נקודה למחשבה
-
@a0533057932 אתה אומר שבאמת עולה לספקים הגלישה והתמיכה יותר מהרגיל ולכן אין לבוא אליהם בתלונות
ואז כשאני תוהה למה אני אמור לשלם על שירות של אחרים אתה עונה"הוא בוחר לחלק את העלות בצורה כזאת, הוא לא חייב לך כלום"?
תבחר קו אחיד, או שהם באמת הוגנים או שהם לא אמורים להיות הוגנים -
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
@יהודה-המכבי נטפרי לא מסננים
הספקים מסננים??? על מה אתה מדבר? הסינון באחריות ספק התקשורת?!
אולי הוא מבוצע על ידי שת"פ ובעזרתו אבל נטפרי היא האחראית לביצוע בפועל של הסינון דרך ספק התקשורת.
ממש כשם שספק התקשורת משתמש בספק התשתית על מנת לספק אינטרנט
-
@צדיק-תמים אמר בנקודה למחשבה:
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
אתה רוצה
שהמסכנים שלא מסתדרים ישלמו מאות שקלים כדי שאתה תחסוך כמה שקלים?בהחלט, למה שאני ישלם על שירות שאני לא צריך ולא צורך?
מה זה רלוונטי שהם "מסכנים"?
זה כמו שבטיסות לואו-קוסט יצטרכו לשלם עוד קצת בשביל הנוסעים במחלקה ראשונה. או שבעלי עבר ביטוחי נקי יצטרכו לשלם יותר בשביל שהמסכן שריסק כבר 5 רכבים לא יצטרך לשלם הרבה.אתה צודק שלקוח רגיל לא אמור לשלם על תמיכת VIP לעסקי למשל
כי בשביל זה יש מחלקה עסקית עם עלויות משלה
אבל אם יש אחוז גדול מהלקוחות שצריך את התמיכה מהסוג הזה
הרי שזה נכלל בשרות לקוחות הרגיל
ועל שרות לקוחות הרגיל כל הלקוחות משלמים גם מי שלא משתמש בהם -
@פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
@יהודה-המכבי נטפרי לא מסננים
הספקים מסננים??? על מה אתה מדבר? הסינון באחריות ספק התקשורת?!
אולי הוא מבוצע על ידי שת"פ ובעזרתו אבל נטפרי היא האחראית לביצוע בפועל על ידי התקשורת לספק התקשורת.
ממש כשם שספק התקשורת משתמש בספק התשתית על מנת לספק אינטרנט
מכונות הסינון באחריות הספקים
על חשבון הספקים
בתחזוק הספקים
במשרדי הספקים
נטפרי רק שולטים על התוכנה -
@צדיק-תמים אמר בנקודה למחשבה:
@a0533057932 אתה אומר שבאמת עולה לספקים הגלישה והתמיכה יותר מהרגיל ולכן אין לבוא אליהם בתלונות
ואז כשאני תוהה למה אני אמור לשלם על שירות של אחרים אתה עונה"הוא בוחר לחלק את העלות בצורה כזאת, הוא לא חייב לך כלום"?
תבחר קו אחיד, או שהם באמת הוגנים או שהם לא אמורים להיות הוגניםאני אומר שעולה להם גלישה יותר
כי הם קונים ומוכרים
לא מייצריםובנוגע לתמיכה יש הרבה יותר תמיכה ביחסי
והם מחלקים את העליות שלהם באופן יחסי בין כל הלקוחות
-
@צדיק-תמים אני אפרט יותר מה אני מתכוון
לי יש שרת בOVH
כמדומני שחוץ מפעם אחת בעת ההתקנה שהיה בעיה אמיתי בדיסק קשיח שם לא היה לי צורך לפנות לשרות הלקוחות מעולם
האם נראה לך שלא מגולם במחיר עלות שרות לקוחות?
מגולם
ויש לי שרות לקוחות בסיסיואם אני ארצה שרות פרימיום יעלה לי בנפרד
אבל בסיסי קיים במחיר המקורי
ואם בסיסי מצריך פי 2 אנשי תמיכה
אז הבסיסי יעלה כפול מחברה אחרת
נ.ב. יוסי תקשורת עונה בשרות הלקוחות
בRL אין לי מושג -
פוסט זה נמחק! -
@פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:
אתה מתאר מצב מוזר ולא נורמלי שאני מתקשה להאמין שהוא אמיתי.
-
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
@פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
@יהודה-המכבי נטפרי לא מסננים
הספקים מסננים??? על מה אתה מדבר? הסינון באחריות ספק התקשורת?!
אולי הוא מבוצע על ידי שת"פ ובעזרתו אבל נטפרי היא האחראית לביצוע בפועל על ידי התקשורת לספק התקשורת.
ממש כשם שספק התקשורת משתמש בספק התשתית על מנת לספק אינטרנט
מכונות הסינון באחריות הספקים
על חשבון הספקים
בתחזוק הספקים
במשרדי הספקים
נטפרי רק שולטים על התוכנהאתה מתאר מצב מוזר ולא נורמלי שאני מתקשה להאמין שהוא אמיתי.
ואם זה נכון הרי זה דומה שחברת נטפליקס (ספקית טלוזיה וסרטים ידועה) תספק תוכן על ידי שרתים שחברות התקשורת יספקו לה ויתחזקו אותם עבורה.(מסיבות שאין כאן המקום לפרטם לכאורה יותר יעיל שנטפליקס תתחזק שרתים משל עצמה מאשר כל חברת תקשורת בנפרד)
ובכל מקרה יש פה פגיעה קשה בתחרות.
שכן חברות התקשורת תפקידם לספק תקשורת.
ככל שהם רוצים לתת שירות נוסף כמו סינון עליהם לקבל רשות מהרגולטור לעשות זאת ועליהם להפריד את עלות רכיב הסינון מרכיב עלות האספקת התקשורת.כפי שכבר נעשה כיום בסלקום
https://cellcom.co.il/production/Private/Internet/form/SafeSurfing/
ובעצם אולי אין מנוס מהתערבות הרגולטור לעשות סדר בשוק הסינונים.
כך שאפילו אם המצב הקיים הוא כמו שאתה מתאר ייתכן שיש מקום לשקול לחייב את חברת הסינון לעשות את הסינון בשרתים ייעודים משלה על מנת למנוע ניצול לרעה של חברות התקשורת.
-
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
@פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:
אתה מתאר מצב מוזר ולא נורמלי שאני מתקשה להאמין שהוא אמיתי.
שכנעת אותי שהבעיה היא בהתנהלות עקומה של נטפרי.
נטפרי אולי דואגים לרוחניות אבל בכלכלה ובתחרות הם לא ממש מבינים ובדיוק בשביל זה יש רגולטור -
@פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:
@a0533057932 אתה מתאר מצב מוזר ולא נורמלי שאני מתקשה להאמין שהוא אמיתי.
עניתי
ואם זה נכון הרי זה דומה שחברת נטפליקס (ספקית טלוזיה וסרטים ידועה) תספק תוכן על ידי שרתים שחברות התקשורת יספקו לה ויתחזקו אותם עבורה.(מסיבות שאין כאן המקום לפרטם לכאורה יותר יעיל שנטפליקס תתחזק שרתים משל עצמה מאשר כל חברת תקשורת בנפרד)
ואם היא תרצה לעשות כך והחברות יחליטו לעשות איתה את שיתוף הפעולה הזה (הם היו מתות כי זה היה חוסף להם המון כסף - המון) אז זה היה זכותם וזכות נטפליקס
ובכל מקרה יש פה פגיעה קשה בתחרות.
אין חובה לתחרות באף מקום
ואין קשר בין תחרות למקרהשכן חברות התקשורת תפקידם לספק תקשורת.
תפקידם לפעול לפי תנאי הרישיון
ואם הרישיון מתיר להם להציע סינון
אז מותר להם להציע סינון
ואם הרישיון לא אוסר עלים לקחת עליו יותר
אז מותר להם לקחת עליו יותרככל שהם רוצים לתת שירות נוסף כמו סינון עליהם לקבל רשות מהרגולטור לעשות זאת ועליהם להפריד את עלות רכיב הסינון מרכיב עלות האספקת התקשורת.כפי שכבר נעשה כיום בסלקום
https://cellcom.co.il/production/Private/Internet/form/SafeSurfing/
פה רואים שמותר לעשות זאת
ואגב זה לא רק סלקום
כל החברות מציעות דברים נוספים בעלות נוספתאבל באופן כללי יש לך טעות
אם לא אסור להם אז מותר להם
כלומר הכל מותר חוץ ממה שנאסרובעצם אולי אין מנוס מהתערבות הרגולטור לעשות סדר בשוק הסינונים.
יש לך חוסר בהבנה מה תפקיד רגולטור באופן כללי ומה קורה לשוק בו הוא מתערב יותר מידי
כך שאפילו אם המצב הקיים הוא כמו שאתה מתאר ייתכן שיש מקום לשקול לחייב את חברת הסינון לעשות את הסינון בשרתים ייעודים משלה על מנת למנוע ניצול לרעה של חברות התקשורת.
אין שום סיבה לחייב מישהו לעשות זאת
יש אדם שפיתח מוצר
זכותו לשווקו בכל דרך שיבחרולסיכום כל הנושא
בישראל יש מושג של שוק חופשי -
@פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
@פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:
אתה מתאר מצב מוזר ולא נורמלי שאני מתקשה להאמין שהוא אמיתי.
שכנעת אותי שהבעיה היא בהתנהלות עקומה של נטפרי.
נטפרי אולי דואגים לרוחניות אבל בכלכלה ובתחרות הם לא ממש מבינים ובדיוק בשביל זה יש רגולטורלהפך
נטפרי הכי פותחים לתחרות
כל ספק בעולם יכול לספק עם יעמוד בתנאים
ויותר מזה הוא לא ישלם לנטפרי אגורה על זה
https://wiki.netfree.link/wiki/דרישות_מספק_אינטרנט_שרוצה_לספק_נטפרי#:~:text=הספק לא יחוייב לשלם כל תמורה כספית לנטפרי. -
@פישל-0
אתה חוזר ומדבר שוב ושוב על הרגולטור, תוך התעלמות ממה שהגבתי לך מיד אחרי תגובתך הראשונה.נכון להיום, הרגולטור לא יודע ולא מכיר מושג כזה של 'סינון מחמיר', ושצריך לספק לכל אחד סינון שמתאים לו.
ולכן כל הטענות שלך בענין, לא מובילות לשום מקום.ראשית תתחיל לפעול שהחלום שלך יקרה, לאחמ"כ תחזור לפורום כאן לעדכן אותנו שזה עבר,
ושעכשיו נשאר רק לספר לרגולטור על מה שקורה עם ספקי נטפרי. -
@ליכט מסכים לגמרי, זה לא יעבוד בכפיה, אלא רק בהגדלת השוק והמתחרים
או לחילופין שמישהו יפנה לסלקום/פרטנר/פלאפון וכו' ויסביר להם על נטפרי
שמדובר בנתח שוק עצום בגודלו (לדעתי מאות אלפים) וכדאי להם להיכנס לשוק,
נטו מבחינה כלכלית.
הציבור החרדי (ככלל, והאמת גם הישראלי) לא אוהב לשלם, וברגע שהמחירים ירדו
ובפרט כשמדובר בחברה אמינה ולא קומבינות למיניהם, תהיה אליהם נהירה המונית.
מי מוכן ליטול את הכפפה?
ואולי שנטפרי תנדב לצורך זה קצת נתונים בשביל שיבינו את הסדר גודל של הלקוחות. -
@יהודה-המכבי אמר בנקודה למחשבה:
מי מוכן ליטול את הכפפה?
@צדיק-תמים??
@magicode?יש לי הצעה למתנדב ששכחת לתייג משום מה - @יהודה-המכבי
-
@צדיק-תמים
ולגופו של ענין אין לי את זה כל כך,
אני מחפש מישהו שמקושר באמת לחלונות הגבוהים
סתם פניה לא תעזור כלום
בכל זאת זה שינוי מערכתי ותפיסתי כולל
נ.ב ובתקווה שוועדת הרבנים לא תיכנס לאירוע, אם וכאשר.... -
@יהודה-המכבי אגב, בזק כבר משווקים היום את נטפרי,
אבל, נראה לי שאם בזק היו יודעים מראש לאיזה בוץ הם נכנסים בשיתוף הפעולה עם הסינון של נטפרי הם לא היו מתחילים עם זה ,
ונראה לי במקביל שאם מנהלי נטפרי היו יודעים מראש לאיזה בוץ הם נכנסים בשיתוף פעולה עם חברה ענקית כמו בזק הם גם לא היו נכנסים לשיתוף הפעולה הזאת. -
@רמיזא אמר בנקודה למחשבה:
אם בזק היו יודעים מראש לאיזה בוץ הם נכנסים בשיתוף הפעולה עם הסינון של נטפרי
אם מראש הם היו מקצים מספיק שרתים, הכל היה טוב, הבעיה שהם זלזלו בכמות הנטפריים, ומהתחלה הם סיפקו מעט שרתים, והם פשוט קרסו.
היו עוד בעיות, אבל הבעיה הראשונה, הייתה זו. -
@a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:
איפה עוד ראית את האופציה הזאת במוצר שפונה לציבור הרחב?
יש הרבה מוצרי תוכנה שמוכרים מסלול זול/חינמי בלי תמיכה ומסלול פרימיום עם תמיכה 24/7.
וכנ"ל בתחום הטיסות פעם כולם היו משלמים יקר גם על מה שלא היו צריכים עד שהגיעו הלואו קוסט ושינו את השיטה.שהמסכנים שלא מסתדרים ישלמו מאות שקלים כדי שאתה תחסוך כמה שקלים?
זה לא יעלה להם מאות שקלים
גם אם הלקוח מתקשר לשירות לקוחות ומעסיק אותם בממוצע שעה בחודש
העלות הנוספת לחברה היא 30 ש"ח.אתה גם רוצה שהספק יאמר לך אתה השתמשת בשרת חול
שעולה לי המון כסף תשלם בהתאם?הייתי שמח אם היה אופציה כזאת
זה יהיה פתרון מושלם לIOT, עמדות קיוסק וכדו' -
עדיף שהרגולטור לא יכנס כלל לכל נושא הסינון, בגלל כמה סיבות שאין כאן מקום לפורטם.
הדרך היחידה זה להביא עוד ספקים
ישנה בעיה שאחרי שהמחיר כבר גבוה החברות שיצטרפו יעדיפו להצטרף לחגיגה ולהרויח יותר במקום להתחרות באמת.