נקודה למחשבה
-
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
יוסי תקשורת וRL וכד הם לא לקוח עסקי אלא סוג של מפעיל וירטואלי פיקטיבי
מה הכוונה פיקטיבי?
@יוסי-תקשורת אמר בהצצה ראשונה למהירויות דמיוניות!:מהיום אנו ספקית תקשורת רשמית במדינת ישראל, עם רישיון Ispו- Mvno לתקשורת קווית וסלולרי
-
@צדיק-תמים המציאות מראה שהסימים שלהם הם של החברות
ולא עצמאית
מותר להם להיות מפעיל וירטואלי מלא בסלולר
אבל כמדומני שהם עוד לא כאלה ואינני יודע האם יש להם תוכנית בכלל להיות
החידוש שם היה נוגע לקווינ.ב. אתה יכול לראות את 019
שהם וירטואלי עם הסכמים מול פרטנר ומול פלאפון
שבשיחה אתה מעביר את האנטנות
לא צריך סים חדש
בשונה מיוסי תקשורת -
@רמיזא אמר בנקודה למחשבה:
@יהודה-המכבי שלום לך מכבי של דורינו,
ובכן,
כמה פניות שירות יש לסלקום פר לקוחות ? הכוונה מתוך 5000 מנויים סך הכל כמה מתקשרים ? כמה נציגי שירות צריך על כל 5000 לקוחות ?
כמה פניות שירות יש לאראל או ליוסי תקשורת פר לקוחות ? תחשוב הגיוני,
האם סים רגיל צריך הגדרת APN ?
האם כשלקוח קונה סים רגיל הוא מתקשר לסלקום, שלום קניתי סים מה אני צריך לעשות ?
לפעמים מדובר בסבתות בנות 70+ עם נטסטיק LTE שיכול לקחת חצי שעה הדרכה, האם סלקום יתנו שירות כזהה ?
האם ידעת שחלק הארי מהעומס של השירות של נטפרי מורידים החברות האלו ? עם הדרכה של לרשום בגוגל 1.2.3.4 וכו' וכו' וכו',
שלא לדבר שהחברות למעט 019 הם בעצם מתווכים, הם הרי קונים חבילה מהחברת תקשורת והם מתמחרים את זה ללקוחות.
בעצם החבילות היו צריכות להיות הרבה יותר יקר לדעתי, עם שירות יותר טוב, אבל מה לעשות, חייבים להתחשב בבני תורה.נ.ב. כמה עולה היום אוכל לנפש ביום ? 40-100 ש"ח ואולי יותר, יוצא ששילמתם למשך חודש 40 ש"ח ל-10 גיגה זה ממש כלום.
הם לא יכולים למכור סימים בלי שירות (או שירות רק במייל) בהנחה?
@רמיזא אמר בנקודה למחשבה:האם סים רגיל צריך הגדרת APN ?
בחלק מהחברות הווירטואליות גם צריך APN
זה לא המצאה של נטפרי -
-
@a0533057932 זה נשמע תירוץ כל הקטע עם התמיכה
גם במגזר הכללי יש זקנים, וחוץ מזה ממתי התפקיד של החברה לתת שירות והסברה
על נטפרי בשביל זה יש את נטפרי (או שכן/בן/בת/חבר שמסבירים) -
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
@nigun אמר בנקודה למחשבה:
הם לא יכולים למכור סימים בלי שירות (או שירות רק במייל) בהנחה?
לא
למה?
-
@nigun למה נראה לך שזה יעזור?
למה נראה לך שלא יטרידו את שרות הלקוחות בלי הפסקה? -
@יהודה-המכבי נראה שלא פגשת זקנים הם מסתדרים נהדר
כאשר קונים את הסים החדש
המוכר מחליף להם בפלאפון
ואין יותר תמיכה
תמיכה זה עלויות
כי סטיק לא עובד תקין כמו פלאפון
ואנשים קונים את הזבל מסין במקום במוצר מסודר פה בארץ -
@יהודה-המכבי אחד שמבין דבר או שניים לא יבין על מה מדובר
ותאמין לי שב''ה יש אנשים בציבור שלנו שלא יודעים כמעט כלום
אני בעצמי נתקל הרבה בכאלה מקרים, לקוח שלא יודע איפה הדפדפן, אתה מסביר לו תפתח את האיינטרנט לא יודע מה זה, כרום? לא מבין.... אין שום ספק שבטלפונים השירות הוא מינימלי לעומת נטפרי
ותקח בחשבון שההגדרות של הסמרטפונים לרוב הם כולם באותם מקומות, נסטיקים יש אין ספור וכל אחד כניסה שונה, ממשק שונה וכו'
וכמובן, שאם החברה אומרת ללקוח, תבדוק מול החנות או סוכן שמכר לך את המכשיר הם כבר חושבים שזה תירוצים.... -
פוסט זה נמחק! -
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
החבילה הרגילה עולה 40 שקל ללקוח
אני דיברתי על דאטה. שזה מה שהנטפריים צורכים.
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
ואין נטפרי שם
נכון. אבל זה עולה 24-5 ל150 ג'יגה.
-
@מודה-אני אמר בנקודה למחשבה:
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
החבילה הרגילה עולה 40 שקל ללקוח
אני דיברתי על דאטה. שזה מה שהנטפריים צורכים.
לא זכיתי להבין
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
ואין נטפרי שם
נכון. אבל זה עולה 24-5 ל150 ג'יגה.
מה הקשר????
אין מה להשוות בין חברה בעלת האנטנות שהעלות היא אפסית
לחברה וירטואלית שהעלות כבר גדולה יותר
לחברה שמספקת נטפרי שהעלות שלהם היא הרבה יותר גדולה -
@frize37 אמר בנקודה למחשבה:
אני רק אנסה להסביר הסיבות וההבדלים
א. ברור לכולנו שהחברות הוקמו להרוויח כסף
ב. חברות סלולר יודעים בידיוק כמה הלקוחות משתמשים בחבילות
כשחברה מוכרת חבילה היא לא מעניין אותה כמה גיגה היא נותנת לך, אלא כמה לבסוף תשתמש
בציבור הכללי נותנים חבילות גם של 500 גיגה במחיר של 40 ש''ח מסיבה אחת פשוטה שמשתמשים אולי ב50 גיגה
אז למה לא לעשות גימי'ק כזה ועל הדרך לקחת עוד 10 ש''ח מחבילה של 100 גיגה שיספיק ללקוח?
אבל בנטפרי שאנשים משתמשים בסטיקים ולרוב זה האינטרנט היחיד של הלקוח השימוש הוא כמעט מלא של החבילה וזה הסיבה שלא יכולים לתת חבילות כאלה גדולות כי בסוף הם רוצים להרוויח
וכבר היה בעבר חברה שהציע עם נטפרי אינטרנט ללא הגבלה ב50 ש''ח, ומה קרה בסוף? ביום שראתה כמה לקוחות שהשתמשו ב800 גיגה (בחיבור של מחשבים עם קול הלשון וכדו') פשוט הפסיקו את החבילות ללא התראה מוקדמת.והראיה הגדולה, שבקוי אינטרנט ביתי המחירים זהים או כמעט זהים לאינטרנט ללא סינון, מה שמראה שאין כאן ענין של ניצול אלא דבר אמיתי.
בעבר המחירים היו עוד יותר גבוהים וכנכנס התחרות ירדו, אבל כמה שנים המחירים תקועים כי כל החברות מבינות שאין איפה לרדת.
נ.ב. ויש לציין שבחברות סלולר בחבילות הרגילות היה רשום שזה לא סים דאטה ואסור להשתמש באופן כזה, אני לא יודע אם עדיין קיים סעיף זה כי בפועל לא ניתן לבדוק כזה דבר וזה סעיף מיותר.
אני עבדתי בעבר בחברת תקשורת חילונית, עיקר הגלישה עשו הצעירים, שהיו מתקשרים שהסתיים להם 200 ג'יגה וביקשו להעלות.
שעות של צפיה בסרטים מבזבז פי כמה וכמה גלישה מחרדים שפתוח להם כולה כמה סרטוני יוטיוב בודדים. ובסרטים האלו צפו בחורים בדרך, באוטובוסים, צפו בהם חיילים בזמנים רגועים בבסיס, לא בבית.
לגבי הצעה ללא הגבלה, יש חוק שהיום אין אפשרות לעשות קו ללא הגבלה, ללא קשר להחלטת החברות.
תעשו חישוב כמה שיעורים בקול הלשון אפשר להוריד ב200 גי'גה. שיעור אחד הוא כ15 מ"ב. כלומר +60 שיעורים בג'יגה אחת בלבד....
לעומת שעה אחת של סרט באיכות גבוהה, שיכולה אפילו לעבור את ה3 ג'יגה.כך שלענ"ד החישוב שלכם על כדאיות החברות, אינו מדויק כלל.
-
@שעונים החישוב הוא כה עלות יש לחברה
וכיון שהחברה היחידה שהיא סוג של חברה אמיתית היא 019
התלונות צריכות לבוא רק אליהםלאחרים אין מה לעשות כי גם להם מוכרים לפי נפח
-
@שעונים אמר בנקודה למחשבה:
אני עבדתי בעבר בחברת תקשורת חילונית, עיקר הגלישה עשו הצעירים, שהיו מתקשרים שהסתיים להם 200 ג'יגה וביקשו להעלות.
כוונתך עיקר התמיכה
לא עיקר הגלישה
או שאתה אומר שהיה לך גישה לנתוני אמת על השימוש של כלל הלקוחות של החברה
מאות אלפי לקוחות -
@יהודה-המכבי אודה שאין לי זמן לקרוא את כל התגובות (והם הרבה)
מקריאת התגובות של חלק נראה שיש פה טעות בסיסית בהבנה.
אנחנו הצרכנים לא צריכים לעשות חישובים של תועלת עבור החברות.
החברות צריכות לתת שירות שיוויוני במחיר ובאיכות לכלל הצרכנים.
ניסיון להפלות צרכנים על רקע צריכה באופן לא שקוף הוא לכאורה עניין לערב את רשות התחרות שתאסור פרקטיקה פסולה זו.
הרי הזכות לסינון היא זכות בסיסית שקיימת על פי משרד התקשורת וכל ספק תקשורת חייב לספק סינון מינימלי שעונה על צרכי הציבור החילוני(ככל הנראה) ובחינם.
https://www.kolzchut.org.il/he/סינון_אתרים_ותכנים_פוגעניים_באינטרנט_ובסלולר_ללא_תשלום
מדוע אני כחרדי שצריך סינון חזק יותר ומשלם עבורה לנטפרי צריך גם לשלם יותר לחברת התקשורת?
לכן אני קורא לכל מי שמרגיש עצמו נפגע לפנות למשרד התקשורת לשר התקשורת שלמה קרעי(אמנם כיפה סרוגה אבל עושה רושם שמבין עניין)
ואולי גם פניה לרשות התחרות
https://forms.gov.il/globaldata/getsequence/getHtmlForm.aspx?formtype=ContactUs@competition.gov.il
-
פוסט זה נמחק! -
@פישל-0 התשלום שלך לנטפרי נהדר
אולם הוא לא מכסה ולו אגורה מהעלות של חברת התקשורת
אלו שני דברים נפרדים לגמרי
שהעלויות שלהם שונות לחלוטין -
@a0533057932 כמו שכתבתי חברות התקשורת מחויבות על פי חוק לספק סינון בסיסי ובחינם למי שמבקש.
החוק נותן מענה רק לציבור החילוני.(בקושי)
מתבקש מזה שהרגולטור יכפה על חברות התקשורת מתן סינון ראוי דרך צד ג על מנת שנוכל להשתמש כראוי ברשת.
בדיוק כשם שידע המחוקק להפריד בין שוק הספקים ושוק התשתית על מנת להגביר את התחרות כך צריך להתיר את קשר הגורדי של חברות הסינון וחברות תקשורת על מנת לפתוח את שוק הסינון לתחרות ולמנוע ניצול לרעה של חברות התקשורת.
מקווה שהדברים כעת מובנים יותר.
-
@פישל-0 השאלה אם סינון על פי חוק הכוונה לנטפרי או רק סינון בסיסי מינוס מינוס?