• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נקודה למחשבה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    131 פוסטים 20 כותבים 6.6k צפיות 19 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • nigunN מנותק
      nigun @רמיזא
      נערך לאחרונה על ידי nigun

      @רמיזא אמר בנקודה למחשבה:

      @יהודה-המכבי שלום לך מכבי של דורינו,
      ובכן,
      כמה פניות שירות יש לסלקום פר לקוחות ? הכוונה מתוך 5000 מנויים סך הכל כמה מתקשרים ? כמה נציגי שירות צריך על כל 5000 לקוחות ?
      כמה פניות שירות יש לאראל או ליוסי תקשורת פר לקוחות ? תחשוב הגיוני,
      האם סים רגיל צריך הגדרת APN ?
      האם כשלקוח קונה סים רגיל הוא מתקשר לסלקום, שלום קניתי סים מה אני צריך לעשות ?
      לפעמים מדובר בסבתות בנות 70+ עם נטסטיק LTE שיכול לקחת חצי שעה הדרכה, האם סלקום יתנו שירות כזהה ?
      האם ידעת שחלק הארי מהעומס של השירות של נטפרי מורידים החברות האלו ? עם הדרכה של לרשום בגוגל 1.2.3.4 וכו' וכו' וכו',
      שלא לדבר שהחברות למעט 019 הם בעצם מתווכים, הם הרי קונים חבילה מהחברת תקשורת והם מתמחרים את זה ללקוחות.
      בעצם החבילות היו צריכות להיות הרבה יותר יקר לדעתי, עם שירות יותר טוב, אבל מה לעשות, חייבים להתחשב בבני תורה.

      נ.ב. כמה עולה היום אוכל לנפש ביום ? 40-100 ש"ח ואולי יותר, יוצא ששילמתם למשך חודש 40 ש"ח ל-10 גיגה זה ממש כלום.

      הם לא יכולים למכור סימים בלי שירות (או שירות רק במייל) בהנחה?
      @רמיזא אמר בנקודה למחשבה:

      האם סים רגיל צריך הגדרת APN ?

      בחלק מהחברות הווירטואליות גם צריך APN
      זה לא המצאה של נטפרי

      a0533057932A ר 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932 @nigun
        נערך לאחרונה על ידי

        @nigun אמר בנקודה למחשבה:

        הם לא יכולים למכור סימים בלי שירות (או שירות רק במייל) בהנחה?

        לא

        י nigunN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י מנותק
          יהודה המכבי @a0533057932
          נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי

          @a0533057932 זה נשמע תירוץ כל הקטע עם התמיכה
          גם במגזר הכללי יש זקנים, וחוץ מזה ממתי התפקיד של החברה לתת שירות והסברה
          על נטפרי בשביל זה יש את נטפרי (או שכן/בן/בת/חבר שמסבירים)

          a0533057932A frize37F 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • nigunN מנותק
            nigun @a0533057932
            נערך לאחרונה על ידי

            @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

            @nigun אמר בנקודה למחשבה:

            הם לא יכולים למכור סימים בלי שירות (או שירות רק במייל) בהנחה?

            לא

            למה?

            a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • a0533057932A מנותק
              a0533057932 @nigun
              נערך לאחרונה על ידי

              @nigun למה נראה לך שזה יעזור?
              למה נראה לך שלא יטרידו את שרות הלקוחות בלי הפסקה?

              nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • a0533057932A מנותק
                a0533057932 @יהודה המכבי
                נערך לאחרונה על ידי

                @יהודה-המכבי נראה שלא פגשת זקנים הם מסתדרים נהדר
                כאשר קונים את הסים החדש
                המוכר מחליף להם בפלאפון
                ואין יותר תמיכה
                תמיכה זה עלויות
                כי סטיק לא עובד תקין כמו פלאפון
                ואנשים קונים את הזבל מסין במקום במוצר מסודר פה בארץ

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • frize37F מנותק
                  frize37 @יהודה המכבי
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יהודה-המכבי אחד שמבין דבר או שניים לא יבין על מה מדובר
                  ותאמין לי שב''ה יש אנשים בציבור שלנו שלא יודעים כמעט כלום
                  אני בעצמי נתקל הרבה בכאלה מקרים, לקוח שלא יודע איפה הדפדפן, אתה מסביר לו תפתח את האיינטרנט לא יודע מה זה, כרום? לא מבין.... אין שום ספק שבטלפונים השירות הוא מינימלי לעומת נטפרי
                  ותקח בחשבון שההגדרות של הסמרטפונים לרוב הם כולם באותם מקומות, נסטיקים יש אין ספור וכל אחד כניסה שונה, ממשק שונה וכו'
                  וכמובן, שאם החברה אומרת ללקוח, תבדוק מול החנות או סוכן שמכר לך את המכשיר הם כבר חושבים שזה תירוצים....

                  כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                  חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                  קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                  טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                  לפרטים נוספים לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • ר מנותק
                    רמיזא @nigun
                    נערך לאחרונה על ידי

                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מודה אני @a0533057932
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                      החבילה הרגילה עולה 40 שקל ללקוח

                      אני דיברתי על דאטה. שזה מה שהנטפריים צורכים.

                      @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                      ואין נטפרי שם

                      נכון. אבל זה עולה 24-5 ל150 ג'יגה.

                      a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • a0533057932A מנותק
                        a0533057932 @מודה אני
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מודה-אני אמר בנקודה למחשבה:

                        @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                        החבילה הרגילה עולה 40 שקל ללקוח

                        אני דיברתי על דאטה. שזה מה שהנטפריים צורכים.

                        לא זכיתי להבין

                        @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                        ואין נטפרי שם

                        נכון. אבל זה עולה 24-5 ל150 ג'יגה.

                        מה הקשר????
                        אין מה להשוות בין חברה בעלת האנטנות שהעלות היא אפסית
                        לחברה וירטואלית שהעלות כבר גדולה יותר
                        לחברה שמספקת נטפרי שהעלות שלהם היא הרבה יותר גדולה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • שעוניםש מנותק
                          שעונים @frize37
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @frize37 אמר בנקודה למחשבה:

                          אני רק אנסה להסביר הסיבות וההבדלים
                          א. ברור לכולנו שהחברות הוקמו להרוויח כסף
                          ב. חברות סלולר יודעים בידיוק כמה הלקוחות משתמשים בחבילות
                          כשחברה מוכרת חבילה היא לא מעניין אותה כמה גיגה היא נותנת לך, אלא כמה לבסוף תשתמש
                          בציבור הכללי נותנים חבילות גם של 500 גיגה במחיר של 40 ש''ח מסיבה אחת פשוטה שמשתמשים אולי ב50 גיגה
                          אז למה לא לעשות גימי'ק כזה ועל הדרך לקחת עוד 10 ש''ח מחבילה של 100 גיגה שיספיק ללקוח?
                          אבל בנטפרי שאנשים משתמשים בסטיקים ולרוב זה האינטרנט היחיד של הלקוח השימוש הוא כמעט מלא של החבילה וזה הסיבה שלא יכולים לתת חבילות כאלה גדולות כי בסוף הם רוצים להרוויח
                          וכבר היה בעבר חברה שהציע עם נטפרי אינטרנט ללא הגבלה ב50 ש''ח, ומה קרה בסוף? ביום שראתה כמה לקוחות שהשתמשו ב800 גיגה (בחיבור של מחשבים עם קול הלשון וכדו') פשוט הפסיקו את החבילות ללא התראה מוקדמת.

                          והראיה הגדולה, שבקוי אינטרנט ביתי המחירים זהים או כמעט זהים לאינטרנט ללא סינון, מה שמראה שאין כאן ענין של ניצול אלא דבר אמיתי.

                          בעבר המחירים היו עוד יותר גבוהים וכנכנס התחרות ירדו, אבל כמה שנים המחירים תקועים כי כל החברות מבינות שאין איפה לרדת.

                          נ.ב. ויש לציין שבחברות סלולר בחבילות הרגילות היה רשום שזה לא סים דאטה ואסור להשתמש באופן כזה, אני לא יודע אם עדיין קיים סעיף זה כי בפועל לא ניתן לבדוק כזה דבר וזה סעיף מיותר.

                          אני עבדתי בעבר בחברת תקשורת חילונית, עיקר הגלישה עשו הצעירים, שהיו מתקשרים שהסתיים להם 200 ג'יגה וביקשו להעלות.

                          שעות של צפיה בסרטים מבזבז פי כמה וכמה גלישה מחרדים שפתוח להם כולה כמה סרטוני יוטיוב בודדים. ובסרטים האלו צפו בחורים בדרך, באוטובוסים, צפו בהם חיילים בזמנים רגועים בבסיס, לא בבית.

                          לגבי הצעה ללא הגבלה, יש חוק שהיום אין אפשרות לעשות קו ללא הגבלה, ללא קשר להחלטת החברות.
                          תעשו חישוב כמה שיעורים בקול הלשון אפשר להוריד ב200 גי'גה. שיעור אחד הוא כ15 מ"ב. כלומר +60 שיעורים בג'יגה אחת בלבד....
                          לעומת שעה אחת של סרט באיכות גבוהה, שיכולה אפילו לעבור את ה3 ג'יגה.

                          כך שלענ"ד החישוב שלכם על כדאיות החברות, אינו מדויק כלל.

                          a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • a0533057932A מנותק
                            a0533057932 @שעונים
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שעונים החישוב הוא כה עלות יש לחברה
                            וכיון שהחברה היחידה שהיא סוג של חברה אמיתית היא 019
                            התלונות צריכות לבוא רק אליהם

                            לאחרים אין מה לעשות כי גם להם מוכרים לפי נפח

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • a0533057932A מנותק
                              a0533057932 @שעונים
                              נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                              @שעונים אמר בנקודה למחשבה:

                              אני עבדתי בעבר בחברת תקשורת חילונית, עיקר הגלישה עשו הצעירים, שהיו מתקשרים שהסתיים להם 200 ג'יגה וביקשו להעלות.

                              כוונתך עיקר התמיכה
                              לא עיקר הגלישה
                              או שאתה אומר שהיה לך גישה לנתוני אמת על השימוש של כלל הלקוחות של החברה
                              מאות אלפי לקוחות

                              שעוניםש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פ מנותק
                                פישל 0 @יהודה המכבי
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @יהודה-המכבי אודה שאין לי זמן לקרוא את כל התגובות (והם הרבה)

                                מקריאת התגובות של חלק נראה שיש פה טעות בסיסית בהבנה.

                                אנחנו הצרכנים לא צריכים לעשות חישובים של תועלת עבור החברות.

                                החברות צריכות לתת שירות שיוויוני במחיר ובאיכות לכלל הצרכנים.

                                ניסיון להפלות צרכנים על רקע צריכה באופן לא שקוף הוא לכאורה עניין לערב את רשות התחרות שתאסור פרקטיקה פסולה זו.

                                הרי הזכות לסינון היא זכות בסיסית שקיימת על פי משרד התקשורת וכל ספק תקשורת חייב לספק סינון מינימלי שעונה על צרכי הציבור החילוני(ככל הנראה) ובחינם.

                                https://www.kolzchut.org.il/he/סינון_אתרים_ותכנים_פוגעניים_באינטרנט_ובסלולר_ללא_תשלום

                                מדוע אני כחרדי שצריך סינון חזק יותר ומשלם עבורה לנטפרי צריך גם לשלם יותר לחברת התקשורת?

                                לכן אני קורא לכל מי שמרגיש עצמו נפגע לפנות למשרד התקשורת לשר התקשורת שלמה קרעי(אמנם כיפה סרוגה אבל עושה רושם שמבין עניין)

                                shlomok@knesset.gov.il

                                ואולי גם פניה לרשות התחרות

                                https://forms.gov.il/globaldata/getsequence/getHtmlForm.aspx?formtype=ContactUs@competition.gov.il

                                ר a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • ר מנותק
                                  רמיזא @פישל 0
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • a0533057932A מנותק
                                    a0533057932 @פישל 0
                                    נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                                    @פישל-0 התשלום שלך לנטפרי נהדר

                                    אולם הוא לא מכסה ולו אגורה מהעלות של חברת התקשורת
                                    אלו שני דברים נפרדים לגמרי
                                    שהעלויות שלהם שונות לחלוטין

                                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • פ מנותק
                                      פישל 0 @a0533057932
                                      נערך לאחרונה על ידי פישל 0

                                      @a0533057932 כמו שכתבתי חברות התקשורת מחויבות על פי חוק לספק סינון בסיסי ובחינם למי שמבקש.

                                      החוק נותן מענה רק לציבור החילוני.(בקושי)

                                      מתבקש מזה שהרגולטור יכפה על חברות התקשורת מתן סינון ראוי דרך צד ג על מנת שנוכל להשתמש כראוי ברשת.

                                      בדיוק כשם שידע המחוקק להפריד בין שוק הספקים ושוק התשתית על מנת להגביר את התחרות כך צריך להתיר את קשר הגורדי של חברות הסינון וחברות תקשורת על מנת לפתוח את שוק הסינון לתחרות ולמנוע ניצול לרעה של חברות התקשורת.

                                      מקווה שהדברים כעת מובנים יותר.

                                      י a0533057932A ק ליכטל 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • י מנותק
                                        יהודה המכבי @פישל 0
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @פישל-0 השאלה אם סינון על פי חוק הכוונה לנטפרי או רק סינון בסיסי מינוס מינוס?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • a0533057932A מנותק
                                          a0533057932 @פישל 0
                                          נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                                          @פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:

                                          @a0533057932 כמו שכתבתי חברות התקשורת מחויבות על פי חוק לספק סינון בסיסי ובחינם למי שמבקש.

                                          החוק נותן מענה רק לציבור החילוני.(בקושי)

                                          מתבקש מזה שהרגולטור יכפה על חברות התקשורת מתן סינון ראוי דרך צד ג על מנת שנוכל להשתמש כראוי ברשת.

                                          בדיוק כשם שידע המחוקק להפריד בין שוק הספקים ושוק התשתית על מנת להגביר את התחרות כך צריך להתיר את קשר הגורדי של חברות הסינון וחברות תקשורת על מנת לפתוח את שוק הסינון לתחרות ולמנוע ניצול לרעה של חברות התקשורת.

                                          מקווה שהדברים כעת מובנים יותר.

                                          בהצלחה עם זה
                                          כל מה שהם נותנים זה חסימה דרך הdns לרשימת אתרים פסולים
                                          (אין לי מושג מאיפה מגיעה הרשימה ומי מעדכן אותה)
                                          ילד עוקף אותה ב10 שניות
                                          ואתה רוצה שיחייבו אותם להתחיל להחזיק שרתים שעליהם יתבצע סינון
                                          בעז״ה כאשר יבוא המשיח שיכוף את העם לעבודתו יתברך
                                          תוכל לחייב אותם לעשות זאת

                                          פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • ק מנותק
                                            קינג קומפיוטר @פישל 0
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:

                                            מתבקש מזה שהרגולטור יכפה על חברות התקשורת מתן סינון ראוי דרך צד ג על מנת שנוכל להשתמש כראוי ברשת.

                                            איך תוכל לחייב אותם לעשות לך סינון של נטפרי
                                            כשנטפרי מחייבים את החברות לקנות שרתים כדי להעביר לשם את התעבורה של נטפרי?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון