עליית מחירים בנטפרי.
-
@GolanArt
היתה לך אפשרות להגיב פה בשרשור ,
אין לי את מספר הטלפון שלך,
רק אציין שאני אישית צירפתי כשלושים לקוחות שונים לנטפרי (אוכל להסביר לך בפרטי מי אני ) נקבתי להם במחירים ואני כעת מרגיש אחריות אישית להתקשר לכל אחד מהם וליידע אותו על עליית המחירים , כי מישהו אחר העדיף שלא לעשות את זה (למה זה תפקיד שלי ?)
זה לא משנה איך שתקראו לזה RL או נטפרי בכל מקרה יש בינהם שיתוף פעולה עיסקי , וזו אחריות של שניכם , במיוחד שהתשלום הנוסף הולך לנטפרי ולא מגיע כדרישה מטעם RL , אגב אמרתי את זה גם ל RL שאותם אני מכיר אישית . -
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@GolanArt
היתה לך אפשרות להגיב פה בשרשור ,
אין לי את מספר הטלפון שלך,
רק אציין שאני אישית צירפתי כשלושים לקוחות שונים לנטפרי (אוכל להסביר לך בפרטי מי אני ) נקבתי להם במחירים ואני כעת מרגיש אחריות אישית להתקשר לכל אחד מהם וליידע אותו על עליית המחירים , כי מישהו אחר העדיף שלא לעשות את זה (למה זה תפקיד שלי ?)
זה לא משנה איך שתקראו לזה RL או נטפרי בכל מקרה יש בינהם שיתוף פעולה עיסקי , וזו אחריות של שניכם , במיוחד שהתשלום הנוסף הולך לנטפרי ולא מגיע כדרישה מטעם RL , אגב אמרתי את זה גם ל RL שאותם אני מכיר אישית .נו, אם אמרת להם... מה אתה רוצה מנטפרי.....
תדבר עם רונן ותגיד לו שישלח מיילים... הוא לא רוצה?? -
@957 אתה עושה יותר מדי רעש מעליה של שלושים ומשהו אגורות ליום.
אני עד עכשיו לא מבין על מה אתה מזדעק כ"כ, על זה שלא הודיעו חודש
מראש? יכול להיות בהחלט שאתה צודק, היו מודיעים חודש מראש ואז מה?
היית לוקח משכנתא? די תהיה רציני...תראה כמה שאתה מתעקש לייחס לנו מושגים עיסקיים: "לקוחות" "קשר עסקי",
נשמה, אתה מבין שאם לא נעלה טיפונית מחיר, אז נאלץ לסגור את הבסטה? לא חבל לך?!
אני מסביר לך שוב ושוב אר אל אחראים על ההודעות האלו, ואין לנו שום קשר עסקי,
נטפרי היא עמותה. -
@GolanArt פרשתי
-
@GolanArt אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@957 אתה עושה יותר מדי רעש מעליה של שלושים ומשהו אגורות ליום.
אני עד עכשיו לא מבין על מה אתה מזדעק כ"כ, על זה שלא הודיעו חודש
מראש? יכול להיות בהחלט שאתה צודק, היו מודיעים חודש מראש ואז מה?
היית לוקח משכנתא? די תהיה רציני...תראה כמה שאתה מתעקש לייחס לנו מושגים עיסקיים: "לקוחות" "קשר עסקי",
נשמה, אתה מבין שאם לא נעלה טיפונית מחיר, אז נאלץ לסגור את הבסטה? לא חבל לך?!
אני מסביר לך שוב ושוב אר אל אחראים על ההודעות האלו, ואין לנו שום קשר עסקי,
נטפרי היא עמותה.אתה מסכים שRL כן צריכה לשלוח הודעה.....
אז דיברת איתם עכשיו? -
@frize37 על כך אכתוב בפורום של RL
כפי שכבר כתבתי אני סבור שהאחריות על שניהם . -
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@frize37 על כך אכתוב בפורום של RL
כפי שכבר כתבתי אני סבור שהאחריות על שניהם .אדוני, יש לך טעות גדולה. כשעשית ספק את RL לא היה לך שום קשר עם נטרפי וגם עכשיו לא. זה שמהכסף הזה יקבל נטפרי אין לזה שום קשר. אם יש כאן אחריות ויש, זה אך ורק לRL. תתקשר אליו ותבוא אליו בטענות........... גם אני צירפתי מלא לקוחות......
-
@957 אין לי בעיה לסדר את כל הבעיות כפי רצונך. בתנאי שתממן את זה עד האגורה האחרונה.
כל עוד שאתה דורש מנטפרי גם לא לקחת כסף וגם לממן עלויות עתק. אז לך תחפש חברה אחרת שלא תעיז לעשות את מה שתיארת.אמרת שהקהל שלנו שבוי, למה בדיוק הוא שבוי אם יש חברות סינון אחרות. הא בגלל שהם בכלל לא סינון לעומתנו. אז אל תשווה אותנו אליהם בשום פרמטר.
-
@magicode
לא התנגדתי לשלם דמי מנוי אך בצורה הוגנת לא כמחטף ולא כתרומה .
ביקשתי לקרוא לילד בשמו, זה הכל
אני חושב שהאיום שנקטת לא נכון והוגן , אני בסה"כ כנה זה מפריע לכם???
הסברתי למעלה למה זה נקרא קהל שבוי.אין לי משהו אישי נגד אף אחד מפה , העליתי נושא וקיבלתי תגובות בוטות ומזלזלות בצורה לא מידתית.
-
-
מנהלים, אל תתייחסו, תמשיכו במלא העוצמה!
אין תחליף לנטפרי.אני רץ ביממה האחרונה אחרי סינון קהילתי באתרוג פלוס שיסגרו פירצה נוראה ומזעזעת! ו... כלום!
כעת קבלתי מהם הודעה שהם יבדקו את הענין תוך 3 ימי עסקים...
לא יודע אם לצחוק או לבכות. -
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
נטפרי לא מחזיקה אף אחד בכח! > אתה יכול לחזור שוב על הטענה הזו ולבחור להתעלם ממה שכתבתי כי ישנו קושי והלקוחות לעבור זה לא כמו בסלולר פשוט להתנייד, מי כמוכם יודעים מהם חבלי הקליטה בתקופה הראשונה,
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
הסברתי למעלה למה זה נקרא קהל שבוי.
@magicode אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
העלות עכשיו היא לא כדי להוסיף שיכלולים ותמיכה. היא כדי להיות קימיים. לולא זה היינו סוגרים את הבאסטה. והיינו שולחים את כולם לסינון הקודם שהם היו.
@957 נדמה לי שבתגובת @magicode כאן יש תשובה על הטענה שלך בנוגע לקהל השבוי, שהרי אם נטפרי היו סוגרים את הבסטה ח"ו, אזי ג"כ כל השבויים היו צריכים לחזור לסינון אחר, ולחוות את כל קשיי הקליטה...
-
זה באמת מזכיר את משבר הקורנפלקס של יונלוויר...
צריך להביא כאן מגשר...
בסך הכל אין כאן טענות על השירות [מניסיון אישי עם כל החברות סינון (נתיב, אתרוג, נטצח, אזי גם נטפרי וגם אראל כל אחד בנפרד עולים על השירות יותר מכולם]
ואין כאן טענות על המחיר [המחיר הוא עדיין סביר ואפילו זול יותר למי שיש לו שני מחשבים על אותו רשת].
הטענה היא צורת ההודעה [שבגלל הגיע כנראה ביחד עם סיפור הקורנפלקס של תלמה]. ולכן יש אנשים שממונים על הצדק והיושר הציבורי.
ולכן הייתי מציע שנטפרי ואראל יוציאו הודעת של כאילו התצלות, וחסל סידור פסח.
מקסימום לאלו שעדיין ירגישו מקופחים ושבויים יוותרו להם חודש אחד על התוספת. והעיקר שכולם יהיו מבסוטים ויוכלו להמשיך לאכול קורנפלס של תלמה.
-
MAT וכל המנהלים הצדיקים חוץ ממה שהם מתכנתים מהשורה ראשונה הם מוכתרים בסבלונת עד אין שיעור. האם פעם נסית לתת תמיכה למישהו שלא יודע מה זה דפדפן או שורת כתובת שלא ע"מ לקבל פרס יום יום.
אבל גם לקבל טענות בלשון בוטה וכו' - די זה כבר לא בסדר.
הננו מחזיקים ידיהם של העוסקים האלו. כאדם שעבר כל הסינוים בשוק אני וכל העשרות שהצטרפו ע"י עומדים מלא הכרת הטוב להנהלה החשובה ושמחים לתת את התוספת של 15 ש"ח לחודש להמשך שירות זה והקרן קייימת לעולם הבא (שלא יפול מהאינטרנט) וההפירות בעולם הזה (מהמהירות והאופציות הרבות שנטפרי נותן מול הסינונים למיניהם).
-
חברה תגיבו כאן על הרעיון http://forum.netfree.link/topic/224/עצומה-להוספת-ספק
-
אני מבין את הקושי הקיומי בעלויות המימון ,
אני חושב שעל סינון צריכים לשלם כפי שמשלמים על סורגים לבית , אתרוג לסוכות , הוצאות חג הפסח , ותרופות מצילות חיים ,
אני חושב שבכדי שמיזם יצליח צריך להיות בו פוטנציאל עסקי , (רבים הם העוסקים בצרכי ציבור לש"ש אך אלו העושים זאת בשכר מחויבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו)ממיזם שמתנהל כעסקי יש ללקוחות ציפיות של איכות, שירות, הוגנות , ותחרות (מחיר),
המצב כיום הוא על הגבול, לוקחים תשלום מהלקוחות , ההוצאות גדולות ואין הקומץ משביע את הארי , המחיר דומה לספקיות הסינון האחרות {בא נצא מתוך הנחה שהפער נובע מסינון תמונות אנושי וכדו} , לקוחות שמשלמים מצפים בחלקם לפחות לקבל שירות מלא , החלק האחר נהנה כביכול ומעריך את החוויה החברתית (שאגב זה כך!) להיות ממקימי ומהחלוצים של סינון האינטרנט האמיתי וממילא מוכנים לספוג כל דבר לש"ש ולקבל כל דבר באהבה, כך גם מתלהבים מכל שיפור שאגב באמת יש כל שבוע לפחות אחד כזה , מה שבמקומות אחרים הם לא שמו לב אליהם כלל כי הם חלק מהאקשן.
כמובן שניתן גם לפצל ולהציע 2 מסלולים
- בסיסי ללא תשלום / תשלום מזערי עד 10 שקלים בחודש, מסלול זה יהיה מיועד עבור אלו שלא מעונינים לשלם, אלו שלא משתמשים הרבה , במסלול זה יהיה 10 נקודות בחודש, ותמיכה טכנית מעל לפעימה אחת תהיה כרוכה בתשלום ,
- מסלול מורחב בעלות חודשית, מסלול זה יהיה מיועד עבור אלו שמעונינים לשלם , מעונינים לקבל שירות, שהשירות שווה להם כסף , ששווה להם לשלם כסף על פיתוחים שיקלו מהם וישפרו להם את עבודתם, במסלול זה יהיה שירות טלפוני , שירות מלא במערכת הפניות , וגישה של החברה כמו אל לקוח ,
-
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
המחיר דומה לספקיות הסינון האחרות
@ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
בסופו של דבר אתה עדיין משלם זול יותר מכל סינון אחר (נתיב: 45 ש"ח על סינון בלבד למחשב א' בלבד! אתרוג: 55 ש"ח על ספק + סינון).
-
MAT הסביר את זה פעם בפרוג יש בעיה רצינית בתוכנית שלך, כי בגלל היחודיות של נטפרי התשלום הרגיל שלוקחות שאר חברות הסינון, יגרום לקפאון בהתקדמות הטכנולגיה והפיתוח של מערכת הסינון (ויתכן שזה עיקר הסיבה ששאר החברות קופאות...) ונטפרי חייבת לקחת תרומות ומי יתרום לחברה עסקית...
-
@מן-המודיעין
א. זה לא נכון ששאר החברות קופאות , בנתיב הוציאו גירסה 4 בשנה האחרונה שזה כתיבה כמעט מחודשת של כל התוכנה, הוסיפו סינון תמונות אוטומטי[לא ידני ופחות איכותי] ,גם באתרוג ישנם פיתוחים רבים כל הזמן , סגירת פרצות רבות ועוד,לגבי התרומות אנשים יתרמו למיזם ה(כמעט)חינמי
-
טוב נו..
לא משנה מה הם אבל ודאי שהם לא ברמה של נטפרי, ומחמת זה נגזר העלויות של נטפרי , ואם אנשים היום בקושי תורמים לטפרי ק"ו שאם נטפרי תיהיה חברה הם לא יתרמו,