• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נקודה למחשבה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    131 פוסטים 20 כותבים 6.6k צפיות 19 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יהודה המכבי @a0533057932
      נערך לאחרונה על ידי

      @a0533057932 אז מה הענין בציבור הכללי לעשות עסקי?

      a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932 @יהודה המכבי
        נערך לאחרונה על ידי a0533057932

        @יהודה-המכבי אמר בנקודה למחשבה:

        @a0533057932 אז מה הענין בציבור הכללי לעשות עסקי?

        מה שמשווקים לך זה לא חבילה עסקית
        יוסי תקשורת וRL וכד הם לא לקוח עסקי אלא סוג של מפעיל וירטואלי פיקטיבי

        לקוח עסקי לא נועד למחיר זול בכלל
        הוא נועד לשליטה
        עולה לפתוח לקוח כזה כסף
        צריך מינימום לקוחות
        רוב הציבור לא מגיע מימיו למחלקה עסקית
        אני לקוח עסקי
        למעלה מ100 קווים
        אמנם לא של גלישה אלא כשרים
        ואני יודע למה לקחתי עסקי ומה זה נותן לי
        למרות שאני מפסיד את הרווח מהניוד כל 3 חודשים

        י צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • י מנותק
          יהודה המכבי @a0533057932
          נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי

          @a0533057932 מה אתה מרויח מהעסקי?

          a0533057932A ר 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • a0533057932A מנותק
            a0533057932 @יהודה המכבי
            נערך לאחרונה על ידי a0533057932

            @יהודה-המכבי אמר בנקודה למחשבה:

            @a0533057932 מה אתה מרויח מהעסקי?

            אתה רציני?
            מניוד ניתן להרוויח אלפי שקלים
            אתה מתחלק עם הסוכן חצי חצי על הרווח

            להפך אני כיום בעסקי וכבר לא מתנייד
            כי יש לי מעלות בעסקי שלא קיימות ללקוח רגיל

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ר מנותק
              רמיזא @יהודה המכבי
              נערך לאחרונה על ידי

              @יהודה-המכבי שלום לך מכבי של דורינו,
              ובכן,
              כמה פניות שירות יש לסלקום פר לקוחות ? הכוונה מתוך 5000 מנויים סך הכל כמה מתקשרים ? כמה נציגי שירות צריך על כל 5000 לקוחות ?
              כמה פניות שירות יש לאראל או ליוסי תקשורת פר לקוחות ? תחשוב הגיוני,
              האם סים רגיל צריך הגדרת APN ?
              האם כשלקוח קונה סים רגיל הוא מתקשר לסלקום, שלום קניתי סים מה אני צריך לעשות ?
              לפעמים מדובר בסבתות בנות 70+ עם נטסטיק LTE שיכול לקחת חצי שעה הדרכה, האם סלקום יתנו שירות כזהה ?
              האם ידעת שחלק הארי מהעומס של השירות של נטפרי מורידים החברות האלו ? עם הדרכה של לרשום בגוגל 1.2.3.4 וכו' וכו' וכו',
              שלא לדבר שהחברות למעט 019 הם בעצם מתווכים, הם הרי קונים חבילה מהחברת תקשורת והם מתמחרים את זה ללקוחות.
              בעצם החבילות היו צריכות להיות הרבה יותר יקר לדעתי, עם שירות יותר טוב, אבל מה לעשות, חייבים להתחשב בבני תורה.

              נ.ב. כמה עולה היום אוכל לנפש ביום ? 40-100 ש"ח ואולי יותר, יוצא ששילמתם למשך חודש 40 ש"ח ל-10 גיגה זה ממש כלום.

              nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • צדיק תמיםצ מנותק
                צדיק תמים @a0533057932
                נערך לאחרונה על ידי

                @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                יוסי תקשורת וRL וכד הם לא לקוח עסקי אלא סוג של מפעיל וירטואלי פיקטיבי

                מה הכוונה פיקטיבי?
                @יוסי-תקשורת אמר בהצצה ראשונה למהירויות דמיוניות!:

                מהיום אנו ספקית תקשורת רשמית במדינת ישראל, עם רישיון Ispו- Mvno לתקשורת קווית וסלולרי

                a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • a0533057932A מנותק
                  a0533057932 @צדיק תמים
                  נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                  @צדיק-תמים המציאות מראה שהסימים שלהם הם של החברות
                  ולא עצמאית
                  מותר להם להיות מפעיל וירטואלי מלא בסלולר
                  אבל כמדומני שהם עוד לא כאלה ואינני יודע האם יש להם תוכנית בכלל להיות
                  החידוש שם היה נוגע לקווי

                  נ.ב. אתה יכול לראות את 019
                  שהם וירטואלי עם הסכמים מול פרטנר ומול פלאפון
                  שבשיחה אתה מעביר את האנטנות
                  לא צריך סים חדש
                  בשונה מיוסי תקשורת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • nigunN מנותק
                    nigun @רמיזא
                    נערך לאחרונה על ידי nigun

                    @רמיזא אמר בנקודה למחשבה:

                    @יהודה-המכבי שלום לך מכבי של דורינו,
                    ובכן,
                    כמה פניות שירות יש לסלקום פר לקוחות ? הכוונה מתוך 5000 מנויים סך הכל כמה מתקשרים ? כמה נציגי שירות צריך על כל 5000 לקוחות ?
                    כמה פניות שירות יש לאראל או ליוסי תקשורת פר לקוחות ? תחשוב הגיוני,
                    האם סים רגיל צריך הגדרת APN ?
                    האם כשלקוח קונה סים רגיל הוא מתקשר לסלקום, שלום קניתי סים מה אני צריך לעשות ?
                    לפעמים מדובר בסבתות בנות 70+ עם נטסטיק LTE שיכול לקחת חצי שעה הדרכה, האם סלקום יתנו שירות כזהה ?
                    האם ידעת שחלק הארי מהעומס של השירות של נטפרי מורידים החברות האלו ? עם הדרכה של לרשום בגוגל 1.2.3.4 וכו' וכו' וכו',
                    שלא לדבר שהחברות למעט 019 הם בעצם מתווכים, הם הרי קונים חבילה מהחברת תקשורת והם מתמחרים את זה ללקוחות.
                    בעצם החבילות היו צריכות להיות הרבה יותר יקר לדעתי, עם שירות יותר טוב, אבל מה לעשות, חייבים להתחשב בבני תורה.

                    נ.ב. כמה עולה היום אוכל לנפש ביום ? 40-100 ש"ח ואולי יותר, יוצא ששילמתם למשך חודש 40 ש"ח ל-10 גיגה זה ממש כלום.

                    הם לא יכולים למכור סימים בלי שירות (או שירות רק במייל) בהנחה?
                    @רמיזא אמר בנקודה למחשבה:

                    האם סים רגיל צריך הגדרת APN ?

                    בחלק מהחברות הווירטואליות גם צריך APN
                    זה לא המצאה של נטפרי

                    a0533057932A ר 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • a0533057932A מנותק
                      a0533057932 @nigun
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @nigun אמר בנקודה למחשבה:

                      הם לא יכולים למכור סימים בלי שירות (או שירות רק במייל) בהנחה?

                      לא

                      י nigunN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יהודה המכבי @a0533057932
                        נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי

                        @a0533057932 זה נשמע תירוץ כל הקטע עם התמיכה
                        גם במגזר הכללי יש זקנים, וחוץ מזה ממתי התפקיד של החברה לתת שירות והסברה
                        על נטפרי בשביל זה יש את נטפרי (או שכן/בן/בת/חבר שמסבירים)

                        a0533057932A frize37F 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • nigunN מנותק
                          nigun @a0533057932
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                          @nigun אמר בנקודה למחשבה:

                          הם לא יכולים למכור סימים בלי שירות (או שירות רק במייל) בהנחה?

                          לא

                          למה?

                          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • a0533057932A מנותק
                            a0533057932 @nigun
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @nigun למה נראה לך שזה יעזור?
                            למה נראה לך שלא יטרידו את שרות הלקוחות בלי הפסקה?

                            nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • a0533057932A מנותק
                              a0533057932 @יהודה המכבי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יהודה-המכבי נראה שלא פגשת זקנים הם מסתדרים נהדר
                              כאשר קונים את הסים החדש
                              המוכר מחליף להם בפלאפון
                              ואין יותר תמיכה
                              תמיכה זה עלויות
                              כי סטיק לא עובד תקין כמו פלאפון
                              ואנשים קונים את הזבל מסין במקום במוצר מסודר פה בארץ

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • frize37F מנותק
                                frize37 @יהודה המכבי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @יהודה-המכבי אחד שמבין דבר או שניים לא יבין על מה מדובר
                                ותאמין לי שב''ה יש אנשים בציבור שלנו שלא יודעים כמעט כלום
                                אני בעצמי נתקל הרבה בכאלה מקרים, לקוח שלא יודע איפה הדפדפן, אתה מסביר לו תפתח את האיינטרנט לא יודע מה זה, כרום? לא מבין.... אין שום ספק שבטלפונים השירות הוא מינימלי לעומת נטפרי
                                ותקח בחשבון שההגדרות של הסמרטפונים לרוב הם כולם באותם מקומות, נסטיקים יש אין ספור וכל אחד כניסה שונה, ממשק שונה וכו'
                                וכמובן, שאם החברה אומרת ללקוח, תבדוק מול החנות או סוכן שמכר לך את המכשיר הם כבר חושבים שזה תירוצים....

                                כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                לפרטים נוספים לחץ כאן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • ר מנותק
                                  רמיזא @nigun
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ מנותק
                                    מודה אני @a0533057932
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                                    החבילה הרגילה עולה 40 שקל ללקוח

                                    אני דיברתי על דאטה. שזה מה שהנטפריים צורכים.

                                    @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                                    ואין נטפרי שם

                                    נכון. אבל זה עולה 24-5 ל150 ג'יגה.

                                    a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • a0533057932A מנותק
                                      a0533057932 @מודה אני
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @מודה-אני אמר בנקודה למחשבה:

                                      @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                                      החבילה הרגילה עולה 40 שקל ללקוח

                                      אני דיברתי על דאטה. שזה מה שהנטפריים צורכים.

                                      לא זכיתי להבין

                                      @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                                      ואין נטפרי שם

                                      נכון. אבל זה עולה 24-5 ל150 ג'יגה.

                                      מה הקשר????
                                      אין מה להשוות בין חברה בעלת האנטנות שהעלות היא אפסית
                                      לחברה וירטואלית שהעלות כבר גדולה יותר
                                      לחברה שמספקת נטפרי שהעלות שלהם היא הרבה יותר גדולה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • שעוניםש מנותק
                                        שעונים @frize37
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @frize37 אמר בנקודה למחשבה:

                                        אני רק אנסה להסביר הסיבות וההבדלים
                                        א. ברור לכולנו שהחברות הוקמו להרוויח כסף
                                        ב. חברות סלולר יודעים בידיוק כמה הלקוחות משתמשים בחבילות
                                        כשחברה מוכרת חבילה היא לא מעניין אותה כמה גיגה היא נותנת לך, אלא כמה לבסוף תשתמש
                                        בציבור הכללי נותנים חבילות גם של 500 גיגה במחיר של 40 ש''ח מסיבה אחת פשוטה שמשתמשים אולי ב50 גיגה
                                        אז למה לא לעשות גימי'ק כזה ועל הדרך לקחת עוד 10 ש''ח מחבילה של 100 גיגה שיספיק ללקוח?
                                        אבל בנטפרי שאנשים משתמשים בסטיקים ולרוב זה האינטרנט היחיד של הלקוח השימוש הוא כמעט מלא של החבילה וזה הסיבה שלא יכולים לתת חבילות כאלה גדולות כי בסוף הם רוצים להרוויח
                                        וכבר היה בעבר חברה שהציע עם נטפרי אינטרנט ללא הגבלה ב50 ש''ח, ומה קרה בסוף? ביום שראתה כמה לקוחות שהשתמשו ב800 גיגה (בחיבור של מחשבים עם קול הלשון וכדו') פשוט הפסיקו את החבילות ללא התראה מוקדמת.

                                        והראיה הגדולה, שבקוי אינטרנט ביתי המחירים זהים או כמעט זהים לאינטרנט ללא סינון, מה שמראה שאין כאן ענין של ניצול אלא דבר אמיתי.

                                        בעבר המחירים היו עוד יותר גבוהים וכנכנס התחרות ירדו, אבל כמה שנים המחירים תקועים כי כל החברות מבינות שאין איפה לרדת.

                                        נ.ב. ויש לציין שבחברות סלולר בחבילות הרגילות היה רשום שזה לא סים דאטה ואסור להשתמש באופן כזה, אני לא יודע אם עדיין קיים סעיף זה כי בפועל לא ניתן לבדוק כזה דבר וזה סעיף מיותר.

                                        אני עבדתי בעבר בחברת תקשורת חילונית, עיקר הגלישה עשו הצעירים, שהיו מתקשרים שהסתיים להם 200 ג'יגה וביקשו להעלות.

                                        שעות של צפיה בסרטים מבזבז פי כמה וכמה גלישה מחרדים שפתוח להם כולה כמה סרטוני יוטיוב בודדים. ובסרטים האלו צפו בחורים בדרך, באוטובוסים, צפו בהם חיילים בזמנים רגועים בבסיס, לא בבית.

                                        לגבי הצעה ללא הגבלה, יש חוק שהיום אין אפשרות לעשות קו ללא הגבלה, ללא קשר להחלטת החברות.
                                        תעשו חישוב כמה שיעורים בקול הלשון אפשר להוריד ב200 גי'גה. שיעור אחד הוא כ15 מ"ב. כלומר +60 שיעורים בג'יגה אחת בלבד....
                                        לעומת שעה אחת של סרט באיכות גבוהה, שיכולה אפילו לעבור את ה3 ג'יגה.

                                        כך שלענ"ד החישוב שלכם על כדאיות החברות, אינו מדויק כלל.

                                        a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • a0533057932A מנותק
                                          a0533057932 @שעונים
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שעונים החישוב הוא כה עלות יש לחברה
                                          וכיון שהחברה היחידה שהיא סוג של חברה אמיתית היא 019
                                          התלונות צריכות לבוא רק אליהם

                                          לאחרים אין מה לעשות כי גם להם מוכרים לפי נפח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • a0533057932A מנותק
                                            a0533057932 @שעונים
                                            נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                                            @שעונים אמר בנקודה למחשבה:

                                            אני עבדתי בעבר בחברת תקשורת חילונית, עיקר הגלישה עשו הצעירים, שהיו מתקשרים שהסתיים להם 200 ג'יגה וביקשו להעלות.

                                            כוונתך עיקר התמיכה
                                            לא עיקר הגלישה
                                            או שאתה אומר שהיה לך גישה לנתוני אמת על השימוש של כלל הלקוחות של החברה
                                            מאות אלפי לקוחות

                                            שעוניםש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון