• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    עליית מחירים בנטפרי.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות
    153 פוסטים 30 כותבים 55.7k צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • magicodeM מנותק
      magicode
      נערך לאחרונה על ידי magicode

      @957
      מה אתה חושב שהשם של הילד ?

      ו @GolanArt הסביר שהעלות עכשיו היא לא כדי להוסיף שיכלולים ותמיכה. היא כדי להיות קימיים. לולא זה היינו סוגרים את הבאסטה. והיינו שולחים את כולם לסינון הקודם שהם היו.
      לכן אין מקום לבקש תמורת זה כל מיני שיפורים.

      תסמכו עלינו שאם נוכל לשפר אנחנו נשפר.

      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

      9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • ד מנותק
        דוד מנחם
        נערך לאחרונה על ידי

        מנהלים, אל תתייחסו, תמשיכו במלא העוצמה!
        אין תחליף לנטפרי.

        אני רץ ביממה האחרונה אחרי סינון קהילתי באתרוג פלוס שיסגרו פירצה נוראה ומזעזעת! ו... כלום!
        כעת קבלתי מהם הודעה שהם יבדקו את הענין תוך 3 ימי עסקים...
        לא יודע אם לצחוק או לבכות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
        • ליכטל מנותק
          ליכט @957
          נערך לאחרונה על ידי ליכט

          @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

          לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו

          @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

          נטפרי לא מחזיקה אף אחד בכח! > אתה יכול לחזור שוב על הטענה הזו ולבחור להתעלם ממה שכתבתי כי ישנו קושי והלקוחות לעבור זה לא כמו בסלולר פשוט להתנייד, מי כמוכם יודעים מהם חבלי הקליטה בתקופה הראשונה,

          @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

          הסברתי למעלה למה זה נקרא קהל שבוי.

          @magicode אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

          העלות עכשיו היא לא כדי להוסיף שיכלולים ותמיכה. היא כדי להיות קימיים. לולא זה היינו סוגרים את הבאסטה. והיינו שולחים את כולם לסינון הקודם שהם היו.

          @957 נדמה לי שבתגובת @magicode כאן ⬆ יש תשובה על הטענה שלך בנוגע לקהל השבוי, שהרי אם נטפרי היו סוגרים את הבסטה ח"ו, אזי ג"כ כל השבויים היו צריכים לחזור לסינון אחר, ולחוות את כל קשיי הקליטה...

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • י מנותק
            יצמח פורקניה
            נערך לאחרונה על ידי

            זה באמת מזכיר את משבר הקורנפלקס של יונלוויר...

            צריך להביא כאן מגשר...

            בסך הכל אין כאן טענות על השירות [מניסיון אישי עם כל החברות סינון (נתיב, אתרוג, נטצח, אזי גם נטפרי וגם אראל כל אחד בנפרד עולים על השירות יותר מכולם]

            ואין כאן טענות על המחיר [המחיר הוא עדיין סביר ואפילו זול יותר למי שיש לו שני מחשבים על אותו רשת].

            הטענה היא צורת ההודעה [שבגלל הגיע כנראה ביחד עם סיפור הקורנפלקס של תלמה]. ולכן יש אנשים שממונים על הצדק והיושר הציבורי.

            ולכן הייתי מציע שנטפרי ואראל יוציאו הודעת של כאילו התצלות, וחסל סידור פסח.

            מקסימום לאלו שעדיין ירגישו מקופחים ושבויים יוותרו להם חודש אחד על התוספת. והעיקר שכולם יהיו מבסוטים ויוכלו להמשיך לאכול קורנפלס של תלמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • א מנותק
              אורי
              נערך לאחרונה על ידי

              MAT וכל המנהלים הצדיקים חוץ ממה שהם מתכנתים מהשורה ראשונה הם מוכתרים בסבלונת עד אין שיעור. האם פעם נסית לתת תמיכה למישהו שלא יודע מה זה דפדפן או שורת כתובת שלא ע"מ לקבל פרס יום יום.

              אבל גם לקבל טענות בלשון בוטה וכו' - די זה כבר לא בסדר.

              הננו מחזיקים ידיהם של העוסקים האלו. כאדם שעבר כל הסינוים בשוק אני וכל העשרות שהצטרפו ע"י עומדים מלא הכרת הטוב להנהלה החשובה ושמחים לתת את התוספת של 15 ש"ח לחודש להמשך שירות זה והקרן קייימת לעולם הבא (שלא יפול מהאינטרנט) וההפירות בעולם הזה (מהמהירות והאופציות הרבות שנטפרי נותן מול הסינונים למיניהם).

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • מ מנותק
                מן המודיעין
                נערך לאחרונה על ידי

                חברה תגיבו כאן על הרעיון http://forum.netfree.link/topic/224/עצומה-להוספת-ספק

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 9579 מנותק
                  957 @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @magicode

                  אני מבין את הקושי הקיומי בעלויות המימון ,

                  אני חושב שעל סינון צריכים לשלם כפי שמשלמים על סורגים לבית , אתרוג לסוכות , הוצאות חג הפסח , ותרופות מצילות חיים ,
                  אני חושב שבכדי שמיזם יצליח צריך להיות בו פוטנציאל עסקי , (רבים הם העוסקים בצרכי ציבור לש"ש אך אלו העושים זאת בשכר מחויבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו)

                  ממיזם שמתנהל כעסקי יש ללקוחות ציפיות של איכות, שירות, הוגנות , ותחרות (מחיר),

                  המצב כיום הוא על הגבול, לוקחים תשלום מהלקוחות , ההוצאות גדולות ואין הקומץ משביע את הארי , המחיר דומה לספקיות הסינון האחרות {בא נצא מתוך הנחה שהפער נובע מסינון תמונות אנושי וכדו} , לקוחות שמשלמים מצפים בחלקם לפחות לקבל שירות מלא , החלק האחר נהנה כביכול ומעריך את החוויה החברתית (שאגב זה כך!) להיות ממקימי ומהחלוצים של סינון האינטרנט האמיתי וממילא מוכנים לספוג כל דבר לש"ש ולקבל כל דבר באהבה, כך גם מתלהבים מכל שיפור שאגב באמת יש כל שבוע לפחות אחד כזה , מה שבמקומות אחרים הם לא שמו לב אליהם כלל כי הם חלק מהאקשן.

                  כמובן שניתן גם לפצל ולהציע 2 מסלולים

                  1. בסיסי ללא תשלום / תשלום מזערי עד 10 שקלים בחודש, מסלול זה יהיה מיועד עבור אלו שלא מעונינים לשלם, אלו שלא משתמשים הרבה , במסלול זה יהיה 10 נקודות בחודש, ותמיכה טכנית מעל לפעימה אחת תהיה כרוכה בתשלום ,
                  2. מסלול מורחב בעלות חודשית, מסלול זה יהיה מיועד עבור אלו שמעונינים לשלם , מעונינים לקבל שירות, שהשירות שווה להם כסף , ששווה להם לשלם כסף על פיתוחים שיקלו מהם וישפרו להם את עבודתם, במסלול זה יהיה שירות טלפוני , שירות מלא במערכת הפניות , וגישה של החברה כמו אל לקוח ,

                  אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                  לפרטים במייל 000@955.co.il

                  ליכטל M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • ליכטל מנותק
                    ליכט @957
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                    המחיר דומה לספקיות הסינון האחרות

                    @ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                    בסופו של דבר אתה עדיין משלם זול יותר מכל סינון אחר (נתיב: 45 ש"ח על סינון בלבד למחשב א' בלבד! אתרוג: 55 ש"ח על ספק + סינון).

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מן המודיעין
                      נערך לאחרונה על ידי מן המודיעין

                      MAT הסביר את זה פעם בפרוג יש בעיה רצינית בתוכנית שלך, כי בגלל היחודיות של נטפרי התשלום הרגיל שלוקחות שאר חברות הסינון, יגרום לקפאון בהתקדמות הטכנולגיה והפיתוח של מערכת הסינון (ויתכן שזה עיקר הסיבה ששאר החברות קופאות...) ונטפרי חייבת לקחת תרומות ומי יתרום לחברה עסקית...

                      9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 9579 מנותק
                        957 @מן המודיעין
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מן-המודיעין
                        א. זה לא נכון ששאר החברות קופאות , בנתיב הוציאו גירסה 4 בשנה האחרונה שזה כתיבה כמעט מחודשת של כל התוכנה, הוסיפו סינון תמונות אוטומטי[לא ידני ופחות איכותי] ,גם באתרוג ישנם פיתוחים רבים כל הזמן , סגירת פרצות רבות ועוד,

                        לגבי התרומות אנשים יתרמו למיזם ה(כמעט)חינמי

                        אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                        לפרטים במייל 000@955.co.il

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מן המודיעין
                          נערך לאחרונה על ידי

                          טוב נו..
                          לא משנה מה הם אבל ודאי שהם לא ברמה של נטפרי, ומחמת זה נגזר העלויות של נטפרי , ואם אנשים היום בקושי תורמים לטפרי ק"ו שאם נטפרי תיהיה חברה הם לא יתרמו,

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • M מנותק
                            MacroShadow @957
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @957
                            עד עכשיו השתתפתי בדיון הזה כצופה מן הצד... ועתה אם יורשה לי... להעמיד דברים על דיוקם...

                            א. לנטפרי לעולם לא יכול להיות פוטנציאל עסקי, וכבר הגיעו למסקנה הזאת צוות בעלי מקצוע (אנשי מחשבים ומשקיעים) שחשבו על הקמת מיזם כדוגמת נטפרי, אך הוא נפסל לאחר בדיקה מעמיקה מחמת אי כדאיות כלכלית. מהשתי סיבות העיקריות הבאות: א. קהל היעד מצומצם למדי (שברובו מחפש לשלם כמה שפחות). ב. העלויות האדירות שבפיתוח, תיחזוק, בדיקה ותמיכה. (אגב, היום הם משתמשים בנטפרי).

                            ב. הרשה נא לי לחלוק על הקביעה שלך שהעושים בשכר מחוייבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו. דווקא העושה בשכר אינו מחוייב לטרוח מעבר לדרישות התפקיד לעומת העושה לש"ש, ומעשים שבכל יום (וקרוב הדבר לומר בכל שעה) שהמתנדבים בעם עושים הרבה מעבר לנדרש והמצופה מהם, הרבה פעמים ע"ח הפסד כלכלי ואישי לא מבוטל.

                            ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.

                            ד. בנוגע לרעיון של המסלולים, רעיון זה עלה בוריאציות שונות במהלך שנות הפיתוח והפעילות של נטפרי. מה לעשות שהמסלול בתשלום יהיה חייב להיות מאוד יקר כדי לכסות את כל העלויות, אף אחד מלבד כמה בעלי עסקים לא יבלע את הצפרדע הזה.

                            ה. כל השכלולים והפיתוחים האחרונים של שאר חברות הסינון הוא בזכות התחרות שנטפרי הציבה להם. ואולי בניגוד למצופה, אנחנו שמחים בכך, מכל הלב. אדרבה, תרבה הקדושה והטהרה בישראל! והיה זה שכרינו!

                            ליכטל ezraE א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 19
                            • ליכטל מנותק
                              ליכט @MacroShadow
                              נערך לאחרונה על ידי ליכט

                              @MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                              ה. כל השכלולים והפיתוחים האחרונים של שאר חברות הסינון הוא בזכות התחרות שנטפרי הציבה להם. ואולי בניגוד למצופה, אנחנו שמחים בכך, מכל הלב. אדרבה, תרבה הקדושה והטהרה בישראל! והיה זה שכרינו!

                              כמנהל קהילה, גם בשאר חברות הסינון, יכולני להעיד מקרוב שכל מילה נכונה!!

                              על סעיף ב' וג' כל משתמשי נטפרי יכולים להעיד.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                              • ezraE מנותק
                                ezra @MacroShadow
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.

                                סליחה מר @MacroShadow אתה שוכח שלפני מספר ימים סינון תמונות באתר מסוים טופל תוך מספר שניות על ידך!!!

                                GolanArtG תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • GolanArtG מנותק
                                  GolanArt @ezra
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                  @MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                  ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.

                                  סליחה מר @MacroShadow אתה שוכח שלפני מספר ימים סינון תמונות באתר מסוים טופל תוך מספר שניות על ידך!!!

                                  זה קורה המון, רק שהוא הלך על המצב הגרוע יותר.

                                  מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

                                  שיעורים פרטיים במתמטיקה | שרון ברוך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • א מנותק
                                    אורי @MacroShadow
                                    נערך לאחרונה על ידי אורי

                                    @MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                    ב. הרשה נא לי לחלוק על הקביעה שלך שהעושים בשכר מחוייבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו. דווקא העושה בשכר אינו מחוייב לטרוח מעבר לדרישות התפקיד לעומת העושה לש"ש, ומעשים שבכל יום (וקרוב הדבר לומר בכל שעה) שהמתנדבים בעם עושים הרבה מעבר לנדרש והמצופה מהם, הרבה פעמים ע"ח הפסד כלכלי ואישי לא מבוטל.

                                    זה כ"כ נכון. וא"א להתווכח על זה. בהרבה חברות "עסקיים" אפשר לבזבז שעות על הטלפון בהמתנה עד שבסוף "טכנאי" עונה, עושה מהשהוא ומחר כבר חוזר הבעיה. או יגיד שיחזור עליך ומחכים ימים עד שחוזרים או עד שהלוקח מתייאש וחוזר עוד פעם. או ששולחים טכנאי לבית בעוד שבועה. אני נתקלתי עם בעיה רציני שלקח חדשים לסדר בחברה מסוים.

                                    אילו נטפרי היה נוהל בדרך זו ושלא לשם שמים, בזמן החופשת הבודקות בחו"ל הם לא היה אמר לאף אחד. כ"א היה ראה איטיות. מי שהיה מתלונן היה מקבל תגובה שהם עובדים על זה. ואחרי יום שהכל חוזר לשגרה יגיד שאחרי מאמצים גדולים הצליחו לפתור הבעיה לשירות הלקוחות.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                    • ezraE מנותק
                                      ezra
                                      נערך לאחרונה על ידי ezra

                                      יורשה לי לסכם את האשכול הטעון הזה במבט (שמנסה להיות) אוביקטיבי כרגע...
                                      מספר עובדות:

                                      • נטפרי מעלה את המחיר.
                                      • נטפרי ו/או RL לא שלחו הודעה מסודרת בנושא לעת עתה.
                                      • @GolanArt טוען שזה אחריות של RL ו @A052 טוען שבשיחה עם RL אמרו לו שזה אחריות של נטפרי.
                                      • ישנם כאלה ששרופים על נטפרי ולא משנה מה יהיה נטפרי תמיד צודקים, ויש כאלה שפשוט לא...
                                      • העבירו כאן ביקורת, שיכולה להיות בונה בנוגע להתנהלות נטפרי אל מול לקוחתיה.
                                        * הביקורת הועברה בצורה חריפה.
                                      • נטפרי טוענים שהכסף שהם מקבלים מRL ומתרומות, ובהמשך מכל המשתמשים, אינו מספיק לכיסוי ההוצאות של הבודקות ושאר העלויות שלהם
                                      • רוב המגיבים פה בפורום לא באמת יודעים מה הם ההוצאות וההכנסות של נטפרי
                                      • הרבה כעסים היו פה סביב הנושא, וחבל...
                                        מקוה שסיכמתי נכון, אשמח לתיקונים והארות/הערות, ובתקוה שאני לא מעלה שוב את הבוץ ששקע...
                                      9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • 9579 מנותק
                                        957 @ezra
                                        נערך לאחרונה על ידי 957

                                        @ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                        ו @957 טוען שהכסף שנטפרי מקבלים אמור לכסות את כל ההוצאות שלהם

                                        ממש לא , לא זה מה שאמרתי, מכחיש להיפך כתבתי במפורש שישנו פער והוא כנראה נובע מעלויות סינון תמונות.

                                        תקן את זה בבקשה בפוסט @ezra

                                        אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                        לפרטים במייל 000@955.co.il

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ezraE מנותק
                                          ezra @957
                                          נערך לאחרונה על ידי ezra

                                          חמוד, בדקתי לפני שכתבתי:
                                          @957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:

                                          מה שמעניין זה שחברות הסינון האחרות (שמצהירות שהם עסקיות למטרת רווח) גובות סכום זהה או נמוך יותר ולא נראה כי הם בהפסדים , לעומת נטפרי שהיא מלכ"ר ועדיין אומרים שאין הקומץ משביע את הארי, אז איפוא החור ?
                                          (אני לא חושב חלילה שמישהו גוזל את הכסף , אך צריך לקרוא לילד בשמו)

                                          לא זו כונתך?
                                          בשמחה אתקן רק שכך הבנתי אותך, מצטער...

                                          תיקנתי...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • 9579 מנותק
                                            957
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            איפוא החור הכוונה שבנטפרי צריכים לעשות חשבון למה לחברות האחרות הסכום הזה מספיק ואילו להם לא,
                                            בתגובה אחרת תליתי זאת אולי בסינון התמונות.
                                            דברי הוצאו על ידך מהקשרם .
                                            תקן זאת בהקדם

                                            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                            לפרטים במייל 000@955.co.il

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון