• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    בעיה בכניסה לבנק הפועלים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    96 פוסטים 40 כותבים 3.9k צפיות 32 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אלי TZA @בנימין הצדיק
      נערך לאחרונה על ידי

      @בנימין-הצדיק גם אני ב019 נייד ולא יכול להיכנס. גם עכשיו עדיין חסום לי.
      נטסטיק 019 נוסף שנמצא באותו מנוי שלי גם בנטפרי וגם ב-019 כן נכנס לפועלים אבל הוא בעיר אחרת.

      תכלס עדיין חסום לי, למי לפנות?

      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • י מנותק
        י.ב @אלי TZA
        נערך לאחרונה על ידי

        @אלי-tza גם לי זה קורה מידי פעם.
        מהנסיון שלי תוך כיום הבעיה חולפת מעצמה.

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ב מנותק
          בראשית @י.ב
          נערך לאחרונה על ידי

          @י-ב כבר מהיום בבוקר לא עובד לי (נסטיק יוסי תקשורת=סלקום)
          מה אפשר לעשות
          נ.ב. לפני כמה דקות נכנסתי לחדר מחשבים שיש להם נטפרי ועובד רגיל

          צדיק תמיםצ יוסי תקשורתי בנימין הצדיקב 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • צדיק תמיםצ מנותק
            צדיק תמים @בראשית
            נערך לאחרונה על ידי

            @בראשית ניסית לפנות לספק (יוסי תקשורת)?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • יוסי תקשורתי מנותק
              יוסי תקשורת @בראשית
              נערך לאחרונה על ידי

              @בראשית
              שלח לי בבקשה מייל אבדוק האם מדובר על בעיה שקשורה לספק

              @בראשית אמר בבעיה בכניסה לבנק הפועלים:

              @י-ב כבר מהיום בבוקר לא עובד לי (נסטיק יוסי תקשורת=סלקום)
              מה אפשר לעשות
              נ.ב. לפני כמה דקות נכנסתי לחדר מחשבים שיש להם נטפרי ועובד רגיל

              יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
              לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

              זמינים לשירותכם:
              בטלפון : 03-8010333
              במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
              במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

              מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

              ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ב מנותק
                בראשית @יוסי תקשורת
                נערך לאחרונה על ידי בראשית

                @יוסי-תקשורת תודה רבה על העזרה
                קבלתי עכשיו תגובה מיוסי תקשורות במייל העתק הדבק צריך לפנות לתמיכה של האתר שיפתחו את האיפי שלך
                נראה לי שזה לא בדיוק פיטרון להבעיה הרי הבנק סגר אותו ולא נראה שהם יסכימו כ"כ מהר לפתוח אותו
                נראה לי שפיטרון צריך להיות יותר בכיון של החלפת האיפי שלי
                תודה רבה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ב מנותק
                  בראשית @יוסי תקשורת
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יוסי-תקשורת עכשיו סוף סוף ענו לי בתמיכה של הבנק שהם יודעים מהתקלה ועובדים לתקן את זה
                  ואין צורך להחליף ספק וכד'
                  תודה רבה

                  A מוגןמ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • A מנותק
                    aiib @בראשית
                    נערך לאחרונה על ידי

                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מוגןמ מנותק
                      מוגן @בראשית
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @בראשית כעת גם אני לא מצליח לבנק (019)

                      הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
                      ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ב מנותק
                        בראשית @מוגן
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מוגן לא יודע מה לעשות כבר מהתחלת השבוע זה כך
                        ובבנק אומרים שאין צפי לתיקון התקלה

                        נראה לי שהרבה טלופנים למחלקה התכנית יזרז את הטיפול

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • D מנותק
                          davd
                          נערך לאחרונה על ידי

                          אצלי לא עבד היום

                          ועכשיו עובד מצוין

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            משה 0527
                            נערך לאחרונה על ידי

                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • GYMG מנותק
                              GYM
                              נערך לאחרונה על ידי

                              כעת גם אני לא מצליח לבנק (019)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • בנימין הצדיקב מנותק
                                בנימין הצדיק
                                נערך לאחרונה על ידי

                                עכשיו גם האפליקציה לא נפתחת! השם!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ש מנותק
                                  שי 10
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  זה חסימה מצד האבטחה של האתר (לכתובות IP ספציפיות), לכך לנטפרי אין גם מה לעזור.
                                  הפיתרון בד"כ זה לבקש מהספק להחליף כתובת IP.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ מנותק
                                    מייק
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    בבית שלי עם אינטרנט של IB תקשורת אני נכנס להפועלים בלי בעיה, במשרד עם אינטרנט אחר (כרגע לא רשמתי כדי לא להכפיש ברבים) זה לא עובד!

                                    בדקתי גם בנטסטיק סלולרי של יוסי תקשורת וזה כן עובד.

                                    בקיצור, נראה שזה קשור לספקי אינטרנט מסוימים שאצלם משהו בתקשורת פגום.

                                    אני שוקל להעביר את האינטרנט במשרד לספק אחר, ביחוד שזו תקלה שנמשכת כבר כמה ימים!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ מנותק
                                      מייק
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      שלושת החיבורים עם סינון נטפרי, ההבדל הוא רק בנותן תשתית האינטרנט

                                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ מנותק
                                        מפתח @בנימין הצדיק
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @בנימין-הצדיק
                                        גם אני על סטיק של 019 ויש בעיות לסירוגין עם האתר,
                                        יש זמנים שאפשר להיכנס ויש זמנים שיש לי את ההודעה הנ"ל,
                                        זה בעיה של התקופה האחרונה, וזה כבר תקופה של שבועיים - חודש לדעתי.

                                        תכלס כבר ברור במי הבעיה? יש למי לפנות? או רק לחכות עד שימאס ואז לעבור לספק אחר?
                                        דווקא מאוד נהניתי ב 019.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ב מנותק
                                          בראשית @מייק
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @מייק אני כבר לגמרי אובד עצות
                                          דיברתי עכשיו (שוב) עם המח' התכנית של הבנק והם אמרו לי שאם עובדים עכשיו מול נטפרי לתיקון התקלה
                                          בנטפרי (בפניות האישי) אומרים לי שזה כלל לא קשור לנטפרי
                                          בקיצור חברה תנו פתרון
                                          @יוסי-תקשורת (יש עוד משהו שיוכל לעזור?)

                                          יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • יוסי תקשורתי מנותק
                                            יוסי תקשורת @בראשית
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @בראשית אמר בבעיה בכניסה לבנק הפועלים:

                                            @יוסי-תקשורת (יש עוד משהו שיוכל לעזור?)

                                            גם ללקוחות שהחליפו כתובת IP הבעיה חזרה
                                            ככה שאין לנו פיתרון עד לעדכון מהבנק

                                            יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                                            לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                                            זמינים לשירותכם:
                                            בטלפון : 03-8010333
                                            במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                                            במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                                            מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                                            מ ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון