• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • nkN מנותק
      nk @aiib
      נערך לאחרונה על ידי nk

      קצת סדר
      יש פו הרבה נושאים קרובים אחד לשני שיתערבבו להם...

      נושא האשכול: הוא נציג צמוד עד לפתרון הבעיה.
      מדין גזרה שווה דובר גם על... צ'אט.
      נושא קרוב אבל לא אותו דבר.
      בצאט דובר על שלושה נושאים שונים,
      א. הויזאולי תצוגה איך זה יראה.
      ב. תמיכה בפועל עם נציג בצ'אט. (נושא האשכול..)
      ג. צאט בוט - פתרון תקלות אוטומטי וחכם....

      בשביל להשיג את המטרה של נושא האשכול
      יש שני דרכים אפשריים.

      א. לגייס עוד תומכים וכך יהיה מענה מהיר יותר....
      (יתכן ויש רק עומס זמני ביום כך שלא שווה לגייס תומכים במשרה מלאה בשביל לחץ של שעה או שתים במשך היום)

      ב, או להוריד מהתומכים היתעסקות בדברים טכניים שלא ממש קשורים למומחיות שלהם...
      כך יהיה להם יותר פנאי לעסוק במה שהם טובים ולפתור תקלות כדבעי כבקשת האשכול....

      אפשר להוסיף את הרעיון הזה בכלליותו לכאן...

      (יש לא מעט רעיונות אפשרים להוריד מהתומך דברים טכניים שכאלה.
      כל רעיון מוריד מעט מהתומכים ומפנה להם יותר זמן..
      א). הוספת דף השליחה - ממנו נשלחה הפניה.
      וכן משיכת קישור האתר מימנו נשלחה הקובץ לבדיקה.

      חוסך את אותם הפעמים בהם נציג מבקש את האת רממנו נשלחה הפניה.
      ועל פי רב אין למשתמש מושג אך הוא יגיעה לקישור הזה

      ב). חצי נקודה - בנטפרי.

      חוסך עומס של פניות ונותן לנטפרי אפשרות בזעת לחץ לטפל רק במה שדחוף...

      ג). ארכיון פניות

      לי אישית יש פניות שצריך כל תקופה לפתוח מחדש באותו נושא בדיוק
      כך שארכיון נפניות יוכל לחסוך את זה באופון משמעותי..

      ד).אתר מידע למשתמשי נטפרי.

      באופן כללי ככל שתיהיה הנגשת מידע ביותר נושאים
      יהיו הרבה פחות פניות

      ה). לעצב ולסדר את מערכת הפניות

      הרבה יותר נח בלי השווה. (מבלבל כאשר האיקונים דומים או השומות דומים...)

      ו).רובוט לבדיקת וידאו - לפי תצוגה מקדימה.

      חוסך מבודקי הוידאו

      ז). רובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט). נושא האשכול הזה בעצמו..

      הנושא המדובר כאן

      ח). שליטה מרחוק במערכת הפניות.

      יכול לחסוך המון!!
      לאנשי שהם לא טכנולוגים, כך שהם צריכים רק לאשר בהודעה הקופצת והם כבר בשליטה מרחוק.
      ללא צורך בהתקנות מיוחדות, (ניתן לאחר עם ההצעת הבאה)

      ט). אפליקצית מערכת הפניות

      אפליקציה כך יהיה ניתן להסריט גם מסך וגם לצרף את הרעיון הקודם..
      ונוחות....

      י). הוספת פנל כלים בפניות. (הדגשה/הגדלה/קו נטוי וכד')

      עוזר למשתמש להביע את עצמו נכון והרבה יותר ברור...

      יא). סימון המחלקה הקשורה לפניה.

      בשפה עממית קוריאם לזה תגיות
      אני למעלה משלוש שנים בנטפרי אני יודע טוב מאוד בלפחות 95% מהפניות לאיזה מחלקה הם קשורים.
      כך אני יכול לחסוך לעצמי זמן כאשר אני מתייג.. וכן חוסך זמן לתומך..

      יב). בוט שמזהה אם יש תשובה מוכנה ב-ויקי.

      חוסך זמן מהתומכים...

      יג). אפשרות פתיחת פניה באותו מסך.

      דפדוף קל בן פניות

      יד). ועוד ועוד

      ועוד סוג של אפשרות להוריד מהתומכים זה
      צאט בוט שפותר בעיות אוטמטי......
      או לכל הפחות לבקש מראש מהלקוח
      כמה שיותר מידע שהתומך עשוי לבקש,
      וכך לחסוך זמן...
      (הקלטת תעבורה + הסרטת מסך
      ניסיון גלישה בחלון גלישה בסתר..
      באנדרויד בקשת מזהה משתמש...)

      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
      מבית - פאזלית
      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
      הפצה: 058-327-8060
      מייל: pazalit24@gmail.com
      https://www.youtube.com/@pazalit24
      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

      H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
      • H מנותק
        h @nk
        נערך לאחרונה על ידי h

        @nk בסוף בסוף... יצא מזה משהו?

        nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • nkN מנותק
          nk @h
          נערך לאחרונה על ידי nk

          @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

          @nk בסוף בסוף... יצא מזה משהו?

          צריך להסביר ל@magicode למה ממש צריך את זה
          ברגע שתצליח להסביר לו זה יעלה להצבע.
          או שיפתחו את זה ללא הצבעה....

          הגמרא בסוכה אומרת
          תפשת מרובה לא תפשת
          ולכן
          כרגע לדעתי לא... יצא מיזה משהו..

          אלה אם כן יהיה דבר אחד ממוקד שיוסבר היטב וכו יש סיכוי יותר גדול...
          שזה בגדר תפשת מועט תפשת

          יש כאן מספיק רעיונות
          ניתן להתחיל בזה שהכי יחסוך/יעזור לתמוכים.
          ולאט לאט להיתקדם...

          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
          מבית - פאזלית
          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
          הפצה: 058-327-8060
          מייל: pazalit24@gmail.com
          https://www.youtube.com/@pazalit24
          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicodeM מנותק
            magicode
            נערך לאחרונה על ידי magicode

            שאלתי שאלה פשוטה.
            השאלה שלי הייתה איזה תקרית קרתה שגרמה לפותח האשכול להציע את הרעיון.
            פותח האשכול לא רוצה לענות על השאלה בטענה שהוא לא חייב לענות. הוא צודק. אבל אני לא יבין אותו אם הוא לא יענה.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            H 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • י מנותק
              י.ב @h
              נערך לאחרונה על ידי

              @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              @magicode תקרא שוב ולאט מה שכתב aiib ואני מקווה שתבין..

              לפי סגנון הכתיבה שלך נראה לי שאתה לא יודע ש @magicode הוא המנהל והמפתח של נטפרי.
              אם אתה באמת רוצה לקדם את הרעיון שלך אתה צריך לשכנע אותו למה זה נצרך.

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע מנותק
                עמאר @י.ב
                נערך לאחרונה על ידי

                @י-ב אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                @magicode תקרא שוב ולאט מה שכתב aiib ואני מקווה שתבין..

                לפי סגנון הכתיבה שלך נראה לי שאתה לא יודע ש @magicode הוא המנהל והמפתח של נטפרי.
                אם אתה באמת רוצה לקדם את הרעיון שלך אתה צריך לשכנע אותו למה זה נצרך.

                הוא יודע.
                וע"ע

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • H מנותק
                  h @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @magicode צהרים טובים, מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
                  המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה.
                  אני שואל...
                  א. האם הצורך שלי מובן?
                  ב. האם זו סיבה מספקת לפתוח צאט'?
                  תודה.

                  DovidStrohD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • אחד תםא מנותק
                    אחד תם
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @h ראשית תודה שאתה מסביר את עצמך

                    שנית, שים לב מה שאל אותך המנהל
                    הוא לא שאל מה היתרון בצ'אט,
                    הוא שאל מה המקרה שגרם לך להצטרך את זה
                    זה חוזר על עצמו בכל ההודעות שלו

                    @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות

                    @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.

                    @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    אני עדיין לא מבין מתי אני צריך את זה בנטפרי

                    @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    השאלה שלי הייתה איזה תקרית קרתה שגרמה לפותח האשכול להציע את הרעיון

                    H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • H מנותק
                      h @אחד תם
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אחד-תם אני לא מדבר על מקרה מסוים, אני מדבר על התנהלות כללית!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • H מנותק
                        h @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @magicode אני לא מדבר על מקרה מסוים, אני מדבר על התנהלות כללית!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • nkN מנותק
                          nk
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @magicode שאל את פותח האשכול.
                          אך מי שחושב שזה נצרך יכול גם הוא לספר למה הוא היה צריך את זה
                          לא חשב ש @magicode רוצה דווקה את הסיפור שלו.
                          אלה כל מקרה/ים אמיתי/ים שיסביר/ו את הצורך בצאט,
                          יתן תמונה רחבה ויהיה אפשר לדון בהצעה הזאת
                          ושקול כדאיות וכו...

                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                          מבית - פאזלית
                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                          הפצה: 058-327-8060
                          מייל: pazalit24@gmail.com
                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • nkN מנותק
                            nk
                            נערך לאחרונה על ידי nk

                            @magicode תשובה לשאלה שלך יש הרבה כיוונים
                            שאישית נתקלתי בהם.

                            א.
                            לגבי צאט בוט וכו
                            https://forum.netfree.link/topic/11197/בוט-שמזהה-אם-יש-תשובה-מוכנה-ב-ויקי

                            נתקלתי הרבה פעמים שענו לי בתמיכה בקישור לויקי זה יכול לחסוך

                            ב.
                            נציג בתמיכה מיידית,
                            הרבה פעמים יצא שההתכתבות עם נציג נמשכה כמה ימים.
                            משום שאני עונה תשובה לנציג
                            ועד שמקבל חזרה מהנציג
                            ואז משיב בתשובה לנציג בהקלטות חוזרות ונישנות.

                            כך שאם היה נציג צמוד למשך 3 דקות זה היה נגמר ב 3 דקות.
                            כמו שהציע @a0533057932

                            אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                            אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.
                            ואז זה נמשך וכו

                            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                            מבית - פאזלית
                            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                            הפצה: 058-327-8060
                            מייל: pazalit24@gmail.com
                            https://www.youtube.com/@pazalit24
                            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                            אחד תםא YPY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • אחד תםא מנותק
                              אחד תם @nk
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                              אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                              אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.

                              אם זה באמת עובד כך זו בעיה, זה לא צריך להיות כך

                              magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • YPY מנותק
                                YP @nk
                                נערך לאחרונה על ידי YP

                                @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                נציג בתמיכה מידית,
                                הרבה פעמים יצא שהיתכתבות עם נציג נמשכה כמה ימים.
                                משום שאני עונה תשובה לנציג
                                ועד שמקבל חזרה מהנציג
                                ואז משיב בתשובה לניצג בהקלטות חוזרות ונישנות.
                                כך שאם היה נציג צמוד למשך 3 דקות זה היה נגמר ב 3 דקות
                                אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                                אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.
                                ואז זה נמשך וכו

                                זה הנקודה המעיקה העיקרית במערכת הפניות
                                פניות שבאמת לא מצריכות עבודה של שעות, אם היה צ'אט הם היו נפתרות בכמה דקות.
                                כגון כשצריך להקליט שוב ושוב ולבדוק אם נפתרה הבעיה וכו' (במקרים שזה אכן לא מצריך טיפול יסודי, כמובן שאם צריך טיפול יסודי הנציג יכול לכתוב בצ'אט שזה עובר לטיפול ארוך יותר במערכת הפניות)
                                אלא שבמצב כיום הנציג 'איתך' רק לשניה אחת, שגם היא מגיעה רק לאחר שעה של המתנה, וכשאתה מגיב לו שוב אתה צריך לחכות זמן ארוך עד שיגיע אליך.

                                אתן 2 דוגמאות מהשטח:

                                אני בנטפרי אישי, ופעמים רבות אני נצרך לפתיחת כתובת בהגדרות הסינון האישיות.
                                יש לי בפרופילי הסינון 3 פרופילים: ברירת מחדל, 'מצומצם', ו'מצומצם +'.

                                1. פעם אחת פניתי וביקשתי פתיחת אתר בנטפרי אישי ב'מצומצם'
                                  לאחר חצי שעה נציג מתייחס לפניה שלי,
                                  וכיון שיש גם מסלול 'מצומצם' בנטפרי, הנציג טעה וחשב שאני מבקש לפתוח את הכתובת במסלול מצומצם.
                                  לא נורא
                                  הבעיה היא שזה גרם שהפתרון לפניה נדחה שוב בזמן ארוך
                                  כי עכשיו היה צריך להמתין שהוא יראה את התגובה שלי שהכוונה לפרופיל מצומצם, ויפתח

                                2. פעם אחת פתח לי נציג את הכתובת בפרופיל 'מצומצם' במקום ב'מצומצם +', שוב, הטעות עצמה לא נורא - קורה. אבל הקטע הוא שבגלל חוסר הזמינות שוב נדחתה הפניה בעוד זמן ארוך.

                                ואידך זיל גמור...

                                אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • אינו יודע לשאולא מנותק
                                  אינו יודע לשאול @YP
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @yp בלי להיכנס לעצם הדיון והאם צ׳אט זה מה שהיה פותר את הבעיות הללו וכו׳
                                  הייתי ממליץ לך לשנות את השמות של פרופילי הסינון ל:

                                  1. שמות ייחודיים לך ולא שהם שמות של מסלולים בנטפרי.
                                  2. שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.

                                  אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                                  כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                                  אחד תםא YPY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                  • magicodeM מנותק
                                    magicode @אחד תם
                                    נערך לאחרונה על ידי magicode

                                    @אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                    @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                    אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                                    אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.

                                    אם זה באמת עובד כך זו בעיה, זה לא צריך להיות כך

                                    זה לא עובד ככה.
                                    הסיבה שהם לא מגיבים זה בגלל שהם לא יודעים מה לענות ומעבירים למישהו שיודע.

                                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                    • אחד תםא מנותק
                                      אחד תם @אינו יודע לשאול
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אינו-יודע-לשאול אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.

                                      למשל

                                      • הנתיב האדום
                                      • הנתיב הכתום
                                      • הנתיב הירוק
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • YPY מנותק
                                        YP @אינו יודע לשאול
                                        נערך לאחרונה על ידי YP

                                        @אינו-יודע-לשאול אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        @yp בלי להיכנס לעצם הדיון והאם צ׳אט זה מה שהיה פותר את הבעיות הללו וכו׳
                                        הייתי ממליץ לך לשנות את השמות של פרופילי הסינון ל:

                                        1. שמות ייחודיים לך ולא שהם שמות של מסלולים בנטפרי.
                                        2. שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.

                                        אוי נו באמת, טענו בחיטים והודה לו בסנדלים...

                                        אביא דוגמה נוספת:
                                        הייתי בטסט והייתי צריך לשלם אגרה (ואין צריך להמלצה לשלם לפני ההגעה לטסט או כל המלצה אחר)
                                        פניתי לנטפרי כיון שהיו כמה כתובות חסומות בעמודי התשלום לgov-האריות.il
                                        היו כמה שלבים בתשלום ובכל שלב היתה חסימה, כיון שאני פתוח לפי רשימה לבנה שלא הוכנס בה מעולם תחום זה.

                                        אם היה צ'אט הבעיה היתה נפתרת במקום.

                                        למעשה:

                                        • היו ארבעה תומכים שונים שהגיבו בפניה הזו...
                                          שורה תחתונה הוצרכתי לחזור כלעומת שבאתי לביתי הנעים, ועדיין ניסיתי לקבל מענה, והמענה היה משום מה איטי ודל וד"ל

                                        • כך נדחה הטסט כמה ימים לפי עיסוקיי, ובהתאמה פניתי שוב לנטפרי
                                          אבל הכל היה ללא הועיל, עד שבדקתי בעצמי בהקלטה וביקשתי בדיקת הכתובת שנראה שחסומה (לא יודע אם היה קשור)ונאמר לי שצריך לפתוח פניה חדשה

                                        • מה שעשיתי בסוף - ביקשתי לפתוח לחלוטין את ההגדרות האישיות - וחבל לי שהוצרכתי לפרוץ גדר שהיה לי.

                                        • אני מודה שדיברתי גם לא יפה, וזה לא מודל לחיקוי, זה מודל לאיך לא להתנהג
                                          אני חוזר בתשובה על זה, אבל זה לא מוריד מהבאג בשירות בענין הזה

                                        • אני מצהיר שאני לא משמיץ את נטפרי, אני לקוח מרוצה וממליץ לאחרים
                                          ואני לא בטוח שבכל חברה אחרת הייתי מקבל שירות טוב יותר
                                          רק שכיון ששאלו מה התועלת של הצ'אט, אני מביא את הדוגמאות מהשטח.

                                        ערכתי את הדף בשביל להכניס את השעות ומחקתי את פרטי הנציגים כדי שחלילה לא ניכשל.

                                        c9dedef2-5451-4898-913c-86589297db89-image.png

                                        nkN nigunN magicodeM 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • nkN מנותק
                                          nk @YP
                                          נערך לאחרונה על ידי nk

                                          @yp

                                          הזכרת לי רעיון.
                                          ברשותך אני לוקח את התמונה כדי לפרסם רעיון קטן נוסף...

                                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                          מבית - פאזלית
                                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                          הפצה: 058-327-8060
                                          מייל: pazalit24@gmail.com
                                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • DovidStrohD מנותק
                                            DovidStroh @h
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                            @magicode צהרים טובים, מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
                                            המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה.
                                            אני שואל...
                                            א. האם הצורך שלי מובן?
                                            ב. האם זו סיבה מספקת לפתוח צאט'?
                                            תודה.

                                            ועל זה @magicode ענה לך כבר שלתמיכה טלפונית יש שתי תפקידים:

                                            1. עזרה בשליחת פניה\ביצוע הקלטה
                                            2. במקרה שאתה לא יכול לשלוח פניה - לדוגמה: אין אינטרנט

                                            בשתי המקרים האלו אין שום צורך בצאט. בעזרה לשליחת פניה בד"כ מדובר באנשים שלא כ"כ מבינים בדברים האלו ולכן סביר להניח שטלפון יהיה יותר קל בשבילם מאשר צ'אט. ובמקרב שאתה לא יכול לשלוח פניה בגלל שאין אינטרנט אז גם לצ'אט לא יהיה לך גישה.

                                            D Stroh

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון