אני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.
-
אחרי שהתקפתם את כל המבקשים להסיר רוצה לתת לכם תובנה אחרת
אימי צביה בת נעמי לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל חולה זמן רב לא עליכם במחלה הארורה.
כדי להקל על הורי שליט"א לקחתי על עצמי טיפול בפרוצדורה של המחלה.
יום אחד הורי בתור לאחד מהטיפולים והנה הם צריכים מסמך דחוף, אני מנסה להוריד אותו עבורם, אבל קובץ הפידיאף עובר סינון (מה שהוא דבר חשוב מאין כמוהו בשאר מצבים) והמסמך לא מגיע תקין, להזכירכם מסמך רפואי חשוב מאוד. יש שני ברירות לפנות לתמיכה אולי יורידו בלי סינון, או להוריד את WIFREE והלהחבר לרשת אחרת חד פעמי להוריד את המסמך ולהחזיר מיד את WIFREE. מנסים את שני האפשרויות בתמיכה, אבל בגלל העומס ככנראה אצל הנציגים המיוחדים שאין בשום חברה כמוהם, אין מי שעונה, וכך רק לאחר 9 שעות ענו אבל מסמך לא היה והפגישה התבטלה.
האם לדעכם הייתה פה הצדקה להורדה מיידית של התוכנה או לא, כל אחד יחשוב זאת לעצמו. אבל לא כל מי שרוצה להוריד זה בגלל יצר הרע.
אני כמעט שנה בנטפרי השאר זה בכלל לא סינון לענ"ד, אבל במשך השנה 3 פעמים שילמתי 100 ש"ח ע"מ להסיר את התוכנה מטעמים הכרחיים כנ"ל (למשל קובץ וורד שלא יכול לעבור סינון וחסום להורדה עד שיאשרו במרכז הפניות אבל בנתיים עבר הזמן), והתקנתי אותה חזרה מיידית, דבר שהמערכת אולי יכולה לבדוק.
והנהלה עבודת הקודש שאתם עושים שווה את כל הטענות והקשיים שאתם עוברים, דורנו צריך פנחס כמוכם, וע"ז נאחר הנני נותן לו את בריתי שלום. המשיכו בעבודת הקודש והיו ברוכים. -
@avishalom אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
אחרי שהתקפתם את כל המבקשים להסיר רוצה לתת לכם תובנה אחרת
אימי צביה בת נעמי לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל חולה זמן רב לא עליכם במחלה הארורה.
כדי להקל על הורי שליט"א לקחתי על עצמי טיפול בפרוצדורה של המחלה.
יום אחד הורי בתור לאחד מהטיפולים והנה הם צריכים מסמך דחוף, אני מנסה להוריד אותו עבורם, אבל קובץ הפידיאף עובר סינון (מה שהוא דבר חשוב מאין כמוהו בשאר מצבים) והמסמך לא מגיע תקין, להזכירכם מסמך רפואי חשוב מאוד. יש שני ברירות לפנות לתמיכה אולי יורידו בלי סינון, או להוריד את WIFREE והלהחבר לרשת אחרת חד פעמי להוריד את המסמך ולהחזיר מיד את WIFREE. מנסים את שני האפשרויות בתמיכה, אבל בגלל העומס ככנראה אצל הנציגים המיוחדים שאין בשום חברה כמוהם, אין מי שעונה, וכך רק לאחר 9 שעות ענו אבל מסמך לא היה והפגישה התבטלה.
האם לדעכם הייתה פה הצדקה להורדה מיידית של התוכנה או לא, כל אחד יחשוב זאת לעצמו. אבל לא כל מי שרוצה להוריד זה בגלל יצר הרע.
אני כמעט שנה בנטפרי השאר זה בכלל לא סינון לענ"ד, אבל במשך השנה 3 פעמים שילמתי 100 ש"ח ע"מ להסיר את התוכנה מטעמים הכרחיים כנ"ל (למשל קובץ וורד שלא יכול לעבור סינון וחסום להורדה עד שיאשרו במרכז הפניות אבל בנתיים עבר הזמן), והתקנתי אותה חזרה מיידית, דבר שהמערכת אולי יכולה לבדוק.
והנהלה עבודת הקודש שאתם עושים שווה את כל הטענות והקשיים שאתם עוברים, דורנו צריך פנחס כמוכם, וע"ז נאחר הנני נותן לו את בריתי שלום. המשיכו בעבודת הקודש והיו ברוכים.רפואה שלימה לאמך! שלא תדעו צער.
-
@GolanArt תודה רבה רבה
-
@avishalom
תארת יפה מאוד פן א' של הצד השני. ו@GolanArt כבר איחל לכם שיהיה רפואה שלמה.
אך עדיין מי יערב לנו שלא יבוא מישהו אחר וימצוץ מהאצבע סיפור כזה (ואפי' סיפור יותר מרגש) ?!
אם הסרת התוכנה תהיה קלה ונוחה, אזי (לענ"ד) באמת חבל להשקיע בתוכנה, כי היא לא תהיה אפקטיבית כלל. -
@למדן-וידען אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
@magicode מהיום תשלח לכל אחד כזה לינק לאשכול הזה.
או שתרים אשכול מיוחד שידון בפומבי בעניין כל אחד.. ולפי התגובות כאן.. תפתור את הבעיה מהשורש, יאכלו אותו חי.שים לב ותראה שאמנם האשכול כבר עומד כעת על 190 פוסטים (מתוכם חלק נכבד שלא קשור לנושא), אך למעשה יש פה בסה"כ כ-45 כותבים (ביניהם כמה שזה א', וד"ל), כך שמי שירצה יוכל לטעון שזה לא ממש משקף את דעתם של אלפי משתמשי נטפרי.
אגב, @administrators אם באמת אתם מתכוונים להפנות לכאן משתמשים (וגם אם לא...) כדאי ורצוי מאוד לנקות קצת את האשכול מכל מה שלא קשור לענין (גם מה שאינן פגיעות אישיות וכדו').
ובעת הזאת, אליכם @ספאמרים יקרים אקרא, אנא לטובת כולנו, אל תביאו למצב שבו נקבל הודעה מ@magicode: אני שוקל לסגור את הפורום. זה גורם לנו הרבה מידי כאבי ראש ואין לנו זמן להיות גננים בקייטנה...
-
@ליכט אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
@avishalom
תארת יפה מאוד פן א' של הצד השני. ו@GolanArt כבר איחל לכם שיהיה רפואה שלמה.
אך עדיין מי יערב לנו שלא יבוא מישהו אחר וימצוץ מהאצבע סיפור כזה (ואפי' סיפור יותר מרגש) ?!
אם הסרת התוכנה תהיה קלה ונוחה, אזי (לענ"ד) באמת חבל להשקיע בתוכנה, כי היא לא תהיה אפקטיבית כלל.לא ביקשתי לשנות שום דבר, אבל העניין לטעון כאילו כל מי שרוצה להסיר את WIFREE זה בגלל יצר הרע הוא מוגזם.
-
@avishalom
בהחלט לא כל מי שמבקש להסיר זה בגלל היצה"ר (אני אישית כבר הסרתי פעם, וממש לא בגלל היצה"ר).
אך מנגנון אי ההסרה מוכרחת בגלל היצה"ר..... -
@avishalom בסליחה מכבודו
גם אחרי הסיפור העצוב שלך, אני חושב שאין סיבה להוריד את התוכנה ללא תשלום!!
התשלום אינו בשביל להוסיף הכנסות לנטפרי, אם היו רוצים כסף היו לוקחים לחודש 30 ש''ח
התשלום היא בשביל שאתה או אנשים אחרים לא ירוצו כל יומיים לבקש להסיר את התוכנה.....
גם אם יש צדק בהסרת התוכנה אין ברירה אלא לעשות גדר וזהו...... ואני מאוד מאמין ל@magicode שהמצב נהפך לבלתי נסבל שכל יום יש תחנונים וצעקות וכו'..רפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל
-
@avishalom בהחלט מקרה קשה כזה שווה לשלם עליו שלש מאות ש"ח, ובנוסף לכך להיות חסום במשך כל שאר השעות והימים מאינטרנט, כי סכנת האינטרנט הפרוץ שהיא חולי הנשמה, אינו פחות מסכנת חולי הגוף רח"ל ל"ע ול"ע.
אז תתחזק ידידי, ותאמין שבזכות עמידתך איתנה נגד רוחות הזמן, יעמוד לך ולאימך בבריאות איתנה וחיים טובים ושלווים כל ימי חייכם. אמן. -
@ניק-ירושלמי אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
@magicode ההצעה שלי שבהתקנה במקום לכתוב "אני מסכים", יצטרכו לכתוב "אני מבין שבכל מקרה אצטרך לשלם מאה שקלים ללא יוצא דופן", קצת ארוך אבל חוסך יותר זמן אחר כך.
(אולי אפשר לעשות שבהתקנה חוזרת (הרץ התקנה מחדש" לא יצטרכו לכתוב את כל זה.ניתן לעשות את זה ע"י העתק-הדבק, שהכיתוב הנ"ל יופיע בחלון, ולידו יופיע נא להעתיק שורה זו ולהדביקו כאן (עם חץ)
-
@avishalom
אני סתם שאלה.
למה אי אפשר במקרה חרום שכזה להתחבר ממחשב אחר? -
@ww199ww אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
@avishalom
אני סתם שאלה.
למה אי אפשר במקרה חרום שכזה להתחבר ממחשב אחר?ובמחשב האחר הזה לא יהיה מותקן WIFREE בכלל ???
-
@avishalom אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
אחרי שהתקפתם את כל המבקשים להסיר רוצה לתת לכם תובנה אחרת
אימי צביה בת נעמי לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל חולה זמן רב לא עליכם במחלה הארורה.
כדי להקל על הורי שליט"א לקחתי על עצמי טיפול בפרוצדורה של המחלה.
יום אחד הורי בתור לאחד מהטיפולים והנה הם צריכים מסמך דחוף, אני מנסה להוריד אותו עבורם, אבל קובץ הפידיאף עובר סינון (מה שהוא דבר חשוב מאין כמוהו בשאר מצבים) והמסמך לא מגיע תקין, להזכירכם מסמך רפואי חשוב מאוד. יש שני ברירות לפנות לתמיכה אולי יורידו בלי סינון, או להוריד את WIFREE והלהחבר לרשת אחרת חד פעמי להוריד את המסמך ולהחזיר מיד את WIFREE. מנסים את שני האפשרויות בתמיכה, אבל בגלל העומס ככנראה אצל הנציגים המיוחדים שאין בשום חברה כמוהם, אין מי שעונה, וכך רק לאחר 9 שעות ענו אבל מסמך לא היה והפגישה התבטלה.
האם לדעכם הייתה פה הצדקה להורדה מיידית של התוכנה או לא, כל אחד יחשוב זאת לעצמו. אבל לא כל מי שרוצה להוריד זה בגלל יצר הרע.
אני כמעט שנה בנטפרי השאר זה בכלל לא סינון לענ"ד, אבל במשך השנה 3 פעמים שילמתי 100 ש"ח ע"מ להסיר את התוכנה מטעמים הכרחיים כנ"ל (למשל קובץ וורד שלא יכול לעבור סינון וחסום להורדה עד שיאשרו במרכז הפניות אבל בנתיים עבר הזמן), והתקנתי אותה חזרה מיידית, דבר שהמערכת אולי יכולה לבדוק.
והנהלה עבודת הקודש שאתם עושים שווה את כל הטענות והקשיים שאתם עוברים, דורנו צריך פנחס כמוכם, וע"ז נאחר הנני נותן לו את בריתי שלום. המשיכו בעבודת הקודש והיו ברוכים.אם המדיניות תהיה ברורה, שיש הסרה מיידית עם תשלום, ואין הסרה ללא תשלום כלל.
באופן כזה, המשתמש משלם מיד, ולא מנסה אפילו לפנות ל'מערכת הפניות'.
אח"כ הוא יכול לפנות לועדה לגבי החזר.רפואה שלימה.
-
הציעו פה רעיון שונות כל א' בשמו הטוב יבורך.
ואתרום את חלקי ממה שחנני ד', אולי יוטב בעיני @magicode
סליחה לכולם על האריכות.הרעיון הינה להפוך את כל ענין ההסרה להכי טכני שאפשר (בלע"ז קוראים לזה ביוקרטיה, אבל במקרים מסוימים זה מוצדק).
א. בעת שליחת פניה יוסיפו האפשרות של תיוג הפניה, דהיינו שהלקוח יצטרך לתייג את הפניה אם זה פניה שקשור ל'פתיחת אתר' 'בעיה בתוכנה' 'תמונה' 'VPN' 'בעיה בתוכנת הווייפרי' 'הסרת תוכנת ווייפרי' וכו' (על הדרך רעיון זה אולי יקל על כל המערכת כשרובם של הפניות כבר יגיעו מתויגות).
ב. בעת תיוג 'הסרת תוכנת ווייפרי' יופיע בהמשך בעת ההתקנה אישרת שעלות ההסרה יהיה 100 ₪, נא למלאות פרטי תשלום כדי שנוכל לשלוח לכם את התוכנה להסרת הווייפרי.
ג. בהמשך יופיע אופציה לבחירת תשלום בכ"א או בהעברה בנקאית.
ד. אם הפונה בוחר תשלום בכ"א, יופיע בהמשך אפשרות להכניס פרטי תשלום או לחיוב דרך הכ"א המעודכן בחשבון, כפי הנוחות של נטפרי.
ה. אם הפונה בוחר בהעברה בנקאית יופיע בהמשך כפי מה שמופיע בהעברה בנקאית לתשלום ה 15 ₪ החודשי.
ו. להלן יופיע אם אתם חושבים שאתם זכאים להסרה ללא תשלום, נא ללחוץ כאן.
ז. אם לוחץ שם יופיע נא להוריד את הטופס ולהחתימו בידי רב מוכר ולהעבירו אלינו.
ח. יש לחשוב על האפשרות של העברת הקובץ.
ט. בקובץ יופיע- לכבוד הרב ..........שליט"א
שלו' וברכה
בעת שהלקוח התקין את תוכנת ווייפרי הופיע לו בתקנון של התוכנה שהסרתו מכל סיבה שהיא יהיה רק ע"י תשלום 100 ₪, הלקוח טוען שבכ"ז עלינו להסיר לו את התוכנה ללא תשלום, נא לבקש מהלקוח לרשום למטה את הסיבות שלו, ואם הנכם חושבים שהוא צודק, נא לאשר שעלינו להסיר את התוכנה ללא תשלום.
מקום ללקוח לרשום סיבותיו
שם הלקוח __________ מס' הלקוח בנטפרי _________ מס' טל __________
שם הרב ____________ חתימת הרב __________ מס' טל _____________
אם הנך נמצא בפיקוח קהילה, נא להמציא לנו גם את אישורו של מנהל הקהילה.
השאלה שנשאלת מה יהיה אם לקוח יפנה בתיוג אחר.
א. יש לעשות הודעה מיוחדת שהלקוח יקבל כתשובה וכאילו שזה ישלח ע"י המערכת.
כזה
ב. יתכן שניתן גם לעשות שלא יהיה שום אפשרות לענות על הפניה אחר שקיבל הודעה הנ"ל. - לכבוד הרב ..........שליט"א
-
@שלו' כל הכבוד. רק ההערה אחת במכתב לרב יש להדגיש שסיבת ההתחיבות לתשלום היא רוחנית ולמניעת מכשולות, כי לא כל רב מוכר נמצא גם בנבכי האינטרנט, ואם הוא יחשוב שזה ויכוח כספי גרידא והלקוח יטען שהיה אנוס שוגג וכו' יתכן שיקבל את טענתו, משא"כ אם יהיה מודע למה שעומד מאחרי זה.
-
לא מכתב ולא רב, עלות הסרה 100 ש"ח ויהי מה, מי שלא רוצה לשלם שלא יתקין...., כך דעתי
להתחיל עם פרוצדורה וכו' זה בזבוז זמן משווע,
מי שמתקין צריך לקחת בחשבון את כל ההשלכות האפשריות... -
מי דיבר על כסף לא מבין אתכם בכלל.
אני דיברתי על כך שלפעמים בזמן דחוף אדם חייב מנגנון הסרה מיידי, ברור שיש לשלם. א. שלא יסיר מי שאינו צריך. ב. שלא כל יום יבקשו הסרה. ישר כח לנטפרי מה שתחליטו אנחנו מקבלים באהבה.
ברוך ה' כל המחשבים של הסביבה שלי הם נטפרי עם WIFREE -
@avishalom זה בדיוק מה שרוצים שיהיה, מערכת הסרה אוטומטית ללא מגע יד אדם... מכניסים כרטיס אשראי גובים את הכסף וההסרה יוצאת לדרך.
אהה רגע ומה עם מי שאין לו כרטיס אשראי וכו'? במקרה כזה הוא יצטרך לארגן ממשהו וישלם לו מזומן... זה בגדר הסביר לדעתי.אני חותם על כל מילה של @shraga שום מכתב שום פניה!!!
-
@6262 אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:
אני חותם על כל מילה של @shraga שום מכתב שום פניה!!!
ראשית, תודה על החתימה
הזכרתי את הרעיון הזה גם כאן:
@shraga אמר באני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.:@magicode
לעניות דעתי,- צריך להחליט שאין בשום פנים ואופן הסרה ללא התשלום וללא יוצא מן הכלל.
- לנסח מחדש את ההודעות בתחילת ההתקנה שיובהר העניין הזה חד משמעית, ואלי אפי' לכתוב שגם אם נטפרי תחליט להפסיק לתת שירותי גלישה לא תהיה הסרה של התוכנה.
וזהו...
אולי תבנה מנגנון שנותן הסרה רק אם מכניסים אשראי, שלא יהיה אפשרות אחרת... (למרות שתמיד תוכל לעקוף את זה :))
-
@avishalom
סיפור עצוב,
אבל נראה לי שהפתרון לבעיות מהסוג שלך צריך להיות בכיון של מענה מידי לנושאים של פקו"נ, אולי אפשרי ע"י הוספת סופר נקודות, או תיוג פקו"נ,
היות ובסינון אינטרנט יכול להיות בעיות של פקו"נ כמו הדוגמה שהבאת, צריך להיות במערכת פניות אפשרות פניה סופר דחופה ברמה של פקו"נ שתענה מיידית,
מה אומרים @administrators