עליית מחירים בנטפרי.
-
@frize37 על כך אכתוב בפורום של RL
כפי שכבר כתבתי אני סבור שהאחריות על שניהם . -
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@frize37 על כך אכתוב בפורום של RL
כפי שכבר כתבתי אני סבור שהאחריות על שניהם .אדוני, יש לך טעות גדולה. כשעשית ספק את RL לא היה לך שום קשר עם נטרפי וגם עכשיו לא. זה שמהכסף הזה יקבל נטפרי אין לזה שום קשר. אם יש כאן אחריות ויש, זה אך ורק לRL. תתקשר אליו ותבוא אליו בטענות........... גם אני צירפתי מלא לקוחות......
-
@957 אין לי בעיה לסדר את כל הבעיות כפי רצונך. בתנאי שתממן את זה עד האגורה האחרונה.
כל עוד שאתה דורש מנטפרי גם לא לקחת כסף וגם לממן עלויות עתק. אז לך תחפש חברה אחרת שלא תעיז לעשות את מה שתיארת.אמרת שהקהל שלנו שבוי, למה בדיוק הוא שבוי אם יש חברות סינון אחרות. הא בגלל שהם בכלל לא סינון לעומתנו. אז אל תשווה אותנו אליהם בשום פרמטר.
-
@magicode
לא התנגדתי לשלם דמי מנוי אך בצורה הוגנת לא כמחטף ולא כתרומה .
ביקשתי לקרוא לילד בשמו, זה הכל
אני חושב שהאיום שנקטת לא נכון והוגן , אני בסה"כ כנה זה מפריע לכם???
הסברתי למעלה למה זה נקרא קהל שבוי.אין לי משהו אישי נגד אף אחד מפה , העליתי נושא וקיבלתי תגובות בוטות ומזלזלות בצורה לא מידתית.
-
-
מנהלים, אל תתייחסו, תמשיכו במלא העוצמה!
אין תחליף לנטפרי.אני רץ ביממה האחרונה אחרי סינון קהילתי באתרוג פלוס שיסגרו פירצה נוראה ומזעזעת! ו... כלום!
כעת קבלתי מהם הודעה שהם יבדקו את הענין תוך 3 ימי עסקים...
לא יודע אם לצחוק או לבכות. -
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
לקוחות קיימים במובן מסוים שבויים קשה לעבור סינון להתחיל מחדש לבקש אתרים וכו וכו
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
נטפרי לא מחזיקה אף אחד בכח! > אתה יכול לחזור שוב על הטענה הזו ולבחור להתעלם ממה שכתבתי כי ישנו קושי והלקוחות לעבור זה לא כמו בסלולר פשוט להתנייד, מי כמוכם יודעים מהם חבלי הקליטה בתקופה הראשונה,
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
הסברתי למעלה למה זה נקרא קהל שבוי.
@magicode אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
העלות עכשיו היא לא כדי להוסיף שיכלולים ותמיכה. היא כדי להיות קימיים. לולא זה היינו סוגרים את הבאסטה. והיינו שולחים את כולם לסינון הקודם שהם היו.
@957 נדמה לי שבתגובת @magicode כאן יש תשובה על הטענה שלך בנוגע לקהל השבוי, שהרי אם נטפרי היו סוגרים את הבסטה ח"ו, אזי ג"כ כל השבויים היו צריכים לחזור לסינון אחר, ולחוות את כל קשיי הקליטה...
-
זה באמת מזכיר את משבר הקורנפלקס של יונלוויר...
צריך להביא כאן מגשר...
בסך הכל אין כאן טענות על השירות [מניסיון אישי עם כל החברות סינון (נתיב, אתרוג, נטצח, אזי גם נטפרי וגם אראל כל אחד בנפרד עולים על השירות יותר מכולם]
ואין כאן טענות על המחיר [המחיר הוא עדיין סביר ואפילו זול יותר למי שיש לו שני מחשבים על אותו רשת].
הטענה היא צורת ההודעה [שבגלל הגיע כנראה ביחד עם סיפור הקורנפלקס של תלמה]. ולכן יש אנשים שממונים על הצדק והיושר הציבורי.
ולכן הייתי מציע שנטפרי ואראל יוציאו הודעת של כאילו התצלות, וחסל סידור פסח.
מקסימום לאלו שעדיין ירגישו מקופחים ושבויים יוותרו להם חודש אחד על התוספת. והעיקר שכולם יהיו מבסוטים ויוכלו להמשיך לאכול קורנפלס של תלמה.
-
MAT וכל המנהלים הצדיקים חוץ ממה שהם מתכנתים מהשורה ראשונה הם מוכתרים בסבלונת עד אין שיעור. האם פעם נסית לתת תמיכה למישהו שלא יודע מה זה דפדפן או שורת כתובת שלא ע"מ לקבל פרס יום יום.
אבל גם לקבל טענות בלשון בוטה וכו' - די זה כבר לא בסדר.
הננו מחזיקים ידיהם של העוסקים האלו. כאדם שעבר כל הסינוים בשוק אני וכל העשרות שהצטרפו ע"י עומדים מלא הכרת הטוב להנהלה החשובה ושמחים לתת את התוספת של 15 ש"ח לחודש להמשך שירות זה והקרן קייימת לעולם הבא (שלא יפול מהאינטרנט) וההפירות בעולם הזה (מהמהירות והאופציות הרבות שנטפרי נותן מול הסינונים למיניהם).
-
חברה תגיבו כאן על הרעיון http://forum.netfree.link/topic/224/עצומה-להוספת-ספק
-
אני מבין את הקושי הקיומי בעלויות המימון ,
אני חושב שעל סינון צריכים לשלם כפי שמשלמים על סורגים לבית , אתרוג לסוכות , הוצאות חג הפסח , ותרופות מצילות חיים ,
אני חושב שבכדי שמיזם יצליח צריך להיות בו פוטנציאל עסקי , (רבים הם העוסקים בצרכי ציבור לש"ש אך אלו העושים זאת בשכר מחויבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו)ממיזם שמתנהל כעסקי יש ללקוחות ציפיות של איכות, שירות, הוגנות , ותחרות (מחיר),
המצב כיום הוא על הגבול, לוקחים תשלום מהלקוחות , ההוצאות גדולות ואין הקומץ משביע את הארי , המחיר דומה לספקיות הסינון האחרות {בא נצא מתוך הנחה שהפער נובע מסינון תמונות אנושי וכדו} , לקוחות שמשלמים מצפים בחלקם לפחות לקבל שירות מלא , החלק האחר נהנה כביכול ומעריך את החוויה החברתית (שאגב זה כך!) להיות ממקימי ומהחלוצים של סינון האינטרנט האמיתי וממילא מוכנים לספוג כל דבר לש"ש ולקבל כל דבר באהבה, כך גם מתלהבים מכל שיפור שאגב באמת יש כל שבוע לפחות אחד כזה , מה שבמקומות אחרים הם לא שמו לב אליהם כלל כי הם חלק מהאקשן.
כמובן שניתן גם לפצל ולהציע 2 מסלולים
- בסיסי ללא תשלום / תשלום מזערי עד 10 שקלים בחודש, מסלול זה יהיה מיועד עבור אלו שלא מעונינים לשלם, אלו שלא משתמשים הרבה , במסלול זה יהיה 10 נקודות בחודש, ותמיכה טכנית מעל לפעימה אחת תהיה כרוכה בתשלום ,
- מסלול מורחב בעלות חודשית, מסלול זה יהיה מיועד עבור אלו שמעונינים לשלם , מעונינים לקבל שירות, שהשירות שווה להם כסף , ששווה להם לשלם כסף על פיתוחים שיקלו מהם וישפרו להם את עבודתם, במסלול זה יהיה שירות טלפוני , שירות מלא במערכת הפניות , וגישה של החברה כמו אל לקוח ,
-
@957 אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
המחיר דומה לספקיות הסינון האחרות
@ליכט אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
בסופו של דבר אתה עדיין משלם זול יותר מכל סינון אחר (נתיב: 45 ש"ח על סינון בלבד למחשב א' בלבד! אתרוג: 55 ש"ח על ספק + סינון).
-
MAT הסביר את זה פעם בפרוג יש בעיה רצינית בתוכנית שלך, כי בגלל היחודיות של נטפרי התשלום הרגיל שלוקחות שאר חברות הסינון, יגרום לקפאון בהתקדמות הטכנולגיה והפיתוח של מערכת הסינון (ויתכן שזה עיקר הסיבה ששאר החברות קופאות...) ונטפרי חייבת לקחת תרומות ומי יתרום לחברה עסקית...
-
@מן-המודיעין
א. זה לא נכון ששאר החברות קופאות , בנתיב הוציאו גירסה 4 בשנה האחרונה שזה כתיבה כמעט מחודשת של כל התוכנה, הוסיפו סינון תמונות אוטומטי[לא ידני ופחות איכותי] ,גם באתרוג ישנם פיתוחים רבים כל הזמן , סגירת פרצות רבות ועוד,לגבי התרומות אנשים יתרמו למיזם ה(כמעט)חינמי
-
טוב נו..
לא משנה מה הם אבל ודאי שהם לא ברמה של נטפרי, ומחמת זה נגזר העלויות של נטפרי , ואם אנשים היום בקושי תורמים לטפרי ק"ו שאם נטפרי תיהיה חברה הם לא יתרמו, -
@957
עד עכשיו השתתפתי בדיון הזה כצופה מן הצד... ועתה אם יורשה לי... להעמיד דברים על דיוקם...א. לנטפרי לעולם לא יכול להיות פוטנציאל עסקי, וכבר הגיעו למסקנה הזאת צוות בעלי מקצוע (אנשי מחשבים ומשקיעים) שחשבו על הקמת מיזם כדוגמת נטפרי, אך הוא נפסל לאחר בדיקה מעמיקה מחמת אי כדאיות כלכלית. מהשתי סיבות העיקריות הבאות: א. קהל היעד מצומצם למדי (שברובו מחפש לשלם כמה שפחות). ב. העלויות האדירות שבפיתוח, תיחזוק, בדיקה ותמיכה. (אגב, היום הם משתמשים בנטפרי).
ב. הרשה נא לי לחלוק על הקביעה שלך שהעושים בשכר מחוייבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו. דווקא העושה בשכר אינו מחוייב לטרוח מעבר לדרישות התפקיד לעומת העושה לש"ש, ומעשים שבכל יום (וקרוב הדבר לומר בכל שעה) שהמתנדבים בעם עושים הרבה מעבר לנדרש והמצופה מהם, הרבה פעמים ע"ח הפסד כלכלי ואישי לא מבוטל.
ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.
ד. בנוגע לרעיון של המסלולים, רעיון זה עלה בוריאציות שונות במהלך שנות הפיתוח והפעילות של נטפרי. מה לעשות שהמסלול בתשלום יהיה חייב להיות מאוד יקר כדי לכסות את כל העלויות, אף אחד מלבד כמה בעלי עסקים לא יבלע את הצפרדע הזה.
ה. כל השכלולים והפיתוחים האחרונים של שאר חברות הסינון הוא בזכות התחרות שנטפרי הציבה להם. ואולי בניגוד למצופה, אנחנו שמחים בכך, מכל הלב. אדרבה, תרבה הקדושה והטהרה בישראל! והיה זה שכרינו!
-
@MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
ה. כל השכלולים והפיתוחים האחרונים של שאר חברות הסינון הוא בזכות התחרות שנטפרי הציבה להם. ואולי בניגוד למצופה, אנחנו שמחים בכך, מכל הלב. אדרבה, תרבה הקדושה והטהרה בישראל! והיה זה שכרינו!
כמנהל קהילה, גם בשאר חברות הסינון, יכולני להעיד מקרוב שכל מילה נכונה!!
על סעיף ב' וג' כל משתמשי נטפרי יכולים להעיד.
-
@MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.
סליחה מר @MacroShadow אתה שוכח שלפני מספר ימים סינון תמונות באתר מסוים טופל תוך מספר שניות על ידך!!!
-
@ezra אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
@MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
ג. תמיכה כדוגמת התמיכה בנטפרי לא תמצא באף חברה אחרת. נקודה. לאיזה חברה יש מרכז פניות שבו נענים המשתמשים בכל שעות היום והלילה? נכון שלוקח זמן עד שמגיעים לטיפול בפניות, אנו כל העת מנסים לשפר את זה ושואפים להגיע למצב של מענה תוך 5 דקות (אגב, דבר שקורה מידי פעם). ומה שציינת שאין מענה טלפוני, הוא גם לא מדוייק, לפעמים יש מענה. ובכל מקרה כמה פעמים ביום חוזרים לכל מי שלא נענה.
סליחה מר @MacroShadow אתה שוכח שלפני מספר ימים סינון תמונות באתר מסוים טופל תוך מספר שניות על ידך!!!
זה קורה המון, רק שהוא הלך על המצב הגרוע יותר.
-
@MacroShadow אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
ב. הרשה נא לי לחלוק על הקביעה שלך שהעושים בשכר מחוייבים להביא תוצאה מוגמרת לעומת אלו שלא ע"מ לקבל פרס שיכולים לומר טענות כמו לא הצלחנו, קשה לנו וכו. דווקא העושה בשכר אינו מחוייב לטרוח מעבר לדרישות התפקיד לעומת העושה לש"ש, ומעשים שבכל יום (וקרוב הדבר לומר בכל שעה) שהמתנדבים בעם עושים הרבה מעבר לנדרש והמצופה מהם, הרבה פעמים ע"ח הפסד כלכלי ואישי לא מבוטל.
זה כ"כ נכון. וא"א להתווכח על זה. בהרבה חברות "עסקיים" אפשר לבזבז שעות על הטלפון בהמתנה עד שבסוף "טכנאי" עונה, עושה מהשהוא ומחר כבר חוזר הבעיה. או יגיד שיחזור עליך ומחכים ימים עד שחוזרים או עד שהלוקח מתייאש וחוזר עוד פעם. או ששולחים טכנאי לבית בעוד שבועה. אני נתקלתי עם בעיה רציני שלקח חדשים לסדר בחברה מסוים.
אילו נטפרי היה נוהל בדרך זו ושלא לשם שמים, בזמן החופשת הבודקות בחו"ל הם לא היה אמר לאף אחד. כ"א היה ראה איטיות. מי שהיה מתלונן היה מקבל תגובה שהם עובדים על זה. ואחרי יום שהכל חוזר לשגרה יגיד שאחרי מאמצים גדולים הצליחו לפתור הבעיה לשירות הלקוחות.