• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. clickone
    3. הגבוה ביותר
    C
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 4
    • נושאים 9
    • פוסטים 1,319
    • קבוצות 1

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: ימי ניסיון

      אכן, לפני כ6 שנים (די בתחילתה של נטפרי) היה לי VPN שהוקם לע"נ אבי ז"ל,
      היה אפילו אתר שהיה אפשר לשים שם מייל, וזה היה שולח פרטי התחברות ומדריך חיבור למייל.
      הסיבה שזה קם לא היתה כדי "לשווק" את נטפרי אלא כדי לתת לאנשים סינון בחינם, מתוך מחשבה שזה יהיה לזכות נשמתו של אבא שלי. (לפני זה, בתקופת מחלתו וקצת אחרי, היתה חלוקה של סינון לפלאפון של חברה אחרת)
      אבל אכן זה בפועל גרם לאנשים, שהיו עם הVPN לעבור לחיבור נורמלי ויציב.

      העלות של השרתים היתה לא קטנה (היו חודשים שזה הגיע לכיוון האלף + בחודש כמדומני)
      הסיבות שזה הפסיק, היו - בגלל שזה לקח המון תמיכה מנטפרי, אז עשינו שלא מבקשים יותר תמיכה מנטפרי,
      ז"א, מי שזה עובד לו, שיהנה, מי שלא, אין מה לעשות יותר מדאי.

      אח"כ היה את העניין של התשלום / תרומה (לפני שנטפרי התחילה לחייב תשלום על כל חיבור), שבזה אני ביקשתי שכל מי שלוקח שיקבל על עצמו תרומה של 15 שח לחודש לנטפרי. (לא יותר מדאי תרמו 😞 )

      ובסוף, היה את העניין של הוויפרי, שאנשים היו נהנים מ2 העולמות. (מתי שרוצים יש סינון ומתי שלא אז פשוט מורידים אותו)
      אז רצינו לחייב את מי שבVPN להתקין וויפרי.

      בקיצור, זה קצת יצא משליטה, אז בסוף זה עבר לידיים של נטפרי כולל הכל. (גם שם זה עבר כמה מסלולים)

      אני מצרף כאן תמונה של הטקסט שהופיע בסוף השירות למי שהיה משתמש בזה בחיפוש גוגל (נראה לי)
      VPN.jpg

      בעבר היה רעיון לעשות אתר שבו שמים כתובת, מכל סינון, וגולשים בו כאילו אתה בנטפרי. אבל זה ירד מהפרק בגלל סיבות שונות.
      כמו כן היה בעבר כתובת מייל, שהיית שולח אליה כתובת בכותרת, והיא הייתה מחזירה למייל אוטומטית, תמונה איך הכתובת הזו נראית בנטפרי. אבל זה לא קיים יותר.

      תכלס, ממה שאני יודע ממשווקים, כן יש היום תקופת נסיון - תבדקו עם המשווקים (אני חושב ש @zeevgros יכול לומר אם יש ומה בדיוק)
      ועוד משהו, חיבור VPN זה לא הדבר הכי יציב שיש, והוא מועד לבעיות. אז זה גם יכול להיות הפוך, שאנשים פשוט יברחו מהסינון בגלל שזה לא יציב - מה שלא נכון בחיבור נורמלי.

      בשולי הדברים (ואולי דווקא הייתי צריך לכתוב את זה בהתחלה)
      תודה ענקית ל @magicode על שנתן את האפשרות לVPN הזה להתקיים, ולצבור זכויות (אני מקווה...) מזה שאנשים יזכו לא להיכשל. - אני יודע שזה לקח ממנו המון כוחות ותמיכה, ועל כך אלף פעמים תודה 🙂

      ותודה ענקית ל @magicode ובכלל לכל צוות נטפרי היקרים על הדבר הנפלא הזה! שנקרא נטפרי.
      מי שלא חווה אינטרנט מסונן לפני, פשוט לא יכול לשער ולהעריך את הדבר המדהים הזה, ששינה לי (ולא רק) באופן אישי את החיים.
      תודה!! 🙂 🙂

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • בקשה אישית ממשתמשי הVPN של אורי וירטואל

      שלום.
      זוהי בקשה אישית ממני, המפעיל והמממן של שרת הVPN של אורי וירטואל.
      אורי וירטואל הוקם לע"נ אבי מורי אורי בן שמחה ומנשה ז"ל, שנסתלק מעימנו לפני שנתיים, בט' בשבט תשע"ה.
      ביום ראשון הקרוב, יהיה יום הזיכרון (יארצייט) השני שלו.

      אני מבקש בקשה אישית. אנא, הקדישו את הלימוד הברכות והתפילות של יום ראשון לע"נ.

      בהזדמנות זו אני רוצה לומר תודה גדולה מאד לנטפרי, ובמיוחד ל @magicode (ובכינויו האחר mat) על האפשרות שהם נותנים לאורי וירטואל להתקיים, ובכלל, על הקמת הסינון המיוחד והנפלא הזה!

      לחצו כאן כדי ללמוד משנה לע"נ (כמובן אפשר ללמוד גם בלי הלינק הזה)
      לחצו כאן כדי לקרוא תהילים לע"נ (כמובן אפשר לקרוא גם בלי הלינק הזה)

      תודה רבה ושבת שלום.

      פורסם בכללי vpn אורי וירטואל
      C
      clickone
    • RE: פיתוח שבב חומרה

      @Uria53
      אני כותב את הדברים הבאים, על דעת עצמי ללא קשר לנטפרי, ודווקא מתוך הערכה לידע שלך שמבצבץ בין השורות (כאן ובפוסטים אחרים)

      אם מישהו אחר, היה מעלה את הרעיון מלמעלה, (וסליחה מכל האחרים כעת 🙂 ) היו כנראה לוקחים את זה יותר בסלחנות.
      אבל כשאתה, שכותב רהוט, ומסביר כמה אתה יודע איך הדברים עובדים מתחת למכסה המנוע (וניכרים דברי אמת שאתה אכן מבין ויודע), ממך כנראה מצפים ליותר ולא סתם לאמירה "בא נפתח רכיב חומרה".
      ואני לא מזלזל ח"ו ברעיון. מאד ייתכן שבעוד כמה שנים זה יהיה מובנה במחשבים. לך תדע.
      רק שכשמישהו ברמה שלך מביא כזה רעיון, מצפים לשמוע ממנו לפחות על כיוון. וזה לא היה כאן.
      הרי לאן שלא נלך, זה יברח. 😞
      אם זה יהיה כרטיס רשת מיוחד, לא תוכל לאכוף שאין עוד כרטיס אחר בסביבה.
      ואם זה רכיב שיושב על המעבד / ביוס - לך תפתח אותו ותברח מכל באג אפשרי.
      ועוד לא דיברנו על זה שכמעט בלתי אפשרי, במיוחד בניידים, להוסיף רכיב חומרה בלי לפגוע באחריות..
      ועל בעיות דרייברים ומה לא 😞

      האמת שפעם שמעתי על רעיון שאולי וויפרי תצרוב את עצמה בקושחה של הביוס (ואז עדיין זו תוכנה, אבל שיושבת במקום רחוק יותר וקשה יותר לשינוי) - וזה אולי רעיון יותר ישים בשלב ראשון.

      בכל מקרה, אתה מוזמן להביא את הכישרון שיש לך, ולהציע דברים אופרטיביים. ואולי ביחד כולנו נמצא משהו.

      אני מסכים שכתבת את זה ברעיונות ולא כתוב גדר שצריך דברים מעשיים. אבל לפחות שיהיה כיון ולא חלום (אכן נטפרי בעבר גם הייתה חלום שאף אחד לא האמין שיקרה. והנה הנס קרה )

      בכל מקרה, חזק ואמץ!
      לך בכוחך זה והושעת את ישראל. רק תן כיוון יותר אופרטיבי 🙂

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      C
      clickone
    • למה לא להאשים את נטפרי (!) גם כשיש בעייה שבטוח קשורה לנטפרי לפי כל הסימנים...

      סיפור אישי מאתמול.
      הפנו אותי בתמיכה לשאלה של לקוח שלא מצליח להיכנס לאתר שלי (של שירות הסמסים)
      בדקתי, ואכן ב019 א"א להיכנס. מתקבלת שגיאה של נטפרי שפירושה אין תגובה מהשרת.
      בדקתי מחוץ לנטפרי - הכל פיקס.
      בדקתי בRL, באקס2וואן, ובאניוואר - הכל פיקס.

      ורק ב019 - אין תגובה מהשרת.

      ומי אשם כמובן? רק נטפרי (ו019...), לא?

      אז זהו, שלא.

      שלחתי לקוסם @magicode שאלה ע"ז, וגם פנייה לספק בחוות השרתים, אולי 019 נחסם אצלם.

      מסתבר, שבגלל שיש הגנה על השרת מתקיפות על הRDP, אז הIP של 019 נחסם.
      ולכן הפיירוול עצר את התעבורה משם. וכמובן בגלל זה התקבל אין תגובה מהשרת.

      והמסקנה שלי:

      לפני שאנחנו רצים להאשים את נטפרי, בכל מיני דברים, שלכאורה מאד ברור שהם אשמים, לבצע בדיקה נוספת, גם על דברים שנראים רחוקים.

      ותודה ל @magicode ול @shraga .
      וללקוח הקצה על הסבלנות.....

      פורסם ברשמים
      C
      clickone
    • RE: קיבלתי סימן.

      @magicode חזק ואמץ!
      אל תירא ואל תחת!

      אחרי כל התגובות החדות כאן בפורום, אין מה להוסיף.

      רק שאלה קטנה....

      איך זה, שחברה שמספקת שירות חרדי מוצהר, לא חוששת ללכת לערכאות?? ולא להתדיין בבי"ד?

      (וזה לא דומה לחברה סלולרית לדוגמא, שנותנת שירות גם לחרדים ולדתיים - החברה הזו נותנת שירות בעיקר בעיקר לחרדים ולדתיים [לפחות עד שתום נולד])

      אגב יש לי רעיון מדהים לאחרי שכל זה ייגמר. אבל זה לא הזמן כעת.....

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • תודעת השירות של יוסי תקשורת

      אני פשוט חייב לפרגן ל @יוסי-תקשורת
      אני חייב לומר שאני נפעם כל פעם מחדש מתודעת השירות שלהם!
      לא מובן מאליו,
      בפעם הקודמת שהייתי צריך שירות התלהבתי (ולא הספקתי לספר כאן....)
      אבל אני פשוט רואה שזה קבוע.

      גם נציגים מקצועיים, שמבינים את הבעיה מיד ולא צריך "לרדוף" אחריהם,
      וגם תודעת שירות ממש ממש גבוהה, ואני כותב את זה כנותן שירות.
      לדוגמא התקשרו אלי, וכשלא עניתי השאירו הודעה מפורטת (כולל התשובה שחזרה במייל),
      וגם כשחזרתי אליהם הנציג (שמואל) ישב איתי בסבלנות עד שמצאנו מה לעשות
      (הפיתרון קצת מורכב ואצטרך לדבר בשביל כך עם ספק הטלפון שלי)

      אז, פירגון ענק!
      ואם אתם מחפשים להחליף ספק, נסו את יוסי תקשורת. אני בטוח שתהנו.

      למען הסר ספק אין לי שום קשר ליוסי תקשורת או טובת הנאה מהפוסט הזה.

      נ.ב. גם השירות הנהדר של המשווקים של 019 @zeevgros ו @frize37 ראוי לשבח בפני עצמו.
      אבל היפה ביוסי תקשורת שזה החברה עצמה ולא המשווקים שבשטח
      (אפילו שיוסי תקשורת הם גם משווקים, אצלם הם נותנים את כל ה"מטריה" כולל השירות ולכן זה שונה מ019)

      חנוכה שמח 🙂

      פורסם ברשמים
      C
      clickone
    • RE: אינני יודע אם כאן המקום אך אשמח לקבל עזר מבעלי נסיון

      @אבי-23 אתה יכול להיכנס אליהם לראוטר בלי הסיסמא ולשים להם סיסמא
      ככה הם יצעקו לספק האינטרנט שלהם, ואז הוא יגיד להם, בטח פרצו לכם לראוטר וידריך אותם לשים סיסמא.

      דרך אחרת, לבוא כ"מבין" במחשבים ולהסביר להם בחשיבות שעלולים לפרוץ להם לבנק כי אין להם סיסמא לראוטר ואז להסביר להם איך עושים סיסמא....

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: מגינים על המגן שלנו

      והנה עוד משהו על הישרות של @magicode (תודו שאחרים לא היו כותבים את זה...)
      0_1536223649298_Screenshot of NetFree - תרומה.jpg

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: אנדרואיד בנטפרי

      @magicode אמר באנדרואיד בנטפרי:

      @baruch
      דווקא אני אוהב את האנשים שמאמינים שהם יצליחו איפה שהרבה אחרים לא הצליחו.

      בעצם אם לא זה, נטפרי מעולם לא הייתה קמה....
      נגד כל הסיכויים והאמירות, שאפשר להקים סינון כ"כ (לא מצאתי תיאור במילים, מוצלח, מדהים, [השלם את החסר]) @magicode קם ועם הרבה אמונה וסייעתא דשמייא הרים משהו שגם בחלומות הוורודים שלי לא חלמתי שאפשר להקים.

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: למה בנטפריי המחיר יקר

      @לחיל-אומר אמר בלמה בנטפריי המחיר יקר:

      סתם אני לא מבין למה בן אדם שטוען על המחיר תוקפים אותו מותר קצת להתלונן במיוחד שיכול לצאת מזה תועלת

      תועלת לדעתי לא תצא מזה אם לא יקום מישהו ויעשה מעשה להוסיף ספקים.
      כאחד שבדק את זה לעומק אני יכול לומר בבירור שהעלויות של להיות ספק, במיוחד בסלולרי, הם עצומות. (במיוחד לחברות שהם לא בעלי האנטנות כמו 019 וגרוע מכך חברות כמו @סים-כשר - העליות שנופלות עליהם עצומות ולא בהכרח שהם רק מנצלות את הלקוחות, שלא לדבר על כמות לקוחות עצומה שהם צריכות להביא כדי להיות ריווחיים)

      ואולי לכאורה להפך, המחירים בשוק הכללי הם המוזרים, והם כך רק בגלל שיש תחרות מאד גדולה. (תראו את כמות הפיטורין שיש בחברות הסלולר, ואת המערבולת שהם בתוכה כבר תקופה)
      הסיבה השנייה היא שבציבור הכללי וויפי כבר ממש נפוץ, וסטטיסטית אנשים כמעט לא מנצלים את כל ה100 גיגה, אז מה אכפת לחברות הסלולר לתת.
      משא"כ בסים של נטפרי, אם אתה יודע שתסתדר ב3 גיגה, אתה לא תיקח 10 ולכן אחוז הניצול של החבילה גבוה

      אני מסכים עם זה שהחברות לא ימכרו בפחות כשאין מתחרים, אבל כל מה שזה יעשה זה רק להוריד את מרווח הרווח שלהם (לא שזה נורא)
      אבל כן צריך לפחות להבין את הצד שלהם.

      למען הסר ספק, אין לי שום קשר לאף אחת מהחברות ואני לא מייצג אף אחד.
      בעבר חשבתי להיות ספק קווי / סלולר ולכן אני מכיר את הצד השני.

      וסליחה על האירכות, וסליחה אם הייתי תקיף 😮

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: בעיות אבטחה באתרים בסינון netfree

      @האברך תיכנס לאפשרויות אינטרנט
      ותעקוב אחרי ההוראות בתמונה המצ"ב

      אחרי ההסרה, תעשה הפעלה מחדש למחשב, ואז תתקין את התעודה. (אני ממליץ להתקין את התעודה עם התוכנה + הרשאות מנהל שכנראה חסרו בפעם הקודמת)
      0_1488922668357_אישורי אבטחה.png

      וכמובן, תבדוק שהתאריך / שעה נכונים במחשב שלך....

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: הקרב לסגירת ויקיפדיה.

      @זהיר מה שמפריע לך בוידאו טוב זה הממשק שלא התעדכן? או התיוג שלא מתעדכן?
      אכן וידאו טוב היה בהקפאה תקופה בעקבות עזיבתו לעולם שכלו נצח ותורה של ידידינו @אברהם-כהן .
      אני מקווה שבזמן הקרוב נראה שםש שינויים לטובה כדוגמת תיוג אוטומטי ועוד....

      גילוי נאות: אני כיום המחזיק של השרת של וידאו טוב

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: פתיחת משאב חיפוש ביוטיוב לסרטונים שמאושרים בנטפרי.

      המגבלות של המנוע חיפוש לא נעשו בשביל לפגוע בחוויית המשתמש אלא בגלל חוסר משאבים לפיתוח מנוע משוכלל יותר.
      הגבלת ה30 סרטונים הגיעה בהוראת הרבנים. (מחפשים פיתרון מעניין גם לזה)

      כרגע יש מי שעובד על פיתוח המנוע, ועל שיפור המנגנון, וממה שאני יודע, יש למה לצפות.

      למיטב ידיעתי המפתח היקר עשה את זה שלא על מנת לקבל פרס (והראייה שאתם בקושי יודעים מי זה)...

      לגבי המנגנון חיפוש, אם יש לכם הצעות מועילות (בנוסף למה שניתן כאן) אתם מוזמנים לכתוב כאן.
      (כמובן שהמגיבים יכולים גם לתרום קוד....)

      לשם הגילוי הנאות, יש לי קשר עם המפתח של האתר, אבל זה לא אני!

      ובהזדמנות הזו באמת אפשר וצריך לומר תודה על העבר (ולקוות לעתיד....) למפתח היקר שהזיל המון זמן מזמנו היקר ומכספו על מנת שיהיה ריכוז של הסרטונים הפתוחים בגוגל בנטפרי בימים שאף אחד לא הרים את הכפפה.

      ובהערת אגב, אני מבין שפותח האשכול רצה גם אפשרות להציג בחיפוש את הסרטונים שלא נבדקו עדיין, כדי שהוא יוכל לבקש לבדוק אותם. (שזה בהחלט רעיון מעניין, השאלה אם לא בעייתי)

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      C
      clickone
    • RE: אתה רוצה מסונן? תשלם יותר!! למה? ככה..

      @מושט
      מהיכרות אישית עם @נטפריס אני אומר לך בוודאות שהוא לא מרויח מהעניין.
      באמת שהוא יכול פשוט לשבת בשקט ולתת לזה לעבור, הוא כותב באמת מהלב, וזה כי זו המציאות כיום.
      מתקפות על 019 או כל חברה אחרת (למעט @סים-כשר - וע"ז שהם כאן מגיע להם יישר כח) לא יעזרו כאן, כי הם לא מסתובבים כאן, וגם אם המשווקים שלהם אמרים להם שתוקפים אותם זה לא מזיז להם כ"כ כנראה.
      הדרך היחידה כמו שאמרו כאן, זה להביא ספקים נוספים ובמחירים מצויינים. שום דבר אחר לא.

      ואכתוב כאן שוב, כאחד שרצה להקים ספק וכו' כזה לטובת משתמשי נטפרי, שזה על גבול הריווחיות. ומבחינה כלכלית, אני מבין יותר את המחיר היקר שלוקחים מאשר את המחיר הזול שהם לוקחים בכללי. (ושם ברור שזה רק בגלל התחרות - זה עדיין לא ריווחי)
      אם אתה רוצה לקבל כיוון, מה תחילת העלויות של להיות ספק אינטרנט, אפילו פתוח ללא סינון כלל, אתה יכול לקרוא כאן , ותאמין לי, הוא לא המעיט בכלל.... 😞
      אנחנו יוצאים לפעמים מנקודת הנחה, שלחברה אין הוצאות, ומכאן הכל הכנסות נטו, ורק להוריד את העלות של הנציגים וכו'.
      אז בוודאות לא.
      מעבר לעלות של הנציגים והשרתים, יש עד המון עלויות, החל מעלות צריכה בפועל (גם בקווי) וכלה בחיבור למתג של בזק ורשויות המס השונת שגם לא טומנות את ידם בצלחת.

      סליחה על האריכות

      @aiib , רק בדרך אגב, גם אם תהיה חברה אחת, תמיד יצטרכו לשלוח טכנאי של בזק על תקלה בתשתית שנובעת מהארון והלאה.

      פורסם ברשמים
      C
      clickone
    • RE: אאוט-נט

      @אייזיק-דייטש אאוטנט נתנו לך תוכנה שעלתה למי שפיתח המון כסף.
      מעיקרא, היו צריכים לקחת לך תשלום על ההתקנה. רק לא לקחו לך.
      ההסכם עם המתכנת שכתב את התוכנה הזו היה שאם מישהו מסיר, אז הכסף של ההסרה הולך אליו כתשלום על העבודה שלו.
      לדעתי זה כבר קצת דיני חושן משפט עכשיו.... (אא"כ אתה במילא מפרמט זה עניין אחר)
      [פעם רציתי לעשות את זה עבור מישהו שעבר לנטפרי (להסיר את התוכנה שלהם) אבל אחרי שהסבירו לי שזה המצב שלחתי אותו לשלם...]

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: נטפרי מעדכנת את 'תנאי השימוש'

      אגב, אם בהתחלה לא הבנתי כ"כ למה פתאם צריך "תנאי שימוש" לצערי עכשיו אני מבין מצויין.

      אחרי שקיבלתי במייל של עכשיו ממישהו שקיבל VPN חינם, וגילה שיד 2 חסום שם.
      הוא פשוט שלח לי שאני חשוף לתביעה משפטית, אם אני לא יוריד לו את התוכנה....

      למרות שאני לא קשור לזה בכלל, כי הבעייה היא שהוא כנראה התקין את הדרייבר.
      אבל באותו רגע שאיתי את המייל פשוט אמרתי לעצמי: אוקי, אני חייב גם תנאי שימוש.
      לא בא לי לשלם כסף למישהו על משהו שנתתי בחינם 😞

      פורסם בהכרזות
      C
      clickone
    • RE: וירטואל מייל החינמי נסגר!

      @aiib מידיעה ברורה זה בהוראת רב!
      לדעתי זה מאד שימושי, במיוחד למי שלא ליד מחשב הרבה, ו8 ש"ח זה ממש ממש קצת.....
      (את האמת, כשזה היה בחינם, השתמשת בזה? יש כאלו שהשתמשו הרבה, ופתאם כשזה עולה כסף זה נהיה להם "לא שימושי")

      וכאם המקום להצדיע ל @שואף שעל הוראה של רב הוא מוכן לסגור את החינמי, אף על פי שזה מביא פרסומת, ובד"כ הרבה שמשתמשים בחינם עוברים לשלם.

      ולמי שתהה, @שואף זה לא השם השני שלי בפורום. אז אפשר להירגע.....

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: למה להצביע ובמה לבחור? נקודות למחשבה וקמפיין הסברה ושכנוע

      @מ.-פינחסי אמר בלמה להצביע ובמה לבחור? נקודות למחשבה וקמפיין הסברה ושכנוע:

      השאלה היחידה אם לנטפרי חשוב יותר נוחות הלקוחות הקימיים או להציל עוד יהודים

      אני יודע בבירור מוחלט (הייתי שם) שאם @magicode היה משתכנע בביטחון גמור שזה רק יציל את מי שצריך ולא יכניס את הסמארטפון לתוך הציבור החרדי, אז היה ממזמן וויפרי לאנדרואיד.
      אין לכם מושג איזה התלבטות וכמה יראת שמים יש לו בשביל להחליט / לא להחליט כזו החלטה. (וגם לקבל היתר מרב לעשות את זה - זה לא פשוט כי צריך שהרב ידע מה נמצא על כף המאזניים)
      אני אישית ראיתי את ההתלבטות שלו. ממש לא עניין של נוחות / זמן / כסף

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      C
      clickone
    • RE: האתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi)

      @WWW

      1. יש מספיק תחליפים לוורד. אף אחד עדיין לא מוצלח / מכסה את כל היכולות של וורד. (קח לדוגמא את המיזוג דואר, שזה כלי שאני משתמש בו המון + אינטגרצייה אוטו' לתוכנות שלי) - בקישור שהבאתי יש לו בעיית תאימות עם העברית.
      2. לדעתי בחו"ל יש יותר דריסת רגל היום למתחרים. רק עברית קשה שפה 🙂
      3. למייקרוסופט יש עניין גדול שתפרוץ את האופיס / ווינדוס שלך בבית. כי בעבודה גם תדרוש מהמעסיק שלך את האופיס והווינדוס שאתה מכיר מהבית. ושם הכסף הגדול.
        אני באופן אישי משלם בשרתים שלי הרבה כסף כל חודש על אופיס + ווינדוס. ושם אין משחקים.
      4. כולנו נהנים (כולל אני) לשנוא את מייקרוסופט על המוצרים הנהדרים שלהם (וסליחה מ @magicode ...) תכלס המצרים שלהם עושים את העבודה, עם שלל החסרונות שלהם.

      (אם מייקרוסופט הייתה יצרנית מכוניות והיית נתקע בכביש 6, היית מתקשר לתמיכה, והיו אומרים לך לסגור את כל החלונות + הפעלה מחדש למכונית והכל היה מסתדר)

      [אם נטפרי הייתה יצרנית מכוניות והיית נתקע בכביש 6, היית מתקשר לתמיכה, והיו אומרים לך להקליט את התעבורה + לשלוח פנייה עם X נקודות, והכל היה מסתדר]

      תכלס בחלק מהטיעונים שלי כאן אני קצת מצדיק אותך. רק שלמדתי ש @רחמים הוא מתכנת אוצר. וצריך להתייחס להצהרות שלו ברצינות.

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: אשכול פרידה מהמשתמש היקר DLive

      @dLive היקר.
      אני לא יודע מאיפה להתחיל......
      תודה רבה מאד על הידע המקצועי שחלקת איתננו לאורך תקופה
      ועל הרצון הטוב לעזור בכל דבר
      במאור פנים שמחה וטוב לב.

      וכמובן בויקי, ואיך לא, בסיירת התיוג של וידאו טוב.

      המון המון הצלחה בכל אשר תפנה,

      (ומקווה מאד שתחזיק חזק חזק עם ההחלטה הזו. צריך לזה הרבה כח....)

      תודה, תודה, ושוב תודה 🙂

      פורסם בכללי
      C
      clickone