מרחוק וכדו'.
                            גם באם הפניות יטופלו בתוך 5 דקות, לפעמים ההתכתבות והקלטות הלוך וחזור גונב זמן קריטי.

                            nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • nkN מנותק
                              nk @Chocolate
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @chocolate אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                              הרעיונות שהעלו פה, מברכים וחשובים,
                              אבל גם באם כולם יבוצעו עדיין יהיה צורך למענה מיידי לפניות

                              ולא, הנושא הוא לא פניות מורכבות, אלא פניות פשוטות יסית שמישהו צריך טיפול מיידי, באם זה דרך הטלפון או שליטה מרחוק וכדו'.
                              גם באם הפניות יטופלו בתוך 5 דקות, לפעמים ההתכתבות והקלטות הלוך וחזור גונב זמן קריטי.

                              נכון אבל כאשר משקיעים בפתרונות מידים זה עוזר רק לתווך הקצר
                              לא לתווך הארוך

                              עדיף להיות במצה הנוכחי חצי שנה /שנה
                              ואחרי זה להנות משדרוג משמעותי

                              מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                              סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                              מבית - פאזלית
                              לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                              הפצה: 058-327-8060
                              מייל: pazalit24@gmail.com
                              https://www.youtube.com/@pazalit24
                              https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                              ChocolateC תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ChocolateC מנותק
                                Chocolate @nk
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                                נכון אבל כאשר משקיעים בפתרונות מידים זה עוזר רק לתווך הקצר
                                לא לתווך הארוך
                                עדיף להיות במצה הנוכחי חצי שנה /שנה
                                ואחרי זה להנות משדרוג משמעותי

                                לא הבנתי מה הקשר בין כל ההצעות של שידוג רובוט למענה מיידי במקרה הצורך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • nkN מנותק
                                  nk
                                  נערך לאחרונה על ידי nk

                                  דגומה חיה מהיום למה מועיל כזה רובוטפניה כפולה.jpg

                                  מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                  סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                  מבית - פאזלית
                                  לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                  הפצה: 058-327-8060
                                  מייל: pazalit24@gmail.com
                                  https://www.youtube.com/@pazalit24
                                  https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                  אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • nkN מנותק
                                    nk
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    ברגע שחלק ניכר מהפניות יחסך בזמן על ידי רובוט
                                    יהיה יותר זמן לתומכים לטפל במה שרק הם יכולים לטפל

                                    מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                    סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                    מבית - פאזלית
                                    לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                    הפצה: 058-327-8060
                                    מייל: pazalit24@gmail.com
                                    https://www.youtube.com/@pazalit24
                                    https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • nkN מנותק
                                      nk
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      כיום: תומך אנושי מבזבז מזמנו לענות על כל פניה בנפרד (והמשתמש לשלוח בנפרד).
                                      הרובוט הפשוט: היה מזהה את זה לאחר השליחה ושולח הודעה אוטומטית.
                                      הרובוט החכם: עוד לפני ששולחים את הפניה הוא מקפיץ הודעה ששלחת כבר את הקישור לבדיקה
                                      (עוד יותר משוכלל: מזהה שמישהו אחר שלח כבר לבדיקה את הקישור הנ"ל או את הדומיין הראשי שלו)

                                      (יתכן וצריך להוסיף להודעה הזאת:
                                      הינכם יכולים לשלוח במקום קישור אחר לבדיקה!)

                                      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                      מבית - פאזלית
                                      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                      הפצה: 058-327-8060
                                      מייל: pazalit24@gmail.com
                                      https://www.youtube.com/@pazalit24
                                      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                      צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • אחד תםא מנותק
                                        אחד תם @nk
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                                        דגומה חיה מהיום למה מועיל כזה רובוטפניה כפולה.jpg

                                        דוקא בתמונה רואים שהצוות האנושי פועל במהירות רובוטית!
                                        אז אולי ההשקעה ברובוט לא מצדיק את עצמו

                                        nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • nkN מנותק
                                          nk @אחד תם
                                          נערך לאחרונה על ידי nk

                                          @אחד-תם אמר ב

                                          דוקא בתמונה רואים שהצוות האנושי פועל במהירות רובוטית!
                                          אז אולי ההשקעה ברובוט לא מצדיק את עצמו

                                          אין ספק שהם פועלים בצורה יוצאת דופן,
                                          ועושים מעל ומעבר - עושים דברים שהם בכלל לא חלק מהתפקיד שלהם

                                          ושים לב:
                                          שההבדל בין הפניה הראשונה לאחרונה זה שתי דקות
                                          רובוט עושה את זה בשתי שניות
                                          הרובוט הפשוט.
                                          עם הרובוט חכם בכלל לא מגיעים למצב שבו שולחים פניות מיותרות

                                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                          מבית - פאזלית
                                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                          הפצה: 058-327-8060
                                          מייל: pazalit24@gmail.com
                                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • צדיק תמיםצ מנותק
                                            צדיק תמים @nk
                                            נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                            @nk אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

                                            כיום: תומך אנושי מבזבז מזמנו לענות על כל פניה בנפרד (והמשתמש לשלוח בנפרד).
                                            הרובוט הפשוט: היה מזהה את זה לאחר השליחה ושולח הודעה אוטומטית.
                                            הרובוט החכם: עוד לפני ששולחים את הפניה הוא מקפיץ הודעה ששלחת כבר את הקישור לבדיקה

                                            הצעה אחרת: לפני שליחת הפניה, לחשוב האם כבר שלחת... במחילה, זה נראה לי די חריג המקרה שבתמונה הזאת...

                                            (עוד יותר משוכלל: מזהה שמישהו אחר שלח כבר לבדיקה את הקישור הנ"ל או את הדומיין הראשי שלו)

                                            כבר הוצע בעבר ונשלל מטעמי פרטיות המשתמשים

                                            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון