• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לא מתכוונים להתנצל?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    14 פוסטים 10 כותבים 1.0k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ז מנותק
      זהב
      נערך לאחרונה על ידי

      היום הייתה תקלה נרחבת בשרתים של חברת RL,
      קורה, יש תקלות לפעמים אצל חברות, (אפילו סלקום הגדולה נפלה פעם עם תקלת חיבור לקוחות לחצי יום), מעצבן מאוד, אבל ניתן לבליעה.

      אבל, (וזה אבל גדול)
      בשעות הרבות שבחברה ניסו לתקן את התקלה, אף אחד לא טרח לעדכן את הלקוחות היקרים שיושבים בלי אינטרנט, שיש תקלה, ושהיא קשורה לספק ולא לתשתית, ולא לסינון, וה תקלה רחבה ולא פרטית.

      מדוע?
      מדוע להתיש את הלקוחות הלחוצים שירימו טלפונים לכל שלושת הערוצים הנ"ל, במקום שיודיעו להם "יש תקלה, והצפי לתקנה הוא X זמן" כמו שיש בכל חברה נורמלית??

      ומעל הכל, כשהלקוח כבר מנסה להתקשר הקוים פשוט לא זמינים ומועברים ישירות לתא קולי, במקום להשאיר הודעה מסודרת, אפילו על זה אף אחד לא טרח להשקיע רבע דקה, (אני אישית חייגתי וחייגתי , לבסוף התייאשתי והתקשרתי למוקד של נטפרי שם חיכיתי על הקו דקות ארוכות עד שנציגה ענתה לי ואמרה שזה בעיה של אר-אל וזה לא קשור אליהם.

      אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.
      אני עם אינטרנט מסונן ובלי טלפון חכם, והספק הזה זו האפשרות היחידה שלי לעבוד.
      הייתי מקבל הכל בהבנה אילו היו מתייחסים אליי.

      ל א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 21
      • ל מנותק
        לולוש @זהב
        נערך לאחרונה על ידי

        @זהב, נכון.
        חשבנו שהבעיה אצלנו, אולי נגמרה הגלישה (דבר לא כ"כ הגיוני לאור כך שיש לנו חבילה גדולה, ולא עשינו שימוש שונה מתמיד).
        א"א לספור כמה פעמים ניסיתי להתקשר, מכמה פלא', ופשוט לא מחייג!
        ועד שכבר הצלחתי לחייג, לא נותן לי להמתין וישר מעביר אותי להשארת הודעה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א מנותק
          אלי TZA @זהב
          נערך לאחרונה על ידי

          @זהב אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

          אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.

          כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.

          משפחת כהןמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicodeM מנותק
            magicode
            נערך לאחרונה על ידי magicode

            המרכזיה הטלפונית שלהם גם נפלה כי זה באותו חוות שרתים.
            אגב שמעתי שגם חלק מבזק בינלאומי נפל. ועוד שרותים נפלו.
            אפשר לראות פה
            https://en.isoc.org.il/iix/mrtg/total.html

            אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)
            268543b7-0bfa-4141-adbd-dd3c7b03e555-image.png

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • yzahnY מנותק
              yzahn @magicode
              נערך לאחרונה על ידי yzahn

              @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

              אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

              אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
              או שלא הבנתי את התמונה?

              יוליוסי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • יוליוסי מנותק
                יוליוס @yzahn
                נערך לאחרונה על ידי

                @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                @magicode אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                אני מצרף צילום מסך שרואים את הניתוק (אומרים שהניתוק היה רק במוניטור ולא בתעבורה עצמה)

                אין מצב שזה תמונה אמיתית כי זה מראה ניתוק מלא של כל התעבורה הפנים ארצית שזה פשוט לא נכון
                או שלא הבנתי את התמונה?

                זה מה ש @magicode כתב, שרואים שהתקלה בשרת של המוניטור

                נטפרי. הלכתחילה שבדיעבר!

                yzahnY תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • yzahnY מנותק
                  yzahn @יוליוס
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.

                  יוליוסי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • יוליוסי מנותק
                    יוליוס @yzahn
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                    @יוליוס אם כן מה התמונה עוזרת? זה כבר לא מראה על תקלה כללית אלא על תקלה בשירות אחד. אוקיי. קורה.

                    רק רצה להוכיח שהתקלה לא היתה רק בשרת של RL אלא בשירותים נוספים

                    נטפרי. הלכתחילה שבדיעבר!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • yzahnY מנותק
                      yzahn
                      נערך לאחרונה על ידי yzahn

                      אולי תמונה זו יותר משקפת מה שקרה:
                      https://en.isoc.org.il/iix/cacti/cactiexports/graphs/graph_159_2.png
                      e390b1b3-2520-4863-83b2-738e46735270-image.png
                      (אם הבנתי נכון) זו תמונה של התעבורה הפנים ארצית דרך RL בשבוע האחרון. רואים נתק מוחלט לכמה שעות אתמול (שכמדובר הוא תקלה במוניטר, אבל יכול להיות שבזמן הזה גם לא היה אינטרנט לאף לקוח של RL) ואח"כ רואים תעבורה קצת פחות מיום רגיל. אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?

                      O K 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • משפחת כהןמ מנותק
                        משפחת כהן @אלי TZA
                        נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                        @אלי-tza אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                        כמו שכתבו כאן כמה בעבר מי שזה משמעותי לו מבחינה כלכלית מחזיק בנוסף סטיקים עם סימים של ספקים אחרים בנטפרי בדיוק למקרים כאלה.

                        גם לשלם בהתמדה לספקים נוספים זה 'משמעותי כלכלית'.
                        ובלי קשר, גם מי שלא 'משמעותי לו כלכלית' זכאי לעדכון במקרה של תקלה גורפת.
                        אנחנו ישבנו בשעות הללו, אכן עם סים חלופי, אך בלי שום ידיעה על מקור התקלה וצפי לתיקון.
                        חברה עם תודעת שירות אמורה להתייחס ללקוחות ולהשאיר תקליט/הודעת מייל עם התנצלות וזמן משוער לפתרון.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                        • א מנותק
                          אלי TZA @משפחת כהן
                          נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                          @משפחת-כהן הכל נכון התייחסתי רק לזה שהפסיד הרבה כסף. אם זה באמת הרבה כסף תשלום של כמה עשרות שקלים בחודש יהיה שוה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • O מנותק
                            OR @yzahn
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @yzahn אבל אפשר לראות את הניתוק הזה בעוד חברות
                            5518899a-27f6-4756-ba4b-80c852b1bfc8-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • K מנותק
                              KINGMEN @yzahn
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @yzahn אמר בלא מתכוונים להתנצל?:

                              אולי אפשר להסיק מכך שהאינטרנט חזר לרוב הלקוחות אבל לא לכולם?

                              לא מחייב יכול להיות שחזר לכולם אבל לא כולם חזרו,
                              אני לדוגמא כשקרתה התקלה החלפתי לספק אחר ורק למחרת החזרתי את הספק של RL בעוד שהבעיה הסתדרה לאחר כמה שעות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • 33men3 מנותק
                                33men
                                נערך לאחרונה על ידי

                                גם אני כמו כולם בזבזתי הרבה זמן שהם יכלו לחסוך במייל או הודעה קולית פשוטה.
                                חבל.
                                גם לא נראה התנצלות באופק...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון