• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • H מנותק
      h @aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      @aiib תודה רבה על ההסברה!

      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • A מנותק
        aiib @h
        נערך לאחרונה על ידי

        @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        @aiib תודה רבה על ההסברה!

        בשמחה!
        אבל מה שכן יוצא מהפוסט כאן שהרעיון לא כ"כ ישים כי הוא מצריך תיגבור מסיבי של התמיכה טכנית שזה אומר כסף ועוד כסף וכן גיוס והכשרה של אנשים מתאימים שזה גם לא תמיד פשוט.
        אני חשבתי לתומי שיש תמיכה טכנית טלפונית וחשבתי שיהיה נכון להמיר אותה או לשלב אותה בתמיכה בצ'אט, מכיוון שהתברר שאין תמיכה כזו אנחנו חוזרים לבעיה שציינתי

        nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע מנותק
          עמאר @ליכט
          נערך לאחרונה על ידי עמאר

          @ליכט
          תקרא את העריכה הקודמת שלי.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • nkN מנותק
            nk @aiib
            נערך לאחרונה על ידי nk

            קצת סדר
            יש פו הרבה נושאים קרובים אחד לשני שיתערבבו להם...

            נושא האשכול: הוא נציג צמוד עד לפתרון הבעיה.
            מדין גזרה שווה דובר גם על... צ'אט.
            נושא קרוב אבל לא אותו דבר.
            בצאט דובר על שלושה נושאים שונים,
            א. הויזאולי תצוגה איך זה יראה.
            ב. תמיכה בפועל עם נציג בצ'אט. (נושא האשכול..)
            ג. צאט בוט - פתרון תקלות אוטומטי וחכם....

            בשביל להשיג את המטרה של נושא האשכול
            יש שני דרכים אפשריים.

            א. לגייס עוד תומכים וכך יהיה מענה מהיר יותר....
            (יתכן ויש רק עומס זמני ביום כך שלא שווה לגייס תומכים במשרה מלאה בשביל לחץ של שעה או שתים במשך היום)

            ב, או להוריד מהתומכים היתעסקות בדברים טכניים שלא ממש קשורים למומחיות שלהם...
            כך יהיה להם יותר פנאי לעסוק במה שהם טובים ולפתור תקלות כדבעי כבקשת האשכול....

            אפשר להוסיף את הרעיון הזה בכלליותו לכאן...

            (יש לא מעט רעיונות אפשרים להוריד מהתומך דברים טכניים שכאלה.
            כל רעיון מוריד מעט מהתומכים ומפנה להם יותר זמן..
            א). הוספת דף השליחה - ממנו נשלחה הפניה.
            וכן משיכת קישור האתר מימנו נשלחה הקובץ לבדיקה.

            חוסך את אותם הפעמים בהם נציג מבקש את האת רממנו נשלחה הפניה.
            ועל פי רב אין למשתמש מושג אך הוא יגיעה לקישור הזה

            ב). חצי נקודה - בנטפרי.

            חוסך עומס של פניות ונותן לנטפרי אפשרות בזעת לחץ לטפל רק במה שדחוף...

            ג). ארכיון פניות

            לי אישית יש פניות שצריך כל תקופה לפתוח מחדש באותו נושא בדיוק
            כך שארכיון נפניות יוכל לחסוך את זה באופון משמעותי..

            ד).אתר מידע למשתמשי נטפרי.

            באופן כללי ככל שתיהיה הנגשת מידע ביותר נושאים
            יהיו הרבה פחות פניות

            ה). לעצב ולסדר את מערכת הפניות

            הרבה יותר נח בלי השווה. (מבלבל כאשר האיקונים דומים או השומות דומים...)

            ו).רובוט לבדיקת וידאו - לפי תצוגה מקדימה.

            חוסך מבודקי הוידאו

            ז). רובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט). נושא האשכול הזה בעצמו..

            הנושא המדובר כאן

            ח). שליטה מרחוק במערכת הפניות.

            יכול לחסוך המון!!
            לאנשי שהם לא טכנולוגים, כך שהם צריכים רק לאשר בהודעה הקופצת והם כבר בשליטה מרחוק.
            ללא צורך בהתקנות מיוחדות, (ניתן לאחר עם ההצעת הבאה)

            ט). אפליקצית מערכת הפניות

            אפליקציה כך יהיה ניתן להסריט גם מסך וגם לצרף את הרעיון הקודם..
            ונוחות....

            י). הוספת פנל כלים בפניות. (הדגשה/הגדלה/קו נטוי וכד')

            עוזר למשתמש להביע את עצמו נכון והרבה יותר ברור...

            יא). סימון המחלקה הקשורה לפניה.

            בשפה עממית קוריאם לזה תגיות
            אני למעלה משלוש שנים בנטפרי אני יודע טוב מאוד בלפחות 95% מהפניות לאיזה מחלקה הם קשורים.
            כך אני יכול לחסוך לעצמי זמן כאשר אני מתייג.. וכן חוסך זמן לתומך..

            יב). בוט שמזהה אם יש תשובה מוכנה ב-ויקי.

            חוסך זמן מהתומכים...

            יג). אפשרות פתיחת פניה באותו מסך.

            דפדוף קל בן פניות

            יד). ועוד ועוד

            ועוד סוג של אפשרות להוריד מהתומכים זה
            צאט בוט שפותר בעיות אוטמטי......
            או לכל הפחות לבקש מראש מהלקוח
            כמה שיותר מידע שהתומך עשוי לבקש,
            וכך לחסוך זמן...
            (הקלטת תעבורה + הסרטת מסך
            ניסיון גלישה בחלון גלישה בסתר..
            באנדרויד בקשת מזהה משתמש...)

            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
            מבית - פאזלית
            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
            הפצה: 058-327-8060
            מייל: pazalit24@gmail.com
            https://www.youtube.com/@pazalit24
            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

            H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
            • H מנותק
              h @nk
              נערך לאחרונה על ידי h

              @nk בסוף בסוף... יצא מזה משהו?

              nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • nkN מנותק
                nk @h
                נערך לאחרונה על ידי nk

                @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                @nk בסוף בסוף... יצא מזה משהו?

                צריך להסביר ל@magicode למה ממש צריך את זה
                ברגע שתצליח להסביר לו זה יעלה להצבע.
                או שיפתחו את זה ללא הצבעה....

                הגמרא בסוכה אומרת
                תפשת מרובה לא תפשת
                ולכן
                כרגע לדעתי לא... יצא מיזה משהו..

                אלה אם כן יהיה דבר אחד ממוקד שיוסבר היטב וכו יש סיכוי יותר גדול...
                שזה בגדר תפשת מועט תפשת

                יש כאן מספיק רעיונות
                ניתן להתחיל בזה שהכי יחסוך/יעזור לתמוכים.
                ולאט לאט להיתקדם...

                מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                מבית - פאזלית
                לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                הפצה: 058-327-8060
                מייל: pazalit24@gmail.com
                https://www.youtube.com/@pazalit24
                https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • magicodeM מנותק
                  magicode
                  נערך לאחרונה על ידי magicode

                  שאלתי שאלה פשוטה.
                  השאלה שלי הייתה איזה תקרית קרתה שגרמה לפותח האשכול להציע את הרעיון.
                  פותח האשכול לא רוצה לענות על השאלה בטענה שהוא לא חייב לענות. הוא צודק. אבל אני לא יבין אותו אם הוא לא יענה.

                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                  H 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • י מנותק
                    י.ב @h
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    @magicode תקרא שוב ולאט מה שכתב aiib ואני מקווה שתבין..

                    לפי סגנון הכתיבה שלך נראה לי שאתה לא יודע ש @magicode הוא המנהל והמפתח של נטפרי.
                    אם אתה באמת רוצה לקדם את הרעיון שלך אתה צריך לשכנע אותו למה זה נצרך.

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ע מנותק
                      עמאר @י.ב
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @י-ב אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                      @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                      @magicode תקרא שוב ולאט מה שכתב aiib ואני מקווה שתבין..

                      לפי סגנון הכתיבה שלך נראה לי שאתה לא יודע ש @magicode הוא המנהל והמפתח של נטפרי.
                      אם אתה באמת רוצה לקדם את הרעיון שלך אתה צריך לשכנע אותו למה זה נצרך.

                      הוא יודע.
                      וע"ע

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • H מנותק
                        h @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @magicode צהרים טובים, מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
                        המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה.
                        אני שואל...
                        א. האם הצורך שלי מובן?
                        ב. האם זו סיבה מספקת לפתוח צאט'?
                        תודה.

                        DovidStrohD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • אחד תםא מנותק
                          אחד תם
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @h ראשית תודה שאתה מסביר את עצמך

                          שנית, שים לב מה שאל אותך המנהל
                          הוא לא שאל מה היתרון בצ'אט,
                          הוא שאל מה המקרה שגרם לך להצטרך את זה
                          זה חוזר על עצמו בכל ההודעות שלו

                          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                          להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות

                          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                          ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.

                          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                          אני עדיין לא מבין מתי אני צריך את זה בנטפרי

                          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                          השאלה שלי הייתה איזה תקרית קרתה שגרמה לפותח האשכול להציע את הרעיון

                          H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • H מנותק
                            h @אחד תם
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @אחד-תם אני לא מדבר על מקרה מסוים, אני מדבר על התנהלות כללית!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • H מנותק
                              h @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode אני לא מדבר על מקרה מסוים, אני מדבר על התנהלות כללית!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • nkN מנותק
                                nk
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode שאל את פותח האשכול.
                                אך מי שחושב שזה נצרך יכול גם הוא לספר למה הוא היה צריך את זה
                                לא חשב ש @magicode רוצה דווקה את הסיפור שלו.
                                אלה כל מקרה/ים אמיתי/ים שיסביר/ו את הצורך בצאט,
                                יתן תמונה רחבה ויהיה אפשר לדון בהצעה הזאת
                                ושקול כדאיות וכו...

                                מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                מבית - פאזלית
                                לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                הפצה: 058-327-8060
                                מייל: pazalit24@gmail.com
                                https://www.youtube.com/@pazalit24
                                https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • nkN מנותק
                                  nk
                                  נערך לאחרונה על ידי nk

                                  @magicode תשובה לשאלה שלך יש הרבה כיוונים
                                  שאישית נתקלתי בהם.

                                  א.
                                  לגבי צאט בוט וכו
                                  https://forum.netfree.link/topic/11197/בוט-שמזהה-אם-יש-תשובה-מוכנה-ב-ויקי

                                  נתקלתי הרבה פעמים שענו לי בתמיכה בקישור לויקי זה יכול לחסוך

                                  ב.
                                  נציג בתמיכה מיידית,
                                  הרבה פעמים יצא שההתכתבות עם נציג נמשכה כמה ימים.
                                  משום שאני עונה תשובה לנציג
                                  ועד שמקבל חזרה מהנציג
                                  ואז משיב בתשובה לנציג בהקלטות חוזרות ונישנות.

                                  כך שאם היה נציג צמוד למשך 3 דקות זה היה נגמר ב 3 דקות.
                                  כמו שהציע @a0533057932

                                  אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                                  אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.
                                  ואז זה נמשך וכו

                                  מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                  סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                  מבית - פאזלית
                                  לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                  הפצה: 058-327-8060
                                  מייל: pazalit24@gmail.com
                                  https://www.youtube.com/@pazalit24
                                  https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                  אחד תםא YPY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • אחד תםא מנותק
                                    אחד תם @nk
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                    אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                                    אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.

                                    אם זה באמת עובד כך זו בעיה, זה לא צריך להיות כך

                                    magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • YPY מנותק
                                      YP @nk
                                      נערך לאחרונה על ידי YP

                                      @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      נציג בתמיכה מידית,
                                      הרבה פעמים יצא שהיתכתבות עם נציג נמשכה כמה ימים.
                                      משום שאני עונה תשובה לנציג
                                      ועד שמקבל חזרה מהנציג
                                      ואז משיב בתשובה לניצג בהקלטות חוזרות ונישנות.
                                      כך שאם היה נציג צמוד למשך 3 דקות זה היה נגמר ב 3 דקות
                                      אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                                      אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.
                                      ואז זה נמשך וכו

                                      זה הנקודה המעיקה העיקרית במערכת הפניות
                                      פניות שבאמת לא מצריכות עבודה של שעות, אם היה צ'אט הם היו נפתרות בכמה דקות.
                                      כגון כשצריך להקליט שוב ושוב ולבדוק אם נפתרה הבעיה וכו' (במקרים שזה אכן לא מצריך טיפול יסודי, כמובן שאם צריך טיפול יסודי הנציג יכול לכתוב בצ'אט שזה עובר לטיפול ארוך יותר במערכת הפניות)
                                      אלא שבמצב כיום הנציג 'איתך' רק לשניה אחת, שגם היא מגיעה רק לאחר שעה של המתנה, וכשאתה מגיב לו שוב אתה צריך לחכות זמן ארוך עד שיגיע אליך.

                                      אתן 2 דוגמאות מהשטח:

                                      אני בנטפרי אישי, ופעמים רבות אני נצרך לפתיחת כתובת בהגדרות הסינון האישיות.
                                      יש לי בפרופילי הסינון 3 פרופילים: ברירת מחדל, 'מצומצם', ו'מצומצם +'.

                                      1. פעם אחת פניתי וביקשתי פתיחת אתר בנטפרי אישי ב'מצומצם'
                                        לאחר חצי שעה נציג מתייחס לפניה שלי,
                                        וכיון שיש גם מסלול 'מצומצם' בנטפרי, הנציג טעה וחשב שאני מבקש לפתוח את הכתובת במסלול מצומצם.
                                        לא נורא
                                        הבעיה היא שזה גרם שהפתרון לפניה נדחה שוב בזמן ארוך
                                        כי עכשיו היה צריך להמתין שהוא יראה את התגובה שלי שהכוונה לפרופיל מצומצם, ויפתח

                                      2. פעם אחת פתח לי נציג את הכתובת בפרופיל 'מצומצם' במקום ב'מצומצם +', שוב, הטעות עצמה לא נורא - קורה. אבל הקטע הוא שבגלל חוסר הזמינות שוב נדחתה הפניה בעוד זמן ארוך.

                                      ואידך זיל גמור...

                                      אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • אינו יודע לשאולא מנותק
                                        אינו יודע לשאול @YP
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @yp בלי להיכנס לעצם הדיון והאם צ׳אט זה מה שהיה פותר את הבעיות הללו וכו׳
                                        הייתי ממליץ לך לשנות את השמות של פרופילי הסינון ל:

                                        1. שמות ייחודיים לך ולא שהם שמות של מסלולים בנטפרי.
                                        2. שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.

                                        אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                                        כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                                        אחד תםא YPY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                        • magicodeM מנותק
                                          magicode @אחד תם
                                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                                          @אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                                          אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.

                                          אם זה באמת עובד כך זו בעיה, זה לא צריך להיות כך

                                          זה לא עובד ככה.
                                          הסיבה שהם לא מגיבים זה בגלל שהם לא יודעים מה לענות ומעבירים למישהו שיודע.

                                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                          • אחד תםא מנותק
                                            אחד תם @אינו יודע לשאול
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @אינו-יודע-לשאול אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                            שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.

                                            למשל

                                            • הנתיב האדום
                                            • הנתיב הכתום
                                            • הנתיב הירוק
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון