• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    עליית מחירים בנטפרי.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות
    153 פוסטים 30 כותבים 55.7k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 9579 מנותק
      957 @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode

      אני מבין את הקושי הקיומי בעלויות המימון ,

      אני חושב שעל סינון צריכים לשלם כפי שמשלמים על סורגים לבית , אתרוג לסוכות , הוצאות חג הפסח , ותרופות מצילות חיים ,
      אני חושב שבכדי שמיזם יצליח צריך להיות בו פוטנציאל עסקי , (רבים הם העוסקים בצרכי ציבור לש"ש אך אלו העושים זאת בשכר מחויבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו)

      ממיזם שמתנהל כעסקי יש ללקוחות ציפיות של איכות, שירות, הוגנות , ותחרות (מחיר),

      המצב כיום הוא על הגבול, לוקחים תשלום מהלקוחות , ההוצאות גדולות ואין הקומץ משביע את הארי , המחיר דומה לספקיות הסינון האחרות {בא נצא מתוך הנחה שהפער נובע מסינון תמונות אנושי וכדו} , לקוחות שמשלמים מצפים בחלקם לפחות לקבל שירות מלא , החלק האחר נהנה כביכול ומעריך את החוויה החברתית (שאגב זה כך!) להיות ממקימי ומהחלוצים של סינון האינטרנט האמיתי וממילא מוכנים לספוג כל דבר לש"ש ולקבל כל דבר באהבה, כך גם מתלהבים מכל שיפור שאגב באמת יש כל שבוע לפחות אחד כזה , מה שבמקומות אחרים הם לא שמו לב אליהם כלל כי הם חלק מהאקשן.

      כמובן שניתן גם לפצל ולהציע 2 מסלולים

      1. בסיסי ללא תשלום / תשלום מזערי עד 10 שקלים בחודש, מסלול זה יהיה מיועד עבור אלו שלא מעונינים לשלם, אלו שלא משתמשים הרבה , במסלול זה יהיה 10 נקודות בחודש, ותמיכה טכנית מעל לפעימה אחת תהיה כרוכה בתשלום ,
      2. מסלול מורחב בעלות חודשית, מסלול זה יהיה מיועד עבור אלו שמעונינים לשלם , מעונינים לקבל שירות, שהשירות שווה להם כסף , ששווה להם לשלם כסף על פיתוחים שיקלו מהם וישפרו להם את עבודתם, במסלול זה יהיה שירות טלפוני , שירות מלא במערכת הפניות , וגישה של החברה כמו אל לקוח ,

      אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

      לפרטים במייל 000@955.co.il

      ליכטל M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • ליכטל מנותק
        ליכט @957
        נערך לאחרונה על ידי

        @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

        המחיר דומה לספקיות הסינון האחרות

        @ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

        בסופו של דבר אתה עדיין משלם זול יותר מכל סינון אחר (נתיב: 45 ש"ח על סינון בלבד למחשב א' בלבד! אתרוג: 55 ש"ח על ספק + סינון).

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מן המודיעין
          נערך לאחרונה על ידי מן המודיעין

          MAT הסביר את זה פעם בפרוג יש בעיה רצינית בתוכנית שלך, כי בגלל היחודיות של נטפרי התשלום הרגיל שלוקחות שאר חברות הסינון, יגרום לקפאון בהתקדמות הטכנולגיה והפיתוח של מערכת הסינון (ויתכן שזה עיקר הסיבה ששאר החברות קופאות...) ונטפרי חייבת לקחת תרומות ומי יתרום לחברה עסקית...

          9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 9579 מנותק
            957 @מן המודיעין
            נערך לאחרונה על ידי

            @מן-המודיעין
            א. זה לא נכון ששאר החברות קופאות , בנתיב הוציאו גירסה 4 בשנה האחרונה שזה כתיבה כמעט מחודשת של כל התוכנה, הוסיפו סינון תמונות אוטומטי[לא ידני ופחות איכותי] ,גם באתרוג ישנם פיתוחים רבים כל הזמן , סגירת פרצות רבות ועוד,

            לגבי התרומות אנשים יתרמו למיזם ה(כמעט)חינמי

            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

            לפרטים במייל 000@955.co.il

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מן המודיעין
              נערך לאחרונה על ידי

              טוב נו..
              לא משנה מה הם אבל ודאי שהם לא ברמה של נטפרי, ומחמת זה נגזר העלויות של נטפרי , ואם אנשים היום בקושי תורמים לטפרי ק"ו שאם נטפרי תיהיה חברה הם לא יתרמו,

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • M מנותק
                MacroShadow @957
                נערך לאחרונה על ידי

                @957
                עד עכשיו השתתפתי בדיון הזה כצופה מן הצד... ועתה אם יורשה לי... להעמיד דברים על דיוקם...

                א. לנטפרי לעולם לא יכול להיות פוטנציאל עסקי, וכבר הגיעו למסקנה הזאת צוות בעלי מקצוע (אנשי מחשבים ומשקיעים) שחשבו על הקמת מיזם כדוגמת נטפרי, אך הוא נפסל לאחר בדיקה מעמיקה מחמת אי כדאיות כלכלית. מהשתי סיבות העיקריות הבאות: א. קהל היעד מצומצם למדי (שברובו מחפש לשלם כמה שפחות). ב. העלויות האדירות שבפיתוח, תיחזוק, בדיקה ותמיכה. (אגב, היום הם משתמשים בנטפרי).

                ב. הרשה נא לי לחלוק על הקביעה שלך שהעושים בשכר מחוייבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו. דווקא העושה בשכר אינו מחוייב לטרוח מעבר לדרישות התפקיד לעומת העושה לש"ש, ומעשים שבכל יום (וקרוב הדבר לומר בכל שעה) שהמתנדבים בעם עושים הרבה מעבר לנדרש והמצופה מהם, הרבה פעמים ע"ח הפסד כלכלי ואישי לא מבוטל.

                ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.

                ד. בנוגע לרעיון של המסלולים, רעיון זה עלה בוריאציות שונות במהלך שנות הפיתוח והפעילות של נטפרי. מה לעשות שהמסלול בתשלום יהיה חייב להיות מאוד יקר כדי לכסות את כל העלויות, אף אחד מלבד כמה בעלי עסקים לא יבלע את הצפרדע הזה.

                ה. כל השכלולים והפיתוחים האחרונים של שאר חברות הסינון הוא בזכות התחרות שנטפרי הציבה להם. ואולי בניגוד למצופה, אנחנו שמחים בכך, מכל הלב. אדרבה, תרבה הקדושה והטהרה בישראל! והיה זה שכרינו!

                ליכטל ezraE א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 19
                • ליכטל מנותק
                  ליכט @MacroShadow
                  נערך לאחרונה על ידי ליכט

                  @MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                  ה. כל השכלולים והפיתוחים האחרונים של שאר חברות הסינון הוא בזכות התחרות שנטפרי הציבה להם. ואולי בניגוד למצופה, אנחנו שמחים בכך, מכל הלב. אדרבה, תרבה הקדושה והטהרה בישראל! והיה זה שכרינו!

                  כמנהל קהילה, גם בשאר חברות הסינון, יכולני להעיד מקרוב שכל מילה נכונה!!

                  על סעיף ב' וג' כל משתמשי נטפרי יכולים להעיד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • ezraE מנותק
                    ezra @MacroShadow
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                    ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.

                    סליחה מר @MacroShadow אתה שוכח שלפני מספר ימים סינון תמונות באתר מסוים טופל תוך מספר שניות על ידך!!!

                    GolanArtG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • GolanArtG מנותק
                      GolanArt @ezra
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                      @MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                      ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.

                      סליחה מר @MacroShadow אתה שוכח שלפני מספר ימים סינון תמונות באתר מסוים טופל תוך מספר שניות על ידך!!!

                      זה קורה המון, רק שהוא הלך על המצב הגרוע יותר.

                      מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                      שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א מנותק
                        אורי @MacroShadow
                        נערך לאחרונה על ידי אורי

                        @MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                        ב. הרשה נא לי לחלוק על הקביעה שלך שהעושים בשכר מחוייבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו. דווקא העושה בשכר אינו מחוייב לטרוח מעבר לדרישות התפקיד לעומת העושה לש"ש, ומעשים שבכל יום (וקרוב הדבר לומר בכל שעה) שהמתנדבים בעם עושים הרבה מעבר לנדרש והמצופה מהם, הרבה פעמים ע"ח הפסד כלכלי ואישי לא מבוטל.

                        זה כ"כ נכון. וא"א להתווכח על זה. בהרבה חברות "עסקיים" אפשר לבזבז שעות על הטלפון בהמתנה עד שבסוף "טכנאי" עונה, עושה מהשהוא ומחר כבר חוזר הבעיה. או יגיד שיחזור עליך ומחכים ימים עד שחוזרים או עד שהלוקח מתייאש וחוזר עוד פעם. או ששולחים טכנאי לבית בעוד שבועה. אני נתקלתי עם בעיה רציני שלקח חדשים לסדר בחברה מסוים.

                        אילו נטפרי היה נוהל בדרך זו ושלא לשם שמים, בזמן החופשת הבודקות בחו"ל הם לא היה אמר לאף אחד. כ"א היה ראה איטיות. מי שהיה מתלונן היה מקבל תגובה שהם עובדים על זה. ואחרי יום שהכל חוזר לשגרה יגיד שאחרי מאמצים גדולים הצליחו לפתור הבעיה לשירות הלקוחות.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                        • ezraE מנותק
                          ezra
                          נערך לאחרונה על ידי ezra

                          יורשה לי לסכם את האשכול הטעון הזה במבט (שמנסה להיות) אוביקטיבי כרגע...
                          מספר עובדות:

                          • נטפרי מעלה את המחיר.
                          • נטפרי ו/או RL לא שלחו הודעה מסודרת בנושא לעת עתה.
                          • @GolanArt טוען שזה אחריות של RL ו @A052 טוען שבשיחה עם RL אמרו לו שזה אחריות של נטפרי.
                          • ישנם כאלה ששרופים על נטפרי ולא משנה מה יהיה נטפרי תמיד צודקים, ויש כאלה שפשוט לא...
                          • העבירו כאן ביקורת, שיכולה להיות בונה בנוגע להתנהלות נטפרי אל מול לקוחתיה.
                            * הביקורת הועברה בצורה חריפה.
                          • נטפרי טוענים שהכסף שהם מקבלים מRL ומתרומות, ובהמשך מכל המשתמשים, אינו מספיק לכיסוי ההוצאות של הבודקות ושאר העלויות שלהם
                          • רוב המגיבים פה בפורום לא באמת יודעים מה הם ההוצאות וההכנסות של נטפרי
                          • הרבה כעסים היו פה סביב הנושא, וחבל...
                            מקוה שסיכמתי נכון, אשמח לתיקונים והארות/הערות, ובתקוה שאני לא מעלה שוב את הבוץ ששקע...
                          9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • 9579 מנותק
                            957 @ezra
                            נערך לאחרונה על ידי 957

                            @ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                            ו @957 טוען שהכסף שנטפרי מקבלים אמור לכסות את כל ההוצאות שלהם

                            ממש לא , לא זה מה שאמרתי, מכחיש להיפך כתבתי במפורש שישנו פער והוא כנראה נובע מעלויות סינון תמונות.

                            תקן את זה בבקשה בפוסט @ezra

                            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                            לפרטים במייל 000@955.co.il

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ezraE מנותק
                              ezra @957
                              נערך לאחרונה על ידי ezra

                              חמוד, בדקתי לפני שכתבתי:
                              @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                              מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
                              (אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)

                              לא זו כונתך?
                              בשמחה אתקן רק שכך הבנתי אותך, מצטער...

                              תיקנתי...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 9579 מנותק
                                957
                                נערך לאחרונה על ידי

                                איפוא החור הכוונה שבנטפרי צריכים לעשות חשבון למה לחברות האחרות הסכום הזה מספיק ואילו להם לא,
                                בתגובה אחרת תליתי זאת אולי בסינון התמונות.
                                דברי הוצאו על ידך מהקשרם .
                                תקן זאת בהקדם

                                אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                לפרטים במייל 000@955.co.il

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מנותק
                                  אהרן @957
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                  איפוא החור הכוונה שבנטפרי צריכים לעשות חשבון למה לחברות האחרות הסכום הזה מספיק ואילו להם לא

                                  החור הוא שנטפרי ממצמצת מול קומץ צעקנים ולכן הרוב השפוי מפסיד.

                                  למדן וידעןל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • למדן וידעןל מנותק
                                    למדן וידען @אהרן
                                    נערך לאחרונה על ידי למדן וידען

                                    @אהרן אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                    @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                    איפוא החור הכוונה שבנטפרי צריכים לעשות חשבון למה לחברות האחרות הסכום הזה מספיק ואילו להם לא

                                    החור הוא שנטפרי ממצמצת מול קומץ צעקנים ולכן הרוב השפוי מפסיד.

                                    איפה ראית שממצמצים?
                                    ההיפך, וכל הכבוד, אני לא חושב שלהסביר בנועם נקרא למצמץ.

                                    מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                    שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                    lamdan.yadan@gmail.com

                                    dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • dLiveD מנותק
                                      dLive @למדן וידען
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @למדן-וידען
                                      די עם זה.
                                      הנושא כבר נסגר, לא?
                                      תנו יומיים בלי להגיב והכל יסתדר.

                                      נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                      יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • י מנותק
                                        יצמח פורקניה
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        הנרגנים יאמרו שהנפילה היום של RL זה קפידא על עלית המחירים...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • צ מנותק
                                          צדיק הדור @ליכט
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                          @אורי

                                          במסלול של נטפרי זה עולה 49 בגלל ה-10 ש"ח שיורד לנטפרי (שיחות והודעות אין במסלול הזה לפי דרישת נטפרי).

                                          למה אין הודעות במסלול "לפי דרישת נט פרי"?
                                          מה עושה מי שרוצה סים עם סינון להודעות וגלישה?

                                          frize37F למדן וידעןל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • frize37F מנותק
                                            frize37 @צדיק הדור
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @צדיק-הדור
                                            דובר כבר. אין הודעות ושיחות ב019
                                            אצל RL כן יש. אבל המחירים יותר יקרים

                                            כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                            חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                            קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                            טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                            לפרטים נוספים לחץ כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון