איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!
-
@ב-ר-אש-ית-ב-ר-א אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
@מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי
אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה
ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב
אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]
סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]
ידוע לכל שנטפרי לא מפרסמת את עצמה
בלקוחות המרוצים והסינון הנעדר מפרסמים אותה.יש לקוחות שבנטפרי שבכל מיני מסלולים כך שכמות הפניות שהם שולחים קרובה מאוד כנראה לאפס
ויש במסלול הכי פתוח ששם יש את עיקר הפניות והם הבעיתיים ואני בניהם.בקיצור מה שבאתי להגיד זה:
שהפתרון של להוסיף כסף הוא יותר בסגנון של פלסטר (נטפרי שווים הרבה יותר מ 15 20 שקל בחודש).
כיוון שכל הזמן מצטרפים עוד ועוד לקוחות ולאט לאט גם הם שולחים פניות אז תעלה ב 5 ועוד שנה או שתים תעלה ב 10החישוב שלך שגוי
כי הסיבה לייקור הנדרש היא לא כמות המשתמשים אלא כמות האתרים הפתוחים והאפשרויות השונות
כמות המשתמשים אכן לא אמורה לייקר כי כל משתמש משלם את חלקו היחסי וכל תוספת משתמש מוסיפה כסף באותו היחס -
@מודה-אני אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
@magicode
קודם כל תודה, ושוב תודה.
על נטפרי, על השירות, ועל המסירות. תודה!!!
ולעניינינו - גם אנכי הדל חושב שיש איטיות.
הסטטיסטיקה - תגדיר ממחצית השנה האחרונה. זו לא חוכמה לעשות סטטיסטיקה מתחילת קום המדינה...
תשלום למיידי - לא אמור ליצור פניות סוג ב', אלא פניות דחופות., לכאורה לעשות כזה דבר זה פתרון מצויין (לפחות בעיני אדם פשוט כמוני...). ברור שיש שצריכים מיייייייד, וברור שזה לא מצב רגיל. למה שזה לא יהיה הפתרון?
לשלם כסף על מחשבים נוספים - היגיון חלקי. מחד, הרי הוא לא גולש יותר, מאידך הוא יותר מנצל את חבילת הגלישה שלו, ויותר מכביד על המערכת.
מה שנאמר ע"י @ב-ר-אש-ית-ב-ר-א שלהוסיף כסף זה פלסטר, כיון שמצטרפים עוד, ושוב יש הכבדה נוספת - חשוב שוב! כיצטרפו עוד ישלמו עוד ויהיה כסף לעוד עובדים. ככה זה כל שירות - הכל גדל במקביל (וצריך מאוד לשים לב שזה גדל במקביל... ולא רק הצריכה...)הסטטיסטיקה היא כפי הכתוב כמדומני מהימים האחרונים
לגבי מחשבים נוספים הכוונה ככל הנראה לעלות חלקית
וזה די בעייתי למדוד את זה הרי לא על כל התחברות אקראית תגבה תשלום -
@מנסה אתם מדברים על הוספת כסף אם צריך,
כתבת שזו היתה פניה עם נקודה אחת,
באפשרותך פשוט להוסיף נקודות... -
@bird אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
@מנסה אתם מדברים על הוספת כסף אם צריך,
כתבת שזו היתה פניה עם נקודה אחת,
באפשרותך פשוט להוסיף נקודות...אני לאחרונה פתחתי כמה פניות עם 3 נקודות ולקח המון המון זמן (סדר גודל של שעות)
אז הפתרון להוסיף נקודות לא ממש עובד לצערי -
אכן , יש איטיות נוראה
אין מה להוסיף, אבל לא נראה שנפרי ראו בכלל את התסכול שלנו.. -
@code_monkey השאלה היא מה הם הפניות יתכן שהם מורכבות
לפעמים גם אם לא מגיבים הם מתייגים על מנת להעביר לתומכים הרלוונטיים -
בנקודה אחת זה נראה לאט יותר ועובדים לשפר את זה.
הסטיסטיקה מראה שיש הבדל ניכר בין פניה של 3 או 2 נקודות לנקודה אחת.
ככה שעכשיו זה בדיוק כמו שביקשו פה בעבר לעשות מסלול מהיר לעסקים שמוכנים לשלם.
אז יש בפועל מסלול מהיר למי שמשלם 3 או 2 נקודות.2 נקודות.
נקודה אחת.
-
מוכרח לציין לשבח את נטפרי, שלחתי ביממה האחרונה מספר גדול של פניות, חלקן עם נקודה אחת וחלקן עם שניים, פניות עם 2 נקודות נענו ממש מהר ופניות עם נקודה אחת נענו בתוך מספר שעות בודדות. חלק מהפניות הצריכו טיפול מקצועי ולמרות זאת נענו בתוך זמן קצר.
-
@magicode אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
בנקודה אחת זה נראה לאט יותר ועובדים לשפר את זה.
הסטיסטיקה מראה שיש הבדל ניכר בין פניה של 3 או 2 נקודות לנקודה אחת.
ככה שעכשיו זה בדיוק כמו שביקשו פה בעבר לעשות מסלול מהיר לעסקים שמוכנים לשלם.
אז יש בפועל מסלול מהיר למי שמשלם 3 או 2 נקודות.2 נקודות.
נקודה אחת.
המנהל (סליחה המייסד) גם צורך נקודות כאחד האדם? (נשאר לו רק 11 נקודות החודש)
אהבתי. -
למה פניות של 3 נקודות יש כמות נכבדה של פניות שנענות תוך יום (שזה לאט)
לעומת זאת פניות של 2 נקודות אין כזו מציאות שנענות תוך יום וזה נראה שזה אפילו יותר מהר מ3 נקודות ?!(עיינו בפרוסה של התוך חצי שעה)
-
@מעמד פעם הסבירו שפניות עם שלוש נקודות הם בדרך כלל פניות מסובכות.
-
@מעמד אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
למה פניות של 3 נקודות יש כמות נכבדה של פניות שנענות תוך יום (שזה לאט)
לעומת זאת פניות של 2 נקודות אין כזו מציאות שנענות תוך יום וזה נראה שזה אפילו יותר מהר מ3 נקודות ?!(עיינו בפרוסה של התוך חצי שעה)
איפה הגרף הזה נמצא????
-
@66291 אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
אכן , יש איטיות נוראה
אין מה להוסיף, אבל לא נראה שנפרי ראו בכלל את התסכול שלנו..מקובל להביא ראיות כאשר מאשימים מישהו.
-
@מעמד אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
למה פניות של 3 נקודות יש כמות נכבדה של פניות שנענות תוך יום (שזה לאט)
התשובה מופיע בצילום שהעתקת...
לעומת זאת פניות של 2 נקודות אין כזו מציאות שנענות תוך יום וזה נראה שזה אפילו יותר מהר מ3 נקודות ?!(עיינו בפרוסה של התוך חצי שעה)
כנראה מי שמחכה הרבה זמן (בגלל שהפניה מסובכת) מנסה לזרז את הטיפול בפניה שלו, ומוסיף נקודות, וכך יוצא שהפניות שמחכות הרבה זמן, הן לרוב עם 3 נקודות.
(כותב מהשערה, ולא מידיעה).@nk אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
איפה הגרף הזה נמצא????
-
מה יהיה????
אני מחכה שעתיים וחצי על פניה עם 3 נקודות!!!
זה מטורף!
בסה"כ אני רוצה שיפתחו לי אתר דחוף, זה הכל?
למישהו אוי יש א המספר טלפון של נטפרי? או שאפשר להשיג אותם רק מהפניות? -
פוסט זה נמחק! -
רק לפני כמה דקות ענו לי תוך פחות מדקה לפתוח קובץ (עם 3 נקודות). האם אתה בטוח שהבקשה שלך לא מסובכת?
-
@shloimy95 אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:
רק לפני כמה דקות ענו לי תוך פחות מדקה לפתוח קובץ (עם 3 נקודות). האם אתה בטוח שהבקשה שלך לא מסובכת?
אתה לא בקשת אתר
אלא גוגל דוקס -
טוב, מה שאני הולך לעשות עכשיו יהיה קצת מעניין.
אבל בואו ת(ק)ראו:
אני עושה קליק ביד , והפכתי את הבית שלי לוילה בת 3 קומות
עכשיו אני עושה קליק נוסף ביד, והנה, הפכתי את הבית שלי לארמון.אופס, בקליק הנוכחי, העכבר שלי נהפך לעכבר אמיתי
הקליק הבא, יהיה קליק אדיר!
אני הולך לעבור על כל האינטרנט- ובקליק אחד, לפתוח את כל האתרים הכשרים , לפתוח את הוידאו שכשר, ולסנן את המאמרים מכל המילים הלא ראויים. והפיצ'ר הכי גדול, אני פותח את פייסטוק בצורה מסוננת וראויה.
קליק .
לא, אצל נטפרי לא הכל עובד בקליק, לא כך בנוי העולם, צריך לבדוק לסנן ולעבור.
לא הכל קורה ברגע, ובקליק אחד .מקווה שהמסר הובן..!
-
@יוסף-חיים-16 לא. לא הובן.
דובר ע"כ שנטפרי מדהימה, שירות מעולה וחסימה חכמה, הערצתי.
דא עקא, שמי שמוצלח - גדל. ומי שגדל - אם הוא לא משקיע משאבים - הוא נופל.
ולכאו' - זה מה שקורה עם השירות המדהים של נטפרי...