• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איטיות מחרידה בטיפול בפניות!!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    66 פוסטים 30 כותבים 3.4k צפיות 24 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב מנותק
      ברצינות @daf
      נערך לאחרונה על ידי

      @daf אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

      @yits מסכים איתך לגמרי!! זה פשוט מחריד ההמתנה ( פעם זה היה הרבה הרבה יותר מהר בצורה משמעותית) חייבים לעשות משהו בנידון! בשביל דברים פשוטים לגמרי לפעמים אני מחכה חצי יום ( ואני שם שלש נקודות!!) פשוט הזוי!!!!

      מהיכי תיתי שזה פשוט לגמרי? תרצה לשתף?

      D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • D מנותק
        daf @ברצינות
        נערך לאחרונה על ידי

        @ברצינות שלפני שנה כשהיית שולח כזה פנייה עם כוכב אחד הייתי מקבל תשובה אחרי עשר דקות גג

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מ מנותק
          מודה אני
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode
          קודם כל תודה, ושוב תודה.
          על נטפרי, על השירות, ועל המסירות. תודה!!!
          ולעניינינו - גם אנכי הדל חושב שיש איטיות.
          הסטטיסטיקה - תגדיר ממחצית השנה האחרונה. זו לא חוכמה לעשות סטטיסטיקה מתחילת קום המדינה...
          תשלום למיידי - לא אמור ליצור פניות סוג ב', אלא פניות דחופות., לכאורה לעשות כזה דבר זה פתרון מצויין (לפחות בעיני אדם פשוט כמוני...). ברור שיש שצריכים מיייייייד, וברור שזה לא מצב רגיל. למה שזה לא יהיה הפתרון?
          לשלם כסף על מחשבים נוספים - היגיון חלקי. מחד, הרי הוא לא גולש יותר, מאידך הוא יותר מנצל את חבילת הגלישה שלו, ויותר מכביד על המערכת.
          מה שנאמר ע"י @ב-ר-אש-ית-ב-ר-א שלהוסיף כסף זה פלסטר, כיון שמצטרפים עוד, ושוב יש הכבדה נוספת - חשוב שוב! כיצטרפו עוד ישלמו עוד ויהיה כסף לעוד עובדים. ככה זה כל שירות - הכל גדל במקביל (וצריך מאוד לשים לב שזה גדל במקביל... ולא רק הצריכה...)

          אפר שריפהא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • אפר שריפהא מנותק
            אפר שריפה @בְּרֵאשִׁ֖ית בָּרָ֣א
            נערך לאחרונה על ידי

            @ב-ר-אש-ית-ב-ר-א אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

            @מנסה אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

            @דנדי

            תמחל לי, אבל לא זה מה שאמרתי

            אמרתי שנטפרי צריכה להכניס כסף והרבה, בשביל שנקבל שירות ברמה טובה

            ולא צריך להפקיע מחירים בשביל זה, ומאידך לשמור על 15 לחודש כשאי אפשר לספק את המהירות ההגיונית זה גם לא טוב

            אני חושב שרוב האנשים כאן יסכימו לשלם 20 לחודש וזה מוסיף משהו וניתן עוד לגבות על מחשבים נוספים [אני מניח שיש לנטפרי דרך לדעת כמה מחשבים יושבים על כל חיבור]

            סה"כ בקלות הגיונית ניתן להשיג עוד אלפי שקלים לחודש ולעשות איתם משהו לשיפור המהירות [וזה לדעתי קודם לכל פיתוח חדש]

            ידוע לכל שנטפרי לא מפרסמת את עצמה
            בלקוחות המרוצים והסינון הנעדר מפרסמים אותה.

            יש לקוחות שבנטפרי שבכל מיני מסלולים כך שכמות הפניות שהם שולחים קרובה מאוד כנראה לאפס
            ויש במסלול הכי פתוח ששם יש את עיקר הפניות והם הבעיתיים ואני בניהם.

            בקיצור מה שבאתי להגיד זה:
            שהפתרון של להוסיף כסף הוא יותר בסגנון של פלסטר (נטפרי שווים הרבה יותר מ 15 20 שקל בחודש).
            כיוון שכל הזמן מצטרפים עוד ועוד לקוחות ולאט לאט גם הם שולחים פניות אז תעלה ב 5 ועוד שנה או שתים תעלה ב 10

            החישוב שלך שגוי
            כי הסיבה לייקור הנדרש היא לא כמות המשתמשים אלא כמות האתרים הפתוחים והאפשרויות השונות
            כמות המשתמשים אכן לא אמורה לייקר כי כל משתמש משלם את חלקו היחסי וכל תוספת משתמש מוסיפה כסף באותו היחס

            אין דבר העומד בפני הרצון, אז מה מפריע לך לרצות?!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • אפר שריפהא מנותק
              אפר שריפה @מודה אני
              נערך לאחרונה על ידי

              @מודה-אני אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

              @magicode
              קודם כל תודה, ושוב תודה.
              על נטפרי, על השירות, ועל המסירות. תודה!!!
              ולעניינינו - גם אנכי הדל חושב שיש איטיות.
              הסטטיסטיקה - תגדיר ממחצית השנה האחרונה. זו לא חוכמה לעשות סטטיסטיקה מתחילת קום המדינה...
              תשלום למיידי - לא אמור ליצור פניות סוג ב', אלא פניות דחופות., לכאורה לעשות כזה דבר זה פתרון מצויין (לפחות בעיני אדם פשוט כמוני...). ברור שיש שצריכים מיייייייד, וברור שזה לא מצב רגיל. למה שזה לא יהיה הפתרון?
              לשלם כסף על מחשבים נוספים - היגיון חלקי. מחד, הרי הוא לא גולש יותר, מאידך הוא יותר מנצל את חבילת הגלישה שלו, ויותר מכביד על המערכת.
              מה שנאמר ע"י @ב-ר-אש-ית-ב-ר-א שלהוסיף כסף זה פלסטר, כיון שמצטרפים עוד, ושוב יש הכבדה נוספת - חשוב שוב! כיצטרפו עוד ישלמו עוד ויהיה כסף לעוד עובדים. ככה זה כל שירות - הכל גדל במקביל (וצריך מאוד לשים לב שזה גדל במקביל... ולא רק הצריכה...)

              הסטטיסטיקה היא כפי הכתוב כמדומני מהימים האחרונים
              לגבי מחשבים נוספים הכוונה ככל הנראה לעלות חלקית
              וזה די בעייתי למדוד את זה הרי לא על כל התחברות אקראית תגבה תשלום

              אין דבר העומד בפני הרצון, אז מה מפריע לך לרצות?!

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • B מנותק
                bird @מנסה
                נערך לאחרונה על ידי

                @מנסה אתם מדברים על הוספת כסף אם צריך,
                כתבת שזו היתה פניה עם נקודה אחת,
                באפשרותך פשוט להוסיף נקודות...

                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • C מנותק
                  code_monkey @bird
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @bird אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                  @מנסה אתם מדברים על הוספת כסף אם צריך,
                  כתבת שזו היתה פניה עם נקודה אחת,
                  באפשרותך פשוט להוסיף נקודות...

                  אני לאחרונה פתחתי כמה פניות עם 3 נקודות ולקח המון המון זמן (סדר גודל של שעות)
                  אז הפתרון להוסיף נקודות לא ממש עובד לצערי

                  אפר שריפהא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • 6 מנותק
                    66291
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אכן , יש איטיות נוראה
                    אין מה להוסיף, אבל לא נראה שנפרי ראו בכלל את התסכול שלנו..

                    משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • אפר שריפהא מנותק
                      אפר שריפה @code_monkey
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @code_monkey השאלה היא מה הם הפניות יתכן שהם מורכבות
                      לפעמים גם אם לא מגיבים הם מתייגים על מנת להעביר לתומכים הרלוונטיים

                      אין דבר העומד בפני הרצון, אז מה מפריע לך לרצות?!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • magicodeM מחובר
                        magicode
                        נערך לאחרונה על ידי magicode

                        בנקודה אחת זה נראה לאט יותר ועובדים לשפר את זה.

                        הסטיסטיקה מראה שיש הבדל ניכר בין פניה של 3 או 2 נקודות לנקודה אחת.
                        ככה שעכשיו זה בדיוק כמו שביקשו פה בעבר לעשות מסלול מהיר לעסקים שמוכנים לשלם.
                        אז יש בפועל מסלול מהיר למי שמשלם 3 או 2 נקודות.

                        2 נקודות.
                        7961933b-9793-4db3-8a76-4232a1738c4f-image.png

                        נקודה אחת.
                        fe4614fd-260a-4674-a865-bb4136df45f6-image.png

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        ב אחד תםא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • ב מנותק
                          ברצינות @magicode
                          נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                          מוכרח לציין לשבח את נטפרי, שלחתי ביממה האחרונה מספר גדול של פניות, חלקן עם נקודה אחת וחלקן עם שניים, פניות עם 2 נקודות נענו ממש מהר ופניות עם נקודה אחת נענו בתוך מספר שעות בודדות. חלק מהפניות הצריכו טיפול מקצועי ולמרות זאת נענו בתוך זמן קצר.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • אחד תםא מנותק
                            אחד תם @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                            בנקודה אחת זה נראה לאט יותר ועובדים לשפר את זה.

                            הסטיסטיקה מראה שיש הבדל ניכר בין פניה של 3 או 2 נקודות לנקודה אחת.
                            ככה שעכשיו זה בדיוק כמו שביקשו פה בעבר לעשות מסלול מהיר לעסקים שמוכנים לשלם.
                            אז יש בפועל מסלול מהיר למי שמשלם 3 או 2 נקודות.

                            2 נקודות.
                            7961933b-9793-4db3-8a76-4232a1738c4f-image.png

                            נקודה אחת.
                            fe4614fd-260a-4674-a865-bb4136df45f6-image.png

                            המנהל (סליחה המייסד) גם צורך נקודות כאחד האדם? (נשאר לו רק 11 נקודות החודש)
                            אהבתי. ❣

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                            • מ מנותק
                              מעמד
                              נערך לאחרונה על ידי מעמד

                              למה פניות של 3 נקודות יש כמות נכבדה של פניות שנענות תוך יום (שזה לאט)
                              763d1618-0fe4-4b47-bdf3-94a94d1e853d-image.png
                              לעומת זאת פניות של 2 נקודות אין כזו מציאות שנענות תוך יום וזה נראה שזה אפילו יותר מהר מ3 נקודות ?!(עיינו בפרוסה של התוך חצי שעה)
                              fe1fb03c-94d1-4bc8-9573-6d7a60013c24-image.png

                              אחד תםא nkN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • אחד תםא מנותק
                                אחד תם @מעמד
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מעמד פעם הסבירו שפניות עם שלוש נקודות הם בדרך כלל פניות מסובכות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • nkN מנותק
                                  nk @מעמד
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מעמד אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                  למה פניות של 3 נקודות יש כמות נכבדה של פניות שנענות תוך יום (שזה לאט)
                                  763d1618-0fe4-4b47-bdf3-94a94d1e853d-image.png
                                  לעומת זאת פניות של 2 נקודות אין כזו מציאות שנענות תוך יום וזה נראה שזה אפילו יותר מהר מ3 נקודות ?!(עיינו בפרוסה של התוך חצי שעה)
                                  fe1fb03c-94d1-4bc8-9573-6d7a60013c24-image.png

                                  איפה הגרף הזה נמצא????

                                  מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                  סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                  מבית - פאזלית
                                  לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                  הפצה: 058-327-8060
                                  מייל: pazalit24@gmail.com
                                  https://www.youtube.com/@pazalit24
                                  https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • משרדימ מנותק
                                    משרדי @66291
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @66291 אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                    אכן , יש איטיות נוראה
                                    אין מה להוסיף, אבל לא נראה שנפרי ראו בכלל את התסכול שלנו..

                                    מקובל להביא ראיות כאשר מאשימים מישהו.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                    • ליכטל מנותק
                                      ליכט
                                      נערך לאחרונה על ידי ליכט

                                      @מעמד אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                      למה פניות של 3 נקודות יש כמות נכבדה של פניות שנענות תוך יום (שזה לאט)

                                      התשובה מופיע בצילום שהעתקת...

                                      f75f85ac-9dd2-4819-ade6-831bd098ef72-image.png

                                      לעומת זאת פניות של 2 נקודות אין כזו מציאות שנענות תוך יום וזה נראה שזה אפילו יותר מהר מ3 נקודות ?!(עיינו בפרוסה של התוך חצי שעה)

                                      כנראה מי שמחכה הרבה זמן (בגלל שהפניה מסובכת) מנסה לזרז את הטיפול בפניה שלו, ומוסיף נקודות, וכך יוצא שהפניות שמחכות הרבה זמן, הן לרוב עם 3 נקודות.
                                      (כותב מהשערה, ולא מידיעה).

                                      @nk אמר באיטיות מחרידה בטיפול בפניות!!:

                                      איפה הגרף הזה נמצא????

                                      כאן: https://netfree.link/app/#/tickets/new

                                      92a2e38e-a40f-41de-aacc-4c9576645281-image.png

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                      • 6 מנותק
                                        66291
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        מה יהיה????
                                        אני מחכה שעתיים וחצי על פניה עם 3 נקודות!!!
                                        זה מטורף!
                                        בסה"כ אני רוצה שיפתחו לי אתר דחוף, זה הכל?
                                        למישהו אוי יש א המספר טלפון של נטפרי? או שאפשר להשיג אותם רק מהפניות?

                                        nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מודה אני
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • shloimy95S מנותק
                                            shloimy95
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            רק לפני כמה דקות ענו לי תוך פחות מדקה לפתוח קובץ (עם 3 נקודות). האם אתה בטוח שהבקשה שלך לא מסובכת?
                                            ff9afcfd-1901-48b3-bad1-dbe472507f03-image.png

                                            a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון