עליית מחירים בנטפרי.
-
MAT הסביר את זה פעם בפרוג יש בעיה רצינית בתוכנית שלך, כי בגלל היחודיות של נטפרי התשלום הרגיל שלוקחות שאר חברות הסינון, יגרום לקפאון בהתקדמות הטכנולגיה והפיתוח של מערכת הסינון (ויתכן שזה עיקר הסיבה ששאר החברות קופאות...) ונטפרי חייבת לקחת תרומות ומי יתרום לחברה עסקית...
-
@מן-המודיעין
א. זה לא נכון ששאר החברות קופאות , בנתיב הוציאו גירסה 4 בשנה האחרונה שזה כתיבה כמעט מחודשת של כל התוכנה, הוסיפו סינון תמונות אוטומטי[לא ידני ופחות איכותי] ,גם באתרוג ישנם פיתוחים רבים כל הזמן , סגירת פרצות רבות ועוד,לגבי התרומות אנשים יתרמו למיזם ה(כמעט)חינמי
-
טוב נו..
לא משנה מה הם אבל ודאי שהם לא ברמה של נטפרי, ומחמת זה נגזר העלויות של נטפרי , ואם אנשים היום בקושי תורמים לטפרי ק"ו שאם נטפרי תיהיה חברה הם לא יתרמו, -
@957
עד עכשיו השתתפתי בדיון הזה כצופה מן הצד... ועתה אם יורשה לי... להעמיד דברים על דיוקם...א. לנטפרי לעולם לא יכול להיות פוטנציאל עסקי, וכבר הגיעו למסקנה הזאת צוות בעלי מקצוע (אנשי מחשבים ומשקיעים) שחשבו על הקמת מיזם כדוגמת נטפרי, אך הוא נפסל לאחר בדיקה מעמיקה מחמת אי כדאיות כלכלית. מהשתי סיבות העיקריות הבאות: א. קהל היעד מצומצם למדי (שברובו מחפש לשלם כמה שפחות). ב. העלויות האדירות שבפיתוח, תיחזוק, בדיקה ותמיכה. (אגב, היום הם משתמשים בנטפרי).
ב. הרשה נא לי לחלוק על הקביעה שלך שהעושים בשכר מחוייבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו. דווקא העושה בשכר אינו מחוייב לטרוח מעבר לדרישות התפקיד לעומת העושה לש"ש, ומעשים שבכל יום (וקרוב הדבר לומר בכל שעה) שהמתנדבים בעם עושים הרבה מעבר לנדרש והמצופה מהם, הרבה פעמים ע"ח הפסד כלכלי ואישי לא מבוטל.
ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.
ד. בנוגע לרעיון של המסלולים, רעיון זה עלה בוריאציות שונות במהלך שנות הפיתוח והפעילות של נטפרי. מה לעשות שהמסלול בתשלום יהיה חייב להיות מאוד יקר כדי לכסות את כל העלויות, אף אחד מלבד כמה בעלי עסקים לא יבלע את הצפרדע הזה.
ה. כל השכלולים והפיתוחים האחרונים של שאר חברות הסינון הוא בזכות התחרות שנטפרי הציבה להם. ואולי בניגוד למצופה, אנחנו שמחים בכך, מכל הלב. אדרבה, תרבה הקדושה והטהרה בישראל! והיה זה שכרינו!
-
@MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
ה. כל השכלולים והפיתוחים האחרונים של שאר חברות הסינון הוא בזכות התחרות שנטפרי הציבה להם. ואולי בניגוד למצופה, אנחנו שמחים בכך, מכל הלב. אדרבה, תרבה הקדושה והטהרה בישראל! והיה זה שכרינו!
כמנהל קהילה, גם בשאר חברות הסינון, יכולני להעיד מקרוב שכל מילה נכונה!!
על סעיף ב' וג' כל משתמשי נטפרי יכולים להעיד.
-
@MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.
סליחה מר @MacroShadow אתה שוכח שלפני מספר ימים סינון תמונות באתר מסוים טופל תוך מספר שניות על ידך!!!
-
@ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.
סליחה מר @MacroShadow אתה שוכח שלפני מספר ימים סינון תמונות באתר מסוים טופל תוך מספר שניות על ידך!!!
זה קורה המון, רק שהוא הלך על המצב הגרוע יותר.
-
@MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
ב. הרשה נא לי לחלוק על הקביעה שלך שהעושים בשכר מחוייבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו. דווקא העושה בשכר אינו מחוייב לטרוח מעבר לדרישות התפקיד לעומת העושה לש"ש, ומעשים שבכל יום (וקרוב הדבר לומר בכל שעה) שהמתנדבים בעם עושים הרבה מעבר לנדרש והמצופה מהם, הרבה פעמים ע"ח הפסד כלכלי ואישי לא מבוטל.
זה כ"כ נכון. וא"א להתווכח על זה. בהרבה חברות "עסקיים" אפשר לבזבז שעות על הטלפון בהמתנה עד שבסוף "טכנאי" עונה, עושה מהשהוא ומחר כבר חוזר הבעיה. או יגיד שיחזור עליך ומחכים ימים עד שחוזרים או עד שהלוקח מתייאש וחוזר עוד פעם. או ששולחים טכנאי לבית בעוד שבועה. אני נתקלתי עם בעיה רציני שלקח חדשים לסדר בחברה מסוים.
אילו נטפרי היה נוהל בדרך זו ושלא לשם שמים, בזמן החופשת הבודקות בחו"ל הם לא היה אמר לאף אחד. כ"א היה ראה איטיות. מי שהיה מתלונן היה מקבל תגובה שהם עובדים על זה. ואחרי יום שהכל חוזר לשגרה יגיד שאחרי מאמצים גדולים הצליחו לפתור הבעיה לשירות הלקוחות.
-
יורשה לי לסכם את האשכול הטעון הזה במבט (שמנסה להיות) אוביקטיבי כרגע...
מספר עובדות:- נטפרי מעלה את המחיר.
- נטפרי ו/או RL לא שלחו הודעה מסודרת בנושא לעת עתה.
- @GolanArt טוען שזה אחריות של RL ו @A052 טוען שבשיחה עם RL אמרו לו שזה אחריות של נטפרי.
- ישנם כאלה ששרופים על נטפרי ולא משנה מה יהיה נטפרי תמיד צודקים, ויש כאלה שפשוט לא...
- העבירו כאן ביקורת, שיכולה להיות בונה בנוגע להתנהלות נטפרי אל מול לקוחתיה.
* הביקורת הועברה בצורה חריפה. - נטפרי טוענים שהכסף שהם מקבלים מRL ומתרומות, ובהמשך מכל המשתמשים, אינו מספיק לכיסוי ההוצאות של הבודקות ושאר העלויות שלהם
- רוב המגיבים פה בפורום לא באמת יודעים מה הם ההוצאות וההכנסות של נטפרי
- הרבה כעסים היו פה סביב הנושא, וחבל...
מקוה שסיכמתי נכון, אשמח לתיקונים והארות/הערות, ובתקוה שאני לא מעלה שוב את הבוץ ששקע...
-
@ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
ו @957 טוען שהכסף שנטפרי מקבלים אמור לכסות את כל ההוצאות שלהם
ממש לא , לא זה מה שאמרתי, מכחיש להיפך כתבתי במפורש שישנו פער והוא כנראה נובע מעלויות סינון תמונות.
תקן את זה בבקשה בפוסט @ezra
-
חמוד, בדקתי לפני שכתבתי:
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
(אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)לא זו כונתך?
בשמחה אתקן רק שכך הבנתי אותך, מצטער...תיקנתי...
-
איפוא החור הכוונה שבנטפרי צריכים לעשות חשבון למה לחברות האחרות הסכום הזה מספיק ואילו להם לא,
בתגובה אחרת תליתי זאת אולי בסינון התמונות.
דברי הוצאו על ידך מהקשרם .
תקן זאת בהקדם -
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
איפוא החור הכוונה שבנטפרי צריכים לעשות חשבון למה לחברות האחרות הסכום הזה מספיק ואילו להם לא
החור הוא שנטפרי ממצמצת מול קומץ צעקנים ולכן הרוב השפוי מפסיד.
-
@אהרן אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
איפוא החור הכוונה שבנטפרי צריכים לעשות חשבון למה לחברות האחרות הסכום הזה מספיק ואילו להם לא
החור הוא שנטפרי ממצמצת מול קומץ צעקנים ולכן הרוב השפוי מפסיד.
איפה ראית שממצמצים?
ההיפך, וכל הכבוד, אני לא חושב שלהסביר בנועם נקרא למצמץ. -
@למדן-וידען
די עם זה.
הנושא כבר נסגר, לא?
תנו יומיים בלי להגיב והכל יסתדר. -
הנרגנים יאמרו שהנפילה היום של RL זה קפידא על עלית המחירים...
-
@ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
במסלול של נטפרי זה עולה 49 בגלל ה-10 ש"ח שיורד לנטפרי (שיחות והודעות אין במסלול הזה לפי דרישת נטפרי).
למה אין הודעות במסלול "לפי דרישת נט פרי"?
מה עושה מי שרוצה סים עם סינון להודעות וגלישה? -
@צדיק-הדור
דובר כבר. אין הודעות ושיחות ב019
אצל RL כן יש. אבל המחירים יותר יקרים -
@frize37
@צדיק-הדור אמר בעליית מחירים בנטפרי.:@ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
במסלול של נטפרי זה עולה 49 בגלל ה-10 ש"ח שיורד לנטפרי (שיחות והודעות אין במסלול הזה לפי דרישת נטפרי).
למה אין הודעות במסלול "לפי דרישת נט פרי"?
מה עושה מי שרוצה סים עם סינון להודעות וגלישה?אני מצטרף לשאלה, אכן דובר כבר אבל אחרי כל הפיטפוטיאדה לא באמת ענו על השאלה מדוע ומה ניתן לעשות כדי לקבל.
חייב להיות יישור קו בנושא בין 019 לבין אראל(פלאפון) בעיקר באם זוהי דרישת נטפרי, הלא כן @administrators ? -
@למדן-וידען מסכים איתך. אבל יכול להיות שיש בזה גם ענין של 019, כי הם מקבלים אותה תמורה כמו בקו רגיל שלהם וצריכים לתת שירות יותר ממה שנותנים לקו רגיל. אז אולי בגלל זה מעדיפים לא לתת הודעות ושיחות.....