עליית מחירים בנטפרי.
-
@marg כמו שכתבתי לעיל, נוכל לפתור רק אם תשתף פעולה ותרצה לפתור את הבעיה.
-
@marg
אצלי דרך RL כל מה שהזכרת עובד מצוין.
תנסה אולי לפתוח בחלון גלישה בסתר. במצב זה התוספים מושבתים. ואז אפשר לראות האם זה גורם לבעיה. -
ראשית, אני ממש לא מדבר על יד2. זה בעיה אחרת לחלוטין.
אני מדבר על איטיות בגלישה. אני נכנס לדף חיפוש של גוגל, לאחר פתיחת 3-4 דפים, הדפדפן נתקע, ומאוד איטי.
אם יש קצת יותר מ:3-4 דפים פתוחים בדפדפן, הכל נהיה איטי. מה שלא היה לי מעולם.בדקתי את מהירות הגלישה, אני גולש על 5 מגה.
ומאז ומעולם אני על המהירות הזו. -
@רמה-פלוס
רק תראה את הכרטיסיות שלי:
וזה רק בחלון אחד בדפדפן, יש לי עוד אחת דומה..
ב"ה הכל חלק.ניסית את מה ש@magicode האדיר הציע?
מה התוצאות שם? -
@magicode אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
תנסה אולי לפתוח בחלון גלישה בסתר. במצב זה התוספים מושבתים. ואז אפשר לראות האם זה גורם לבעיה.
מאיפה הוודאות הזאת, הרי אפשר להגדיר שיפעלו גם במצב גלישב בסתר
-
נחזור לענייננו. ההודעה המוקדמת על עליית מחירים מאוד במקומה ומתבקשת.
הייתי מציע לשלוח הודעה זו למנהלי הקהילות בנטפרי כדי שיעבירו זאת לחברי הקהילה, בפרט שישנם כאלו בקהילות שעברו לנטפרי בהכרח ולא ברצון, חשוב שיידעו מראש על עליית מחירים צפויה.
מאט לתשומת לבך -
@חסידיש, אילו קהילות עברו לנטפרי בהכרח ולא ברצון?
ומי יכול לכפות על הקהילות עם איזה חברה הם עובדים????
-
@bar הכוונה היא על החסידים של אותה קהילה..... אחרי שהקהילה הצטרפה ברצון...... החסידים הצטרפו ברצון או בכפיה
-
@חסידיש דוקא אלו שבאו בהכרח ההודעה היא סתם לידיעה כי זה לא באמת רלוונטי לגבי ההחלטה שלהם על עזיבה או הסכמה.. הם הרי בכפיה .
לעומת אלו שמרצון או לא נמנים על קהילה כלשהי ששם ההודעה חשובה לגבי ההחלטה הנ"ל..(בצחוק כמובן)
-
@למדן-וידען
הוא מתכוון שאצלנו בקהילה הכריחו את כולם לעבור לנטפרי אחרי כנס גדול שהיה (כמובן מלבד אלו שנטפרי לא מתאימה להם מבחינה מקצועית).
יש כאלו שעדיין לא התרגלו למערכת ולא מכירים את הפורום הזה בגרוש (הפסד שלהם), אמרת שנטפרי חינמית ופתאום אתה מעלה את המחיר בגלל שהם לוקחים כסף?
זה יוצר אצלם מרמור. אף אחד לא רוצה א"ז.
בתור אחראי על קהילה הוא רוצה לקבל את ההודעות מוקדם כדי שהוא יוכל להודיע לכל המשתמשים במייל (רובם הרי לא נכנסים לפורום). -
@dLive ברור!
כתבתי בצחוק.אני גם אחראי אצלנו.. בכל אופן אחד מ.. אני יודע במה מדובר.
-
@רמה-פלוס
יש לך טלפון מבוסס על תשתית אינטרנט? -
@רמה-פלוס אמר בעליית מחירים בנטפרי.:
לא מדבר על יד2...
תקיעות גלישה מידי פעם, איטיות מזעזעת בחיפוש גוגל ופתיחת אתרים, זה לא מראה על בעיות גלישה??!נניח. יש אצלך בעיה, וייתכן שRL אשמים.
אתה שם לב שיש מאות משתמשים שלא מתלוננים?
אני למשל רב שנים באינטרנט, מרוצה לגמרי מהמהירות. -
אני רוצה להבהיר עוד עניין:
ראשית דיברנו פה על עליה של 10 שקלים, מנה פלאפל בשטחים במקרה הטוב (בפיתה לא בלאפה).
היו דיונים בלי סוף על עשרת השקלים האלו, ובסוף ההכרעה היתה להעלות
ולהשאיר את נטפרי על המפה, שלא תכחד חלילה. רק תחשבו איזה סיוט זה לחזור לספק אחר אחרי שהתרגלתם
שכל פניה נעינת, סרטים מסוננים, תמונות 100 אחוז נקיות, רוחב מדהים וכ'...שנית, נטפרי, לא רק חינמית, היא עדיין סופגת את רוב ההוצאות!
שכל אחד ואחד ידע כאן, שב-50 ש"ח שהוא משלם, הוא עוזר להחזיק
חלק ממה שהוא עצמו עולה למערכת!
יוצא מזה, שהמערכת עדיין חינמית לגמרי, וזו
עדיין השאיפה! -
מובן, אין בעיה שיעלו - רק לאט. זה כל מה שבקשנו. היינו שבמשך תקופה כלשהי שיודיעו לגולשים שבעוד כך וכך ימים נטפרי תעלה את המחיר בעוד עשרה שקלים בלבד לכיסוי הגרעון האדיר שנוצר, על מנת שנוכל להמשיך לתת לכם שירות טוב יעיל ומקצועי, ולא שחלילה נאלץ לסגור את השירות!
זהו! זה מה שצריך לכתוב וליידע בעדינות את המשתמשים.
-
@מלבב
וזה מה שעשו כאן! -
מעולה.
זה צעד שהיו צריכים לעשותו מהתחלה. לגבות כמה שקלים תוספת עבור נטפרי.
עסק רציני שמעוניין להתקיים לטווח ארוך לא יכול להתבסס על התנדבות נטו. -
תיקון טעות! מRL נמסר שהסכום יהיה 52 ש"ח ולא 50!
אני מתנצל, זו היתה טעות שלי, אל תכעסו עלי! -
אנחנו בעד לשלם כמה שצריך ואף יותר, ובעד לקבל תמורתו כפי שאנחנו מקבלים עד היום ואף יותר!!!
-
אני עכשיו שוחחתי עם RL,
והם אמרו לי שהמחיר ללקוחות קיימים גם עודכן כבר, ושאלתי לגבי הודעה לאותם לקוחות שקיימים כבר, נענתה שנטפרי אמורה להודיע להם. למרות שכאן בפורום טענו שRL תודיע על כך ללקוחות לפני השינוי.
כך שלצערינו חברת / נטפרי ע"ר הופכת אכן להיות חברה כמו כל חברות הסינון, וכמו שבנתיב משתמשים בכך שהלקוחות שלהם שבויים לצורך העלאות מחיר לא ברורות (סעיף העלאת מחיר בסך 8 ש"ח בכל חשבונית!!!) כך גם חברת / נטפרי ע"ר בוחרת לעשות.
וכך גם מתברר שאכן תנאי השימוש הלא ברורים גרמו לכך שנטפרי & RL יכולים להעלות מחיר ללא פוצה פה ומצפצף וללא הודעה ברורה מראש לפחות 30 יום, ולגרום שוב להרהורים נוגים אודות חברות סינון האינטרנט במגזר החרדי ומה באמת עומד מאחוריהם.
כי כפי שכבר צויין אין שום הצדקה לחברת RL לגבות רק לעצמה 37 ש"ח כאשר ספק רגיל כגון 018 או הוטנט עולה כחצי מחיר כולל מבצעי 3 חודשים חינם. ובמיוחד כל התקלות שישנם בגלל RL, ואם אכן ישנה הצדקה למחיר הוא רק בגלל נטפרי, כך שהיה מן הראוי להשאיר את המחיר הגבוה בלאו הכי של 41 ש"ח ולשלם מתוך זה 15 ש"ח לנטפרי ולא להעלות מחיר ל52 ש"ח בצורה שערורייתית כ"כ.