• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. אלי TZA
    3. הגבוה ביותר
    א
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 3
    • נושאים 24
    • פוסטים 1,207
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: תגובת חברת X2ONE

      תגובה נחמדה מאוד אבל בלשון המעטה קצת מנותקת מהמצב שאנו מכירים (ושנוצר על ידכם..).
      הבה ניצמד לעובדות:
      @X2ONE אמר בתגובת חברת X2ONE:

      בעבר הייתה חבילה ללא הגבלה. מספר מועט מאד של משתמשים חרגו באופי השימוש ההוגן והסביר של תנאי החבילה.

      1. כאן בפורום כולם מעידים פה אחד (ואני בתוכם) שפשוט לא היה דבר כזה "תנאי החבילה"! אף אחד לא קיבל ממכם מסמך כלשהו בנושא! אפשר לראות את אותם "תנאי החבילה"?

      2. אני בעצמי התקשרתי גם למשווק אינפון וגם לשירות הלקוחות שלכם בשאלה האם זה בסדר לצרוך 500GB לצורך כלשהו (אישי ופרטי לגמרי) והתשובה הייתה שאין מבחינתכם בעיה גם לעבור את ה500GB, אז אחרי זה כשהשתמשתי חודש אחד ב500GB זה היה הוגן או לא?

      3. בכל החברות בישראל המושג "סביר והוגן" מעוגן במספרים ברורים בתנאי החבילה, וכיון שלא כתבתם תנאי חבילה מה נקרא שימוש סביר והוגן? חבר שלי מסתדר עם 3GB ואני צורך 50-60GB, באין חוזה מנין לכם אמות מידה לקבוע מה סביר ומה הוגן?

      בעקבות כך החלה החברה להפעיל מנגנונים למזעור הנזק הנגרם ע״י משתמשים אלו.

      1. מהפורום כאן עלתה תמונה (שחויתי על בשרי) שהדבר הראשון שעשיתם זה ניתוק מוחלט וסיטונאי של לא מעט לקוחות מהאינטרנט, זה נקרא אצלכם מנגנון לגיטימי למזעור נזק?

      2. גם לו נניח שהיו משתמשים שעשו שימוש חורג (איך אפשר לחרוג מתנאי החבילה שלא קיימים?) מהמנגנונים שלכם נפגעים כולם עד אחרון הלקוחות שבסה"כ רצה להוריד קובץ ששוקל 1.1GB ופשוט לא יכול גם אם זה השימוש היחיד שלו באינטרנט כל החודש!

      בחלק מהמקרים המנוי יכנס להאטה כדי לאפשר למשתמש להמשיך להנות מגלישה מסוננת ע״י נטפרי במסגרת תנאי החבילה

      1. אני קורא את המשפט הזה עשרות פעמים ועדיין לא מבין איך ע"י זה שהמנוי נכנס להאטה הוא יוכל להמשיך "להנות מגלישה מסוננת ע"י נטפרי" הרי להנות מגלישה הוא לא יוכל כשמדובר ב256kbps, ובגלל שהחלפתם לו IP לצורך ההאטה עשיתם בלגן שלם והוא כבר לא מסונן ע"י נטפרי אלא פשוט חסום על ידם מחוסר ברירה!

      ובחלק מהמקרים המנוי יחסם כמו שקורה בחברות אחרות.

      1. תראו לי חברה אחת בכל העולם המערבי שחוסמת/מאיטה לקוח אחרי 1GB של גלישה רצופה ושוב אחרי 2.5GB של גלישה ב24 שעות ושוב אחרי 30GB חודשי כשאני מזכיר לכם שמדובר בחבילת 40GB !! איזה חברות אחרות אתם מכירים שנוהגות כך?

      2. כל ההגבלות המוזכרות בסעיף הקודם לוו בהכחשה גורפת מצד מוקד השירות שלכם על הגבלות כלשהם ולאחר שהועמדתם בפני הוכחות התגובה הייתה "נכון ואנו לא מתכוונים לשנות את זה" !! איזה חברות אחרות אתם מכירים שנוהגות כך?

      3. הורדתם לכולנו את השאלטר בחנוכה וכשהתקשרתי אליכם קיבלתי תגובה "נותקת לצמיתות עקב צריכה באחד החודשים של יותר מ 500GB" וכששאלתי בתדהמה "הרי שאלתי ואמרתם שזה בסדר" התגובה הייתה "זה המצב" !! איזה חברות אחרות אתם מכירים שנוהגות כך?

      בימים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם נטפרי

      1. המנהל היקר של נטפרי הרב @magicode כבר חודש וחצי כותב כאן שוב ושוב שהוא לא יודע מה קורה אצלכם והוא מצפה להבהרות ממכם וכו וכו, מתנצל אבל משום מה אני נוטה להאמין לו יותר.

      לסיכום מהמציאות שאנו עדים לה עולה תמונה של התנהגות לא סבירה ולא הוגנת מצד חברת X2ONE כלפי קהל לקוחותיה בצורה שאינה מקובלת בשום חברת סלולר ירודה וזולה ככל שתהיה.

      כתבתי את דברי במלוא הכנות ואשמח לקבל תשובות בהתאם.

      עוד יותר אשמח אם תחליטו להפוך לחברה נורמלית שמתחייבת בחוזה מסודר על חבילת גלישה יהיה גודלה אשר יהיה ונותנת ללקוח פשוט לגלוש בשקט עד שמסתיימת החבילה... חושבני שלא מדובר בדרישה מוגזמת לאור העובדה שכל החברות בארץ ללא יוצא מן הכלל נוהגות כך!!

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: די להחרים את הסמרטפונים??

      @מעמד כדי שלא יקחו אותך ברצינות ויעיפו לו את הילדים מהחיידר:slight_smile:, אני יסביר שזה לא סיפור אישי של @שואף אלא סיפור שנכתב כסיפור אישי של בעל סמארטפון ע"י הסופר המוכשר @שואף שכשמו שואף לתיקון העולם גם בפן הזה.

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: פתיחת אתרי שיעורים של רבנים

      @משה-רובין ממש לא לאחרונה.

      @MacroShadow אמר בשידור חי של קול חי:

      שלישית, יאמר כאן ברורות ללא כחל ושרק אחת ולתמיד, כן, קיבלנו הוראה מפורשת מהרבנים (אשר בעקבות החשש לשלומם לא ייזכרו בשמותיהם) שיש לחסום כל תוכן של או בעד אליעזר ברלנד, ואף הורו לפתוח תכנים מסויימים נגדו. וזאת מפני שלדעתם הוא אדם פסול, חוטא ומחטיא, ורבים רבים טועים אחריו כשבתאי צבי שר"י בזמנו. ידוע לי שהדברים קשים לעיכול בוודאי לחסידיו או לאלו אשר לא זה מכבר שבו לחיק האמונה. ליבי עליהם, גם אותי הדברים היכו בהלם, אבל חזקה עלינו הוראות מורי דרכינו, וכשאר ההוראות גם הוראה זו מקויימת כלשונה. חמשת מילות הקסם: לא מתאים לכללים של נטפרי הן לא זריית חול בעיניים, הדברים כפשוטם. אנחנו לא ממציאים את הכללים אנו מיישמים אותם.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      א
      אלי TZA
    • RE: קיבלתי סימן.

      לא יודע אם זה משמעותי להליך מול נטספארק אבל היום נתקלתי במדריך באתר אתרוג שהיה נראה לי מוכר ולתדהמתי ראיתי שכולו מועתק מהמדריכים המעולים כאן בפורום כולל התמונות.

      @shraga כמעט כל החומר שם שלך.

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: די להחרים את הסמרטפונים??

      @מעמד הוצאת את כל העוקץ...

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: מה יותר מרגש?

      @משה-זוכמיר אמר במה יותר מרגש?:

      ברור שהפניות.
      תמונות זה רעיון, רעיון חזק.
      אבל השירות, אוי השירות זה מה שחשוב, וזה מה יש לנו כאן בגדול.
      תודה לכם נטפרי.

      👍

      אני רוצה להודות לתומכים היקרים ממערכת הפניות ר' ראובן ור' @shraga שטרחו לסדר לי בעיית תקשורת בתוכנה מסויימת למרות שאמרתי שלא בטוח שזה קשור אליהם בכלל.
      (בסוף זה כן היה קשור לנטפרי אבל בכל מקום אחר ברור שלא הייתי אומר "אולי זה לא בעיה שלכם" ולו רק בגלל שכבר לפני זה היו אומרים לי "וודאי שזה לא בעיה שלנו"...)

      ישלם ה' שכרכם ושכר כל העוסקים במלאכה החשובה.

      אני חש צורך לתרום והארנק ריק... יש דבר כזה להתנדב בנטפרי? (ע"ב זמן פנוי ללא מחויבות לשעות קבועות)

      פורסם ברשמים
      א
      אלי TZA
    • חסר: אפשרות חיפוש ברשימת הפניות שלי.

      זה הוצע לפני קרוב ל-7 שנים כאן-חסר: אפשרות חיפוש ברשימת הפניות שלי.
      אבל אז לא היה את ההצבעה לקידום פיתוח הצעות בנטפרי... ובאותם ימי בראשית של נטפרי זה לא זכה להתייחסות.

      חסר לי מאוד חיפוש בתוכן פניות מהעבר ששוב אקטואליות, אני יכול לבלות הרבה זמן בחיפוש ידני אחד אחד עד שאני מוצא את הפניה ששוב רלוונטית.
      נראה לי גם יחסית קל לפיתוח.

      שכוייח

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      א
      אלי TZA
    • RE: קיבלתי סימן.

      @מעמד אם מחר טרה תלך לערכאות על הפרת פטנט על כשרות מהדרין לחלב סביר מאוד שהבד"ץ יוריד את ההכשר. אל תתבלבל מה הנקודה כאן!!

      אבל אתה צודק שזה קצת מורכב, אנסה לנסח כך:
      הרבנים הרי לא חתמו לאתרוג מאינטרסים למיניהם ח"ו אלא מתוך דאגה לאינטרנט ללא מכשולות לציבור החרדי, ונטספארק וגרורותיה מנסים כעת בדרכים שלא מקובלות על תורתנו הקדושה (בלשון המעטה) לגרום להפסקת סינון האינטרנט ע"י נטפרי וממילא לפגיעה (לפחות מסוימת) בכשרות האינטרנט לציבור החרדי וזה לא אמור להיות מקובל על אף אחד שהנושא חשוב לו עד כדי פרסום המלצה עליו.

      אלא מאי, הם יטענו בתמימות לגניבת פטנט? אדרבה יתכבדו וישטחו את טענותיהם בבית דין שמתנהל ע"פ דין תורתנו הקדושה!

      לסיכום, הנקודה היא שבתביעתם ישירות על סינון האינטרנט הם מזיקים בנקודה שחשובה להצלת הדור והרי הרבנים חתמו על הסכמה לאתרוג מתוך דאגה לתיקון הדור בעניין זה!

      אתם מוזמנים לחדד עוד.

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: שאלה בנוגע למחירי ספקים

      @uria53 אמר בשאלה בנוגע למחירי ספקים:

      הסיבה למה שקרה בX2One ממש לא קשורה לכך שלאנשים היתה רק חבילת גלישה בלי שיחות ומסרונים.

      עניין הגלישה בלי שיחות לא הוזכר כלל בהקשר של X2ONE אלא כהסבר לעובדה הכללית שסים דטה עולה יותר מסים לשיחות + גלישה.

      מה שגרם לכך הוא חוסר התחשבות של אנשים שבמקום לשלם מחיר לספקית ותשתית קווית, בחרו לשלם רק 50 ש"ח ולנצל את העובדה שX2One לא הגבילו את השימוש בנפח התעבורה של הלקוחות שלהם.

      אין לי מושג מה אתה קשור לסיפור הזה ומה אתה יודע עליו שגורם לך לקחת התנהגות פושעת של חברה ולהפיל את כל האשמה על הלקוחות.("פושעת" או איך שתקרא לחברה שמנתקת לקוח ללא הודעה מוקדמת רק כי החליטה שהוא לא ריווחי בשבילה למרות שהוא לא עבר במאום על התקנון (הסודי...) שלה, @magicode קרא לזה בעדינות: "התנהגות מוזרה" עי"ש.)
      יתכן שהיו כמה לקוחות שהשתמשו לשימוש עסקי/ציבורי ואפשר לטעון שזה לא בסדר (למרות שבעת ההצטרפות הלקוח לא קיבל בכתב או בע"פ שום הגבלה משום סוג) אבל אני מניח שאני לא היחיד והסיפור שלי היה כזה: התקשרתי גם למשווק (אינפון) וגם לחברה ואמרתי במפורש שאני רוצה להשתמש הרבה ואני חושש לאתגר את החבילה שלהם ונאמר לי במפורש שלא רק שאין בעיה להשתמש ב500GB אלא שזה סמלי ואין בעיה גם לעבור אותם.
      השתמשתי חודש אחד בקצת יותר מ500GB כשהעלתי גיבוי גדול לענן (אישי לגמרי, לא עסקי/ציבורי) ואחרי שנותקתי והתקשרתי אליהם הם אכן לא באו בטענות אלא ציינו ביובש על גבול ההתנצלות שעברתי חודש אחד את ה500GB וכששאלתי "אבל אמרתם שזה בסדר" לא ניסו להכחיש אלא פשוט: "זה המצב (!!) ותתקשר למשווק כדי להתחבר שוב" -בתנאים החדשים כמובן... (שכוללים האטה אחרי ניצול 50%~ מהחבילה (לא נבדק סופית) וניתוק עד לרישום מחדש לרשת אחרי גלישה של 1GB!!! (נבדק סופית) בשירות לקוחות מכחישים בתוקף אך זה אושר לאחד הלקוחות ע"י אחד המנהלים. גם זה לגיטימי בעיניך והלקוחות אשמים בזה?)
      לעצם הטענה, כל המושג "סים דטה" (גלישה בלבד) בא לשמש תחליף לרשת הקווית, והטענה שלך ממש לא ברורה: מכמה גיגה בדיוק זה נקרא חוסר התחשבות להשתמש בחבילה במסגרת השימוש שנקבע עפ"י החברה? (כפי שנאמר בטלפון למי ששאל) 5? 10? 50? 200? בשביל מה החברה קובעת מסגרת לנפח גלישה אם לא בשביל להגיד לך בכמה אתה יכול להשתמש? ואם אומרים לך "500GB אבל אתה יכול גם יותר" אפשר לנתק מי שהשתמש ב30GB (מה שקרה כאן) כי הוא "לא התחשב"?

      ככה שמדובר באנשים שצריכים לעשות בדיקה מעמיקה אם הם עברו על גזל, כי לו חברת X2One היו יודעים שאנשים כאלו חיברו את הקו שלהם לשימושים שהם עשו, לכתחילה לא היו מסכימים לחבר אותם.

      אתה רציני? אני שואל לפני שאני משתמש ואז מנתקים אותי ללא אזהרה ואני זה שעובר על גזל? יש לך הסבר הגיוני למה?

      בנוסף לכך, בכל חברה סלולרית היום יש הגבלה על נפח ניצול חבילת הגלישה. ככה שאף לקוח שם לא יכול לעשות מה שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה כמו שקרה ב-X2One. ויש להם מערכות ששמות לב אם לקוח ביצע שימוש שמוגדר כלא הוגן, ככה שאם הוא מבצע שימוש בלתי הוגן המערכת לא רק חוסמת את הקו שלו, היא מונעת ממנו להצטרף עם קו אחר בעתיד - מה שלא היה ב- X2One. ואם הם היו טיפה משקיעים במערכות בינה הם היו מונעים מהלקוחות הללו שעשו את מה שעשו.

      זה אני מסכים איתך, הם היו צריכים להיות סגורים על עצמם כמה נפח הם רוצים לתת ולעשות את זה בצורה מסודרת כמו כל חברה. לא היה מזיק גם לנסח הסכם הצטרפות נורמלי.

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: בחירות 2019

      @אשר-כהן אמר בבחירות 2019:

      כי פעמים רבות נחסם מה לעשות כי לפעמים זה לטובתינו כדי שלא נבזבז זמן לריק בבילוי באינטרנט
      כך אני מבין שלפעמים זו הסיבה שאין שידור חי מאתרים מסויימים

      ממש לא, אף אחד לא בא לחנך אותך.
      אין לי כח לחפש את הדיון של הבחירות לעיריות אבל חסמו שידור חי של ערוץ "חרדי" מסויים רק אחרי שהראו שם נשים חופשי.

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: קיבלתי סימן.

      תובנה שעלתה לי לחידוד נקודת המאבק:
      לרשום פטנט על סינון אינטרנט ולא לתת לאף אחד לעשות את זה זה כמו שמישהו ירשום פטנט על ברירת קטניות מתולעים וימנע ממני לברור לעצמי.
      או שמא יותר כמו שרבנות תרשום פטנט על השגחה על חנויות/מפעלים ולא תיתן לפתוח השגחה מהודרת.

      בעצם שורש העניין הוא לרשום פטנט על אידישקייט ולא לתת ליהודים אחרים לעשות את זה, לא שונה מהותית מלרשום פטנט על להתפלל שחרית ולחייב אותך לצאת יד"ח ממנו...

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: ניתוקים של x2one

      @frize37 אמר בניתוקים של x2one:

      @magicode אמר בניתוקים של x2one:

      לפני מספר ימים ראיתי שיש להם אתר בעברית.

      https://www.x2one.co.il/

      ותראה מה מצאתי שם....
      https://docs.wixstatic.com/ugd/3d89de_1dc6653fd01b4754b96beb78743f8f8d.pdf

      זה כאן
      https://www.x2one.co.il/customer-info

      קראתי וממש לא כתוב כלום מה הם מתחייבים...... כמובן שמדובר על חבילה שכבר אינה קיימת.....
      בכל אופן לא מכיר איזה לקוח שחתם על כזה מסמך

      מריח לי מוזר שפתאום גילינו שיש להם אתר שלא ידענו עליו ויש שם הסכמים שלכאו' היו קיימים שם כל הזמן ואף אחד (כולל המשווקים ונטפרי) לא ידע על כך...

      כדאי לבדוק במידת האפשר כמה זמן האתר קיים במתכונתו הנוכחית.

      בכל אופן המסמכים שם כולם נוצרו לפני 5 שבועות (17/12/18) כלומר כמה שבועות אחרי שהם ביטלו את התוכנית והתחילו "להשתגע" וכנראה מהתגובות הם הבינו שמבחינה משפטית הם בבעיה אז הם מנסים לשכתב את העבר מבחינה משפטית כלומר לכתוב כעת הסכמים שיכסו אותם משפטית ולהציג אותם כאילו הם היו קיימים מאז שהלקוח הצטרף וממילא הם מכוסים.

      לא יאמן (או שכן...)

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: זכיתי בטאבלט של המכירה הסינית!

      @שוואנצון אמר בזכיתי בטאבלט של המכירה הסינית!:

      בנוקיה סי 2 שלו יש עיגול ירוק שנראה כמו בלון קומיקס עם שפופרת של טלפון

      למען הדיוק אין בנוקיה C2, אולי היה לו 208..

      לעצם העניין ברור שאתם צודקים עד כאב אבל אני מכיר מקרוב "בחור ישיבה" שהיה לו אייפון 6 עם סים טרף ואחרי שחבר עם כח שיכנוע ישב איתו בצפון לילה שלם הוא מתקשר אלי ביום שישי ב-7 בבוקר "אני חייב להשיג עכשיו מכשיר מסונן"
      הורדתי אותו מ"סינונים" אחרים ושלחתי אותו להדרן כי שם הוא לא יוכל לאפס ולצרוב גרסה וכדו' והחבר נסע למרכז להפגש עם הרבנים האחראים וכו' כדי שיאשרו לו הכל כולל ווצאפ למרות שהוא לא ממש צריך את זה לצרכי פרנסה... זה היה ממש מירוץ נגד הזמן להספיק לפני שבת כשהברזל עוד חם.

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: גאוותי

      @מישהו-חשוב אני יכול לספר לך שאצלנו באחת הערים הגדולות בפריפריה פתחו עכשיו חדר אינטרנט ראשון ואני מכיר אישית אנשים שהשתמשו בשרותי הספרייה הציבורית על כל המשמעות של זה וכעת יש להם אלטרנטיבה.

      פורסם ברשמים
      א
      אלי TZA
    • RE: לראות לייקים

      @מעמד צרות של עשירים...:slight_smile:

      פורסם בעל הפורום
      א
      אלי TZA
    • RE: 54 דקות לראות תמונה?????

      @מעלה-ומוריד למה ציניות? @סופר פירט יפה את דברי @magicode ולא הוסיף מדיליה.

      סה"כ לכו"ע יש כאן בעיה אמיתית כשנטפרי מתחילה להתפשט בעולם.

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: עדיפות לבדיקת תמונות ביד-2

      @זהב יש לך טענה מאוד יפה אבל אתה מפספס את הנקודה.
      אנחנו מבינים אותך ואת הטענה שלך מצויין וגם מכירים את האתר הזה אבל אנחנו מנסים להסביר לך את מה ש@magicode כתב:

      @magicode אמר בעדיפות לבדיקת תמונות ביד-2:

      אני חושב שהראיה שלך היא ראיה סוביקטיבית. וזה בסדר. מלא אנשים אומרים את הסברים והנימוקים שאתה אומר בדיוק על האתר שהם משתמשים בו.

      לסיכום: הבנו אותך מצויין ועדיין זאת דעתנו. זכותך כמובן להחזיק בדעה שונה אבל אין כאן שום חוסר הבנה של הטענה שלך.

      שא ברכה.

      נ.ב. לגבי:
      @זהב אמר בעדיפות לבדיקת תמונות ביד-2:

      תכלס', טענתי שהשימוש באתר תחת נטפרי הוא לא נעים בלשון המעטה.

      אכן אינטרנט מסונן פחות נח לשימוש מאינטרנט פרוץ, יש מקומות שזה מורגש פחות כמו סינון מלל לדוגמה ויש מקומות שיותר כמו סינון תמונות. זה המחיר שאנחנו משלמים על העקרונות שלנו.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      א
      אלי TZA
    • RE: אלי אקספרס - קאשבק נטפרי משנה את החיפוש

      @מאןדהוא אמר באלי אקספרס - קאשבק נטפרי משנה את החיפוש:

      נראה שזה סודר.
      תודה רבה @magicode

      סודר בדרך המקובלת על הבוס - ביטול מוחלט של ההפניה דרך נטפרי.. מקווה שימצא פתרון במהרה.
      אני מרגיש רע שבגלל הדיווח שלי נפסק העניין שהכניס קצת כסף לנטפרי אבל אני מניח שהוא שמח שדיווחתי על דבר שגרם לאנשים לשלם יותר יקר על מוצרים. (זה מה שקרה לי ומניח שאני לא היחיד)
      @magicode אשמח אם תפרסם קישור שותפים רגיל שנוכל לקנות דרכו אחרי שכבר חיפשנו בלי הפניה ומצאנו את המוצר הכי זול.

      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: די להחרים את הסמרטפונים??

      מוסיף על קודמיי:

      1. עלתה כאן טענה נכונה שיש דברים שאפשר לעשות היום רק דרך אפליקציה וא"א דרך מחשב עם נטפרי.

      התשובה לזה היא אנחנו כי כשהציבור יתעקש להתנזר וידרוש שירות הוא יקבל אותו וההוכחה היא המערכת המשוכללת להעברה בטלפון שבנק הפועלים בנו די לא מזמן. הופתעתי שהם השקיעו במערכת כזאת מוצלחת לטלפון כשיש אפליקציות וכדו' ואז הבנתי שזה תלוי רק בעקשנות שלנו ואם אנחנו לא נתיישר עם זה שהם שולחים אותנו לאפליקציה בסוף הם ידאגו לנו בטלפון הכשר.

      עוד סיפור היה לי עם חברת רכב שעובדת רק עם אפליקציה שכל פעם שרציתי להשתמש בשרותיה התקשרתי לשירות לקוחות שעובד רצוף וכשאמרתי שאין לי סמארטפון הם עשו את מה שצריך שאני ישתמש בלי אפליקציה.

      ברור שזה הכללה אבל אם לא נוותר ונהיה יצירתיים לא נגיע לעולם למצב ש"חייבים סמארטפון".

      הערה אחרונה: תמיד יהיה יותר נח עם סמארטפון ולא מזמן נסעתי בשמחה למרחק 10 ק"מ לצד רק כי הם מקבלים רק בווצאפ, אבל איך אמרו כאן בפורום להוא שצחק על האברך שמחכה חצי שעה בתור לבנק: אתה נכנס לבנק בשניה השאלה כמה זמן לוקח לך לצאת משם.. וזה מוביל לטענה השניה שעלתה פה:

      1. עוד טענה שסמארטפון מסונן=מחשב מסונן כבר ענו שסמארטפון יותר נגיש וזה נכון אבל לא הכל, כל מעטפת השימוש בסמארטפון בנויה בצורה ממכרת גם כשהתכנים לא בהכרח מעניינים!
      פורסם בכללי
      א
      אלי TZA
    • RE: גאוותי

      @מישהו-חשוב אמר בגאוותי:

      יש דברים בנטפרי שלא נצרכים לצורך עבודה כגון יויטוב שיואיל משהו בטובו להסביר לי למה זה נצרך

      @מישהו-חשוב אמר בסריקת סרטונים אוטמאטית ביוטיוב:

      כשאני צריך לדעת איך להשתמש בתוכנה יש ביוטיוב 10 סרטונים שמסבירים איך להשתמש בהם

      פורסם ברשמים
      א
      אלי TZA