אני מבקש מחברי הפורום, שכל מי שבעד ורוצה הודעות פרטיות או לחילופין צא'ט שימסן V בהודעה זו. חייבים ציבור גדול שיבקש כדי שימצאו פתרון מהיר.....
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי frize37
-
RE: סליחה על העזות...
-
תקופת נסיון - נטפרי
שלום וברכה
אם יש לכם חברים או אנשים שרוצים להתחבר לנטפרי ורוצים לבדוק
ניתן לפנות אלי, לקבל שם משתמש וסיסמא לבדיקה
כמובן, זה ממש לזמן מוגבל, ולא על כל התלבטות אפשר לתת לבדיקה (מיועד יותר לאנשים שיש להם כבר דברים שחייבים לצורך עבודה ורוצים לראות האם יעבוד עם נטפרי) -
RE: מסלולים בנטפרי
ומשהו כללי.
חבר'ה, אני קורא כאן את ההודעות וממש לא מבין מה אנשים חושבים.
בנו מסלולים ייעודיים מוזלים לא כי עולה לנטפרי פחות הסינון או התמיכה.... פשוט חושבים לטובת עם ישראל ורוצים שכמה שפחות ייחשפו האנשים יראי ד' למה שלא צריכים. אני בטוח שהיה כאן מחשבה מההתחלה וחשבו על כל פרט.
תפסיקו לעלות בקשות כמו: אולי להוסיף זה או זה או ..... נו באמת?? אתם חושבים שהם עשו את זה במחשבה של חצי שעה?? אין לי ידיעה... אבל אני בטוח שלקח הרבה יותר.... לפחות כמה חודשים טובים של מחשבות הלוך חזור.... @magicode תתקן אותי אם אני טועה. -
RE: x2one יש חלופה עם סים של פלאפון. (במחיר)
@סופר אמר בx2one יש חלופה עם סים של פלאפון. (במחיר):
@מישווו כבר כתבתי במקום אחר, ואני רוצה לכתוב כאן שוב, (בתור הכרת הטוב - לפני זה הייתי ב019 וד"ל).
חברת X2ONE הוא חברה אמינה ואיכותית שנותנים שירות מעולה וגם מחיר מעולה, אך כיון שכמה (אולי הרבה) אנשים ניצלו אותם לרעה, הם נאלצו להפסיק את המבצע של 'ללא הגבלה'.
אם יש למישהוא טענות, אולי שיטען כלפי אותם אנשים שגרמו לכך.
גם אם הם נותנים רק 40 ג"ב זה עדיין מחיר מעולה, זה אותו מחיר כמו ב019 אבל באיכות הרבה הרבה הרבה יותר טוב.
בהצלחהמסכים איתך שהם חברה שנתנו שירות מעולה
אבל אתה כותב דברים ממש לא נכונים.
א. אנשים שהשתמשו מעלה 500 GB הם אולי 5
ב. נותקו כ50 לקוחות, ורובם היה מדובר בשימוש של 60-80 גיגה ואפי' היו שפחות (אני לא בדקתי אחד אחד, אבל מלקוחות שהתקשרו וביררתי עליהם אני יודע)
ג. גם כאלה שהשתמשו מעל 500, מניין לך שהשתמשו לרעה. אני לא מאמין שהיה להם ענין לגנוב אותם. פשוט השתמשו ללא הגבלה וזה עבר. החברה היא האחראית לנתק את האינטרנט כשמגיעה ל500.
אם כל הכבוד הראוי לחברה שבבעלות חרדית ואני בטוח שלא עשו זאת בכוונה. אבל הצורה בה נעשו הדברים היא ממש ממש לא ראויה. המון לקוחות אין להם את החיבור לקנות בנקסט וכדו' ומשמש אותם לעבודה, ויומיים שאין להם אינטרנט גורם להם הפסדים. גם אם רצו להפסיק את המבצע אחרי שנתנו התחייבות בע''פ שלקוח שהצטרף יהיה לו המחיר והחבילה למשך שנה, לפחות ליידע אותו שבוע קודם. -
RE: "019 אין עם מי לדבר"!!!
בכל אופן, יש לי קצת ניסיון עם לקוחות ועם החברה.
יש הרבה טענות צודקות ויש הרבה שכלל אינם צודקות
ואיך אני יודע את זה?? כי פשוט אחרי שהם לא הסתדרו עם 019 מתקשרים אלי... ואז אני מסביר להם שבאמת הבעיה לא אצלםבמיוחד בנסטיקים זה ככה. הלקוח קנה נסטיק ב150 ש''ח. אצלו זה הון. אבל בפועל לא נראה לי ששווה משהו.. (מדבר עם מי שקונה כאן בארץ בכאלה מחירים) ואז יש לו תלונות איך לא עובד לו... א. איך מגדירים אותו?? קנו, יצאו מהחנות ומאותו רגע החברה שנותנת את הסים אחראית על הכל.... ואני לא מדבר על מקרה בודד... עשרות עשרות..
ב. גם אחרי שעבד... לא תמיד יש קליטה טובה.... והרי הוא קנה את הסטיק בחנות שלא ידע כלום מה הוא מוכר... ומתברר שמאז שקנה אותו אף שזה דור4 (שהלקוח לא הבין מה זה בכלל...) התברר שמהיום הראשון עובד על דור3 וכמובן עובד איטי ואז החברה מקבלת קללות.... כי הלקוח לא מבין שצריכים לבדוק אצל מי שקנו את הסטיק איך מעבירים לדור4, איך מחפשים רשת ידנית....אני מדבר מידיעה. מניסיון.
שיש טענות מוצדקות אני בטוח. אבל כמו שיש מוצדקות יש בידיוק את ההיפך.
-
50.000.000 מיליון תמונות נבדקו!!! מזל טוב!!!
מזל טוב!! שולחים בשם כל משתמשי נטפרי ל @administrators @magicode
שתמשיכו להרבות כבוד שמים!!!
-
RE: חופשה לצדיקים מנטפרי!!
@baruch דווקא אני חושב שחייבים את זה......
אולי כל אחד מהמנהלים בזמנים אחרים ואז יהיה תמיד משמרת....
כמי שאני מכיר את הפעילות של @GolanArt מגיע לו קצת לאגור כוחות חדשים, בכדי שאח''כ אנחנו נהנה יותר מהחכמה, הידע והרעיונות שלו!!
רק לפני מספר ימים החליף לנו את "הכרטסת" של נטפרי!
אני בתור סוכן שמכיר את השטח יכול להעיד שמיד כשאנשים שהיו בסינונים אחרים רואים את הכרטסת מבינים שנטפרי זה סינון רציני וגם פרקטי!
ועל האחרים @baruch @magicode @clickone ועוד גם מגיע להם קצת לאגור כוחות חדשים! -
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
לא קראתי הכל
אבל אני יוכל לומר שברור לי ששירות הוא הפרסום הכי טוב
אני משתדל לתת שירות תמיד
מתקשרים לקוחות שקנו ממני לפני 3 שנים, שקנו מחשב חדש ולא עובד להם. עוזר להם להתקין אותו וגם את התעודה (ואגב, כאלה שהחליפו מחשב וחסר להם תעודה כמעט כל יום יש לי טלפון כזה)
ומה התוצאה? תמיד שומע מאחרים שההוא שלח אותו אלי....
ולא רק זה, מתקשרים אלי אנשים שבכלל לא קנו אצלי.... ואני לא אומר להם לך לחברה וכו'.... מנסה לעזור כמה שיכול והדבר הכי חשוב מסביר להם מה הבעיה ולמי צריכים לפנות.......
אף פעם לא מפסידים מלעזור!! -
RE: חרם צרכנים על 019
אני לא אוהב לענות, כי רואים כאילו אני צד.
אבל אני יביא דברים כהוויתם.
המבצע בוטלה לפני שבועיים.
כשנודע לי, שמתכוונים לעלות מחירים. ניסיתי כל דרך שלא יקרה. אבל הסבירו לי משהו שאולי יש בו צדק. זה לא משהו שאני יכול לבדוק ב100 % אבל יש לו הרבה מן האמת לפי הנסיון שלי.
רוב הלקוחות בציבור הכללי כבר מחזיקים אינטרנט שנים, כשעוברים חברה זה פרוצדורה ממש פשוטה של ניוד תשתית והחלפת משתמש וסיסמה.
בציבור החרדי ב''ה רוב הציבור לא מחזיק באינטרנט, ומה שקורה זה הרבה דברים. א. הלקוחות לא מבינים ממש כלום בכל התהליך. (סיפור אחד שהייתי לו עד שהם שלחו לי זה היה על לקוחה שקיבלה ראוטר ולקחה לה 3 ימים!!! להבין מה זה הפילטר. וזה הגיע לה בשקית של המשלוח... לא נכנס בסיפור עצמו, רק שב''ה רובם עמי הארצות והתמיכה דיברה איתה 3 שעות במצטבר...)
ב. בדרך כלל התשתיות ממש לא טובות ולכן יש להם הרבה יותר בעיות בתשתית של בזק וזה גורם שגם הם צרכים המון פעמים טכנאים שלהם שעולה להם כסף (ולא תמיד הם לוקחים כסף)
ג. עצם החיבור של נטפרי אחרי שכבר יש אינטרט הוא יותר מורכב מסתם אינטרנט פתוח שמייד עובד ואין התקנות תעודות וכו'.
זה מה שענו לי.
חוץ מזה שודאי שכשיש עוד גורמים מעורבים באינטרנט (נטפרי) יש עוד תמיכה.
לעצם המחיר שלהם צריכים לקחת בחשבון שעדיין לא ממש עלו את המחיר. ומה עוד שפעם הראוטר עלה 8 ש''ח לחודש והיה תשלום של משלוח 30 ש''ח והיום אין תשלום על משלוח והמחיר של ראוטר זה של 4 ש''ח.
ויש גם לקוחות שמקווה שזה רק יחידים יחידים שעל אי הגעה של ראוטר או על איזה תקלה קטנה מתקשרים לשרות לבקש החזרים וכדו' -
RE: פאנל חדש!!!!
@aiib בפריפוקס עובד מצויין. בכרום גם אצלי הוא ככה
זה הזדמנות להודות על כל ההשקעה !!!
אם אני לא טועה מגיע קרדיט ענק לידידנו ראש וראשון לכל דבר שבקדושה @GolanArt !!!!!
-
אם זה נקרא לפרוש......
@GolanArt אם ככה אחרי שהוא פרש....... מה הוא היה עושה כשהוא היה בפנים????
-
RE: ווייפרי העושק של הציבור!
@nh-local אמר בווייפרי העושק של הציבור!:
@עמאר אמר בווייפרי העושק של הציבור!:
בא אני אומר לך איך נראה התקנת וויפרי
רחוק מאוד מאוד מלהיות מדויק. זה בסך הכל תפריט בדפדפן, למי שמתחבר לנטפרי עכשיו ורוצה להוריד וויפרי מהאתר. לאחר שהתוכנה נמצאת על המחשב, לא צריך הרבה יותר מאשר להקליד "אני יודע"
גם ב"אני יודע" רשום הדברים הללו
בכל אופן מה זה קשור לנטפרי.... המוכר היה צריך לומר לו את זה
כל לקוח שמבקש ממני להתקין את התוכנה אני אומר לו שהוא יתקין לבד ויעבור כל המבחנים..... אחרת יבואו אלי בטענות -
RE: נקודה למחשבה
אני רק אנסה להסביר הסיבות וההבדלים
א. ברור לכולנו שהחברות הוקמו להרוויח כסף
ב. חברות סלולר יודעים בידיוק כמה הלקוחות משתמשים בחבילות
כשחברה מוכרת חבילה היא לא מעניין אותה כמה גיגה היא נותנת לך, אלא כמה לבסוף תשתמש
בציבור הכללי נותנים חבילות גם של 500 גיגה במחיר של 40 ש''ח מסיבה אחת פשוטה שמשתמשים אולי ב50 גיגה
אז למה לא לעשות גימי'ק כזה ועל הדרך לקחת עוד 10 ש''ח מחבילה של 100 גיגה שיספיק ללקוח?
אבל בנטפרי שאנשים משתמשים בסטיקים ולרוב זה האינטרנט היחיד של הלקוח השימוש הוא כמעט מלא של החבילה וזה הסיבה שלא יכולים לתת חבילות כאלה גדולות כי בסוף הם רוצים להרוויח
וכבר היה בעבר חברה שהציע עם נטפרי אינטרנט ללא הגבלה ב50 ש''ח, ומה קרה בסוף? ביום שראתה כמה לקוחות שהשתמשו ב800 גיגה (בחיבור של מחשבים עם קול הלשון וכדו') פשוט הפסיקו את החבילות ללא התראה מוקדמת.והראיה הגדולה, שבקוי אינטרנט ביתי המחירים זהים או כמעט זהים לאינטרנט ללא סינון, מה שמראה שאין כאן ענין של ניצול אלא דבר אמיתי.
בעבר המחירים היו עוד יותר גבוהים וכנכנס התחרות ירדו, אבל כמה שנים המחירים תקועים כי כל החברות מבינות שאין איפה לרדת.
נ.ב. ויש לציין שבחברות סלולר בחבילות הרגילות היה רשום שזה לא סים דאטה ואסור להשתמש באופן כזה, אני לא יודע אם עדיין קיים סעיף זה כי בפועל לא ניתן לבדוק כזה דבר וזה סעיף מיותר.
-
רציתם??? קיבלתם!!!
רציתם חבילות גדולות???
מהיום ב019 ניתן להצטרך לחבילה של 40 גיגה ב69.9 בלבד!!
רוצו לסוכנים להצטרפות!!
ניתן להצטרף גם אצלי.. פרטים בחתימה -
RE: 019 שוב פעם
רק מעדכן, בשעתיים אחרונות קיבלתי 8 פניות ולקח על כל אחד 15 שניות עד שהתחיל לעבוד. רק מבקש שמי שיש לו תלונות שיעשה את זה אצל החברה. מי שלא מסוגל לשלוח מייל ללא מילים לא מכובדות שלא יעשה זאת (פשוט יש אנשים שחושבים שאני בעל החברה וכותבים מהבטן.....)
-
חבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות
חברים,
כולנו יודעים מה עבר על לקוחות שהיו בx2oneאחרי מאמצים והידברות עם נציגי החברה. יש דברים ברורים.
מחירי החבילות
10 גיגה גלישה 34 ש''ח לחודש
40 גיגה גלישה 50 ש''ח לחודש
המחירים לא כוללים תשלום לנפטרי, אך הלקוח יכול לשלם גם את התשלום של נטפרי דרך x2one (לא מומלץ)מייל בלבד 3 גיגה גלישה 29 ש''ח לחודש כולל סינון נטפרי
מייל בלבד 40 גיגה גלידה 55 ש''ח לחודש כולל סינון נטפריהמחירים תקפים ל24 חודש
מצ''ב הסכם התקשרות עם החברה -
RE: חבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות
@magicode אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:
1GB זה באג. הם טוענים שהם לא עשו משהו בכוונה.
אני חושב שזה לא קורה לכולם. נראה לי רק בשרת מסוים שלהם. בשרת הישן שלהם.
3.5GB זה דינאמי. הם יכולים להזיז את זה. הם עדיין בודקים מה זה נקרא שימוש סביר.
הם גם לא חוסמים הם מאיטים.לגבי השירות שלהם. אתה יכול להיות שהשירות שלהם לא מספיק מקצועי.
זה קשה לתת שירות מקצועי אני יודע את זה מנטפרי.יש להם עוד חסימה לפורט 5060 ב UDP. הם אומרים שזה לא נכון. אבל אני בדקתי וזה נכון.
אז אין להם כח לפתור בעיות ששיכות למגזר לקוחות מצומצם.
לא רואה בזה דבר כל כך נורא.
אתה מוזמן לכתוב בויקי על המגבלות שלהם.בקיצור אתה טוען שיש להם הרבה בעיות ובאגים ואין להם זמן וכח לפתור את הבעיות...........
הלוואי גם לא היה להם כח לגבות בסוף החודש את הכסף מהלקוחות..... -
RE: חרם צרכנים על 019
@יעקב-ישראל לגבי תחרות אתה צודק. תמיד זה טוב. ומוריד מחירים. אבל כך בחשבון שיתכן שלא יביא רק תחרות אלא פשוט תחסל לגמרי חברות קטנות שלא יוכלו לשחק במשחק הזה.
לגבי המחירים. באו נעשה סדר. הם לא העלו מחירים. הורידו רק מצבע של 3 חודשים בלבד של בין 10 ל30 ש''ח לחודש. לא מדובר כאן באיזהו שינוי משמעותי.
בכל אופן, כאחד שמתעסק בזה תאמין שזה שונה לקוח בציבור הכללי לציבורים שלנו. כבר הסברתי למעלה ויש עוד כל מיני הסברים. אני לא מצדיק אבל רק מעלה מה שהם ענו לי בזמנו. ויש בתוך דבריהם מן האמת.
ואני אתן דוגמא שלכאורה זה אותו דבר. תבדוק כמה עולה קו שיחות עם אינטרנט והודעות בציבור הכללי. ובציבור החרדי באותו מחיר לפחות ויותר יש לך רק שיחות. מה ההסבר? הנה ב019 חבילה של שיחות והודעות ללא הגבלה וגם אינטרנט 12 גיגה עולה 19.8. והמחיר לכל החיים. ובציבור החרדי שזה רק שיחות בקושי יש בכאלה מחירים או יותר.... ואתה מקבל הרבה פחות....
אני חושב שיש עוד טענות שאפשר להבין את ההבדל. חברה היא קמה להרוויח, אני מאמין שכדי לקבוע מחיר יש לבדוק כל ההוצאות שיש וגם הנלוות. ויש הוצאה שלדעתי היא הרבה יותר בציבור החרדי. והוא הפרסום. בציבור הכללי כמעט רוב הפרסום הוא ברשת שלמיטב ידיעתי הוא פחות ממה שמשלמים לעיתנים, מקומונים בכל עיר וגם במודעות רחוב. ולנתח של ציבור יחסי קטן ההוצאות הם הרבה יותר גדולות. (לא שמעתי טענה כזאת מהם אבל אני חושב שזה גם טיעון נכון) -
RE: הגדרות נטסטיק zte fm79
@בר-מזל אם אופס הסטיק הסיסמה היא מה שרשום במדבקה מצד שמאל (בתמונה)
רק צריך לשים לב לרשום בצורה מדוייקת (אותיות גדולות וקטנות)
הסיסמה שלך היא : hOm96237
איך שנראה זה לא מספר 0 אלא אות O
אולי שמה הטעות שלך -
קהילה כללית - כל ישראל ערבים!
שלום חברים!
אחרי שהרבה אנשים ביקשו את האפשרות של מייל בלבד או בנקים ועוד וכדו'
ניתן יהיה להצטרף לקהילה החדשה "כל ישראל ערבים" ובו תוכלו לבחור מסלול אישי
למען הסדר הטוב נסביר איך יהיה אופן הצטרפות ועוד.
א. המשתמש תגדיר מעצמו את ההגדרות סינון שהוא ירצה.
ב. לאחר מכאן יכנס בסוף הדף של הגדרות סינון והצטרף לקהילה "כל ישראל ערבים"
ג. משתמש שלא יודע איך להגדיר זאת מעצמו, יוכל לשלוח מייל עם בקשה להצטרפות ואתרים שהוא רוצה שיהיו פתוחים. (רק שמשתמש שירצה להוסיף אתרים ולא תגיות הצטרך לשלוח כתובת מדוייקת לדומא: "https://www.freefax.co.il" ולא ישלח שהוא רוצה "פריפקס") מבקש בכל אופן שמי שיש לו הרבה דברים לפתוח שיעשה זאת מעצמו ואח''כ יצטרף כנ"ל......
ד. לבנתיים, מי שיבקש להצטרף או לחילופין לשנות בהגדרות ב''ה נשעה זאת בתוך 24 שעות.
ה. לבנתיים, שינויים רק פעם אחד בחודשהמייל של הקהילה הוא: harevim613@gmail.com
בברכה
ובזה מודים ל @administrators למתן כל האפשרויות למשתמשי נטפרי!!