• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נקודה למחשבה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    131 פוסטים 20 כותבים 6.6k צפיות 19 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • a0533057932A מנותק
      a0533057932 @פישל 0
      נערך לאחרונה על ידי a0533057932

      @פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:

      @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

      @פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:

      אתה מתאר מצב מוזר ולא נורמלי שאני מתקשה להאמין שהוא אמיתי.

      https://wiki.netfree.link/wiki/דרישות_מספק_אינטרנט_שרוצה_לספק_נטפרי#:~:text=הספק יאחסן שרת סינון של נטפרי על חשבונו לפי הדרישות הטכניות מנטפרי בכדי שישמש כ-GW עבור הסינון. הספק יספק את האינטרנט ואת כל המשאבים הנדרשים לפעולת השרת על חשבונו.

      שכנעת אותי שהבעיה היא בהתנהלות עקומה של נטפרי.
      נטפרי אולי דואגים לרוחניות אבל בכלכלה ובתחרות הם לא ממש מבינים ובדיוק בשביל זה יש רגולטור

      להפך
      נטפרי הכי פותחים לתחרות
      כל ספק בעולם יכול לספק עם יעמוד בתנאים
      ויותר מזה הוא לא ישלם לנטפרי אגורה על זה
      https://wiki.netfree.link/wiki/דרישות_מספק_אינטרנט_שרוצה_לספק_נטפרי#:~:text=הספק לא יחוייב לשלם כל תמורה כספית לנטפרי.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ליכטל מנותק
        ליכט @פישל 0
        נערך לאחרונה על ידי

        @פישל-0
        אתה חוזר ומדבר שוב ושוב על הרגולטור, תוך התעלמות ממה שהגבתי לך מיד אחרי תגובתך הראשונה.

        נכון להיום, הרגולטור לא יודע ולא מכיר מושג כזה של 'סינון מחמיר', ושצריך לספק לכל אחד סינון שמתאים לו.
        ולכן כל הטענות שלך בענין, לא מובילות לשום מקום.

        ראשית תתחיל לפעול שהחלום שלך יקרה, לאחמ"כ תחזור לפורום כאן לעדכן אותנו שזה עבר,
        ושעכשיו נשאר רק לספר לרגולטור על מה שקורה עם ספקי נטפרי.

        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י מנותק
          יהודה המכבי @ליכט
          נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי

          @ליכט מסכים לגמרי, זה לא יעבוד בכפיה, אלא רק בהגדלת השוק והמתחרים
          או לחילופין שמישהו יפנה לסלקום/פרטנר/פלאפון וכו' ויסביר להם על נטפרי
          שמדובר בנתח שוק עצום בגודלו (לדעתי מאות אלפים) וכדאי להם להיכנס לשוק,
          נטו מבחינה כלכלית.
          הציבור החרדי (ככלל, והאמת גם הישראלי😄) לא אוהב לשלם, וברגע שהמחירים ירדו
          ובפרט כשמדובר בחברה אמינה ולא קומבינות למיניהם, תהיה אליהם נהירה המונית.
          מי מוכן ליטול את הכפפה?
          ואולי שנטפרי תנדב לצורך זה קצת נתונים בשביל שיבינו את הסדר גודל של הלקוחות.

          @צדיק-תמים??
          @magicode?

          צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • צדיק תמיםצ מנותק
            צדיק תמים @יהודה המכבי
            נערך לאחרונה על ידי

            @יהודה-המכבי אמר בנקודה למחשבה:

            מי מוכן ליטול את הכפפה?
            @צדיק-תמים??
            @magicode?

            יש לי הצעה למתנדב ששכחת לתייג משום מה - @יהודה-המכבי

            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • י מנותק
              יהודה המכבי @צדיק תמים
              נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי

              @צדיק-תמים 😂
              ולגופו של ענין אין לי את זה כל כך,
              אני מחפש מישהו שמקושר באמת לחלונות הגבוהים
              סתם פניה לא תעזור כלום
              בכל זאת זה שינוי מערכתי ותפיסתי כולל
              נ.ב ובתקווה שוועדת הרבנים לא תיכנס לאירוע, אם וכאשר....

              ר פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ר מנותק
                רמיזא @יהודה המכבי
                נערך לאחרונה על ידי

                @יהודה-המכבי אגב, בזק כבר משווקים היום את נטפרי,
                אבל, נראה לי שאם בזק היו יודעים מראש לאיזה בוץ הם נכנסים בשיתוף הפעולה עם הסינון של נטפרי הם לא היו מתחילים עם זה ,
                ונראה לי במקביל שאם מנהלי נטפרי היו יודעים מראש לאיזה בוץ הם נכנסים בשיתוף פעולה עם חברה ענקית כמו בזק הם גם לא היו נכנסים לשיתוף הפעולה הזאת.

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מודה אני @רמיזא
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @רמיזא אמר בנקודה למחשבה:

                  אם בזק היו יודעים מראש לאיזה בוץ הם נכנסים בשיתוף הפעולה עם הסינון של נטפרי

                  אם מראש הם היו מקצים מספיק שרתים, הכל היה טוב, הבעיה שהם זלזלו בכמות הנטפריים, ומהתחלה הם סיפקו מעט שרתים, והם פשוט קרסו.
                  היו עוד בעיות, אבל הבעיה הראשונה, הייתה זו.

                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • nigunN מנותק
                    nigun @a0533057932
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                    איפה עוד ראית את האופציה הזאת במוצר שפונה לציבור הרחב?

                    יש הרבה מוצרי תוכנה שמוכרים מסלול זול/חינמי בלי תמיכה ומסלול פרימיום עם תמיכה 24/7.
                    וכנ"ל בתחום הטיסות פעם כולם היו משלמים יקר גם על מה שלא היו צריכים עד שהגיעו הלואו קוסט ושינו את השיטה.

                    שהמסכנים שלא מסתדרים ישלמו מאות שקלים כדי שאתה תחסוך כמה שקלים?

                    זה לא יעלה להם מאות שקלים
                    גם אם הלקוח מתקשר לשירות לקוחות ומעסיק אותם בממוצע שעה בחודש
                    העלות הנוספת לחברה היא 30 ש"ח.

                    אתה גם רוצה שהספק יאמר לך אתה השתמשת בשרת חול
                    שעולה לי המון כסף תשלם בהתאם?

                    הייתי שמח אם היה אופציה כזאת
                    זה יהיה פתרון מושלם לIOT, עמדות קיוסק וכדו'

                    a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • י מנותק
                      יהודי חכם
                      נערך לאחרונה על ידי

                      עדיף שהרגולטור לא יכנס כלל לכל נושא הסינון, בגלל כמה סיבות שאין כאן מקום לפורטם.
                      הדרך היחידה זה להביא עוד ספקים
                      ישנה בעיה שאחרי שהמחיר כבר גבוה החברות שיצטרפו יעדיפו להצטרף לחגיגה ולהרויח יותר במקום להתחרות באמת.

                      "וחכם לב יקח מצוות".

                      a0533057932A פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • a0533057932A מנותק
                        a0533057932 @nigun
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @nigun אמר בנקודה למחשבה:

                        העלות הנוספת לחברה היא 30 ש"ח.

                        העלות לחברה זה המשכורת המלאה של האיש
                        שענה שעה בחודש
                        ואם היא צריכה להחזיק 50 אנשים כאלה ולא מספיק לה 10
                        אז עולה המשכורת של עוד 40
                        ואת זה מחלקים בין כלל הלקוחות
                        נ.ב. מוזר שלא עלתה ההצעה למה צריך משרד?
                        למה צריך אתר
                        למה צריך ולמה צריך

                        יש צורה שבה מוצר נמכר
                        תקשורת נמכרת בכל מקום בעולם עם שרות לקוחות (יש לציין שיש חברה אחת שאין שום שרות לקוחות וכו' סקיי)
                        אף אחד לא אמור לספק מוצר שונה מהמקובל בענף בלי כדי שלך יהיה יותר זול
                        (תוכנה אם מקובל למכור בלי שרות לקוחות - אז כך מקובל)
                        כלומר זה זכותו של ספק להחליט שהוא רוצה לשבור את השוק ולהביא את הקונספט
                        אבל זה לא דרישה לגיטימית

                        nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • a0533057932A מנותק
                          a0533057932 @יהודי חכם
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יהודי-חכם אמר בנקודה למחשבה:

                          ישנה בעיה שאחרי שהמחיר כבר גבוה החברות שיצטרפו יעדיפו להצטרף לחגיגה ולהרויח יותר במקום להתחרות באמת.

                          המחיר יהיה בכל מצב באזור ה40 שקל לקו
                          זה המחיר שהחברות הרגילות כיום משווקות את הקווים שלהם

                          מה שכן יקבלו יותר גיגה

                          אבל הדמיונות שיקבלו את החבילה של הגיגה במחיר של 10 שקל זה לא יקרה אצל אף חברת תקשורת
                          כלומר שלא בטוח שהכוונה של כל המתלוננים דומה

                          צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ע מנותק
                            עמאר @a0533057932
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                            כל חברה בעולם שמספקת שרות מחשבת שX מהלקוחות יבקשו שרות
                            ובשביל זה צריך Y אנשי תמיכה
                            שהעלות שלהם היא Z
                            ואת הZ מחלקים לכל הלקוחות כולם
                            כדי שהמחיר יהיה ניתן לתשלום
                            אתה רוצה
                            שהמסכנים שלא מסתדרים ישלמו מאות שקלים כדי שאתה תחסוך כמה שקלים?
                            איפה עוד ראית את האופציה הזאת במוצר שפונה לציבור הרחב?

                            הבעיה היא שאתה מכניס ב x רק חרדים, בין אלו שצריכים תמיכה ובין אלו שאינם צריכים.
                            ואתה מוציא את הציבור החילוני, שהם מקבלים שירות נפרד מותאם ובזול.

                            a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • a0533057932A מנותק
                              a0533057932 @עמאר
                              נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                              @עמאר אמר בנקודה למחשבה:

                              @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                              כל חברה בעולם שמספקת שרות מחשבת שX מהלקוחות יבקשו שרות
                              ובשביל זה צריך Y אנשי תמיכה
                              שהעלות שלהם היא Z
                              ואת הZ מחלקים לכל הלקוחות כולם
                              כדי שהמחיר יהיה ניתן לתשלום
                              אתה רוצה
                              שהמסכנים שלא מסתדרים ישלמו מאות שקלים כדי שאתה תחסוך כמה שקלים?
                              איפה עוד ראית את האופציה הזאת במוצר שפונה לציבור הרחב?

                              הבעיה היא שאתה מכניס ב x רק חרדים, בין אלו שצריכים תמיכה ובין אלו שאינם צריכים.
                              ואתה מוציא את הציבור החילוני, שהם מקבלים שירות נפרד מותאם ובזול.

                              לא הבנתי
                              האנשים שמספקים נטפרי היום מספקים רק נטפרי
                              (חוץ מ019)
                              ולכן הציבור הכללי לא חלק מהמשוואה

                              כמו שצויין פה בעבר
                              שרות לקוחות של חברה כללית בתחום התקושרת הוא
                              שלום נגמר לי החבילה
                              אני רוצה להגדיל
                              בצד החברה יכול לשבת ילד במשרת רעב

                              בשונה מסוג השרות של נטפרי
                              שלום נגמר לי החבילה וכו' בלה בלה
                              שלום הסטיק לא עובד לי -מתחילה מריבה למי זה קשור
                              שלום האתר הזה חסום לי וזה לא בעיה בנטפרי תעבירו IP
                              שלום איך נגמר לי החבילה לקחתי תוכנית בלי כלום
                              שלום מה זה APN
                              שלום למה אני לא מצליח להתחבר בוויפי
                              וכן עוד הרבה מאד דברים שחברה שפונה לשוק הכללי מעולם לא תגיע הפניה הזאת
                              וגם אם כן מספיק אחד או 2 בכל המערכת שיתעסקו עם זה - מה שנקרא מעבירה למנהל
                              סוג התמיכה בעניין הוא הרבה יותר גדו

                              ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ר מנותק
                                רמיזא @a0533057932
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                                @עמאר אמר בנקודה למחשבה:

                                @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                                כל חברה בעולם שמספקת שרות מחשבת שX מהלקוחות יבקשו שרות
                                ובשביל זה צריך Y אנשי תמיכה
                                שהעלות שלהם היא Z
                                ואת הZ מחלקים לכל הלקוחות כולם
                                כדי שהמחיר יהיה ניתן לתשלום
                                אתה רוצה
                                שהמסכנים שלא מסתדרים ישלמו מאות שקלים כדי שאתה תחסוך כמה שקלים?
                                איפה עוד ראית את האופציה הזאת במוצר שפונה לציבור הרחב?

                                הבעיה היא שאתה מכניס ב x רק חרדים, בין אלו שצריכים תמיכה ובין אלו שאינם צריכים.
                                ואתה מוציא את הציבור החילוני, שהם מקבלים שירות נפרד מותאם ובזול.

                                לא הבנתי
                                האנשים שמספקים נטפרי היום מספקים רק נטפרי
                                (חוץ מ019)
                                ולכן הציבור הכללי לא חלק מהמשוואה

                                כמו שצויין פה בעבר
                                שרות לקוחות של חברה כללית בתחום התקושרת הוא
                                שלום נגמר לי החבילה
                                אני רוצה להגדיל
                                בצד החברה יכול לשבת ילד במשרת רעב

                                בשונה מסוג השרות של נטפרי
                                שלום נגמר לי החבילה וכו' בלה בלה
                                שלום הסטיק לא עובד לי -מתחילה מריבה למי זה קשור
                                שלום האתר הזה חסום לי וזה לא בעיה בנטפרי תעבירו IP
                                שלום איך נגמר לי החבילה לקחתי תוכנית בלי כלום
                                שלום מה זה APN
                                שלום למה אני לא מצליח להתחבר בוויפי
                                וכן עוד הרבה מאד דברים שחברה שפונה לשוק הכללי מעולם לא תגיע הפניה הזאת
                                וגם אם כן מספיק אחד או 2 בכל המערכת שיתעסקו עם זה - מה שנקרא מעבירה למנהל
                                סוג התמיכה בעניין הוא הרבה יותר גדו

                                אוהו כמה שאתם צודקים.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ר מנותק
                                  רמיזא @מודה אני
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מודה-אני אמר בנקודה למחשבה:

                                  @רמיזא אמר בנקודה למחשבה:

                                  אם בזק היו יודעים מראש לאיזה בוץ הם נכנסים בשיתוף הפעולה עם הסינון של נטפרי

                                  אם מראש הם היו מקצים מספיק שרתים, הכל היה טוב, הבעיה שהם זלזלו בכמות הנטפריים, ומהתחלה הם סיפקו מעט שרתים, והם פשוט קרסו.
                                  היו עוד בעיות, אבל הבעיה הראשונה, הייתה זו.

                                  ממה שידוע לי זה לא נכון, הם הקצו שרתים מטורפים מאוד מאוד חזקים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • צדיק תמיםצ מנותק
                                    צדיק תמים @a0533057932
                                    נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                    @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                                    אבל הדמיונות שיקבלו את החבילה של הגיגה במחיר של 10 שקל זה לא יקרה אצל אף חברת תקשורת
                                    כלומר שלא בטוח שהכוונה של כל המתלוננים דומה

                                    2 ג'יגה "SIM Data" לא מסונן ב019 עולה 12 ש"ח
                                    למה שעם נטפרי לא יעלה 14?

                                    a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • a0533057932A מנותק
                                      a0533057932 @צדיק תמים
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @צדיק-תמים אז כל הנושא הוא 019

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • פ מנותק
                                        פישל 0 @יהודה המכבי
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @יהודה-המכבי כל מהפכה מתחילה מצעד קטן.

                                        פניות של אנשים למשרדי הממשלה בצירוף פנייה לעיתונות עוזרת(לאו דווקא חרדית אפילו TELCOMNEWS של אבי וויס יכול לעזור).
                                        וכל אחד שמתלונן מגביר את הסיכוי לשינוי.

                                        ולא ברור לי מדוע וועדת הרבנים תנכס לעצמה את שוק סינון האינטרנט אחרי שבמשך שנים מזמן הקמתה סירבה בעקשנות לעסוק בזה. אפילו SMS מסוננים הם לא הסכימו 🙂

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • פ מנותק
                                          פישל 0 @יהודי חכם
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @יהודי-חכם אינני יודע ממה אתה חושש (וועדת הרבנים?) אבל שוק התקשורת בארץ הוא שוק שכבר נמצא תחת רגולציה כבדה והחרגת נטפרי ממנה היא אנומליה.

                                          בעיקר כשהמציאות הקיימת יוצרת כשל צרכני שלא יפתר בהוספת ספקים אם ההשוואה בינהם היא לא שקופה ומבלבלת כמו שכתבת בעצמך "המחיר כבר גבוה" אבל הצרכן לא יודע כמה באמת עולה הסינון וכמה עולה חבילת הגלישה ולכן המחירים לא יורדים כי אין תחרות

                                          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • a0533057932A מנותק
                                            a0533057932 @פישל 0
                                            נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                                            @פישל-0 אתה רוצה לחייב את כל הספקים להתחיל לשווק נטפרי??
                                            באיזה עולם אתה חי שמישהו יאפשר את זה?
                                            אין לך פגיעה גדולה מזה בחופש הקניין

                                            הרי מדובר על הוצאות שהם יצטרכו להוציא
                                            כי הכל על חשבונם
                                            בשונה מהסינון החינמי היום שלא עולה להם אגורה

                                            נראה שיש אי הבנה מה מטרת הרגולטור
                                            אין חוק שחובה לספק אינטרנט כשר
                                            ולכן אין קשר לרגולטור

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון