• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. yoel
    3. הגבוה ביותר
    Y
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 7
    • פוסטים 172
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • טיפים למנויי סיב בזק

      טיפ 1:
      ספקית שוק סיטונאי חדשה בבזק בשם "גילת טלקום" מוזילה משמעותית את מחיר תשתית הסיבים!
      סיב במהירות 300-1000 מגה ב69 ש"ח לשנה הראשונה.
      שימו לב שאין להם (עדיין) נטפרי, ניתן לקחת כל ספק (שם משתמש PPPOE) של נטפרי ולהגדיר בראוטר.
      (מי הספקית הכי זולה של נטפרי?)

      זה רלוונטי במיוחד למנויי הסיבים של בזק שלקחו ספק אחר עקב התקלה בבזק

      והנה המחירים של גילת:
      https://gilat-telecom.co.il/החבילות-שלנו/

      טיפ 2:
      רלוונטי לכלל לקוחות הסיב של בזק, או גילת על תשתית בזק
      ניתן לרכוש מתאם סיב (ממיר מדיה) המאושר ע"י בזק. בעלות של כ70 ש"ח ולהשתמש עם הראוטר הפרטי שלכם, ולחסוך את דמי שכירות הראוטר (המוגבל) של בזק
      לדוגמא מתאם סיב מאושר בזק:
      https://www.aliexpress.com/item/1005003977867821.html

      ניתן לרכוש ראוטרים מצויינים בטווח של 60-200 ש"ח

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: ניתוקים מהרשת

      @dudu-0

      אם תרצה לסייע לעצמך או לאחרים, אתה אמור לציין:

      אם יש לך חיבור נייח או סלולרי.
      אם נייח, אז סיבים או נחושת? חיבור קווי או אלחוטי? של מי התשתית? מי הספק? מה המהירות שאתה מחובר אליה?
      אם נייד, איזה חברה סלולרית? דרך מי התחברת? איזה סוג ראוטר? מה הדגם המדוייק? חיבור קווי או אלחוטי? איך הקליטה באיזור שלך?

      וכל פרט נוסף שתציין יסייע להבין

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: לינוקס + VPN של נטפרי

      @chana-programmer

      אני איש IT עם נסיון בהגדרת נטפרי במקומות עבודה

      המייל שלי בפרופיל

      שלחי אלי את איש הIT שלכם
      או שלחי לי במייל את המספר שלו

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • סינון נטפרי לחלק מהעובדים במשרד

      בעיה שנתקלתי אצל מספר לקוחת
      שיש עובדים שצריכים אינטרנט מסונן
      ויש עובדים שצריכים / דורשים נטפרי

      לאחר חיפוש ובירור, כרגע אני עובד כבר תקופה עם חברה שמספקת לי סיב סימטרי (מטרו / תמסורת)
      ואני מגדיר ברמת הFW איזה עובדים יגלשו תחת נטפרי ואיזה לא על בסיס הMAC

      וכולם נמצאים על רשת אחת עם שיתוף קבצים / כוננים / מדפסות
      ומדובר ביציאה אחת לאינטרנט דרך הסיב

      לקח לי הרבה זמן למצוא את הפתרון
      ואני מפרסם כאן בתקווה שיועיל למי שמחפש פתרון דומה

      ניתן לקבל את השירות דרך מספר חברות (לי ידוע בוודאות כרגע על 2)

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: לינוקס + VPN של נטפרי

      @nigun אמר בלינוקס + VPN של נטפרי:

      טכנית ברוב המקרים אפשר להתקין ראוטר בלי אישור של IT אבל לא נראה לי שישמחו לראות התקן זר ברשת בלי שתיאמו איתם

      כמנהל IT
      אם עובד היה מחבר לי משהו לרשת הארגונית הוא היה עולה לשימוע..

      ועדיין לא דיברתי על הנזק שזה עלול לחולל, ועד שיעלו על הבעיה ויתפסו את מי שחיבר,

      אל תיתן עצות גרועות ומזיקות.
      אתה רק יוצר אנטי כלפי סינונים

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: הורדה מיוטיוב בנטפרי

      @גוגל תכווין אותו לתיקיית ההורדות

      ואם היית כותב איזו תוכנה או מצלם מסך זה היה עוזר לנו לעזור לך

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: התחברות למצלמות אבטחה מרחוק ב 019

      @davd

      אתה צריך לוודא שאתה עם IP קבוע ולא מאחורי NAT

      ולאחר שיהיה את שני התנאים אתה תראה שה IP החיצוני ב noc.co.il לדוגמא
      זהה לIP שיופיע לך תחת WAN בראוטר

      ובתרגום לנטפרית: המזהה חיבור והכתובת איפי החיצונית צריכים להיות זהים!

      תראה כאן
      https://netfree.link/app/#/user-details

      הכתובת אייפי החיצונית והמזהה חיבור אמורים להיות ספרות זהות ובמדויק!
      אחרת זה לא יעבוד

      תקלה נוספת שהיתה לי שבוע שעבר עם נטפרי / 019 / אייפי קבוע / מצלמות

      היה להם תקלת ניתוב, שלא יכלתי לצפות במצלמות ממחשבים וטלפונים שגולשים על סים / ספק 019

      לאחר שוידאת שהכל זהה
      אתה יכול לנסות לגלוש מספק אחר ולבדוק אם עובד, ואז תדע אם גם לך יש תקלת ניתוב
      (לחובתם של 019 יאמר שכשהצפתי את התקלה מול נציג תמיכה הוא התנער זמן רב ולא התרגש מזה שאיימתי בניתוק, ורק לאחר שפניתי למישהו שהכרתי שם בדרגים הגבוהים, הם פתרו את התקלה לאחר מספר ימים)

      עוד בדיקה,
      https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
      באתר הזה תוכל לראות אם הפורט באמת נפתח

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: המלצה לקו מהיר ויציב

      @code_monkey
      הכי יציב והכי מהיר זה סיבים אופטיים

      תראה שיש אצלך בכלל תשתית
      https://www.kamaze.co.il/Compare/67/Fiber-optic-internet-by-address
      אם תציין כתובת מלאה או לפחות עיר נוכל יותר לעזור

      לגבי ספק יציב
      יש מחלויקעס הפויסקים עם RL או יוסי תקשורת

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: איזה אנטי וירוס מומלץ

      מנסיון רב.
      אם אתם לא מחזיקים במידע מסווג / פיננסי במחשב, אתם יכולים להסתפק במובנה של וינדוס. רק שימו לב שהוא מתעדכן

      אם אתם צריכים יותר הגנה ממליץ על ESET.

      בכל מקרה לא להתקין את החינמיים

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      Y
      yoel
    • RE: סינון נטפרי לחלק מהעובדים במשרד

      מתנצל על העיכוב במענה חגים וכאלה..

      בכוונה לא הרחבתי מדי ע"מ להשאיר את המידע רק למי שזקוק לו במשרדים וכו

      אקדיש לכם זמן בשמחה ע"מ לסייע כמיטב יכולתי להרבות סינון בישראל..

      המייל שלי הוא y@yoel.it

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: סיבים אופטיים מתעייפים ?

      @ayys613
      השעות שתיארת זה שעות העומס שכל עמישראל חוזר הביתה
      אני מהמר שזה ספק ששם הרבה לקוחות על רוחב פס מסויים ובשעות העומס כולם שותים אחד מהשני

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: לינוקס + VPN של נטפרי

      @chana-programmer אמר בלינוקס + VPN של נטפרי:

      אז בקשה/הצעה שלי:
      לפתוח מענה פניות מקצועי ייעודי למקומות עבודה
      (לאנשי IT שקיבלו הוראה להתקין סינון לעובד/ת בשעה שלהם עצמם אין כל הבנה והכרה בנושא)

      @magicode

      תשומת ליבך לענין
      יש קושי מאוד גדול להכניס את נטפרי למקומות עבודה
      ואם היה מענה לנושא עוד הרבה אנשים היו מסוננים כהלכה

      אני מוכן לסייע אם יש צורך..

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: הפעלת משחקי מחשב ישנים

      הספינה טבעה

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: שעות פעילות תמיכה טכנית

      @דוד-השמן
      כטכנאי מחשבים יכול לספר לך שיש לקוחות (גם עסקיים) של חברות גדולות שמושבתים כשבוע או אפילו שבועיים בלי אינטרנט

      אתה רוצה טיפול מהיר בתקלות?
      תתחבר לתמסורת.. בעלות זניחה של מעל אלף ש"ח למהירות 100/100

      אם תרצה יותר זול אתה יכול לרכוש שתי תשתיות במקביל לגיבוי

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: תורים במשרד החוץ ונטפרי

      @שמש שמעת על מערכת הפניות?

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: יוטיוב

      @משפ-כ
      כרצונכם.
      גם לי היה קשה פסיכולוגית לשלם..
      הבעיה שהפרוץ נחסם לעיתים קרובות, וכן לרוב הוא מגיע עם שפע וירוסים / כופרות / רוגלות
      ובגלל אופי התוכנה שמיועדת להורדה מאתרים המשתנים תדיר היא צריכה עדכונים
      כך שרוב הזמן התוכנה לא עובדת כמו שצריך ויש סיכון למחשב.

      בסופו של דבר שלחתי להם מייל עם בקשה להנחה, והם נתנו לי עשרות אחוזי הנחה.
      (מעבר למחיר הרגיל וה"מופקע..." של 24.95 דולר... לרשיון לכל החיים)

      ומאז נהיה לי שקט..

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: סינון לחלק מהעובדים במקום עבודה

      @חיפושית-100
      שמחתי לעזור

      כל מי שיש לו את הצורך הזה מוזמן לפנות אלי ואסייע בשמחה

      בכוונה לא פירטתי מעבר לנדרש, ולדעתי לא כדאי לפרט מעבר.
      מי שצריך יפנה ויקבל את המידע

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      Y
      yoel
    • RE: טיפים למנויי סיב בזק

      מקפיץ לטובת הסובלים מתקלות בסיב (ספק) בזק

      פצלו את התשתית לגילת, והספק לRL לדוגמא
      ותקבלו פתרון מעולה ואפילו יותר זול

      פורסם בכללי
      Y
      yoel
    • RE: אחת ולתמיד נטסטיק מהיר

      @עידן-שמאי mbps זה "מגה-ביט לשניה"

      פשוט תקנה את הנטסטיק של יוסי תקשורת, הוא מצוין, (בתלות בקליטה)

      אם אתה רוצה עוד יותר מהיר אתה יכול לקנות נטסטיק דור 5. לדעתי זה מיותר כרגע, וסתם יקר

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      Y
      yoel
    • RE: מישהו ניסה את הסיבים של 019?

      @yonig20 אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

      @yoel
      הוא לא סוכן "שלהם" הוא מחבר אנשים לכל הספקים שעובדים עם נטפרי.
      כמו כן הוא עוזר רבות לאנשים בפתרון תקלות המתחדשות חדשים לבקרים.
      אני חושב שהביקורת והציניות שלך כלפיו אינה במקום ומוטב שתתנצל.

      מקבל.
      מתנצל בפני הרב @frize37

      כתבתי מתוך תסכול רב,
      כבר שנים רבות עוד בגלגולים הקודמים של החברה נתקלתי בתקלות חוזרות ובזלזול

      והמקרה האחרון שבו אני ולקוח שלי מנסים ללא הועיל לשכנע את החברה שיש לה תקלה בניתוב
      וחוץ מלהקריא תסריטים הנציג לא הועיל ולא הסכים להעביר להנדסה

      בסוף הלקוח העביר חלק לחברה אחרת וחלק תוקן לאחר שפניתי לבכירים בחברה

      שכל לקוח יעשה את שיקוליו אם להתחבר לחברה שברגע האמת מתחמקת ומזלזלת

      פורסם בכללי
      Y
      yoel