לתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK
-
אני לא נותן שרותי תמיכה
מה שהוא עשה זה בעיה שלו אני לא המשגיח הרוחני שלו -
@אשר-כהן
ואיך זה עונה על השאלה?
אנחנו לא מלאכים, אבל את ההשתדלות צריך לעשות, ולדעתי זו ההשתדלות -
@חכם אמר בלתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK:
@Shaym
מוזר כי אני משתמש למחייתי די הרבה עם זה ומעולם לא עלה לי תמונה כזואני משתמש בה כמעט ע"ב שעתי ואכן לעיתם רחוקות נתקלתי בזה ולא מצאתי חוקיות בהופעה (כשאתה מתנתק ומתחבר שוב אתה רואה מה הנתמך קיבל אחרי הניתוק). לא חשתי צורך גדול לטפל בזה כיוון שקיבלתי רושם שהתופעה הולכת ופוחתת, אולי באמת בגרסאות החדשות זה לא קיים?
-
@Shaym אתה עובר על לפני עיור בזה שאתה מסייע לו במחשב לא מסונן, ואולי בכלל מדינא היית צריך בזמן זה שאתה מתחבר אליו להרוס לו את המחשב מבפנים כדי שלא יכשל להבא.
-
@חכם
אתה צודק ומתפרץ לדלת פתוחה.
אני חושב שנטפרי צריכים לחשוב על פיתוח של תוכנת התחברות מרחוק, שלפחות הצד שנמצא בנטפרי יקבל מיסוך על אתרים או דברים שאין לראות. איך עושים זאת? המומחים יגידו. -
באמת נכון זה לא קיים בגרסאות החדשות
-
@yzahn אמר בלתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK:
@Shaym אמר בלתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK:
אבל את השורה התחתונה של הפעלת התוכנה הייתי משנה כמו שאני כתבתי משום שאנחנו מעונינים שחלון ה CMD יסגר בסיום הפעולה.
צודק.
לא כ"כ משנה אבל לשם הפדנטיות עדיין אפשר לקצר כך:
del /q "%appdata%\AnyDesk\thumbnails\" start "" "C:\Program Files (x86)\AnyDesk\anydesk.exe"
לא יותר פשוט להעלות קובץ bat מוכן?
-
@סופר
חברים יקרים, בסך הכל ניסיתי לתת עזרה למי שנתקל בבעיה דומה. מצאתי פתרון וחשבתי לשתף אתכם. אבל זה עבר לפסים ציניים.
רוצים-תקבלו, לא רוצים-אל תקבלו.
בהצלחה -
-
@Shaym אמר בלתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK:
@סופר
חברים יקרים, בסך הכל ניסיתי לתת עזרה למי שנתקל בבעיה דומה. מצאתי פתרון וחשבתי לשתף אתכם. אבל זה עבר לפסים ציניים.
רוצים-תקבלו, לא רוצים-אל תקבלו.
בהצלחהסליחה !
רק להסביר, שאלו אותך בהתחלה אם נתקלת בזה בנטפרי, ולא ענית ישירות אלא הבאת השערות וסיבות אחרות.לאחר שהתברר מפי @אלי-TZA שאכן זה קיים גם בנטפרי, יש כאן מקום לדון ברצינו על דרכי הפתרונות.
-
@סופר
הכל בסדר. לא נפגעתי. -
@סופר אמר בלתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK:
לאחר שהתברר מפי @אלי-TZA שאכן זה קיים גם בנטפרי,
ממש לא, אני ב"ה בנטפרי אבל רוב הלקוחות שלי ב"סינונים" האחרים.
-
כל הדיון הוא ממש לא לתועלת לשמה העליתי אותו. אין לזה קשר לנטפרי ולא העליתי את זה כדי שנטפרי תפתור את הבעיה. נטפרי לא יכולה לפתור את הבעיה, משום שהבעיה נמצאת בקוד של תוכנת TEAMV .
כל הענין הוא, שכולנו כאנשים שרמת הנקיות בעבודה עם מחשב (ללא קשר לאינטרנט) חשובה להם, צריך לדעת שבאופן מסוים עלולה להיות בעיה עם הפרסומת הזו. בעיה זו עלולה לצוץ אצל כל אחד שמקבל תמיכה באמצעות TEAMV והתקין בעבר במחשב שלו גירסאות קודמות של התוכנה.ליתר הבהרה: אני לא מעלה ספקולציות. הדברים קיימים. דיברתי עם TEAMV ישירות, הם מודים שזה קיים. וכפי שראיתם גם פה אנשים נתקלו בזה.
המטרה היתה להעלות את המודעות, ולדעת מה קורה כאשר אתם כתומכים מנתקים תקשורת עם הצד השני.
-
@אלי-TZA
התמונה מסוננת בנטפרי בטוח. (מי שעובר מסינון אחר זה מושך לו מהקאש בהתחלה)
זה לדעתי חלון שמחזיק בתוכו אובייקט דפדפן.לגבי סינונים אחרים אני באמת לא יודע, אבבל התמונה נמצאת בנתיב קבוע ברשת כך שלדעתי אפשר לחסום אותה ספציפית בכ הסינונים
-
מאשר את דבריו של @clickone,
זו פרסומת מקוונת, וזה מסונן גלאט בנטפרי. -
פוסט זה נמחק! -
אכן גם אני נתקלתי בפרסומת הזאת כבר הרבה פעמים.
טרום עידן נטפרי, ניסיתי בכמה דרכים להסיר את הפרסומת (וגם הצלחתי בזמנו חלקית, לא זוכר כרגע מה ואיך).
משעברתי לנטפרי, נהניתי והופתעתי לראות (בין כל שאר ההפתעות) שהתמונה שבתוך פרסומת זו נחסמה. -
עשיתי מה שאמרתי לanydesk עם ביטול הרשאות, זה עובד מעולה.
הבעיה שזה פשוט מפריע לי כי זה נח לזהות מהר כמה לקוחות שמה...
חשבתי שאם כבר לעשות סקריפט שמעלה את התמונות לשירות מקוון כל שהוא ומוריד אותם חזרה אחרי כמה דקות ואז הרוחנו סינון נטפרי על התמונות -
אם אתה הולך על מהלך של לזכות אנשים ב'תיקונים' בכפיה. אז אתה כבר יכול להתקין להם וייפרי במהלך ההשתלטות.
בטח לא התכוונת ברצינות לחסום לבן אדם תמונות משפחתיות במחשב האישי שלו. -
@אחד-תם אמר בלתומכים טכניים TEAMVIEWER ו-ANYDESK:
אם אתה הולך על מהלך של לזכות אנשים ב'תיקונים' בכפיה. אז אתה כבר יכול להתקין להם וייפרי במהלך ההשתלטות.
בטח לא התכוונת ברצינות לחסום לבן אדם תמונות משפחתיות במחשב האישי שלו.למי התייחסת? אני מדבר על תיקון המחשב שלי כשולט, לא של אחרים.