• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • H מנותק
      h @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode צהרים טובים, מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
      המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה.
      אני שואל...
      א. האם הצורך שלי מובן?
      ב. האם זו סיבה מספקת לפתוח צאט'?
      תודה.

      DovidStrohD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • אחד תםא מנותק
        אחד תם
        נערך לאחרונה על ידי

        @h ראשית תודה שאתה מסביר את עצמך

        שנית, שים לב מה שאל אותך המנהל
        הוא לא שאל מה היתרון בצ'אט,
        הוא שאל מה המקרה שגרם לך להצטרך את זה
        זה חוזר על עצמו בכל ההודעות שלו

        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות

        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.

        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        אני עדיין לא מבין מתי אני צריך את זה בנטפרי

        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        השאלה שלי הייתה איזה תקרית קרתה שגרמה לפותח האשכול להציע את הרעיון

        H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • H מנותק
          h @אחד תם
          נערך לאחרונה על ידי

          @אחד-תם אני לא מדבר על מקרה מסוים, אני מדבר על התנהלות כללית!

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • H מנותק
            h @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode אני לא מדבר על מקרה מסוים, אני מדבר על התנהלות כללית!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • nkN מנותק
              nk
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode שאל את פותח האשכול.
              אך מי שחושב שזה נצרך יכול גם הוא לספר למה הוא היה צריך את זה
              לא חשב ש @magicode רוצה דווקה את הסיפור שלו.
              אלה כל מקרה/ים אמיתי/ים שיסביר/ו את הצורך בצאט,
              יתן תמונה רחבה ויהיה אפשר לדון בהצעה הזאת
              ושקול כדאיות וכו...

              מרכיבים חלומות מגלים עולמות
              סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
              מבית - פאזלית
              לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
              הפצה: 058-327-8060
              מייל: pazalit24@gmail.com
              https://www.youtube.com/@pazalit24
              https://youtu.be/tVelDCgtQlA

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • nkN מנותק
                nk
                נערך לאחרונה על ידי nk

                @magicode תשובה לשאלה שלך יש הרבה כיוונים
                שאישית נתקלתי בהם.

                א.
                לגבי צאט בוט וכו
                https://forum.netfree.link/topic/11197/בוט-שמזהה-אם-יש-תשובה-מוכנה-ב-ויקי

                נתקלתי הרבה פעמים שענו לי בתמיכה בקישור לויקי זה יכול לחסוך

                ב.
                נציג בתמיכה מיידית,
                הרבה פעמים יצא שההתכתבות עם נציג נמשכה כמה ימים.
                משום שאני עונה תשובה לנציג
                ועד שמקבל חזרה מהנציג
                ואז משיב בתשובה לנציג בהקלטות חוזרות ונישנות.

                כך שאם היה נציג צמוד למשך 3 דקות זה היה נגמר ב 3 דקות.
                כמו שהציע @a0533057932

                אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.
                ואז זה נמשך וכו

                מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                מבית - פאזלית
                לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                הפצה: 058-327-8060
                מייל: pazalit24@gmail.com
                https://www.youtube.com/@pazalit24
                https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                אחד תםא YPY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • אחד תםא מנותק
                  אחד תם @nk
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                  אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                  אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.

                  אם זה באמת עובד כך זו בעיה, זה לא צריך להיות כך

                  magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • YPY מנותק
                    YP @nk
                    נערך לאחרונה על ידי YP

                    @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    נציג בתמיכה מידית,
                    הרבה פעמים יצא שהיתכתבות עם נציג נמשכה כמה ימים.
                    משום שאני עונה תשובה לנציג
                    ועד שמקבל חזרה מהנציג
                    ואז משיב בתשובה לניצג בהקלטות חוזרות ונישנות.
                    כך שאם היה נציג צמוד למשך 3 דקות זה היה נגמר ב 3 דקות
                    אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                    אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.
                    ואז זה נמשך וכו

                    זה הנקודה המעיקה העיקרית במערכת הפניות
                    פניות שבאמת לא מצריכות עבודה של שעות, אם היה צ'אט הם היו נפתרות בכמה דקות.
                    כגון כשצריך להקליט שוב ושוב ולבדוק אם נפתרה הבעיה וכו' (במקרים שזה אכן לא מצריך טיפול יסודי, כמובן שאם צריך טיפול יסודי הנציג יכול לכתוב בצ'אט שזה עובר לטיפול ארוך יותר במערכת הפניות)
                    אלא שבמצב כיום הנציג 'איתך' רק לשניה אחת, שגם היא מגיעה רק לאחר שעה של המתנה, וכשאתה מגיב לו שוב אתה צריך לחכות זמן ארוך עד שיגיע אליך.

                    אתן 2 דוגמאות מהשטח:

                    אני בנטפרי אישי, ופעמים רבות אני נצרך לפתיחת כתובת בהגדרות הסינון האישיות.
                    יש לי בפרופילי הסינון 3 פרופילים: ברירת מחדל, 'מצומצם', ו'מצומצם +'.

                    1. פעם אחת פניתי וביקשתי פתיחת אתר בנטפרי אישי ב'מצומצם'
                      לאחר חצי שעה נציג מתייחס לפניה שלי,
                      וכיון שיש גם מסלול 'מצומצם' בנטפרי, הנציג טעה וחשב שאני מבקש לפתוח את הכתובת במסלול מצומצם.
                      לא נורא
                      הבעיה היא שזה גרם שהפתרון לפניה נדחה שוב בזמן ארוך
                      כי עכשיו היה צריך להמתין שהוא יראה את התגובה שלי שהכוונה לפרופיל מצומצם, ויפתח

                    2. פעם אחת פתח לי נציג את הכתובת בפרופיל 'מצומצם' במקום ב'מצומצם +', שוב, הטעות עצמה לא נורא - קורה. אבל הקטע הוא שבגלל חוסר הזמינות שוב נדחתה הפניה בעוד זמן ארוך.

                    ואידך זיל גמור...

                    אינו יודע לשאולא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • אינו יודע לשאולא מנותק
                      אינו יודע לשאול @YP
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @yp בלי להיכנס לעצם הדיון והאם צ׳אט זה מה שהיה פותר את הבעיות הללו וכו׳
                      הייתי ממליץ לך לשנות את השמות של פרופילי הסינון ל:

                      1. שמות ייחודיים לך ולא שהם שמות של מסלולים בנטפרי.
                      2. שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.

                      אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
                      כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

                      אחד תםא YPY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                      • magicodeM מנותק
                        magicode @אחד תם
                        נערך לאחרונה על ידי magicode

                        @אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        אך מיכוון שכל פעם התשובה הולכת לסוף הרשימה
                        אז כאן מקבל תשובה לאחר הרבה זמן.

                        אם זה באמת עובד כך זו בעיה, זה לא צריך להיות כך

                        זה לא עובד ככה.
                        הסיבה שהם לא מגיבים זה בגלל שהם לא יודעים מה לענות ומעבירים למישהו שיודע.

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                        • אחד תםא מנותק
                          אחד תם @אינו יודע לשאול
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אינו-יודע-לשאול אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                          שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.

                          למשל

                          • הנתיב האדום
                          • הנתיב הכתום
                          • הנתיב הירוק
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • YPY מנותק
                            YP @אינו יודע לשאול
                            נערך לאחרונה על ידי YP

                            @אינו-יודע-לשאול אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                            @yp בלי להיכנס לעצם הדיון והאם צ׳אט זה מה שהיה פותר את הבעיות הללו וכו׳
                            הייתי ממליץ לך לשנות את השמות של פרופילי הסינון ל:

                            1. שמות ייחודיים לך ולא שהם שמות של מסלולים בנטפרי.
                            2. שמות עם שונות גבוהה ביניהם ולא תו אחד חסר משמעות מבחינת התומך.

                            אוי נו באמת, טענו בחיטים והודה לו בסנדלים...

                            אביא דוגמה נוספת:
                            הייתי בטסט והייתי צריך לשלם אגרה (ואין צריך להמלצה לשלם לפני ההגעה לטסט או כל המלצה אחר)
                            פניתי לנטפרי כיון שהיו כמה כתובות חסומות בעמודי התשלום לgov-האריות.il
                            היו כמה שלבים בתשלום ובכל שלב היתה חסימה, כיון שאני פתוח לפי רשימה לבנה שלא הוכנס בה מעולם תחום זה.

                            אם היה צ'אט הבעיה היתה נפתרת במקום.

                            למעשה:

                            • היו ארבעה תומכים שונים שהגיבו בפניה הזו...
                              שורה תחתונה הוצרכתי לחזור כלעומת שבאתי לביתי הנעים, ועדיין ניסיתי לקבל מענה, והמענה היה משום מה איטי ודל וד"ל

                            • כך נדחה הטסט כמה ימים לפי עיסוקיי, ובהתאמה פניתי שוב לנטפרי
                              אבל הכל היה ללא הועיל, עד שבדקתי בעצמי בהקלטה וביקשתי בדיקת הכתובת שנראה שחסומה (לא יודע אם היה קשור)ונאמר לי שצריך לפתוח פניה חדשה

                            • מה שעשיתי בסוף - ביקשתי לפתוח לחלוטין את ההגדרות האישיות - וחבל לי שהוצרכתי לפרוץ גדר שהיה לי.

                            • אני מודה שדיברתי גם לא יפה, וזה לא מודל לחיקוי, זה מודל לאיך לא להתנהג
                              אני חוזר בתשובה על זה, אבל זה לא מוריד מהבאג בשירות בענין הזה

                            • אני מצהיר שאני לא משמיץ את נטפרי, אני לקוח מרוצה וממליץ לאחרים
                              ואני לא בטוח שבכל חברה אחרת הייתי מקבל שירות טוב יותר
                              רק שכיון ששאלו מה התועלת של הצ'אט, אני מביא את הדוגמאות מהשטח.

                            ערכתי את הדף בשביל להכניס את השעות ומחקתי את פרטי הנציגים כדי שחלילה לא ניכשל.

                            c9dedef2-5451-4898-913c-86589297db89-image.png

                            nkN nigunN magicodeM 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • nkN מנותק
                              nk @YP
                              נערך לאחרונה על ידי nk

                              @yp

                              הזכרת לי רעיון.
                              ברשותך אני לוקח את התמונה כדי לפרסם רעיון קטן נוסף...

                              מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                              סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                              מבית - פאזלית
                              לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                              הפצה: 058-327-8060
                              מייל: pazalit24@gmail.com
                              https://www.youtube.com/@pazalit24
                              https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • DovidStrohD מנותק
                                DovidStroh @h
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                @magicode צהרים טובים, מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
                                המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה.
                                אני שואל...
                                א. האם הצורך שלי מובן?
                                ב. האם זו סיבה מספקת לפתוח צאט'?
                                תודה.

                                ועל זה @magicode ענה לך כבר שלתמיכה טלפונית יש שתי תפקידים:

                                1. עזרה בשליחת פניה\ביצוע הקלטה
                                2. במקרה שאתה לא יכול לשלוח פניה - לדוגמה: אין אינטרנט

                                בשתי המקרים האלו אין שום צורך בצאט. בעזרה לשליחת פניה בד"כ מדובר באנשים שלא כ"כ מבינים בדברים האלו ולכן סביר להניח שטלפון יהיה יותר קל בשבילם מאשר צ'אט. ובמקרב שאתה לא יכול לשלוח פניה בגלל שאין אינטרנט אז גם לצ'אט לא יהיה לך גישה.

                                D Stroh

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • nigunN מנותק
                                  nigun @YP
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                  אבל הכל היה ללא הועיל, עד שבדקתי בעצמי בהקלטה וביקשתי בדיקת הכתובת שנראה שחסומה (לא יודע אם היה קשור) ובהבזק של גאונות אמר לי הנציג שצריך לפתוח פניה חדשה

                                  במקרה הזה הוא צודק.
                                  אתה כותב באמצע שרשור "נא לפתוח כתבות X"
                                  אם היית כותב "מצאתי בהקלטה את כתבות X נראה לי שזה הבעיה"
                                  הטענה שלך היית סבירה

                                  YPY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • magicodeM מנותק
                                    magicode @YP
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @yp זה אכן נראה גרוע מהצד הזה.
                                    מהצד של התמיכה אני רואה שעבדו על זה הרבה. ולא ידעו מה לפתוח. כדי שזה יעבוד.
                                    בהודעה האחרונה שהגבת הבאת את הכתובת בלי להגיד שהוצאת את זה מההקלטה. וזה לא מופיע בשום הקלטה. ולכן התומך סתם חשב שאתה מבקש דברים שלא קשורים לפניה.
                                    יכול להיות שהבעיה הייתה שהקלטה לא הייתה טובה. אין בעיה שלקוח מפנה את התומך לאיזה שורה הוא חושב שזה חסום בהקלטה.

                                    אולי היה חכם יותר שתעשה לך איזה מסלול ששמה הכי פתוח ותוכל לבקש שיגדירו לך את המסלול באופן זמני ל 10 דקות הקרובות.

                                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                    YPY nkN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                    • YPY מנותק
                                      YP @nigun
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @nigun אתה באמת חושב שאני בא בטענות עכשיו על משהו שהיה לפני שלושה חודשים? גם אז לא באתי בטענות על כך, הכל טוב.
                                      פעם שניה שמתייחסים לפרטים שוליים.
                                      נשאלה שאלה - לצורך מה צריך צ'אט.
                                      על זאת תשובתי ורק על זאת, ובשבילך - מחקתי את הביטוי הזה.

                                      magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • magicodeM מנותק
                                        magicode @YP
                                        נערך לאחרונה על ידי magicode

                                        @yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        @nigun אתה באמת חושב שאני בא בטענות עכשיו על משהו שהיה לפני שלושה חודשים? גם אז לא באתי בטענות על כך, הכל טוב.
                                        פעם שניה שמתייחסים לפרטים שוליים.
                                        נשאלה שאלה - לצורך מה צריך צ'אט.
                                        על זאת תשובתי ורק על זאת, ובשבילך - מחקתי את הביטוי הזה.

                                        הא אוקי. אחלה. זה באמת מקרה טוב. שמדגים תקיעה.
                                        אבל הבעיה היא שכל המקומות שנתקעים זה איפה שהתומכים לא יודעים מה לעשות ולכן לא רואה איפה צאט יעזור.
                                        אולי זה יעזור שהנציג יהיה מוכרח להוציא מהמקלדת שלו את צמד המילים לא יודע. זה דבר שקשה לעשות.

                                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                        nigunN YPY יעקב פ.י H 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • YPY מנותק
                                          YP @magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי YP

                                          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          אולי היה חכם יותר שתעשה לך איזה מסלול ששמה הכי פתוח ותוכל לבקש שיגדירו לך את המסלול באופן זמני ל 10 דקות הקרובות.

                                          אכן בתקופה האחרונה קלטתי את זה וכך אני נוהג

                                          אני מבין את הצד של התומך וכפי שאני אומר איני קובל אלא בס"ה רציתי לבטא את הצורך בצ'אט
                                          לכאורה עם צ'אט הבעיות הללו היו נחסכות.

                                          עריכה: אני רואה שכבר ענית

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • nigunN מנותק
                                            nigun @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @magicode
                                            יש מצב שמיקום הפניה בתור יעזור קצת למצב רוח של הלקוח העצבני שלא רואה שום דבר שזז על המסך במשך כמה שעות או שאי אפשר להציג את המיקום בתור מסיבות שונות?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון