• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. nigun
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 3
    • נושאים 16
    • פוסטים 775
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • פתיחה אוטומטית של תתי דומיין נפוצים

      הרבה פעמים אני שולח אתר לפתיחה ומגלה שמשום מה בוני האתר אוהבים לשים כל נושא בתת דומיין נפרד
      ואז אני צריך לשלוח בקשה שיפתחו את כל התתי דומיינים שאני מוצא (ולפעמים אחר כך אני מוצא עוד).

      אני מבין שלא פותחים תת דומיין באופן אוטומטי כי זה יכול להיות אתר אחר בכלל
      אבל נראה לי שתתי דומיין כמו cdn,api,status,docs,auth וכדומה הם תמיד חלק מאתר האב.
      זה יכול לחסוך הרבה שיבושים והקלטות מיותרות כשסך הכל צריך לפתוח את התת דומיין api cdn.

      לנטפרי אמור להיות מספיק דאטא כדי לזהות עוד תתי דומיין תמיד שייכים לאתר האב
      כגון try,cloud,wiki,info,modules,plugins,admin,dashboard,support,git,demo או אפילו blog,forum,forums,community
      כל אלו אספתי מהפניות שלי וזה 80%+ מהתתי דומיינים שהייתי צריך לשלוח פניה/הקלטה בשבילם.

      כמובן שזה תלוי בסוג האתר, אבל ברוב האתרים אין סיבה כ"כ שיכניסו תכנים אחרים בתתי דומיינים הנ"ל.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      nigunN
      nigun
    • RE: בנטפרי, מפתיעים בכל פעם מחדש...

      @by6199
      עברתי עכשיו שוב על השרשור
      ואני מנסה להיכנס לראש שלך ולא מצליח.

      בא נניח ויש לקוח כל שהוא שממש מפריע לו לשמוע קול של אישה
      וכשהוא מתקשר לתמיכה טכנית של חברה כל שהיא הוא ממש סובל (לא מכיר הרבה כאלו, אבל יש)
      ואתה מזדהה מאוד אם הלקוח ההוא אז החלטת להאיר את עיני נטפרי שיש אנשים כאלו על הכדור.

      נטפרי לא מכירים באופן אישי כאלו אנשים , ומעולם לא קיבלו שום תלונה כזאת
      אז ענו לך שלא מכירים סיפור כזה.

      יכלת להפסיק כאן ולחכות לכך שהלקוח האומלל יפנה באופן מכובד לנטפרי לומר שזה מפריע לו.
      (אגב אם הוא מתבייש הוא יכול לומר שלפעמים לא מתאים לו להפעיל על רמקולים הקלטה של תומכת
      וזה מפריע לסביבה שלו)
      אבל משום מה עברת להתקפה אישית שמישהו העיז לא להקשיב לרב @by6199

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • RE: מרחבים משותפים אסון רוחני

      לפני כמה שנים השתעשעתי ברעיון להקים שרת צ'אטים כשר
      בו יצטרכו לעשות אימות למספר טלפון כדי להרשם (ואולי גם להגביל רק למספרים כשרים) ושיוכלו להסתיר את פרטי חברי הקבוצה מהמשתמשים, ושיהיה גם צד IVR שבו יוכלו לקבל התראה בטלפון וללא צורך לרוץ למחשב כל שעה לבדוק אם יש חדש.

      צריך מודל עסקי שיהיה שווה את הפיתוח ואת התחזוקה (ויש לי כמה כיוונים אבל עדין לא משהו סופי), והחיסרון הגדול הוא שזה לא נמצא בתוך ג'מייל ורק אם זה יותר נח מהצאט של גוגל בצורה ניכרת אנשים יעברו.

      אם נטפרי היו חומסים את הגוגל צ'אט כנראה זה היה דוחף אותי לקדם את זה אבל לבקש מנטפרי לחסום את גוגל צאט בשביל לקדם את העסק שלי לא נשמע פייר.

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • RE: חריגה לעיתים קרובות בתמונות

      @ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

      @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

      @ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

      לא מבין איך הגעת לאנוכיות.
      מדובר במודל עסקי מקובל ונפוץ מאוד לפיו הקצאת משאבים כרוכה בתשלום.

      היה לי בראש שאני ברור שזה לא בעיה של כסף.
      כסף לא פותר כל דבר. אני חוזר על זה בפה בפרום כל הזמן שוב ושוב.
      אולי לכן זה נמצא בלי בראש.
      בכל מקרה גם פה זה לא בעיה של כסף.
      זה כמו שיש בעיה של פקקים. גם אם תשפוך מליארדי דולרים הבעיה לא תיפתר. כאן ועכשיו. צריך מהנדסים צריך לחכות לבטון שיתייבש בין יציקה ליציקה. יש מגבלות הפיזיקה וכל דבר אי אפשר לפתור עם כסף.
      צריך סיעתא דשמיא.

      אני מנסה להבין.
      לפי דבריך משתמע שכל התעבורה של משתמשי נטפרי
      עוברת דרך שרת סינון יחיד,
      וזה מה שיוצר את העומס.
      לאור זאת שאלתי,
      האם תיתכן אפשרות להוסיף שרת נוסף
      ולתעל אליו באופן קבוע חלק מהמשתמשים.

      אני לא יודע איך המערכות של נטפרי עובדות
      אבל לא מבין איך הגעת לזה שיש שרת סינון אחד
      לכל ספק יש שרת סינון בפני עצמו, ובכל אופן שרתי הסינון מושפעים מתעבורת המשתמשים ולא מכמות הבדיקות לשניה.
      אבל אם כבר מנחשים
      אני משער שיש מסד נתונים שבו מוחזקים כל הרשימות של התמונות (ליתר דיוק ההאש שלהם)
      ואחרי כל בדיקה של תמונה המידע נשלח לכל השרתים הרלוונטים ומעדכן אותם שיש תמונה חדשה ברשימה לבנה/שחורה,
      אני משער שבימים הראשונים של נטפרי בנו את כל הפייפ-ליין הזה בצורה סינכרונית ועם צווארי בקבוק שונים, וגם עם חשבו שאולי יום אחד יהיה לנו עומס מטורף כזה של בדיקות, זה לא היה שווה להשקיע בבניית שרתים מתוחכמים ולא יציבים בשביל בעיה שעדיין לא הגיע לעולם,
      כיום שהבעיה הגיע זה דורש הינדוס מחדש של הפייפ-ליין וגם אם תשלם 100,000$ אין מישהו שיפתור לך את הבעיה מחר, גם אם תקים עם זה הרבה שרתים,
      זה דורש ארכיטקט שהנדס הכל מחדש ומתכנת שיבנה את זה בפועל ולכתוב טסטים שאין לזה תקלות, להעביר תקופה של בדיקות A/B וכו' וכו'
      ואם אתה רוצה להבין עד כמה זה מסובך פשוט חפש כתבות על חברות שניסו לעבור לMQ והסתבכו.

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • RE: שיפורים בסינון יוטיוב

      @magicode
      גם גוגל היה מוקצה לפני נטפרי
      אז אולי נוותר עליו, ויפתחו רק אתרים ספציפיים?
      (ואם ממש דחוף אפשר לעשות מנוע חיפוש עד 30 תוצאות שלא כ"כ קשורות אחד לשני)

      אלא מה? צריך לחשוב בכל מקרה לגופו האם זה יכול לגרום למכשולות, התמכרות וכו'
      אז במקרה של גוגל יש את האיקסים על תוצאות מסויימות בשילוב חיפוש בטוח של גוגל.
      אם יש בעיה רוחני/טכנית שיראו את הכותרת המלאה של הסרטון דרך הדף חסימה? בסדר.
      אם יש בעיה רוחני/טכנית בשימוש במנוע חיפוש של יוטיוב? בסדר.
      אם יש בעיה רוחני/טכנית בהורדת קבצי שמע? בסדר.
      אם יש בעיה רוחני/טכנית בהצגת ערוצים? בסדר.
      אם יש בעיה רוחני/טכנית בבדיקה מדגמית של תמונות מהסרטון ע"י מערך הבדיקות תמונות הקיים? בסדר.

      אבל סתם כי קוראים לזה יוטיוב, ובלי סינון הוא נורא ואיום.
      מה הרעיון להקשות על אנשים?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      nigunN
      nigun
    • RE: סמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי

      אגב היה תקופה שחסמתי לעצמי את פרוג בגלל בזבוז זמן.
      בחודשים האחרונים חזרתי לשם, והיום חסמתי לעצמי שוב כי ממילא הפורום מת, ועכשיו שמתי לב כמה זמן בזבזתי שם, מצאתי את עצמי נח בין קומיט לקומיט ונכנס באופן אוטומטי לפרוג סתם לראות מה חדש ועם מי אפשר להתווכח (מודה שזה הרגל מגונה שלי שגוזל ממני הרבה זמן בחיים), נראה לי שכדאי להשאר עם החסימה עצמית ולהרוויח עוד כמה דקות בחיים......

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • שיפור הביצועים של נטפרי

      @magicode אמר בשירות VIP:

      @www @nigun

      תמיד יש מקום לשיפור בכל תחום. אבל שיפור מצריך עבודה ועבודה בדרך כלל באה על חשבון דברים אחרים. ויוצרת תקלות חדשות ודברים חדשים שצריך לתחזק.
      פה באשכול הזה זה באמת סטיה לדון על זה, אם אתם חושבים שהשיפור הוא נדרש. אני לא חושב כי אצלי זה ממש טס ובכלל לא מפריע לי. אבל אם אתם חושבים אתם יכולים להציע את זה במקום המתאים לזה בפרום.

      אכן נראה לי שאני אשם בכך שהדיון באשכול הקודם סטה מהנושא.
      למעשה נראה לי שהדבר הכי מעשי שנטפרי יכולים לעשות כרגע זה להוסיף לוגים במקומות המועדים שמודדים את הביצועים של הבקשות, וכך אפשר לקבל גרף שיתן תמונה אמיתית מה קורה אצל האנשים בפועל.
      יש לזה הרבה כלים מוכנים ונראה לי שמכנים את הרעיון הזה באופן כללי Observability (או בקיצור o11y), רק צריך לקחת בחשבון מה מודדים כי אם מודדים את כל הבקשת HTTP מתחילה ועד הסוף אז כל הבקשות מהלקוחות עם אינטרנט איטי ישפיעו לרעה על הגרף כשזה לא תלוי בנטפרי.
      אולי צריך לשים את המדידה על פונקציות פנימיות שלוקחות הרבה משאבים (כמו פניה למסד נתונים,אתר חיצוני, סינון טקסט, בדיקת האש של תמונה וכו'), ולא רק בחיפוש בגוגל אלא גם בכניסה פשוטה לאתר יכול להיות שימצאו שיש חלק קטן שגורם לאיטיות ושכתוב של הקטע הקטן הזה בrust/V/C/GO..... ישפר את הביצועים של כל המשתמשים של נטפרי באופן ניכר, או שיגלו שהספק צריך להוסיף עוד שרתים, או אולי הפתעה אחרת.

      אחרי שיהיה לנטפרי תמונה ברורה איפה יש איטית אז אפשר לדון במה חשוב להשקיע אם בכלל.
      וזה הרעיון של o11y שיהיה שקיפות בכל המערכת כך שלא יצטרכו לנחש מה קורה בפנים, וידעו איפה להשקיע את המשאבים.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      nigunN
      nigun
    • RE: ווייפרי העושק של הציבור!

      @ווייפרי
      נראה לי שלא ראית איך נראה תהליך ההתקנה של התוכנה
      אם היית רואה את תהליך ההתקנה היית מבין שהטענות שלך מגוחכות

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • RE: סמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי

      @shimiiiii אמר בסמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי:

      @יעקב-ישראל אמר בסמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי:

      @shimiiiii הוא ענה שזה יצר השפעה (אם הבנתי נכון א/נשים די רבצו שם וזה יצר בעיות כבר בהכל)

      מעניין קצת להבין יותר.
      כמה זמן חכמת נשים קיים
      ובאמת האם אפשר להוכיח מספרית שהייתה עלייה דרמטית באא"ר
      מאז שקם הפורום של חכמת נשים?

      אלו נתונים שקל יחסית לבדוק אותם.(אם אכן הייתה עלייה דרמטית בתקופה האחרונה
      אז אכן זה תשובה ראויה שמניחה את הדעת.

      בכל אופן ,חייב לסייג
      שכל השיח בין גברים לנשים לתפיסתי היה פסול עוד מעיקרו(הוא לא פסול
      כשיש שיחות טכניות,אבל הוא פסול כשהיחות הופכות להיות שיחות חולין מלאות
      התלהטות)
      ושאלתי היא רק מדוע נטפריי נזכרו רק עכשיו

      לא יודע למה פירשתם שהחכמת נשים השפיע על אא"ר.
      אני הבנתי שהוא התכוון שמכיוון שהרבנים נכנסו לדון על חכמת נשים הם התחילו לדון על אא"ר
      וכשראו מה יש שם לא הבינו איך זה היה פתוח עד היום (כמו שנאמר בהודעת חסימה)
      ולכן גם זה נחסם עכשיו

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • RE: סמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי

      @אפר אמר בסמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי:

      @nigun אמר בסמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי:

      @magicode אמר בסמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי:

      @פילפילון אמר בסמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי:

      מעונין לדעת את שמות הרבנים שתמכו בחסימה.

      נטפרי מאוד רוצים להגיד את השמות. אבל זה עלול לפגוע ברבנים היות והם עלולים להיות מטרה להתקפות. בדיעבד הזעם הזה באמת היה עלול לייצר התקפות נגדם.
      אני רק יגיד שאחד מהם הגרמ"ה הירש אמר לנטפרי להתייעץ איתו בכל עניין.

      מצד שני בנושאים ציבוריים אי אפשר לקבל החלטות גדולות ואחר כך להסתתר
      וכמו שלא שייך שיהיה רב עיר אנונימי נראה לי שגם רב שמקבל אחריות על כמות אנשים בגודל של עיר חרדית (אם לא יותר ) לא יכול להשאר אנונימי.
      אני מאמין שאפשר למצוא רבנים שמוכנים לקבל על עצמם את האחריות לכל החלטות בצורה פומבית מתוך הבנה שהחלטות האלו חשובות לא פחות מהחלטות של רב עיר.

      לדוגמה אם רב עיר מחליט שלא יהיו מסעדות פתוחות אחרי השעה X הוא יודע שיתכן ומישהו יתקוף אותו אבל מכיוון שהוא אחראי על העיר הוא מוכן לך, וכאן נראה לי שזה החלטות יותר מהותיות כמו שכתבת לעיל:

      @magicode אמר בסמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי:

      אני חושב שהנושאים האלו של הסינון הם הכי קריטיים לעתיד של עם ישראל. כי פריצת גדר קטנה יכולה להשפיע דורות שלמים.

      זכותם של נטפרי ורבניו לקבוע את צורת העבודה המתאימה להם (וקל להבין ספציפית כאן את אי שיתוף הציבור), זה לא החלטה כל כך מוזרה שצריך להסביר אותה שוב ושוב, יותר מוזר שעד עכשיו זה לא נחסם.

      הנקודה היא לא רק החסימה של פרוג.
      לציבור נוצר תחושה שההחלטות מתקבלות בדיון בין @magicode למנהל הרוחני של נטפרי, ושכל השימוש ברבנים זה רק כדי להשתיק את הציבור, ונכון תמיד אפשר לומר שזה עמותה פרטית ושכל מי שלא מתאים לו שיעזוב, אבל אם דואגים לעתיד הרוחני של הדור ראוי שלא יהיה מתח בין הציבור לנטפרי שרק מחמיר במשך הזמן, ולכאורה אם יהיו רבנים שיזדהו בשמם מאחורי ההחלטות זה יחזיר את אמון (גם לחסימות הבאות שיהיו מן הסתם בעתיד)

      עריכה: ועדיף שגם יכירו קצת מה קורה בעולם, ולא יחסמו כל מה שיש בו צל של סיכון כי אז יחסמו גם את המייל עקב כל המכשולות שבו.
      ואולי צריך שנטפרי יצטרכו לשלם לרבנים האלו לא פחות ממה שמשלמים לתומכים הטכניים, ושלא יהיה רק יעוץ בהתנדבות.

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • הצעה: הקלטת מסך קלילה במערכת הפניות

      נראה לי שיהיה יעיל אם יהיה אפשרות להוסיף הסרטה של המסך למערכת הפניות.
      משהו בסגנון של התוסף הזה

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      nigunN
      nigun
    • RE: אתרי פודקאסטים! למה הם חסומים???

      היום שלחתי לפתיחה שתי אתרי פודקאסטים על נושאי תכנות והמסתעף
      הראשון בעברית והשני באנגלית
      בשניהם ביקשתי שלא יפתחו רק את הקובץ המבוקש אלא את כל הקבצים
      כי זה רק עם תוכן מקצועי.
      אז באתר הראשון התומכת ענה לקונית

      נטפרי עובדת בצורה של רשימה לבנה - כל מה שלא נבדק עדיין לא נפתח (בכל האתרים)
      סרטון / קובץ שלא נבדק יש לשלוח לבדיקה.

      תוכלו להיעזר באתר הבא:
      http://video-tov.ml/
      יש בו את כל הסרטונים שנפתחו כבר בנטפרי.

      בהצלחה!

      אחרי התכתבות הלוך חזור, שזה נכון לגבי סרטונים, אבל לא לגבי קבצי שמע.
      אז קיבלתי תשובה מתומכת שכנראה קצת יותר בכירה
      שכתבה

      הפודקאסט מאוחסן באתר של פודקאסים בנושאים שונים.
      לכן אין באפשרותנו לפתוח באופן גורף את כולם.
      יש לשלוח כל אחד לבדיקה.
      בהצלחה!

      וגם כאן לא היה לי ברור למה? והאם הבעיה היא בחברה אחסון או שהפודקאסטר הזה לא ברור מה הנושאים שלו
      אז אחרי עוד קצת התכתבות קיבלתי את ההודעה

      רק אתר שברור לנו שכל קבצי השמע שבו ראויים לפתיחה ,אנו פותחים את השמע באופן גורף.
      ובאתר הזה לא ברור
      מצטערים.

      זה נראה לי מוזר, כי לפי מה שאני רואה בכותרות של הנושאים
      כולם מדברים על העבודה בתכנות, עיצוב מוצרים טכנולוגיים וכדו'.

      לעומת זאת כשפניתי לגבי האתר באנגלית
      הפניה תוייגה אחרי כמה שעות כ"טיפול מקצועי"
      ואחרי כמה שעות העניין טופל והכל נפתח.

      האם יש כללים שלא יורדים לצוות הפשוט
      ורק הצוות הבכיר יודע
      ואם שולחים משהו בעברית אז זה מטופל אחרת מאשר באנגלית?

      @administrators
      לתשומת לבכם
      זה המספרי פניות 1164948 1165430.

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • RE: לינקדאין

      @hagai-w
      במקרה הזה הרעיון של פתיחה של הנושא בפורום הגיע ממרכז הפניות
      https://www.prog.co.il/threads/איך-לשדרג-עבודה.776284/post-10694046

      באותו שרשור @magicode כתב שלא קיבל פניות בנושא.

      @hagai-w אמר בלינקדאין:

      לאחר כמה ימים מישהו שלח לי את הפוסטים האחרונים שהוא קיבל מלינקדאין בשביל שאני אבין שאין שם שום דבר בעייתי. הבעיה הכי גדולה שהוא לא הבין שמה שאנשים כותבים שם זה בעייתי, היה שם פוסט של "חרדית" (כנראה "נאורה") שמסבירה כמה שאברכים יכולים להפיק תועלת מלימוד תכנות (כולל בעלה), שאין שום טעם בהפרדה בין גברים לנשים בגלל שזאת העבודה, וכד'.

      לכן הציעו לחסום את הפיד
      ולחסוך את הבעיה הזאת

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      nigunN
      nigun
    • RE: אין אפשרות לגלוש בנטפרי

      @magicode
      יש כלים שאוספים מטריקות שונות מהמערכת ושולחים התרעה מתי שיש שינוי יוצא דופן
      אפילו שזה לא תקלה ספציפית, אלא רק עומס יוצא דופן על שרת הלוגין וכו'
      צריך ללמוד איך להתאים את זה לכל מערכת כי אם יש התרעות כל יומיים לא הרווחנו הרבה
      אבל יש מקרים שתופסים את התקלה לפני הקריסה בגלל איסוף נכון של נתונים.
      אני לא הצלחתי ליישם את זה על השירותים שלי, רק שמעתי מאחרים.
      אני כן מקבל התרעה למייל מהספק שלי (שנשלח גם לטלפון הכשר) כשיש שימוש חריג בCPU או בתעבורה לאורך זמן
      ולפעמים זה עוזר.

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • RE: המחדש

      @משוש אמר בהמחדש:

      מסובך לחסום פרסומות? יש את התוסף שחוסם פרסומות, שיכניסו את זה לסדיר

      אפשר לסמוך על אתר שמפר את הכללים בפרסומות שלא יפר את הכללים בידיעות הרגילות?

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • RE: ChatGPT

      @מרדכי
      צריך להגיד על זה תודה ל @צדיק-תמים שפשוט הציע את הרעיון דרך מרכז הפניות, ונטפרי הוסיפו את זה.

      פורסם בעל הפורום
      nigunN
      nigun
    • RE: פרוטקציה להנגאוט בבדיקת תמונות

      @a0533057932
      כמה עמיתי לעבודה שלך (מחוץ לנטפרי) משתמשים בצאט?
      (אצלי 0,
      יש כאלו שמוכנים להיכנס לצאט בשבילי
      ויש כאלו שממש לא אוהבים את זה )

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      nigunN
      nigun
    • RE: כמה משתמשים יש לנטפרי

      @shm אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

      למישהו יש מושג כמה משתמשים יש לנטפרי שאלה מסקרנות

      גם המנהלים לא יודעים כמה משתמשים יש לנטפרי.
      הם יודעים רק כמה חיבורים יש לנטפרי.
      ועל חיבור אחד יכול להיות עשר משתמשים.

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun
    • RE: שיפור הביצועים של נטפרי

      @magicode אמר בשיפור הביצועים של נטפרי:

      מדדנו בעבר וביטלנו את זה כי המדידה לוקחת משאבים.

      השאלה איך מודדים?
      אם שולחים את המדידה למסד נתונים זה אכן יכול לקחת הרבה משאבים בפרט אם שולים את המידע ישירות מתוך הקוד.
      אבל אם אוספים את המידע מתוך הלוגים ושולחים לשירות SaaS שמיועד לזה
      זה לא מאט את השרת (כי המידע יכול להאסף גם כמה דקות אחרי שהוא נכתב) ומשלמים לפי כמות הבקשות וזה לא אמור לצאת כל כך יקר.

      אנחנו יודעים מה מפריע ולא כל בעיה ניתן לפתור ביום אחד.
      אנחנו לא משועממים ומחפשים מה צריך לעשות. ידנו מלאות עבודה.

      לא חשבתי שאתם משועממים
      רק בשרשור הקודם טענת שלא ידוע לך על צוואר בקבוק בחיפוש בגוגל
      ויש כאלו שטוענים שיש צוואר בקבוק, לכן הצעתי שימדדו מה קורה בפועל כדי שזה לפחות יהיה ברשימת המתנה לפיתוח.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      nigunN
      nigun
    • RE: נוסף סרטון של איך בודקים העובדים בהודו

      @ברצינות
      למה רצית להעלות את המודעות הזאת?
      למה זה רלוונטי לפורום הזה בכלל ולשרשור הזה בפרט?
      מבין השורות היה נשמע שאתה מגיב לכך שיש הרבה תגובות אוהדות (לצערך?)
      ובשביל לא להודות בכך שיש הרבה מפרגנים העלת כמה אפשרויות ביניהם ש"יתכן" שזה בכלל פייק.

      אם הייתי כותב בשרשור של המאיירים את המילים "סתם שתדעו בלי קשר לשרשור הנוכחי יש מושג של ניקים כפולים ואני כותב את זה למען הבטחון שלכם ברשת" היו קמים עלי בזעקות על כך שאני מכפיש את המאיירים האומללים ואני הורס להם את הקמפיין.

      פורסם בכללי
      nigunN
      nigun