ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    לא מתכוונים להתנצל?

    כללי
    10
    14
    904
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ז
      זהב נערך לאחרונה על ידי

      היום הייתה תקלה נרחבת בשרתים של חברת RL,
      קורה, יש תקלות לפעמים אצל חברות, (אפילו סלקום הגדולה נפלה פעם עם תקלת חיבור לקוחות לחצי יום), מעצבן מאוד, אבל ניתן לבליעה.

      אבל, (וזה אבל גדול)
      בשעות הרבות שבחברה ניסו לתקן את התקלה, אף אחד לא טרח לעדכן את הלקוחות היקרים שיושבים בלי אינטרנט, שיש תקלה, ושהיא קשורה לספק ולא לתשתית, ולא לסינון, וה תקלה רחבה ולא פרטית.

      מדוע?
      מדוע להתיש את הלקוחות הלחוצים שירימו טלפונים לכל שלושת הערוצים הנ"ל, במקום שיודיעו להם "יש תקלה, והצפי לתקנה הוא X זמן" כמו שיש בכל חברה נורמלית??

      ומעל הכל, כשהלקוח כבר מנסה להתקשר הקוים פשוט לא זמינים ומועברים ישירות לתא קולי, במקום להשאיר הודעה מסודרת, אפילו על זה אף אחד לא טרח להשקיע רבע דקה, (אני אישית חייגתי וחייגתי , לבסוף התייאשתי והתקשרתי למוקד של נטפרי שם חיכיתי על הקו דקות ארוכות עד שנציגה ענתה לי ואמרה שזה בעיה של אר-אל וזה לא קשור אליהם.

      אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.
      אני עם אינטרנט מסונן ובלי טלפון חכם, והספק הזה זו האפשרות היחידה שלי לעבוד.
      הייתי מקבל הכל בהבנה אילו היו מתייחסים אליי.

      ל א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 21
      • ל
        לולוש @זהב נערך לאחרונה על ידי

        @זהב, נכון.
        חשבנו שהבעיה אצלנו, אולי נגמרה הגלישה (דבר לא כ"כ הגיוני לאור כך שיש לנו חבילה גדולה, ולא עשינו שימוש שונה מתמיד).
        א"א לספור כמה פעמים ניסיתי להתקשר, מכמה פלא', ופשוט לא מחייג!
        ועד שכבר הצלחתי לחייג, לא נותן לי להמתין וישר מעביר אותי להשארת הודעה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א
          אלי TZA @זהב נערך לאחרונה על ידי

          @זהב אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

          אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.

          כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.

          משפחת כהן תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicode
            magicode נערך לאחרונה על ידי magicode

            המרכזיה הטלפונית שלהם גם נפלה כי זה באותו חוות שרתים.
            אגב שמעתי שגם חלק מבזק בינלאומי נפל. ועוד שרותים נפלו.
            אפשר לראות פה
            https://en.isoc.org.il/iix/mrtg/total.html

            אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)
            268543b7-0bfa-4141-adbd-dd3c7b03e555-image.png

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            yzahn תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • yzahn
              yzahn @magicode נערך לאחרונה על ידי yzahn

              @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

              אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

              אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
              או שלא הבנתי את התמונה?

              יוליוס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • יוליוס
                יוליוס @yzahn נערך לאחרונה על ידי

                @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

                אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
                או שלא הבנתי את התמונה?

                זה מה ש @magicode כתב, שרואים שהתקלה בשרת של המוניטור

                נטפרי. הלכתחילה שבדיעבר!

                yzahn תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • yzahn
                  yzahn @יוליוס נערך לאחרונה על ידי

                  @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.

                  יוליוס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • יוליוס
                    יוליוס @yzahn נערך לאחרונה על ידי

                    @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                    @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.

                    רק רצה להוכיח שהתקלה לא היתה רק בשרת של RL אלא בשירותים נוספים

                    נטפרי. הלכתחילה שבדיעבר!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • yzahn
                      yzahn נערך לאחרונה על ידי yzahn

                      אולי תמונה זו יותר משקפת מה שקרה:
                      https://en.isoc.org.il/iix/cacti/cactiexports/graphs/graph_159_2.png
                      e390b1b3-2520-4863-83b2-738e46735270-image.png
                      (אם הבנתי נכון) זו תמונה של התעבורה הפנים ארצית דרך RL בשבוע האחרון. רואים נתק מוחלט לכמה שעות אתמול (שכמדובר הוא תקלה במוניטר, אבל יכול להיות שבזמן הזה גם לא היה אינטרנט לאף לקוח של RL) ואח"כ רואים תעבורה קצת פחות מיום רגיל. אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?

                      O K 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • משפחת כהן
                        משפחת כהן @אלי TZA נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                        @אלי-tza אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                        כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.

                        גם לשלם בהתמדה לספקים נוספים זה 'משמעותי כלכלית'.
                        ובלי קשר, גם מי שלא 'משמעותי לו כלכלית' זכאי לעדכון במקרה של תקלה גורפת.
                        אנחנו ישבנו בשעות הללו, אכן עם סים חלופי, אך בלי שום ידיעה על מקור התקלה וצפי לתיקון.
                        חברה עם תודעת שירות אמורה להתייחס ללקוחות ולהשאיר תקליט/הודעת מייל עם התנצלות וזמן משוער לפתרון.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                        • א
                          אלי TZA @משפחת כהן נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                          @משפחת-כהן הכל נכון התייחסתי רק לזה שהפסיד הרבה כסף. אם זה באמת הרבה כסף תשלום של כמה עשרות שקלים בחודש יהיה שוה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • O
                            OR @yzahn נערך לאחרונה על ידי

                            @yzahn אבל אפשר לראות את הניתוק הזה בעוד חברות
                            5518899a-27f6-4756-ba4b-80c852b1bfc8-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • K
                              KINGMEN @yzahn נערך לאחרונה על ידי

                              @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                              אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?

                              לא מחייב יכול להיות שחזר לכולם אבל לא כולם חזרו,
                              אני לדוגמא כשקרתה התקלה החלפתי לספק אחר ורק למחרת החזרתי את הספק של RL בעוד שהבעיה הסתדרה לאחר כמה שעות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • 33men
                                33men נערך לאחרונה על ידי

                                גם אני כמו כולם בזבזתי הרבה זמן שהם יכלו לחסוך במייל או הודעה קולית פשוטה.
                                חבל.
                                גם לא נראה התנצלות באופק...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון