לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!
-
@ליכט
תקרא את העריכה הקודמת שלי. -
קצת סדר
יש פו הרבה נושאים קרובים אחד לשני שיתערבבו להם...נושא האשכול: הוא נציג צמוד עד לפתרון הבעיה.
מדין גזרה שווה דובר גם על... צ'אט.
נושא קרוב אבל לא אותו דבר.
בצאט דובר על שלושה נושאים שונים,
א. הויזאולי תצוגה איך זה יראה.
ב. תמיכה בפועל עם נציג בצ'אט. (נושא האשכול..)
ג. צאט בוט - פתרון תקלות אוטומטי וחכם....בשביל להשיג את המטרה של נושא האשכול
יש שני דרכים אפשריים.א. לגייס עוד תומכים וכך יהיה מענה מהיר יותר....
(יתכן ויש רק עומס זמני ביום כך שלא שווה לגייס תומכים במשרה מלאה בשביל לחץ של שעה או שתים במשך היום)ב, או להוריד מהתומכים היתעסקות בדברים טכניים שלא ממש קשורים למומחיות שלהם...
כך יהיה להם יותר פנאי לעסוק במה שהם טובים ולפתור תקלות כדבעי כבקשת האשכול....אפשר להוסיף את הרעיון הזה בכלליותו לכאן...
(יש לא מעט רעיונות אפשרים להוריד מהתומך דברים טכניים שכאלה.
כל רעיון מוריד מעט מהתומכים ומפנה להם יותר זמן..
א). הוספת דף השליחה - ממנו נשלחה הפניה.
וכן משיכת קישור האתר מימנו נשלחה הקובץ לבדיקה.חוסך את אותם הפעמים בהם נציג מבקש את האת רממנו נשלחה הפניה.
ועל פי רב אין למשתמש מושג אך הוא יגיעה לקישור הזהחוסך עומס של פניות ונותן לנטפרי אפשרות בזעת לחץ לטפל רק במה שדחוף...
ג). ארכיון פניות
לי אישית יש פניות שצריך כל תקופה לפתוח מחדש באותו נושא בדיוק
כך שארכיון נפניות יוכל לחסוך את זה באופון משמעותי..באופן כללי ככל שתיהיה הנגשת מידע ביותר נושאים
יהיו הרבה פחות פניותה). לעצב ולסדר את מערכת הפניות
הרבה יותר נח בלי השווה. (מבלבל כאשר האיקונים דומים או השומות דומים...)
ו).רובוט לבדיקת וידאו - לפי תצוגה מקדימה.
חוסך מבודקי הוידאו
ז). רובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט). נושא האשכול הזה בעצמו..
הנושא המדובר כאן
ח). שליטה מרחוק במערכת הפניות.
יכול לחסוך המון!!
לאנשי שהם לא טכנולוגים, כך שהם צריכים רק לאשר בהודעה הקופצת והם כבר בשליטה מרחוק.
ללא צורך בהתקנות מיוחדות, (ניתן לאחר עם ההצעת הבאה)אפליקציה כך יהיה ניתן להסריט גם מסך וגם לצרף את הרעיון הקודם..
ונוחות....י). הוספת פנל כלים בפניות. (הדגשה/הגדלה/קו נטוי וכד')
עוזר למשתמש להביע את עצמו נכון והרבה יותר ברור...
יא). סימון המחלקה הקשורה לפניה.
בשפה עממית קוריאם לזה תגיות
אני למעלה משלוש שנים בנטפרי אני יודע טוב מאוד בלפחות 95% מהפניות לאיזה מחלקה הם קשורים.
כך אני יכול לחסוך לעצמי זמן כאשר אני מתייג.. וכן חוסך זמן לתומך..יב). בוט שמזהה אם יש תשובה מוכנה ב-ויקי.
חוסך זמן מהתומכים...
יג). אפשרות פתיחת פניה באותו מסך.
דפדוף קל בן פניות
יד). ועוד ועוד
ועוד סוג של אפשרות להוריד מהתומכים זה
צאט בוט שפותר בעיות אוטמטי......
או לכל הפחות לבקש מראש מהלקוח
כמה שיותר מידע שהתומך עשוי לבקש,
וכך לחסוך זמן...
(הקלטת תעבורה + הסרטת מסך
ניסיון גלישה בחלון גלישה בסתר..
באנדרויד בקשת מזהה משתמש...) -
@nk בסוף בסוף... יצא מזה משהו?
-
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@nk בסוף בסוף... יצא מזה משהו?
צריך להסביר ל@magicode למה ממש צריך את זה
ברגע שתצליח להסביר לו זה יעלה להצבע.
או שיפתחו את זה ללא הצבעה....הגמרא בסוכה אומרת
תפשת מרובה לא תפשת
ולכן
כרגע לדעתי לא... יצא מיזה משהו..אלה אם כן יהיה דבר אחד ממוקד שיוסבר היטב וכו יש סיכוי יותר גדול...
שזה בגדר תפשת מועט תפשתיש כאן מספיק רעיונות
ניתן להתחיל בזה שהכי יחסוך/יעזור לתמוכים.
ולאט לאט להיתקדם... -
שאלתי שאלה פשוטה.
השאלה שלי הייתה איזה תקרית קרתה שגרמה לפותח האשכול להציע את הרעיון.
פותח האשכול לא רוצה לענות על השאלה בטענה שהוא לא חייב לענות. הוא צודק. אבל אני לא יבין אותו אם הוא לא יענה. -
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode תקרא שוב ולאט מה שכתב aiib ואני מקווה שתבין..
לפי סגנון הכתיבה שלך נראה לי שאתה לא יודע ש @magicode הוא המנהל והמפתח של נטפרי.
אם אתה באמת רוצה לקדם את הרעיון שלך אתה צריך לשכנע אותו למה זה נצרך. -
@י-ב אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode תקרא שוב ולאט מה שכתב aiib ואני מקווה שתבין..
לפי סגנון הכתיבה שלך נראה לי שאתה לא יודע ש @magicode הוא המנהל והמפתח של נטפרי.
אם אתה באמת רוצה לקדם את הרעיון שלך אתה צריך לשכנע אותו למה זה נצרך. -
@magicode צהרים טובים, מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה.
אני שואל...
א. האם הצורך שלי מובן?
ב. האם זו סיבה מספקת לפתוח צאט'?
תודה. -
@h ראשית תודה שאתה מסביר את עצמך
שנית, שים לב מה שאל אותך המנהל
הוא לא שאל מה היתרון בצ'אט,
הוא שאל מה המקרה שגרם לך להצטרך את זה
זה חוזר על עצמו בכל ההודעות שלו@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אני עדיין לא מבין מתי אני צריך את זה בנטפרי
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
השאלה שלי הייתה איזה תקרית קרתה שגרמה לפותח האשכול להציע את הרעיון
-
@אחד-תם אני לא מדבר על מקרה מסוים, אני מדבר על התנהלות כללית!
-
@magicode אני לא מדבר על מקרה מסוים, אני מדבר על התנהלות כללית!
-
-
@magicode תשובה לשאלה שלך יש הרבה כיוונים
שאישית נתקלתי בהם.א.
לגבי צאט בוט וכו
https://forum.netfree.link/topic/11197/בוט-שמזהה-אם-יש-תשובה-מוכנה-ב-ויקינתקלתי הרבה פעמים שענו לי בתמיכה בקישור לויקי זה יכול לחסוך
ב.
נציג בתמיכה מיידית,
הרבה פעמים יצא שההתכתבות עם נציג נמשכה כמה ימים.
משום שאני עונה תשובה לנציג
ועד שמקבל חזרה מהנציג
ואז משיב בתשובה לנציג בהקלטות חוזרות ונישנות.כך שאם היה נציג צמוד למשך 3 דקות זה היה נגמר ב 3 דקות.
כמו שהציע @a0533057932אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.
ואז זה נמשך וכו -
@nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.אם זה באמת עובד כך זו בעיה, זה לא צריך להיות כך
-
@nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
נציג בתמיכה מידית,
הרבה פעמים יצא שהיתכתבות עם נציג נמשכה כמה ימים.
משום שאני עונה תשובה לנציג
ועד שמקבל חזרה מהנציג
ואז משיב בתשובה לניצג בהקלטות חוזרות ונישנות.
כך שאם היה נציג צמוד למשך 3 דקות זה היה נגמר ב 3 דקות
אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.
ואז זה נמשך וכוזה הנקודה המעיקה העיקרית במערכת הפניות
פניות שבאמת לא מצריכות עבודה של שעות, אם היה צ'אט הם היו נפתרות בכמה דקות.
כגון כשצריך להקליט שוב ושוב ולבדוק אם נפתרה הבעיה וכו' (במקרים שזה אכן לא מצריך טיפול יסודי, כמובן שאם צריך טיפול יסודי הנציג יכול לכתוב בצ'אט שזה עובר לטיפול ארוך יותר במערכת הפניות)
אלא שבמצב כיום הנציג 'איתך' רק לשניה אחת, שגם היא מגיעה רק לאחר שעה של המתנה, וכשאתה מגיב לו שוב אתה צריך לחכות זמן ארוך עד שיגיע אליך.אתן 2 דוגמאות מהשטח:
אני בנטפרי אישי, ופעמים רבות אני נצרך לפתיחת כתובת בהגדרות הסינון האישיות.
יש לי בפרופילי הסינון 3 פרופילים: ברירת מחדל, 'מצומצם', ו'מצומצם +'.-
פעם אחת פניתי וביקשתי פתיחת אתר בנטפרי אישי ב'מצומצם'
לאחר חצי שעה נציג מתייחס לפניה שלי,
וכיון שיש גם מסלול 'מצומצם' בנטפרי, הנציג טעה וחשב שאני מבקש לפתוח את הכתובת במסלול מצומצם.
לא נורא
הבעיה היא שזה גרם שהפתרון לפניה נדחה שוב בזמן ארוך
כי עכשיו היה צריך להמתין שהוא יראה את התגובה שלי שהכוונה לפרופיל מצומצם, ויפתח -
פעם אחת פתח לי נציג את הכתובת בפרופיל 'מצומצם' במקום ב'מצומצם +', שוב, הטעות עצמה לא נורא - קורה. אבל הקטע הוא שבגלל חוסר הזמינות שוב נדחתה הפניה בעוד זמן ארוך.
ואידך זיל גמור...
-
-
@yp בלי להיכנס לעצם הדיון והאם צ׳אט זה מה שהיה פותר את הבעיות הללו וכו׳
הייתי ממליץ לך לשנות את השמות של פרופילי הסינון ל:- שמות ייחודיים לך ולא שהם שמות של מסלולים בנטפרי.
- שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.
-
@אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.אם זה באמת עובד כך זו בעיה, זה לא צריך להיות כך
זה לא עובד ככה.
הסיבה שהם לא מגיבים זה בגלל שהם לא יודעים מה לענות ומעבירים למישהו שיודע. -
@אינו-יודע-לשאול אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.
למשל
- הנתיב האדום
- הנתיב הכתום
- הנתיב הירוק
-
@אינו-יודע-לשאול אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@yp בלי להיכנס לעצם הדיון והאם צ׳אט זה מה שהיה פותר את הבעיות הללו וכו׳
הייתי ממליץ לך לשנות את השמות של פרופילי הסינון ל:- שמות ייחודיים לך ולא שהם שמות של מסלולים בנטפרי.
- שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.
אוי נו באמת, טענו בחיטים והודה לו בסנדלים...
אביא דוגמה נוספת:
הייתי בטסט והייתי צריך לשלם אגרה (ואין צריך להמלצה לשלם לפני ההגעה לטסט או כל המלצה אחר)
פניתי לנטפרי כיון שהיו כמה כתובות חסומות בעמודי התשלום לgov-האריות.il
היו כמה שלבים בתשלום ובכל שלב היתה חסימה, כיון שאני פתוח לפי רשימה לבנה שלא הוכנס בה מעולם תחום זה.אם היה צ'אט הבעיה היתה נפתרת במקום.
למעשה:
-
היו ארבעה תומכים שונים שהגיבו בפניה הזו...
שורה תחתונה הוצרכתי לחזור כלעומת שבאתי לביתי הנעים, ועדיין ניסיתי לקבל מענה, והמענה היה משום מה איטי ודל וד"ל -
כך נדחה הטסט כמה ימים לפי עיסוקיי, ובהתאמה פניתי שוב לנטפרי
אבל הכל היה ללא הועיל, עד שבדקתי בעצמי בהקלטה וביקשתי בדיקת הכתובת שנראה שחסומה (לא יודע אם היה קשור)ונאמר לי שצריך לפתוח פניה חדשה -
מה שעשיתי בסוף - ביקשתי לפתוח לחלוטין את ההגדרות האישיות - וחבל לי שהוצרכתי לפרוץ גדר שהיה לי.
-
אני מודה שדיברתי גם לא יפה, וזה לא מודל לחיקוי, זה מודל לאיך לא להתנהג
אני חוזר בתשובה על זה, אבל זה לא מוריד מהבאג בשירות בענין הזה -
אני מצהיר שאני לא משמיץ את נטפרי, אני לקוח מרוצה וממליץ לאחרים
ואני לא בטוח שבכל חברה אחרת הייתי מקבל שירות טוב יותר
רק שכיון ששאלו מה התועלת של הצ'אט, אני מביא את הדוגמאות מהשטח.
ערכתי את הדף בשביל להכניס את השעות ומחקתי את פרטי הנציגים כדי שחלילה לא ניכשל.
-
הזכרת לי רעיון.
ברשותך אני לוקח את התמונה כדי לפרסם רעיון קטן נוסף...